OSVOJI BLANX WHITE SISTEM IZBJELJIVANJA ZUBI

Posted by Dear Skin at 20:53
Prekrasna koža, njegovana kosa, zdravo tijelo i duh...što nam nedostaje? Prekrasni blistavi zubi!
U Hrvatsku je nedavno stigao svjetski poznati brand  BlanX koji je vani među vodećima kada je izbjeljivanje zubiju u pitanju a moja malenkost je imala prilike ekskluzivno isprobati ove proizvode među prvima te moj dojam možete pročitati u ovom postu.
Danas imate priliku osvojiti ove djelotvorne proizvode te postići blistav osmijeh za kojim toliko težimo a u suradnji s BlanX Hrvatska darujem 3 komada BlanX White Shock+LED paste i jednu Intensive Whitening Treatment


Kako osvojiti nagradu?


  •  u komentaru ispod ovog posta napišite zašto želite probati ove proizvode?
  •  share nagradne igre na Facebooku i lajk na BlanX Hrvatska ukoliko me pratite na FB
  • U komentaru navedite pod kojim imenom pratite Dear Skin blog.
  •  NE OSTAVLJAJTE PODATKE U KOMENTARIMA, POSEBNO NE E-MAIL ADRESE, ALI OSTAVITE  IME ILI NADIMAK POD KOJIM ME PRATITE
  • darivanje je otvoreno za čitatelje iz Hrvatske
  • napomena: svaka nepravilnost, dupli profili, IP adrese i slično biti će izuzeti iz izvlačenja. Nepotpune prijave neću primati u obzir
  • javljajte se do četvrtka 08.05.2016. u ponoć, a nakon toga ću izabrati četiri dobitnika koji se moraju javiti u roku od 48 sati
Dobitnici su: Claudia Kovacic, Maja Barić, Sandra Bježina i Marko Visković

110 komentari:

  1. Imam lose i zute zube od cigareta. Ostavila sam cigarete pa da probam vratiti bjelinu zubima. Bas mi se darivanje cini super i voljela bih probati.
    Ljubica Hošnjak

    OdgovoriIzbriši
  2. Ove proizvode želim isprobati jer mi zubi nisu bijeli kao nekada. Koristila sam razne whitening paste za zube, ali nikada se ništa nije promijenilo na bolje. Zbog toga bih htjela isprobati nešto drugačije, profesionalnije :D
    FB Katarina Ventin Siljan

    OdgovoriIzbriši
  3. Imam zute zube koji mi idu na zivce. Isprobala sam dosad dosta proizvoda ali nista hvale vrijedno. Zelim! Pogotovo sto se kum zeni. Moram imati ocaravajuci osmjeh. Fb Kunac Marija

    OdgovoriIzbriši
  4. Želim osvojiti ovu nagradu jer želim izbjeliti zube, probala sam sa sodom bikarbonom i limunom, ali to je sve kratkoročno! Pratim te pod Sanja Prenković.

    OdgovoriIzbriši
  5. Moj prvi zub polomili su mi još u osnovnoj školi. Od tog dana meni moja zubarka stavlja navlake koje, naravno, nisu pretjerano izdržljive. (Morala sam čekati do 18/19 godine, da mi može vaditi prva dva zuba i složiti novu krunicu za koju ću morati i izdvojiti podosta novaca :) )
    Moja avantura kreće od tog dana kada sam, zaslugom drugih izgubila zub. Nakon toga svoj zub "izgubila" sam još barem 6 puta! Zagrizla jabuku, istukla se s bratom (bratska ljubav), ugl. najviše je puta zub ostao u hrani! :D Danas imam skoro 20 godina i zubarka je konačno dala zeleno svijetlo za mijenjanje prvih zubi. Sretna sam zbog toga jer je mene užasno smetalo to, uvijek sam imala neki kompleks kod smijanja. Ti zubi su bili "mrtvi" i samo su tamnili.
    Voljela bih osvojiti ovaj poklon, da nakon što dobijem novi prvi zub/zube, izbijelim i ostale jer mi je to najveća želja, da se mogu smijat bez srama!

    lp, Maja Pajtak

    OdgovoriIzbriši
  6. nakon nekoliko godina muke i nošenja aparatića zubi su mi napokon ravni te bi ih sada htijela izbijeliti da budu savršeni. Razmišljala sam o nekim proizvodima za izbjeljivanje, ali se ne mogu odlučiti koji da uzmem pa bih rado isprobala ovaj.
    Valentina Kolarić

    OdgovoriIzbriši
  7. Divna nagrada nad kojom sam vec slinila u DM no nazalost morala je ostati na polici... Smrc! A tako bi zeljela isprobati i postici bijele zube kakve ima moj muz jer on stvarno ima najbjelije moguce kakve rijetko tko ima. Taj osjecaj bjeline da puno samopouzdanja za velik sirok slobodan iskren i od srca osmjeh! A to je neprocjenjivo!

    OdgovoriIzbriši
  8. zelim bjelebzube imati napokon

    OdgovoriIzbriši
  9. Želim probai te proizvode (pogotovo tretman) jer želim, kao i svi,bijele zube (što je više moguće).
    Fb: Tajana Žarinac

    OdgovoriIzbriši
  10. Već dugo želim izbijeliti zube jer sam primijetila da su mi postali žući, vjerojatno zbog pijenja previše kave. Inače imam prekrasne zdrave zube, samo im fali daj dodatni touch :) A uvjerila sam se na tvom primjeru da ovi proizvodi djeluju ;) Ida T.

    OdgovoriIzbriši
  11. Želim isprobati Blanx proizvode jer se borim sa stalnim zutilom na zubima. Kava, crno vino, gazirani sokovi, soja umak... sve me to dijeli od bijelih zuba, a ja si ne mogu pomoći..tješim se da bi jedino gore bilo da pušim. Nemam novca da idem izbjeljivati zube kod zubara, a paste koje trenutno koristim ne pomažu previše pa je eto BlanX logican izbor :) Pratim na fb pod Maja Toncinic :)

    OdgovoriIzbriši
  12. Koju god pastu za izbjeljivanje sam probala niti jedna mi nije pomogla tako da se nadam da cu dobiti BlankX da probam s tim sistemom.

    Matea T.

    OdgovoriIzbriši
  13. Zelim isprobati jer sam uvijek imala problema sa zubima i nisu mi bijeli. Ali nista sto sam trenutno probala ne pomaze.pa bi eto htjela to isprobati

    OdgovoriIzbriši
  14. Nakon pročitanog posta o BlanX White sistemu izbjeljivanja zainteresirala me mogućnost izbjeljivanja bez agresivnih tretmana budući da imam osjetljivu zubnu caklinu.Konzumiranje kave i ostalog što nije dobro za bjelinu zubi učinilo je svoje i zato bi željela jednu od nagrada
    Fb Irena Hajtok

    OdgovoriIzbriši
  15. Dugo godina sam nosila fiksni aparat, zubi su mi napokon ravni, ali fiksni je ostetio caklinu i zubi mi nisu bijeli kao prije i zato bi bas voljela isprobati ove proizvide :-)

    OdgovoriIzbriši
  16. Htjela bih ovo jer imam prirodno žućkaste zube i probala sam sve paste za izbjeljivanje koje postoje. Nažalost ništa nije pomoglo. Za tretmane izbjeljivanja kod zubara, nazalost, nemam financijskih mogućnosti. Ja niti pusim, niti pijem kavu tako da su zubi zdravi ali nemaju bjelinu pa nekad skrivam osmijeh (a volim se smijati pa je to nekada teško). Odlično mi je Ivo darivanje i bilo bi odlično da dobijem. Uz nagradu dobijem i bijeli je zube i veći osmijeh :)

    OdgovoriIzbriši
  17. Zaboravila sam napisati :pratimo pod Ines Kristić na fb

    OdgovoriIzbriši
  18. iskreno bi htjela ovaj proizvod
    jako kvalitetna i detaljna recenzija
    uvijek sam bila skepticna prema izbjeljivanju upravo zbog agresivnosti
    tih proizvod
    i zahvaljujuci tvojoj recenziji vjerujem u djelotvornost i ne bojim se probat
    sta da kazem
    student ispiti cjelonocno ucenje litre kave
    pa cista na jajniku i litre biljnog caja
    sve je ostavilo traga upravo na zubima

    OdgovoriIzbriši
  19. Razlog zasto bih htjela osvojiti proizvode sto sam pusac,znam da to nije bas za pohvalu!Zubi su mi dosta zuti isprobala sam razne paste za izbjeljivanje ali nisu radile nista :(
    Posebno bih me obradovalo da sam to osvojila kod poznate i uspjesne blogerice.
    Pratim pod imenom Dragana Marinkovic

    OdgovoriIzbriši
  20. iskreno bi htjela ovaj proizvod
    jako kvalitetna i detaljna recenzija
    uvijek sam bila skepticna prema izbjeljivanju upravo zbog agresivnosti
    tih proizvod
    i zahvaljujuci tvojoj recenziji vjerujem u djelotvornost i ne bojim se probat
    sta da kazem
    student ispiti cjelonocno ucenje litre kave
    pa cista na jajniku i litre biljnog caja
    sve je ostavilo traga upravo na zubima

    OdgovoriIzbriši
  21. Osim sto prirodno izbjeljujem zube svakoga dana jer ih kava i cajevi potamne.Zelim nakon dobre recenzije ipak koristiti najbolji proizvod Blanx.
    Zelim da uz svijetloroze, crvene i ljubicaste ruzeve mogu otvoriti usta i smijati se bez kompleksa zutila... .
    Fb claudia kovacic

    OdgovoriIzbriši
  22. Jako želim ovu nagradu jer, nažalost, neki gušti poput kavice i cigarete ostavili su traga na mojim zubima. Želim ponovo imati blistav osmijeh koji otvara sva vrata.
    FB: Natasa Marot

    OdgovoriIzbriši
  23. Oduvijek prekrivam usta dok se smijem jer nisam niti malo zadovoljna svojim zubima. Ni pred kime se ne mogu nasmijati onako od srca i sa samopouzdanjem. Isto kao i mojoj mami nije mi izrastao jedan zub koji je sve poremetio. Zubi mi dosta naginju na lijevu stranu i dosta se primjeti. Uz to sve zubi mi nisi bijeli kako bih zeljela. Kad vec ne mogu imati ispravne zube, velika zelja mi je da budu bijeli. To bi mi puno znacilo i vjerujem doprinjelo mom samopouzdanju. Zelim se smijati kao normalan covjek, tuzno je da sa svojih 18 godina moram prikrivati osmijeh.

    Pratim pod imenom Rafaela Gardilo

    OdgovoriIzbriši
  24. Zbog puno kave, zubi nemaju gotovo pa ni B od bjeline... Volim nositi tamne ruzeve, ali to nikako ne izgleda kad se nasmijem ili tek progovorim. Sramim se zbog toga, koristim paste "za izbjeljivanje", probala sam sa limunom i sodom, ali nista nije dalo onaj VAU efekt... Nadam se da cete me obradovati i izabrati za ovaj divan proizvod sa stvarno dobrim recenzijama! Unaprijed hvala! :)
    FB Martina Zuko

    OdgovoriIzbriši
  25. Zbog puno antibiotika tokom zivota koji su ostavili svoj trag na mojim zubima, pa pusenje ova pasta bila bi mi spas. Moja najveca sreca dolazi na svijet za 3 mjeseca pa cu imati puno razloga za smijeh koji bi do tada mogao biti blistavo bijeli. A i 6.5. mi je rođendan, pa bi bilo kao naruceno ;-) Andrea Beljak

    OdgovoriIzbriši
  26. Probala sam punoo izbjeljivaca zubi ali niti jedan mi neodgovara, imam jako zute zube koje rukom skrivam dok se smijem! Voljela bih osvojiti ovaj pa da se nasmijem 😃
    Fb: Petra Božić

    OdgovoriIzbriši
  27. Ove proizvode želim probati zato što obožavam bijelu boju a pogotovo zubi :D Ovaj proizvod mi izgleda obećavajuće tako da bi se i sama htjela uvjeriti da stvarno i je djelotvoran. Ukoliko ja budem jedna od sretnica, zasigurno ćete imati preporuke od moje strane, naravno ako proizvod barem malo pobijeli moje zubice :D
    Barbara Gardilo

    OdgovoriIzbriši
  28. Ovo želim isprobati otkad sam čitala tvoju recenziju - imam osjetljive zube i zubnu caklinu pa mi smetaju klasične paste za izbjeljivanje, zato mi se ovo čini kao odlično rješenje da se rješim naslaga od kave i da mi zubi ponovno budu bijeli...

    Pratim preko FB : Ines Obradović i Bloglovina : Chelsea

    OdgovoriIzbriši
  29. Super blog i suuuper nagrada. Vidjela sam da su stigli ti proizvodi u dm. Predobro, odmah sam rekla da moram isprobati, a pogotovo zaigrati ovu igru jer poklanjate ove super proizvode koje su mi zapele za oči čim sam ih ugledala i čula za njih. Probala sam sve moguće paste ali nisu baš nešto djelotvorne bile. Jako brinem o svojim zubima i zbilja bih htjela ovo isprobati, jer se nadam da je puno bolje od prethodnoga, pasta, vodica i ostaloga za izbjeljivanje. Puno se se smijem i volim se smijat, a također i zadržati svoj bijeli osmijeh i zdravlje zubi i usne šupljine:)
    Mirela Rastija

    OdgovoriIzbriši
  30. Želim osvojiti ovu pastu jer imam žute zube iako ne pijem kavu i ne pušim.Redovno ih perem i sve,ali obožavam piti čaj pa mi od njega budu žuti.Još uvijek nisam uspjela pronaći pastu koja će zaista izbijeliti moje zube nakon omiljenog napitka..
    Na fejsu pratim i dijelim pod imenom Sara Vučković

    OdgovoriIzbriši
  31. Ovo je odlična nagrada! Želim isprobati ove proizvode jer želim imati bjelje zube a po Vašoj recenziji vidim da i ima učinka i jako sam zainteresirana za ovaj proizvod. Već sam dosta po društvenim mrežama viđala tu spravicu sa led lampicom no nažalost nisam si još uspjela nabaviti. Kako ipak tu i tamo ali sa određenom mjerom posežem za hranom i pićem koji nisu pogodni za zube i unatoč tome moji zubi nisu pretjerano žuti i zdravi su, no rekla bih da im je potrebna ona dodatna bjelina koja bi napravila moje zube savršenim.

    Eto nadam se da ću ovaj put biti sretne ruke jer ne kaže se uzalud lijep osmijeh otvara vrata :)

    Pratim pod imenom Kristina Soldo

    OdgovoriIzbriši
  32. Nemam jako žute zube, majka genetika je tu puno pomogla, ali svejedno bih voljela dotjerati zube da budu kao biseri :D ono da ga kada nabacim osmijeh, koji i inače imam na licu da zabljesnem pola svijeta i namignem suncu :b a onda bih podijelila to i sa ostatkom moje nasmiješene familije... :D Pratim te na fejsu pod imenom Magdalena Linde

    OdgovoriIzbriši
  33. Imam uzasno loše zube, jako su slabi i izgledaju prozirno. Uz to su jako osjetljivi. Probala sam puno "home-made" pripravaka te jedan u kozmetičkom salonu no nije bilo nekog pomaka. Jako želim isprobati ovaj novi proizvod i držim si fige :)

    OdgovoriIzbriši
  34. Već neko vrijeme želim pokušati izbijeliti zube, a osobito nakon što sam pročitala tvoje predstavljanje BLANX WHITE SHOCK SISTEMA. I ako ne osvojim nagradu, svakako ću se odlučiti za jedan od BlanX prooizvoda.
    FB: Nikolina Junger

    OdgovoriIzbriši
  35. Želim isprobati pošto sam u tvojem prijašnjem postu vidjela da djeluje i zubi su mi dosta požutjeli kroz godine ! :)
    FB Cat Zy

    OdgovoriIzbriši
  36. Htjela bih izbijeliti zube ali nije mi baš svejedno jer imam osjetljivu caklinu i već godinama koristim Sensodyn koji zaista pomaže ali ne i za bjelinu :)
    FB: Tajana Žegarac

    OdgovoriIzbriši
  37. Zato što imam žute zube i koristila sam svakakve paste za izbjeljivanje i ništa nije pomoglo.Voljela bi ovo isprobati da vidim kako bi djelovalo
    Fb Marija Mare

    OdgovoriIzbriši
  38. Zubi su mi svojevrsni fetiš, a kako su izgubili bjelinu koju su imali, isprobavam s kojekakvim pastama,ali s nijednom nisam zadovoljna rezultatima. Ovo je za mene pravo otkriće i jako bi željela isprobati BlanX!
    Fb: Ljubica Baranašić

    OdgovoriIzbriši
  39. Kao i vecina, zeljela bi napokon imati bijeli osmijeh. . Cigarete, kava, cajevi i godine su ostavile traga i zaista bi voljela napokon se bez srama smijati....
    na FB te pratim pod Antonia Tonka

    OdgovoriIzbriši
  40. Pratim vas na FB pod imenom Jasmina Jaca.Velika mi je želja ovo osvojiti i pokloniti kćerki koja ima jako lijepe zube stečene mukom kao dijete dugogodišnjim nošenjem proteze danju i noću da ih ispravi,evo sad uskoro i nakon drugog poroda su još uvijek tu svi jednako lijepi,jedino im fali malo bjeline,pa bi je ovo jako usrećilo,pogotovo jer ima predivan osmijeh gdje se vide svi zubi :)

    OdgovoriIzbriši
  41. Željela bih osvojiti ovu nagradu za moju sestru koja je, moram priznati malo više od mene ''opterećena'' s bojom njenih zuba. Stalno je u potrazi za novim metodama i načinima izbjeljivanja zuba. Ovo je nešto novo na našem tržištu i sigurna sam da bi rado isprobala ovaj proizvod. Ja ću se stpiti do sljedećeg puta kada ću opet iskušati svoju sreću, možda za sebe! ;)

    FB: Josipa Kristić

    OdgovoriIzbriši
  42. voljela bi isprobat. Fb Mary Lucky Lou

    OdgovoriIzbriši
  43. Imam žute zube zbog kave i cigareta, probala sam svakakve preparate za izbjelivanje, ali ništa ne pomaže. FB Zdena Prenkovic

    OdgovoriIzbriši
  44. Razlog zašto želim isprobati ovaj proizvod je isti kao i kod svih koji su se dosad prijavili za ovo darivanje.
    Nisam po ničem posebna niti odskacem od njih.
    Jednostavno, i ja želim imati bijele zube.
    Želim da svi ostanu "wow" kad se nasmiješim.
    Želim moći staviti na usne najcrveniji ruž na usne a da mi on predivno stoji.
    A prvenstveno želim imati bijele zube radi sebe i radi svog samopouzdanja. 👍

    Pratim Vas Blog pod imenom Aneta Služek

    OdgovoriIzbriši
  45. Jer se zelim vise smijesiti. :)
    FB Danijela Aracic

    OdgovoriIzbriši
  46. Želim isprobati ove proizvode jer su svakodnevna ispijanja kave ostavili traga na njima. Osim toga, imam problem s osjetljivošću i stvarno moram paziti koje zubne paste kupiti, da nisu preagresivne, a većina pasti za izbjeljivanje je baš takva. Pokušala sam izbijeliti zube pomoću nekoliko zubnih pasta, ali iskreno- ne vidim nikakav učinak, možda samo prodavanje "magle". Iskreno se nadam da ovaj proizvod nije takav.

    OdgovoriIzbriši
  47. Želim isprobati ove proizvode jer sve silne paste za izbjeljivanje koje sam dosad isprobala baš i nisu pokazale neki učinak, a voljela bih da su mi zubi bjelji.
    FB: Tea Šainović

    OdgovoriIzbriši
  48. Pišem Vam u nadi da ćete me obradovati
    I BlanX poklon poštom poslati.
    BlanX proizvodi za zube logičan su i izbor pravi,
    Zube čiste, osvježavaju dah, a rezultat je osmijeh zdravi!
    Uklanjaju mrlje od kave, čaja, crnog vina, cigareta, plak,
    Štite zube te im daju dubinski sjaj.
    Uz BlanX želim biti sigurna u svježinu, bjelinu i lijep dah,
    Imati zube bez karijesa i plaka te osmijeh zdrav!
    Osmijeh je ogledalo duše stoga BlanX poklon meni treba
    Kad bi mi ga poslali – ja bih Vam bila zahvalna do neba!

    FB: Jelena Kovačević

    OdgovoriIzbriši
  49. zato sto imam blago zuckaste zube koje bi voljela izbijeliti..
    fb-Martina Jurcec Bosak

    OdgovoriIzbriši
  50. Nakon nosenja fiksnog aparatica napokon su mi zubi ravni, ali ostao je onaj trag koji nitko ne voli na zubima a to je zutilo :/.. Imam napokon super zube, ali da su bar bjeliji bi se odmah vise i smijala zato zelim ovaj dar :)
    fb _ Suzana Kisicek

    OdgovoriIzbriši
  51. Zeljela bih ovo osvojiti jer su mi nakon silnih cajeva (zeleni, vrbovica, uvin, kopriva) zubi pozutili i pozelenili doslovno!
    Karolina Tušek :)

    OdgovoriIzbriši
  52. Ovo bih jako voljela isprobati, ali ako osvojim pokloniti ću dečku koji želi bjelje zube, pa da ga usrećim <3 pratim pod imenom Nikolet Varga

    OdgovoriIzbriši
  53. Nisam još isprobala proizvode za izbjeljivanje zubi jer su mi preskupi. Ovo mi se čini kao puno bolja i povoljnija varijanta, pa bih ju voljela isprobati :)

    Pratim na FB kao Petra Kos.

    OdgovoriIzbriši
  54. Novi proizvod,pa ga želim i isprobati pošto imam zdrave zube želja bi ih usavršiti u potpunosti ;) nadam se da ćete mi pomoći u tome taman ću istrošiti staru pastu pa mi je.prijeko potrebna nova <3 IG:@marijanafeldes91

    OdgovoriIzbriši
  55. Imam lijepe i zdrave zube koji su prirodno zuckasti. Uvijek sam ih htjela izbijeliti kod zubara ali za mene je to financijski preskupo. Moje prijateljice imaju prekrasne bijele zube jer si to mogu priustiti pa me to pomalo cini tuznom. Nadam se da cete me obradovati ovom nagradom buduci da nikad nista nisam osvojila i mom licu podariti bijeli osmijeh. Hvala. Na fb vas pratim kao Kristina Tijan ex Bikic

    OdgovoriIzbriši
  56. Nažalost, zubi su mi dosta žuti i pokušavam ih prikriti. Probala sam više načina za izbjeljivanje i nisu bili baš uspješni. Nadam se da ćete me opradovati da moj osmijeh postane bijelji.
    FB: Martina Šišić

    OdgovoriIzbriši
  57. Zelim probati jer me zanima jel djeluje ili su to samo price
    Fb Ivona Grguric

    OdgovoriIzbriši
  58. Marica Vnučec
    Imam problema sa zutim zubima, ali nekako se bojim ici na izbjeljivanje zubi da mi se unisti caklina, a ovo mi se cini kao blazi nacin, a ucinkovit.

    OdgovoriIzbriši
  59. Vodim računa o zdravlju zubi i jako mi je važan lijep osmijeh. Zubi su mi po prirodi žućkaste boje pa sam već isprobala neke načine izbjeljivanja zubi, ali bez puno rezultata. Želim probati i ovaj proizvod, baš bih se razveselila poklonu.
    FB: Sonja Josipa Žagar

    OdgovoriIzbriši
  60. Pratim pod ovim imenom i prez,
    Jao bila bih najsretnija na planeti..gledam kako neki komentiraju i reveziraju a meni sline cure... I piljim u ekran kakva je to carolija..gdje da nabavim..onda odustanem jer mislim da je sigurno preskupo i samo nastavim sanjati o savrseno bijelom osmjehu. Hajd kad nemogu liniju doterat u red, omoguci mi bar zubeke da dotjeeraam draga xD 😁 :P

    OdgovoriIzbriši
  61. Otkako sam čitala o ovome stalno razmišljam da isprobam jer su moji zubi prirodno žuti.
    Pratim preko maila Sandra Bježina

    OdgovoriIzbriši
  62. Bijeli, sjajni zubi, a opet da izgledaju prirodno. :)

    FB: Jasmina Sukalić

    OdgovoriIzbriši
  63. Možda bi to otklonilo trideset godišnje naslage kave i duhana sa zdravih al nažalost požutjelih zubi. Pratim te preko maila spirar4

    OdgovoriIzbriši
  64. Kao što si i sama napisala svi težimo bijelim zubima, a većina nas ima više ili manje žute. Naravno i ja želim da su mi zubi barem malo svjeliji i zato želim isprobati nešto od ovih proizvoda.
    FB: Danijela Ale Ra Zagar

    OdgovoriIzbriši
  65. Baš me zanima ovo,drago mi je da je dostupno u Dm-u jer
    oduvijek sam htjela imati lijepe i bijele zube.
    Patim na lijepe zube još od kako su me zadirkivali i rugali mi se u školi
    zbog fiksnog čeličnog aparatića,koji sam morala nosit jer mi nikad nisu izrasle
    dvojke,zbog toga sam malo bila i povučena i nisam
    nikad pokazivala zube ni smijala se.
    Danas se smijem ko' konj i ponosno pokazujem svoje
    šiljaste trojke,ali bi voljela da su mi
    zubi malo bjeliji :)

    OdgovoriIzbriši

  66. Svakodnevna konzumacija kave,čaja,cigareta ostavlja ne baš privlačne tragove na mojim zubima.Iako sam isprobala već puno proizvoda za izbjeljivanje zubiju ni jedan nije imao neki poseban efekt.Tako se na kraju uvijek vraćam ne tako zdravom načinu koristeći sodu bikarbonu s limunom .Znam da nije dobro za caklinu no to je jedino što je do sada imalo vidljivih rezultata.Izbjeljivanje kod stomatologa je za moj budžet preskupo i iz tog razloga nisam ni pokušavala jer mi je objasnio da sve zavisi i o pigmentu zuba i da je ponekad potrebno tretman više puta ponavljati.S Blanx proizvodima sam prvi puta srela upravo u tvojoj opsežnoj recenziji njihovih proizvoda i ono što mi se odmah svidjelo je sigurnost za caklinu zuba,jednostavnost upotrebe,cjenovna dostupnost a najviše konačni rezultat.Drago mi je da su dostupni i kod nas te ću svakako investirati u njih
    Pratim te na fb : Gordana Sinjeri
    instagram: ninach_n

    OdgovoriIzbriši
  67. Iskreno, do sada nisam nikad koristila proizvode za izbjeljivanje, strah me bilo da mi ne oštete caklinu, a s obzirom na tvoj post u kojem pišeš da i ti imaš osjetljivu caklinu koju ti ovi preparati nisu uništili, mislim da bi bez straha mogla isprobati. Zubi mi generalno nisu jako žuti, ali očnjaci su dosta žući od ostalih i to me jako smeta....eto, a i ljeto dolazi pa da ga dočekam bijelijih zubiju :)
    Fb: Martina Šuperba
    Instagram: frckymarta

    OdgovoriIzbriši
  68. Nažalost pušač sam kao ti pa iz tog razloga su zubi žuti i zaista bih željela probati nešto djelotvorno a da ne šteti.
    Maja Barić

    OdgovoriIzbriši
  69. Zelim BlanX (da imam lijepe,mislim imam lijepe wink emoticon ali zelim bijele zubeke 😆

    Snježana Popović

    OdgovoriIzbriši
  70. U zadnjih godinu dana zubi su mi jako požutjeli,a imala sam savršeno bijele zube,koliko sam sama mogla zaključiti razlog tomubje zeleni čaj kojeg pijem pi nekoliko šalica u danu.Budući da su mi tretmani izbjeljivanja daleko nedostupni,jer naravno sa ovim plaćama možemo o tome samo sanjati,zato bih voljela ovo osvojiti.A uskoro mi je i vjenčanje pa bi voljela imati i bijele zubiće.
    FB:Ivana Marjanović
    Instagram:ivanna_beautybox

    OdgovoriIzbriši
  71. Zelim isprobati ovaj proizvod jer moji zubi nisu vise bijeli kao sto su bili.Dosad nisam koristila proizvode za izbjeljivanje zuba pa bi ovo bola odlicna prilika
    Fb Violeta Radic

    OdgovoriIzbriši
  72. Kao i svi,iz istog razloga zelim probati ove proizvode..zelim izbijeliti zube,imam lijepe zube (govore mi),iako nisu bijeli kako svaka cura,zena zeli..
    Pratim na fejsu: Tea Dorčak

    OdgovoriIzbriši
  73. Zelim isprobati ovaj proizvod jer zelim kao i svi bijele zube. Probala sam vec neke proizvode i kucn

    OdgovoriIzbriši
  74. Nastavak: probala sam vec neke proizvode za izbjeljivanje i kucne pripravke.
    Pratim te na FB: Iva Sabljak ex Baljkas

    OdgovoriIzbriši
  75. Volim se smijati i naravno da su tad zubi u prvom planu, a nisu baš lijepe boje kao što bih htjela. Zato bi ova pasta došla kao naručena jer sve što sam probala, a bilo je puno toga, nije rezultiralo bijelim zubima.
    FB Aurora Aurrora

    OdgovoriIzbriši
  76. Želio bih osvojiti nagradu kako bih postigao što bjelji izgled svojih zubiju koji su prirodno žuti.
    Marko Visković

    OdgovoriIzbriši
  77. Evo ovako,ovaj proizvod me vuče već duže vrijeme,tj.otkad je dostupan u prodaji.. bi ga kupila,ne bi..,neki dan sam stajala u DM i bila spremna kupiti,ali me na neki način prodavačica odgovorila.Moja sestra mi je rekla da te pratim jer si iskrena i da si idem pročitati recenziju.Evo ja sam ovdje znači nova,pročitala sam tvoju recenziju i zaista se vidi da su ti lijepi i sjajni zubi.Kad sam već ovdje igrat ću,možda mi se posreći,ako ne svejedno isprobati ću jer mislim da mi je krajnje vrijeme da svom osmijehu i uvijek našminkanim usnama podarim lijepe,bijele,blistave i sjajne zube jer jedno bez drugoga ne ide.
    Pratim te preko fb: Lill Lilly
    I preko instagrama:lill_s_lilly

    OdgovoriIzbriši
  78. Ove proizvode zelim isprobati zato sto su mi zubi prirodno zuckasti, pa bi bilo lijepo napokon imati bijele zube :) Fb: Lady Vesna Corrosion

    OdgovoriIzbriši
  79. Uvijek sam htjela ici na izbjeljivanje zubica, međutim nikako da odem jer me svi odgovaraju od toga, navodno da se unistava caklina sa tim svim postupcima. Kada sam procitala Vas post vezan upravo za izbjeljivanje zubiju, i kada sam vidjela kako su Vam zubi prekrasni nakon koristenja ovih preparata, i sama sam ih pozeljela koristiti. Sada kada ide ljeto i tamniji ten, bilo bi predivno dobiti ovakav set kako bih dodatno naglasila svoje zubice i osmijeh :)
    Nemam fb, ali Vas na instagramu pratim pod imenom Matea Ivankovic01

    OdgovoriIzbriši
  80. Moji zubi su žuti od kave i tu i tamo koje cigarete tako da bih ih voljela dovesti u red. Ne igram nagradne igre ali ovo me privuklo kada kažeš da ne oštećuje caklinu.
    Pratim na FB Anita Solečki

    OdgovoriIzbriši
  81. Moji su zubi žuti od pušenja, kvare moj osmjeh i uporno ih skrivam.Jako bih voljela osvojiti treatment. Pratim na google+ memorysun i facebook Maja Koša Prtenjača

    OdgovoriIzbriši
  82. Voljela bi probati ovu pastu jer imam sivkaste zube i zanima me dali bi mi možda ta pasta pomogla,nisam pušač i redovito vodim higjenu usne šupljine,ali možda su od kave ili neke druge hrane poprimili tu boju
    Pratim na facebooku tvoju stranicu kao

    Ana Vostrel

    OdgovoriIzbriši
  83. Želim ovo iz razloga sto odrzavam svoje zube urednima,ali stalno imam taj zuckasti ton koji mi smeta. Isprobala sam jako puno proizvoda za izbjeljivanje ,ali mi nista do sada nije bilo ucinkovito. Zadnje sto sam koristila su Pearl Drops paste za zube ,ali me nisu odusevile. Izgubila sam vjeru u takve proizvode pogotovo ,ako im je cijena velika jer mislim da sam previse novaca vec potrosila ,a ucinkovitost nista. Bila bi stvarno zahvalna kad bih ovo dobila na poklon i isprobala. Posto sam mlada i zelim imat ljepsi osmijeh ovo bi mi vratilo vjeru u takve poizvode i podiglo samopouzdanje. DUNDOVIĆ MARTINA

    OdgovoriIzbriši
  84. Pozdrav, imam 28 godina i moji zubi su lijepi ali nedostaje im blistavost kako bi osmijeh bio potpun. Mislim da bi mi ovi proizvodi pomogli u cilju
    pratim blog na Fb kao Tommy

    OdgovoriIzbriši
  85. Želim probati ove proizvode zato što me zanima hoće li mi moći ukloniti žute mrlje na zubima koje se nalaze blizu korijena. Volim kavu i često je pijem, a nekad i čaj pa su mi zbog toga malo žućkasti pa me zanima bi li mi ih Blanx proizvodi neinvazivno izbijelili bez štete za caklinu jer si ti rekla „nisam pronašla ništa što nije preagresivno za moju caklinu“ što mi se jako sviđa. smile emoticon

    Pratim te kao Magdalena Živković

    OdgovoriIzbriši
  86. stvarno bih voljela isprobati ovaj vas proizvod jer zelim imati divan osmjeh.. pokusala sam ga naci u blizim dm drogeriama ali bezuspjesno i sada vidim ovdje divnu priliku.. uskoro cu 20 godina i zelim da mi zubi zablistaju i da mogu drugima uljepsati dan svojim osmjehom :)
    pratim vas i na facebook stranici takoder

    OdgovoriIzbriši
  87. Cigarete + kava + antibiotici = katastrofa! Svakako želim isprobati!

    Ksenija Gortan

    OdgovoriIzbriši
  88. Ne želim samo isprobati ,nego redovito koristiti! Zubi su mi važni i puno pažnje im posvecujem, ali više nisu bijeli kako su bili. Ovaj proizvod mi djeluje vrlo obećavajuće!

    OdgovoriIzbriši
  89. tko ne želi probati proizvode za izbijeljivanje zubi jer zubi nikad nisu dovoljno bijeli! Zubi su generalno pokazatelj dobrog općeg zdravlja. Svaka diskoloracija ostavlja loš dojam o osobi. na fejsu pod imenon Ankica Čuljak.

    OdgovoriIzbriši
  90. Godinama sam se odupirala kavi, ali sad sam posustala. Već pola godine obožavam doći na posao, skuhati si kavu i pojesti par napolitanki...
    Bojim se da mi zubi ne poprime tamniju nijansu, odnosno, mislim da već i jesu...
    Da mogu i dalje bez straha uživati u svom malom ritualu želim isprobati ovaj proizvod!
    Pizeta Suzana

    OdgovoriIzbriši
  91. FB: Tina Ivanisevic
    Želim isprobati ove proizvode... i želim bijele zube :)

    OdgovoriIzbriši
  92. Jednostavno zelim holivudski osmjeh:) Bijele lijepe zube.
    Ivana Dragovic

    OdgovoriIzbriši
  93. Iz vrlo jednostavnog razloga: imam žute zube (da, da, i pijem kavu i pušim i... lol), a nemam love za estetske zahvate... :) :) :) :D
    Nikolina Vukelić na FB :*
    Podijelila: https://www.facebook.com/nikolina.vukelic.165/posts/10154207693001450

    OdgovoriIzbriši
  94. Bijeli i lijepi zubi su najljepši ''nakit'' :) Darivanje je divno i uživala bi koristeći ovaj proizvod.

    Fb:Sanela Tomić

    OdgovoriIzbriši
  95. Ljiljana Gligorevic Zeljela bih isprobati ove proizvode jer su mi zubi u losem sstanju fb Ljiljana Gligorevic

    OdgovoriIzbriši
  96. Ja volim isprobati neisprobano, volim novitete a posevno volim kad među njima nađem odgovarajuci za sebe. Za zube sam spremna izdvojiti i koju kn vise za kvalitetan proizvod. Pratim na fb Hanna Ruza Matich. Instagram ruzamat

    OdgovoriIzbriši
  97. Lijepi i čisti zubi su izvor lijepog osmijeha. Lijep osmijeh je izvor samopouzdanja i zadovoljstva sobom. Zato želim ovu nagradu.
    FB: Biljana Gabric

    OdgovoriIzbriši
  98. Lijepi i čisti zubi su izvor lijepog osmijeha. Lijep osmijeh je izvor samopouzdanja i zadovoljstva sobom. Zato želim ovu nagradu.
    FB: Biljana Gabric

    OdgovoriIzbriši
  99. Zelim probati novi proizvod za beljenje zuba...do sada sto sam probala nazalost nije dalo rezultat.
    FB Ana Drobnjak

    OdgovoriIzbriši
  100. Kao mala razbila sam zube od betonsku pipu u dvoristu. Dok sam bila manja krivi zubi mi nisu smetali i nisam obracala paznju na to. Sada lada sam starija sve me vise pati i ponekad se zbilja sramim nasmijat ae jer su jako krivi. Jos mi svi umnjaci nisu izrasli i majka mi zato ne dozvoljava da stavim fiksni aparatic i to me jako boli.

    Znam da bi ovaj poklon svima bio odican, ali kada vec imam ruzne i krive zube zbilja bi me usrecilo da ga osvoj pa da budu bijeli i da se mogu smijat non stop bez srama jer se zbilja volim smijat. Nitko ne bi bio sretniji.

    Pratim te pod Nina Vasiljevic, FB

    OdgovoriIzbriši
  101. Tragam za pastom za zube,još nisam našla savršenu na kojoj bih se zaustavila da u potpunosti izbjelim svoje zubiće ako je to ikako moguće!Preporuke će frcati na sve strane,ako zadatak bude obavljen,jer očajna sam želim vratiti svježinu svojim zubima i testirati ovaj proizvod,ispunite mi željic i vratite mi osmijeh na lice! FB Marijana Feldes

    OdgovoriIzbriši
  102. Da, želim isprobati ove proizvode zato što želim blistave, lijepe, bijele zubiće. Previše kave i pušenje vrlo brzo naprave žute zube, onako bez sjaja. A s ovim proizvodima mi se čini da bi dobila ono za čim težim.
    Fb: Đurđica Maslak

    OdgovoriIzbriši
  103. Voljela bih isprobati ovaj proizvod jer me zainteresirala tvoja recenzija, jer sam oduvijek bila da takvi proizvodi ne djeluju.

    OdgovoriIzbriši
  104. Uvijek sam mislila da proizvodi tog tipa ne djeluju ali zainteresirala me tvoja recenzija pa bih voljela probati

    OdgovoriIzbriši
  105. Pratim te na fejsu pod imenom Jelena Covic. Voljela bih isprobati ovaj proizvod jer me zainteresirala tvoja recenzija. Nikada nisam kupovala niti koristila takve proizvode jer sam bila uvjerena da ne djeluju.

    OdgovoriIzbriši
  106. Voljela bi imati bijele zube, ne pijem kavu, ne pusim i ne pijem tamne napitke ali oduvijek imam žućkaste zube, bila bi samopouzdanija kada bi mi zubi bili bijelibzato bi htjela isprobati ove proizvode :-D FB Katarina Becky

    OdgovoriIzbriši
  107. Pratim pod ovim imenom, nemam FB. Željela bih osvojiti Blanx jer mi je sutra (9.5.) rođendan,a od kad je stigao u drogerije planiram kupiti no nikako... (a i predivno je vidjeti, kako dolazi ljeto, bijele zube i tamnuuuuu put! :D)

    OdgovoriIzbriši