FOREVER LIVING CLEAN 9 DETOKSIKACIJA ORGANIZMA

Posted by Dear Skin at 20:58

Ukoliko me pratite na Facebook i Instagram-u, mogli ste vidjeti moje najave i kratke crtice o korištenju jednog sistema koji obećava tako nam poželjnu detoksikaciju organizma.
Obećala sam da ću vam tipkati o svojim dojmovima te je današnji post posvećen upravo toj temi.
Za početak, osvrnula bih se na riječ "detox" i naglasila da se radi o detoksikaciji organizma, odnosno prirodnom procesu eliminacije otrova koji oslabljuju naš imunitet te opterećuju naš organizam.
Naime, loša prehrana, stres, toksini, pesticidi i onečišćenja nakupljaju se u organizmu te mnogi stručnjaci preporučuju povremeno čišćenje organizma te njegovo vračanje u prirodnu ravnotežu. Postoji više metoda, ja sam se odlučila na program detoksikacije firme Forever Living iz razloga što već duže vrijeme koristim njihov Aloe vera napitak.
Kada smo kod Aloe vere nježine blagodati i za što se sve koristi možete pročitati ovdje  a ja sam ju najviše počela konzumirati na preporuku moje ginekologice u svrhu jačanja imuniteta radi problema sa Hpv-om.
Da se vratim na detox program, prvo nekoliko riječi o samom programu: Clean 9 je dokazani sistem čišćenja organizma i staviti će vas u najbolji položaj da postignete optimalno zdravlje, pročistite tijelo i izgradite mršaviju figuru. Odstranjuje pohranjene toksine u tijelu koji spriječavaju maksimalnu apsorpciju hranjivih tvari iz hrane koju unosite u svoj organizam. 
Kako sam naziv govori, provodi se devet dana te se u paketu nalazi slijedeće:



  • Aloe vera gel ( 2 komada po 1 litra)
  • Forever Garcijija plus (54 komada)
  • Forever Lite Ultra shake Mix (15 porcija)
  • Forever Term (18 komada)
  • Forever fiber (9 komada)
  • Shaker
  • Uputstva
  • Krojački metar

NAČIN PROVOĐENJA: Prije svega, potrebno se dobro izmjeriti te upisati svoje mjere a potom dobro proučiti uputstva. Moram naglasiti da je program jednostavan ali je potrebno pridržavati se točnih uputstva jer u suprotnom nitko ne može garantirati kakav će efekt biti u konačnici.
Više o samom programu i uputstvima možete pročitati na ovom linku  Prva dva dana se ne jede ništa već se po točnom redu koriste proizvodi iz paketa. Priznajem, ta dva dana mi je bilo prilično teško i to posebno navečer jer priznajem, to je moje doba dana kada se najviše opuštam. Osjećala sam se čisto ok iako sam očekivala da ću biti bez energije i snage no srećom, radi dnevnog tempa nisam stigla o tome razmišljati. U uputstvima se navodi obavezno vježbanje barem 30 minuta dnevno i taj dio me je najviše zabrinjavao pošto zaista nemam vremena odlaziti na vježbanje pa sam uključila u dnevnu rutinu hodanje do posla i to je bilo taman 30 minuta hoda umjerenog tempa. Navečer bih dodala još nekoliko trbušnjaka i sklekova čisto da malo poradim na mišićima no nisam pretjerivala što u ostalom na mojoj razini kondicije nije niti moguće. Što se tiče čišćenja, prva dva dana nisam osjetila poseban poriv već mi je probava normalno funkcionirala kao inače, čitaj: loše.
Od trećeg dana uvodi se obrok koji može sadržavati čak 600 kalorija (muškarci čak 800). U knjižici koja se dobije u paketu postoji puno ideja i recepata no ja sam išla na ono što mi je jednostavnije jer nemam mnogo vremena za kuhanje tako da sam uglavnom jela integralnu rižu, piletinu, povrće i salate. Vjerujte mi, 600 kalorija za jedan obrok je zaista dosta tako da više nema  straha od gladi sve do kraja programa. Isto tako, treći dan sam osjetila češći poriv za velikom nuždom. Točnije, taj dan sam bila ravno 5 puta na toaletu no bez grčeva ili neugodnog laksativnog tjeranja ako me razumijete, te jedino treba paziti da je toalet uvijek slobodan. Do kraja programa, odnosno devetog dana odlazak na toalet više nije bio tako intenzivan ali je bio češći nego prije programa da bi se točno deveti dan unormalizirao te vratilo na jedan odlazak dnevno što se tiče velike nužde. 
Svih ostalih dana nisam uopće osjećala glad te bih mogla takvim programom puno više izdržati jer se očito i želudac naviknuo na redovite obroke i manji unos hrane. 
SASTAV:



Za kraj, evo mojih rezultata i dojmova:


RUKA: prvi dan 26 cm zadnji dan 25 cm
STRUK: prvi dan 78,5 cm zadnji dan: 73 cm
KUKOVI: prvi dan 89 cm zadnji dan 87 cm
BEDRA: prvi dan 61 cm zadnji dan 59,5 cm
PRSA: prvi dan 73 cm zadnji dan 70 cm
TEŽINA: prvi dan 66,4 kg zadnji dan 62,4 kg
Iako sam lakša 4 kg, svjesna sam da to nije mast već svi toksini koje sam izbacila iz organizma no osjećam se puno lakšom i poletnijom a što mi je najvažnije, kako sam veliki meteopata, ne osjećam posljedice trenutnih promjena vremena i proljetnog umora koji me godinama pogađa.
Primjećuje se promjena i na koži koja je počela izbacivati toksine kroz pore što najviše primjetim ujutro u vidu pojačanog sebuma što se po završetku programa vratilo u normalu. 
Clean 9 je program za one koji žele pročistiti organizam u smislu zdravlja, loše probave i smanjenja centimetara no kod onih kojima je potrebno skinuti veći višak kilograma Clean 9 može biti odličan početak te ga je potrebno nastaviti usvajanjem zdravih navika i načina života. Forever Living takvim osobma preporučuje 30-dnevni paket FIT.
Cijena Clean 9 paketa iznosi 872,10 kn te je potrebno naručiti od savjetnika što sam ja napravila ovdje odnosno na mail  zdravljealoe@gmail.com gdje možete dobiti i sve dodatne potrebne informacije.

Provodite li detoksikaciju organizma? Jeste li nešto probali od Forever Livinga? Iskustva?

20 komentari:

  1. Uštedite si novac i fokusirajte se na promjenu zivotnog stila, prehrambenih navika i fizičke aktivnosti.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ako misliš u smislu mršavljenja slažem se s tobom ali ono što aloe vera čini organizmu nezamjenjivo je. Ja sam s CIN 3 došla na uredne nalaze i meni je puno pomogla kao i kod probave koju niti jedan način prehrane nije uspio regulirati

      Izbriši
  2. Tvoje iskustvo je jako dobro, dapače izvrsno! Nisam probala za sada ništa od Forever Livinga. Provela sam nedavno detoksikaciju organizma s jednim programom (dr. Clark), no nije mi baš "sjelo" jer imam GERB i gastritis. Ugl, imam na umu kada se ponovno odlučim. Goga B.

    OdgovoriIzbriši
  3. Rezultat je odličan samo se ja malo bojim čestih odlazaka na wc. Što se tiče hpv-a mene i moju prihateljicu ginekolog je lječio sa tekućim dušikom . 10 godina nikakav cin mi se nije pojavio. Ako te zanimaju detalji javi se rado ću ti detaljnije objasniti.

    OdgovoriIzbriši
  4. Slažem se za dobrobiti Aloe Vere! :)
    Program nebi nikada kupila jer je preskup, kratkotrajan i neće učiniti ništa po pitanju promjene razmišljanja glede zdrave prehrane i aktivnog načina života!
    Što se detoksa tiče, to je odlična stvar i svakako ga je preporučljivo s vremena na vrijeme napraviti, no bilo bi super kad istovremeno i novčanik nebi doživio isti efekt..kada je mršavljenje u pitanju, dugoročnu promjenu može donjeti samo to da počnete voljeti sebe i pazite što unosite u organizam i bavite se aktivnošću koja vas usrećuje! :D
    Meni su za probavu super pomogle Chia sjemenke u doručku ( stavljam ih navečer u zobene namočene vodom da sve to lijepo nabubri)..i puno kretanja naravno :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Tako mi je drago da sam i na ovom blogu pročitala o FL aloi koja me spasila. Probala sam i C9 te skinula 5,5 kg

    OdgovoriIzbriši
  6. Uspoređujem tvoje mjere s mojima pa mi ništa nije jasno ???
    Ne bih rekla da imaš višak kilograma. Ja sam mršavica a šira sam od tebe.Koliko si visoka ?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ista stvar, imam 59-60 kg i mjere vrlo slične tvojima, u rukama mrvicu manje, al zato dupe veće. Visoka sam 178 i još mi svi govore da bi trebala dobiti koju kilu. Rekla sam prije, ponovit ću opet - odlično izgledaš. Rezultati su itekako vidljivi. :)

      Izbriši
  7. Draga Martina,
    s velikim poštovanjem i uvažavanjem čitam svaki Vaš tekst kaj ga natipkate, ali sada imam primjedbu. Nigdje ne piše sastav tih dodataka prehrani FOREVER LIVING.Ima li to glutena, soje, GMO-a,... Sastava nema niti na web stranici kućne prodaje FOREVER LIVING čiji je to proizvod.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Draga Diana, moj propust. Sutra tokom dana ću uslikati sastave i dodati u post. Aloe vera sok pijem već jako dugo zbog Hpv-a i znam da ne sadrži gluten, soju i GMO Svakako sve uslikam i dodam.

      Izbriši
  8. Samo jedno pitanje. Da li je moguće piti kavu u tih 9 dana programa?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sam pila jednu dnevno a inače popijem oko dvije-tri.

      Izbriši
    2. Uh....bar nešto...bez svega mogu al bez kave teško. Danas mi je prvi dan programa.

      Izbriši
    3. Prva dva dana je teško i držim palčeve, od trećeg je super, barem je meni tako bilo. Javi rezultate :)

      Izbriši
  9. Da...teško je, evo drugi dan prolazi i ide nekako ...javim rezultate na kraju.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Evo da se javim....GOTOVO!!!! Oduševljena sam...svakako preporucujem. Naime da se pohvalim: u bedrima (što je bilo najvažnije) 3 cm manje i struk 5cm manje. Osjecam se čisto i moram priznati ono sto me odusevilo je nalet energije. Sve u svemu HVALA Dear Skin...da nije tebe ne bi ni znala za ovo...

      Izbriši
    2. Woow! Odličan uspjeh, bravo, svaka čast! Drago mi je da si zadovoljna kao ja

      Izbriši
  10. Poštovana, ja bih krenula s tim programom detoksikacije prvenstveno sa svrhom gubitka kilograma. Zanima me šta nakon 9 dana.... Dal se nastavlja s nečim... i dal se vraćaju kilogrami nazad. Kako i gdje naručiti.. Hvala i čestitam na uspjehu !!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Poštovana, možete se javiti na moj mail eyedetoxx@gmail.com pa ću Vam sve detaljno objasniti.

      Izbriši