TRETMAN FOTOEPILACIJA ADENA UREĐAJEM



Vječita tema "neželjene dlačice" o kojoj često pišem te sam usudila bih se reći,u vječitoj potrazi za nekim efikasnim i dugotrajnim rješenjem ne samo kod estetskog segmenta već i kod zdravstvenog jer kao što znamo, razne metode depilacije stvaraju urasle dlake i/ili folikulitis ponovno je došla na red.
Žena sam koja je isprobala razne metode depilcije, aparate, lasere i ostala čudesa u svrhu uklanjanja dlačica a mnoge recenzije možete pronaći na blogu te kada mi se obratio poznati zagrebački La Valli Cosmetics studio s upitom za isprobavanje novog aparata za depilaciju, priznajem, bila sam vrlo skeptična i iskreno već sam pomišljala odustati jer je zaista frustrirajuće pisati negativne recenzije iza mnogih tretmana koje sam do sada isprobala. Ipak, moja znatiželja mi nije dala mira te istražujući o aparatu jednostavnog naziva Adena, saznala sam da se ne radi o još jednom kineskom aparatu za fotoepilaciju kakvi su preplavili tržište te na koje morate odlaziti 614 puta kako biste vidjeli neki pomak, već o renomiranom uređaju za fotoepilaciju najnovije generacije sa 17 svjetskih patenata koji stiže iz Francuske te broji milijune zadovoljnih klijentica ali i klijenata. 
Što se tiče fotoepilacije (IPL), imala sam do sada prilično razočaravajuća iskustva, zato sam se odlučila isprobati Adenu na području ispod pazuha iz razloga što na tom području do sada apsolutno ništa nije spektakularno djelovalo. 
OPIS TRETMANA: Svjetlost koju proizvodi Adena generira kontiuniranu energiju koja se apsorbira u melanin dlake eliminirajući folikul dlake. Ciklus rasta dlake je zaustavljen bez ikakvog rizika za kožu.
Termoliza folikula dlake u anagenoj fazi, sprječava ponovni rast dlake.
Kakvi su rezultati?
Eliminacija dlačica je terminirana u prosjeku 4 - 8 tretmana, ovisno o Vašem rastu dlaka i zoni koja je tretirana.
Razmak između tretmana je između 4 i 8 tjedana ovisno o tretiranoj dozi.
Nakon prvog tretmana uočavamo znatno smanjivanje rasta dlačica. Efikasno uklanjanje sijedih i blond dlaka.
Sigurnost tretmana
Tretmani epilacije nisu opasni ukoliko se rade kvalitetnim i provjerenim uređajem. Vrhunski uređaji koji su stabilni, te imaju ugrađene kvalitetne filtere propuštaju samo čistu (bijelu svjetlost), koja je eliminirana od ultraljubičastog i infracrvenog zračenja. Zbog toga je primjena fotoepilacije ujedno i fototerapija koja dokazano nema negativnog učinka na kožu.
Tretman se može raditi i tokom ljetnog perioda, ali samo uz profesionalnu i kvalitetnu procjenu specijaliziranog EFB beaute stručnjaka.
 Ograničenja upotrebe IPL-a
Aparat se ne smije koristiti na zonama koje su prekrivene madežima, tetovažama ili oštećenjima bilo koje vrste
Dijabetičari
Trudnice
Hemofiličari
Klijenti tretirani antikoagulantima
Klijenti osjetljivi na svjetlost
Klijenti sa Pace Makerom
Epileptičari
Ožiljci na koži
Kožne bolesti
Neindetificirana obilježja na koži




IZVOĐENJE TRETMANA: Prije tretmana, rečeno mi je da s postojećim dlakama pod pazuhom ne radim ništa stoga sam ja ovo uputstvo shvatila doslovno te se pojavila na tretmanu sa dlačicama starim sedam dana. Inače za informaciju, dlačice ispod pazuha brijem britvicom i to sam morala raditi svakih 3-5 dana te nikad, ama baš nikad nisam uspjela postić efekt potpuno glatke kože. Ok, po zimi sam si dopuštala da malo i zarastu :) U ugodnom ambijentu La Valli studia, koji se nalazi u samom centru Zagreba, točnije na adresi Trg Nikole Šubića Zrinskog 16, ljubazno osoblje uputilo me u sobu za izvođenje tretmana te sam imala čast da moj slučaj tretira i sami predstavnik tvrtke stoga je prvi korak bilo pošišavanje dlačica aparatom za brijanje na dužinu dlaka od jednog milimetra. Preporuka je da se 3 tjedna prije tretmana dlake koje želimo tretirati odstrane šećernom pastom kako bi na dan fotoepilacije bile u anagenoj (početnoj) fazi rasta kada su najosjetljivije i najranjivije, ali ako niste napravili depilaciju šećernom pastom onda ih je potrebno skratiti na 1 mm duljine 7 dana prije tretmana
Prije izvođenja, oči se zaštite posebnim naočalama i potom se nastavkom uređaja pobljeskaju dlačice nekoliko puta. Cijeli postupak za oba pazuha traje svega 15 minuta a sam proces je bezbolan, barem meni. Ja osobno nisam previše osjetljiva i odlično podnosim sve vrste tretmana i boli, međutim, može se pojaviti osjećaj peckanja posebno ako su dlake tamnije i deblje ali ništa dramatično niti neizdrživo.
Nakon tretmana, stručna osoba pincetom vadi nekoliko dlačica kao test  te odmah možete vidjeti koliko je postupak bio uspješan. Dlake izlaze kao nož iz putra a to je znak da su "mrtve". Moje iduće pitanje je bilo "Što s tim dlačicama koje su spaljene te kada ću vidjeti učinak?". Preporuka je nakon tretmana dlačice NE depilirati pomoću voska, epilatora ili pincetom već je poželjno brijanje britvicom ili mašinicom do idućeg dolaska a možete jednostavno čekati da dlake same otpadnu.
REZULTAT: Na sljedećim fotografijama možete vidjeti rezime mojih dlačica prije i nakon tretmana u periodu od 30 dana. 
dlačice na pazuhu prije tretmana
neposredno nakon tretmana
nakon sedam dana od tretmana
nakon 30 dana od tretmana

ZAKLJUČAK: Mislim da fotografije govore više od riječi, rezultat i ukupno smanjenje rasta dlaka su zaista impresivni od samo jednog tretmana i nisam sigurna da li je potreban odlazak na drugi jer ja ne primjećujem rast dlaka nakon četiri tjedna. Posebno me oduševila činjenica da koža iza tretiranja nije upaljena, crvena niti nadražena što je uvelike odagnalo moj strah od kupovanja posebnih preparata za smirivanje nadražaja ili straha od korištenja dezodoranasa neposredno nakon tretmana. Kolika će biti uspješnost kod ostalih ja to zaista ne mogu garantirati jer svatko je slučaj za sebe te broj tretmana ovisi o težini problema no ono što mogu iz svog iskustva potvrditi da ćete vidjeti pomak već nakon prvog odlaska. Iskreno sam jako zadovoljna jer nakon svega isprobanog napokon sam dobila zadovoljavajući rezultat.
CIJENA tretmana iznosi 400 kn što uključuje tretiranje oba pazuha dok  ostale cijene možete saznati na ovom linku. 
Tim La Valli Cosmetics studia nudi niz pogodnosti pa ako ste i dalje skeptični, možete obaviti besplatan testni tretman na jednoj od zona koje želite tretirati uz naravno, besplatne konzultacije. Isto tako možete ostvariti popuste preporukama prijateljicama te iskoristiti pakete tretmana MINI: 4 tretmana + 1 tretman gratis i MAXI: 5 tretmana + 2 tretmana gratis.
Za iskustva drugih klijenata predlažem da bacite oko na Facebook stranicu zastupnika (klik) jer zaista ima fascinantnih rezultata te stranicu La Valli studija (klik) gdje možete biti u toku s aktualnim promocijama i ponudama. 
* moj tretman je bio besplatan što ne utječe na moje mišljenje i učinak

Jeste li isprobali IPL? Kakva su vaša iskustva?

Oznake: , , , , , ,