VICHY DERMABLEND [3D CORRECTION] NIJANSA 25 NUDE

Posted by Dear Skin at 23:49
Vichy je nedavno zamijenio svog dugogodišnjeg člana Normateint tekući puder za masnu i problematičnu kožu s prinovom pod nazivom Dermablend 3D Correction. Iako moja koža nije masna niti problematična, volim imati takav puder u kući jer nikad ne znam kada će mi lice prolupati i osipati se prištićima a ja baš tada kao za peh moram na neki važan dogovor ili sastanak stoga sam sa zanimanjem isprobala ovaj novitet iako sam u tu svrhu koristila Normaderm BB Clear kremu sa kojom sam zadovoljna kako se ponaša u kriznim situacijama te ste recenziju mogli čitati ovdje.
OPIS PROIZVODA: Vichy Dermablend stavlja naglasak na korekciji vidljivih nepravilnosti na koži i razvija korektivni puder za masnu kožu sklonu aknama Dermablend [3D CORRECTION]. Zahvaljujući revolucionarnoj i inovativnoj teksturi - Alliagel™ korektivni puder omogućuje da koža slobodno diše, a dermatološki aktivni sastojci, salicilna kiselina i Eperuline, djeluju na nepravilnosti i crvenilo.

NIJANSA, TEKSTURA, PREKRIVANJE: Tekstura pudera je prilično gusta i za jedno nanošenje ga treba vrlo malo jer je vrlo pigmentiran. Nijansa 25 Nude koju koristim je srednje tamna nijansa, žućkastog podtona pa time odgovara većini osoba koje nisu presvijetle a imaju topli podton kože. Ostali će morati pronaći sreću u ostalim nijansama koje se nude (15 opal, 35 sand i 45 gold). Prekrivanje je vrlo visoko i vrlo vjerojatno da će prekriti skoro sve nedostatke na licu osim podočnjaka jer se ovaj puder ne koristi na području oko očiju iz razloga što sadrži salicalnu kiselinu pa bi mogao isušiti no tamo ionako stavljamo korektore, po mogućnosti one koji njeguju kožu oko očiju.

SASTAV:


CIJENA: oko 170 kn (30 ml)
MOJ DOJAM: Volim dobri stari Dermablend puder koji me tako puno puta spasio da mogu izaći među ljude, posebno nakon mojih čestih dermokozmetičkih tretmana no ono što mu je mana jest sjaj koji ostavlja na mješovitom licu poput mojeg. Dermablend 3D Correction za razliku od "starog" Derrmablenda matira kožu ali opet ne poput Normateint pudera. Rekla bih da je po finišu na licu između ta dva što je meni sasvim ok jer me Dermablend mastio a Normateint previše matirao. Kada smo kod matiranja, moram naglasiti da ne pripada onim puderima koji stisnu pore pa koža izgleda u najmanju ruku poput isušene zemlje već lijepo zagladi kožu, popuni pore i efekt matiranja traje na mojoj masnoj T zoni nekih 3-4 sata. Kada krenu topliji mjeseci, tek ću vidjeti kako će se tada ponašati jer moram napomenuti da je još prilično hladno doba pa se sve podloge manje tope i oksidiraju na licu.
Vrlo je bitno da kožu ispod pudera hidratizirate i nakon toga nanesete nekoliko točkica pudera na cijelo lice te spužvicom, prstima ili kistom dobro razmažete. Na dodatne nepravilnosti poput prištića ili mrlja možete prstićem dodati još jedan sloj, odnosno upotrijebiti ga ciljano. Moram još jednom naglasiti da ovo nije puder kojeg biram svaki dan već onda kada izgledam tako da se ne mogu pogledati u ogledalu (znate one dane u mjesecu) jer u svakodnevnoj varijanti volim lakše teksture i prozračniji osjećaj na koži.
*PR PROIZVOD
Za kraj, evo kako nijansa 25 sand izgleda na meni:

prije/poslije na dnevnom svjetlu bez blica
Koji je vaš najdraži puder za "one dane u mjesecu"? Jeste li probali novi Dermablend 3D za masnu kožu?

42 komentari:

  1. Cekala sam tvoju recenziju jer ipak mu nije mala cijena.
    Vec vidim da cu ga morati isprobati, samo me strah da nece biti postojan u ljetnim mjesecima jer moja t-zona poludi sa toplijim danima.
    Ali bas me mami to prekrivanje :-D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Za ljeto se i ja bojim jer tada mi apsolutno sve curi sa lica. Svakako isprobaj tester, prekrivanje je odlično :)

      Izbriši
  2. I ja sam cekala recenziju ovog pudera. Jako mi se svida efekat i prekrivanje na tvom licu. Ne znam da li bi meni odgovarao na svakodnevnoj bazi buduci da nemam nikakvih nepravilnosti i samo zelim ujednacen ten.
    Mare M.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Za tebe je onda ovaj puder pretežak. Ovo je za jače nepravilnosti a sadrži i salicalnu kiselinu koja ti nije potrebna ako nemaš nepravilnosti. Izaberi radije neke laganije pudere

      Izbriši
    2. Hvala draga Martina na odgovoru.

      Izbriši
  3. Pozdrav!
    Također imam masnu kožu i prosirene pore, osim toga nema jacih nepravilnosti..i sa svakim puderom koji stavim nema rezultata .. moze li neka preporuka da je cjenovno prihvatljiv ? :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pozdrav, kako muslis nema rezultata? U kojem smislu?

      Izbriši
  4. Eh da od brzine pisanja sam se zaboravila napisati.. :)
    Mislila sam, u smislu prekrivanja pora, i da matira ten

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Svi puderi koji matiraju uglavnom isticu pore pa je dobro stavljati neku bazu ispod. Jesi li probala Catrice mouse puder? Meni je bio odlican ima i recenzija na blogu

      Izbriši
  5. Hmm,vrijedi mi isprobati ga. Zahvaljujem na odgovoru

    OdgovoriIzbriši
  6. Hmm,nisam,baš ću pogledati,i zahvaljujem na odgovoru

    OdgovoriIzbriši
  7. Trosim drugo pakovanje. Odličan mi je,i jako dobro se ponaša na mojoj mješovitoj koži..

    OdgovoriIzbriši
  8. Puder se čini zanimljiv, međutim ova salicilna kiselina me brine. Kako će se ponašati na suncu? Ili je dovoljno imati SPF ispod?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. U ovakvim proizvodima nema brige oko toga jer je istovremeno dodan SPF 25 a i postotak salicalne nije toliko visok kao u proizvodima za njegu.

      Izbriši
  9. Ko narucena mi je dosla ova recenzija. Upravo ovaj tjedan isprobavam tester od dermablenda. Nisam znala da se ne smije stavljat na podocnjake.... i bas to mi je smetalo kad tako osusi kozu oko oci pa mi se napravi cijeli relief bora��

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Eto, kao što sam napisala: puderi za masnu kožu se nikada ne stavljaju na podočnjake kao niti kreme za masnu kožu. Tamo radije stavi neki korektor.

      Izbriši
  10. Ovo zaista treba imati.. svidja mi se po opisu jako, i mislim da cu ga nabaviti, jer kao i ti, volim da imam jedan 'šok' puder za dane kada je koza katastrofa - meni evo vec nekoliko dana, grrrr...Ja sam nekada u te svrhe koristila Revlon Colorstay, imam ga jos pri kraju.. ali on jako isusuje kozu i nekako istakne pore ( upravo si to gore pominjala.. ) Hvala za jos jednu korisnu recenziju ! P.S. jako me zanima kako ce se ljeti ponasati, mada za svakodnevno koriscenje mislim da preko Shiseido sun protect - nema, citala sam tvoje recenzije i njega zaplanirala za ovo ljeto..No, ovaj Vichy svakako i nije za svaki dan kako sam shvatila, te mislim da ce mi kombinacija ova dva biti super, jer svako ljeto muku veliku mucim..

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Revlon CS puder je puder za ponekada jer jako isušuje i strašno je vodootporan i takve pudere ne treba koristiti svaki dan. Shiseido SUN kompaktni je meni bio dugogodišnji ljetni puder mada sam se sada prebacila na čiste mineralne pudere sa kojima koža potpuno diše.

      Izbriši
  11. Imala sam jednom tester starog primjerka i stvarno je imao odlično prekrivanje. Jako ti je dobro prekrio sve nepravilnosti na licu, genijalan proizvod za relativno malo novaca. E sada ja vec godinama koristim na licu i tijelu samo prirodnu kozmetiku( ili barem u 90% prirodnu) i izbijegavam silikone jer mi naposljetku ni ne trebaju jer imam čisto lice bez većih nepravilnosti, osim podočnjaka kojima nista ne pomaze. Moji prirodni puderi su ok ( Benecos, Cuolor Carmel),ali razmazivost im je grozna jer nemaju silikona i sve si mislim da cu si za drugu zimu kupiti neki silikonski, ovo bi mi bilo preteško ali da ga promješam malo sa ovim mojim priroda daje?! Uglavnom super stvar i stvarno super izgledaš :-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sam također pobornik prirodnijih pudera barem za svaki dan pa u tu svrhu koristim Jane Iredale mineralne pudere jer kod nas i nema neki veći izbor. S njima koža diše jer nemaju talka i silikona ali za neke prilike volim uvijek imati ovakav neki puder jakog prekrivanja.
      Hvala ti :)

      Izbriši
  12. imala sam testerčić ovog pudera i stvarno ima odličnu prekrivnu moć.. sviđa mi se tekstura, postojanost prekrivanje, jedino što sam imala dojam da mi je lice izgledalo malo "cakey" u usporedbi ostalim puderima koje koristim.. još uvijek si razmišljam bi/nebi kupila full size :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Može izgledati cakey no vrlo je bitna krema koja je ispod njega, ne surađuje sa svima jednako. Dobro da si nabavila tester pa sam aprovijeniti kako ti izgleda

      Izbriši
  13. Draga Martina, moje pitanje nije vezano za ovaj post ali nadam se da ces mi odgovoriti. Naime,zanima me tvoje misljenje o shiseido okoloocnom serumu ultimune ako si ga probala ? I koju okoloocnu kremu preporucujes za bore ? Vec koristim kreme za hidrataciju tog podrucija i uvijek se nadje i neki serum ali sad bih voljela nesto malo jace sa dejstvom bas na bore. Imam prilicno volumenizirano lice i prilikom smijanja mi se stvaraju te mimicne borice, mada me u zadnje vrijeme sve vise nerviraju a i osjecam da bih trebala sada kad sam zakoracila u 30 posegnuti za nekom nocnom jacom kremicom. Sta mi predlazes ?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nažalost nisam probala taj serum, najhdraža njihova mi je Bio Perfomance, imaš recenziju na blogu, baš se vidi da nešto radi borama. Inače protiv bora moraš koristiti okoloočne s retinolom.

      Izbriši
  14. Imam stari dermablend. Ni jedan ne prekriva kao taj. Super je.

    OdgovoriIzbriši
  15. "Stari" Dermablend je puder kojem sam vjerna 10 godina ! I koliko god da sam pudera u meduvremenu probala uvijek sam se njemu vracala a stvarno mislim da sam sve probala... Sto se ljetnog perioda tice ni tada nemam problema s njim jer je moje lice dosta suho pa se ne topim i odlicno sjeda na kremu s visokim SPF-om... Jedino zalim sto nisam probala Jane I. mineralni puder ali u svom sastavu ima aloe veru na koju sam alergicna (i da, to je zaista moguce)... Tako da je Dermabled i dalje prvi !

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jane Iredale tekući koji sadrži aloe veru se ne može mjeritit s prekrivanjem Dermablenda ali već njihovi u kamenu i prahu odlično prekrivaju a ne sadrže aloe veru koliko znam.

      Izbriši
  16. Odlično izgleda na tvom licu :). Nepravilnosti nemam ali imam crvenila po licu, tako da mislim da ću potražiti tester.
    Meni je sve što dolazi od Vichy - a super :). Trenutno koristim njihov Teint Ideal za mešovitu kožu, odlično izgleda na mom licu ali mi ne zamatira moju T - zonu onoliko koliko bih ja to želela :).
    Odlična recenzija kao i obično ♡ .

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno, Teint Ideal je lijep poder i za normalno prekrivanje i ne masnu kožu odličan. Pokušaj koristiti neku bazu na T zoni ispod njega

      Izbriši
  17. Nisam nikada koristila Vichy pudere, ali kao što si napisala dobro ga je imati kod kuće

    OdgovoriIzbriši
  18. Jako me zaintetesirao ovaj puder, no jednako tako odbio iz razloga što je pretežak na licu za svakodnevnu uporabu. Imaš li neke preporuke za drogerijske pudere? Posjedujem mjesovitu kozu, nazalost sa oziljcima od komedona, ali trenutno bez pristica? Hvala unaprijed!

    OdgovoriIzbriši
  19. Interesuje me da li je ovaj puder dobar za svakodnevnu upotrebu, s obzirom da imam fleke od bubuljica koje lecim i uglavnom po neku bubuljicu? Da napomenem da koristim Vichy Normaderm Teint koji je takodje za problematicku kozu ali mi ne prekriva onoliko koliko bih ja to volela i cini mi lice jos masnije iako je moje lice samo po sebi masno. I, da, pre pudera obavezno mazem Eucerin SPF 50 iz razloga sto koristim serum za fleke koji u sebi sadrzi kiseline sto dodatno opterecuje moju kozu, no bez SPF 50 ne bih smela vani. Hvala!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Imaj na umu da kreme sa SPF maste kožu i obično puder preko njih oksidira. Ovaj se može koristiti svaki dan ali ne garantiram koliko će ti se lice mastiti

      Izbriši
  20. Ja ovaj puder koristim svakodnevno dugi niz godina (doduse ne ovaj novi i mislim da radi sacilne kiseline i nije za svaki dan). "Stari"Dermablend koristim jer sam na poslu min po 12h i nemam vremena popravljati puder svako malo niti bi imala zivce za to... Prekrivanje mu je fantasticno i cijelu godinu takoder koristim Eucerin SPF 50 (fluid) ispod...A sto se efekta maske tice, tu se ne bi slozila jer ako se pravilno nanese (ja ga obavezno nanosim prstima jer radi gustoce mi je puno lakse nego bilo kojim kistom ili spuzvicom)i u maloj kolicini jer ga je zaista jako malo potrebno nema tog efekta, dapace meni se cesto desi da dobijem kompliment da kako dobro izgledam bez sminke a znam samo njega imati... Sada sam se raspisala ali zaista sam probala jakoooo puno drugih pudera i puno skupljih ali uvijek sam se Dermablendu vracala... Ali to je moje iskustvo...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno na iskustvu i savjetima :)

      Izbriši
  21. Draga Martina,imam jedno pitanje u vezi pudera. Koristim Maybelline Affinitone puder sa vitaminom E i arganovim uljem i savrsen mi je,ali posto kosta 50ak kn zanima me koliko je los za lice,nazalost nema ni spf, ovo su njegovi sastojci: Aqua
    Dimethicone
    Isododecane
    Cyclohexasiloxane
    Glycerin
    PEG- 10 Dimethicone
    Methylmethacrylate
    crosspolymer
    Butylene Glycol
    Pentylene Glycol
    Synthetic Fluorphlogopite
    Hydroxyethylpiperazine ethane sulfonic acid
    Disteardimonium Hectorite
    Cetyl PEG/ PPG-10/1 Dimethicone
    Sodium Chloride
    Phenoxyethanol
    Disodium Stearoyl Glutamate
    Polyglyceryl-4 Isostearate
    HexylLaurate
    Caprylyl glycol
    Phenoxyethanol
    Tocopherol
    Panthenol
    Argania Spinosa Kernel oil
    Aluminium Hydroxide
    Hydroxyethyl urea
    Methicone[+/- may contain c]
    77891/titanium dioxide
    CI 77499
    CI77491
    CI 77492
    Iron Oxides
    mica
    Cl 19140/yellow 5 lake

    Isprobavam sve zive pudere,svaki sa spf-om mi zamasti lice,nakon sat vremena se sjajim kao da sam namazana uljem a ne puderom,inace imam mjesovitu kozu koja je cak dosta suha na nekim djelovima i ne znam vise sto bih isprobala,ako imas neki savjet puno hvala:)
    U zadnje vrijeme sam isprobala Vichy Dermablend 3D u pjeni,La Roche Possay Toleriane Teint i oba su mi malo preteski,lice mi brzo zasjaji..

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ako ti odgovara, zašto ne. Sastav je klasičan no svakako onda koristi kremu sa spf-om ispod njega. Odnosno fluid ako se mastiš.

      Izbriši
  22. Imam jaaako masno lice sklono pristicima koje je i uvijek crveno.
    Sa ljetnim mjesecima mi treba neka laganija podloga jer svaki mi se puder brzo zamasti na licu, da li bi ovaj puder bio dobar obzirom na moj tip koze lica?? Hvalaa :)

    OdgovoriIzbriši
  23. Koju podlogu (kremu, fluid) koristiti ispod vichy dermablend 3d pudera?

    OdgovoriIzbriši
  24. Imam normalno /suhu kozu lica i panda podocnjake. Prosla verzija mi je bila coll ali zbog bora koje se udesetotruce oko ociju sam prestala ga koristiti.
    Da,nanosila sam ga i oko ociju.
    Molim savjet ?

    OdgovoriIzbriši