BOCASSY MAX MOISTURIZER+DARIVANJE

Posted by Dear Skin at 22:10
O Bocassy brendu, vjerujem, mnogi ste čuli. Za mene i dalje broj jedan u drogerijskom asortimanu što se tiče sastava a mnoge recenzije mogli ste pročitati klikom na ovaj link.
Nedavno je u asortiman stigla prinova pod nazivom Max Moisturizer koju sam koristila posljednja dva mjeseca te je vrijeme da podijelim sa vama svoj dojam.
OPIS PROIZVODA: proizvod kreiran za regeneraciju i očuvanje lipidne barijere kože, posebice kod slučajeva kada je zaštitni sloj kože poremećen, slab ili nepravilno funkcionira što rezultira gubitkom hidratacije, suhoćom, osjetljivom kožom ili crvenilom tj. nadraženom kožom. Kako bi se uspostavila jaka zaštita kože Bocassy je lansirao ovu hidratizirajuću kremu s mliječnim peptidima i vitaminom F u obliku snažnog moisturizera koji istovremeno povećava i zadržava razinu vlažnosti u kožnom tkivu te obnavlja i jača njezin zaštitni (lipidni) sloj. Iz tog razloga ovaj inovativan moisturizer upravo je savršena njega za osjetljivu kožu. Ne sadrži parfeme, agresivne aktivne sastojke te ikakve iritirajuće sastojke za kožu.


PAKIRANJE, TEKSTURA, MIRIS: Krema je pakirana u prepoznatljivoj Bocassy staklenoj teglici no ovog puta u bijeloj kutiji po čemu ćete ju lako prepoznati na policama. Tekstura je glatka, fluidna i vrlo maziva, rekla bih "mliječno-gelasta" a na koži istovremeno vrlo lagana te se brzo upija. Ukoliko ste ikada probali neki proizvod iz Bocassy asortimana vjerojatno ste zapamtili prepoznatljivi ženstveni i ugodan miris koji se proteže kroz sve proizvode, barem one koje sam ja isprobala, no kod Max Moisturizera je puno manje izražen tako da vjerujem neće nikome smetati niti imati prigovor na miris. 
SASTAV:

MOJ DOJAM: Trenutno sam u nekoj ok fazi (da pokucam u drvo) glede dehidracije, ali ipak sati nošenja pudera i premalo tekućine rezultiralo je da posežem za što boljom hidratacijom. Moram priznati da me tekstura ugodno iznenadila te je na licu gotovo ne osjećam no ipak na suhim dijelovima nije dovoljno hidratantna zato sam ispod kreme morala koristiti serum. Obzirom da ne sadrži SPF, koristila sam u sklopu noćne njege, ali isto tako ispod mog omiljenog mineralnog pudera koji sadrži zaštitu tako da mogu reći da odlično funkcionira kao podloga. Na kraju potrošene teglice moj zaključak je da krema odlično radi svoj posao, posebno na mješovitoj pa čak i masnoj koži ali ipak, radi manjka lipida skeptična sam koliko će biti dovoljna suhoj koži pa predlažem ispod kreme upotrijebiti jedan od seruma (recenzija). 
Bocassy: bravo za sastav i još jedan odličan proizvod!
CIJENA: 149,90 kn (50 ml)


Želiš probati ovaj proizvod? U suradnji s Bocassy darujem jednu ovakvu kremu.
Kako osvojiti nagradu?.

  •  u komentaru ispod ovog posta napišite zašto želite isprobati ovaj proizvod
  • NEPOTPUNE PRIJAVE NEĆU UZIMATI U OBZIR
  •  share nagradne igre na Facebooku, ukoliko me pratite (neobavezno) te lajk na Bocassy ako već niste.
  • U komentaru navedite pod kojim imenom pratite Dear Skin blog.
  •  NE OSTAVLJAJTE PODATKE U KOMENTARIMA, POSEBNO NE E-MAIL ADRESE, ALI OSTAVITE  IME ILI NADIMAK POD KOJIM ME PRATITE
  • darivanje je otvoreno za čitatelje iz Hrvatske
  • napomena: svaka nepravilnost, dupli profili, IP adrese i slično biti će izuzeti iz izvlačenja
  • javljajte se do petka 02.07.2016. u ponoć, a nakon toga ću preko Random.org izabrati jednog dobitnika Bocassy kreme za lice koji se mora javiti u roku od 48 sati.
Dobitnica kreme je Branka Sučić

53 komentari:

  1. Čini mi se da bi mi odgovarala s obzirom na moju osjetljivu kožu .
    Fb : Irena Hajtok

    OdgovoriIzbriši
  2. Nisam stručnjakinja, ali i meni ovi sastojci zvuče fantastično, kao stvoreni za moju osjetljivu kožu i baš bih ju zato voljela koristiti. :)FB: Kristina Kemešić

    OdgovoriIzbriši
  3. Bocassy je dugo na mojoj wish listi i nikako da se odlučim kupiti ga jer iskreno - bojim se kako će mi koža reagirati. Zasad se držim isprobanih krema za lice a otkad sam imala višemjesečni napad atopijskog, pušem i na hladno. Čitam recenzije i svuda su hvaljeni ali kadgod idem po novu kremu jednostavno nisam sigurna jel želim riskirati neku kožnu reakciju i posjetu dermatologu. Stoga bi mi nagrada odlično došla a u suprotnom moram skupiti hrabrosti i isprobati ih.

    Fb: Jelena L.M.

    OdgovoriIzbriši
  4. Ljiljana Gligorevic Imam osjetljivu kozu pa bih zeljela isprobati ovu kremu.

    OdgovoriIzbriši
  5. zašto je želim isprobati??...NE ,JA JE NE ŽELIM ISPROBATI...jer sam ju već isprobala...ALI JA JE ŽELIM NASTAVITI KORISTITI JER KREMA MRAK!!! face kristina furlanić mihalić

    OdgovoriIzbriši
  6. sviđa mi se sastav...bila bi mozda dobra za moju mjesovitu kozu pa da probam.
    fb mary lucky lou

    OdgovoriIzbriši
  7. Obozavam, pratim i vjerujem u Vase recenzije i mislim da bi Bocassy krema idealno odgovarala mojoj "ljetnoj", lagano suhastoj kozi. Zimi mi je, obavezno, potreban serum prije kreme. Nikada nisam probala njihove proizvode mada sam cula dosta pohvala.
    FB: Lana Pfeifer Boban

    OdgovoriIzbriši
  8. Nisam još koristila ništa od Bocassya, a po tipu kože imamo istu...znači odgovarala bi mi ova kremica.

    FB Marija Ujević

    OdgovoriIzbriši
  9. Do sada jos nisam naisla na dobru hidratantnu kremu,za kojom moja mjesovita koza jako vapi. Obicno su mi kreme premasne,a one za masnu kozu mi isusuju dio koze koja nije masna. Mozda bi upravo ova krema bila osvjezenje za moje lice. Dubravka Bojko

    OdgovoriIzbriši
  10. Nisam imala prilike koristiti Bocassy prozvode muđutim bilo bi mi drago isprobati ovu kremicu da vidim da li je zbilja hvale vrijedna :)


    FB: Kristina Blažević

    OdgovoriIzbriši
  11. Nisam imala prilike da probam Bocassy kremu, a cula sam samo pozitivne komentare o njoj.
    FB: Tamara Sibic

    OdgovoriIzbriši
  12. Naravnoo, skicnem ju mal mal ali mi je pomalo skupa pa ono predomislim se kad zasuska novcanik, zbilja me zanima ta krema pogotovo sad kad si ju ovaki priblizila. Tko zna mozda ju i kupim :) Ali ipak volim isprobati proizvod da budem sigurna, pa hajdmo to rijesit da ja dobijem pa eto, sigurno je sigurno, ako mi se svidi kupit cu ju opet, volim na sigurno :P
    Na fb ko i tu Iva Plavsic ;)

    OdgovoriIzbriši
  13. Imam osjetljivu kozu i obozavam isprobavati nove stvari 😊. Na fb pod annie chu

    OdgovoriIzbriši
  14. Za Bocassy brend čula sam puno puta, ali zasad još nisam bila u prilici ništa probati. Kako imam suhu i osjetljivu kožu, sklonu crvenilu, voljela bih probati ovu kremu.
    FB: Jelena Kovačević

    OdgovoriIzbriši
  15. Pa iskreno dugo njihove proizvode gledam na policama i razmisljam o kupnji...sebi cu zasigurno kupiti njihov serum za koji sam cula samo pohvale a kremu bih poklonila mojoj dragoj mami koja mislim da kao i sve druge mame sebe stavlja na zadnje mjesto..te potpuno zanemaruje samu sebe pa tako i njegu lica..po navedenom mislim da je upravo to krema koja bi njoj odgovarala jer ima osjetljivu kozu s crvenilom te ne trpi nikakve dodatke koje izazivaju iritacije a znam da je sebi nebi nikad kupila...p.s. prema Vasoj recenziji sam sebe pocastila nedavno Blanx proizvodima ii odusevljenaa 😉 moj fb:Nikolina Knezovic :)

    OdgovoriIzbriši
  16. htjela bih ga probati jer mi kronično nedostaje hidratacije,a ovaj proizvod još nisam primjetila u drogerijama,vjerojatno nisam dovoljno obraćala pažnju.
    Sviđa mi se što kažeš da ima manje itenzivan miris,jer sam imala dnevnu kremu koja mi je bila jako dobra,ali mi miris nije odgovarao pa se baš veselim ovoj.

    Pratim te i na fb i tu kao Olvera Katić

    OdgovoriIzbriši
  17. Ova krema mi se cini savrsen izbor za moje lice i zato bi je voljela isprobati!
    Pratim te i tu i na fejsu pod Renata Ivsic

    OdgovoriIzbriši
  18. Sve sto sam koristila od Bocasya pokazalo se odlicnim. Vjerujem i ova krema. Voljela bih je probati u ljetnim mjesecima

    OdgovoriIzbriši
  19. Koza mi je jako osjetljiva, bas bi mi pasalo..pratim kao Anita Zelic na face-u

    OdgovoriIzbriši
  20. Prijavljujem se za ovu kremu, pošto imam osjećaj da odgovara mom tipu kože. Držim si fige. :)
    Pratim Vas kao Ksenija Bilić.
    Pozdrav.

    OdgovoriIzbriši
  21. Čitajući recenziju čini mi se da je ova krema idealna za moju kožu, pogotovo sada u ljetne dane.

    FB: Jasmina Sukalić

    OdgovoriIzbriši
  22. Moram priznati da sam i ja impresionirana sastojcima. S obzirom da još uvijek nisam našla kremu koja me oduševljava i koju sam spremna kupovati redovito, rado bih dala ovoj kremi šansu. Jako me zanima kako će se ponašati na mojoj koži. Problema sa suhoćom nemam, ali sklona sam nepravilnostim i brzo reagiram na odrđene sastojke, pa štetu saniram tjednima.
    Na Facebooku pratim pod Helena Kotrla

    OdgovoriIzbriši
  23. Zelim ovu kremu zbog sastava
    ,privukla me recenzija i mislim da je hidratacija najvaznija od svega. Osim toga,nezaposlena sam godinu i.pol i ne mogu si je priustiti i bila bih presretna da je mogu isprobati.Pratim vas na fb
    Andrea Skorin

    OdgovoriIzbriši
  24. Potpuno odgovara mom tipu koze...rado bi je isprobala
    FB Marija Brzica

    OdgovoriIzbriši
  25. Krema mi se čini dosta lagana, sto mi je i potrebno kad je +35 vani. I plus, odgovara mojoj koži u potpunosti. Ukoliko mi ne bude odgovarala, uvijek postoji mama kojoj prosljedim sve kremice :)

    Fb: Ines Kristić

    OdgovoriIzbriši
  26. Prema recenziji,sigurna sam da bi mi pomogla hidratizirati moju kožu,do sad sam isprobavala razne kremice,ali slabog efekta
    FB:Sanela Tomić

    OdgovoriIzbriši
  27. treba mi lagana podloga za šminku preko ljeta i krema koja mi neće biti teška ni masna za sport na otvorenom preko ljeta. Prema recenziji, mislim da mi ova mogla biti pogodna za mene.
    FB: Marija Hadas

    OdgovoriIzbriši
  28. Potrebna mi je krema kao lagana podloga za šminku, a najviše mi je potrebna lagana kremica za sport na otvorenom preko ljeta, koja mi ne bi mastila kožu. Prema Vašoj recenziji, mislim da bi ova bila idealna za moje potrebe.
    FB: Marija Hadas

    OdgovoriIzbriši
  29. Puno študiram Bocassy proizvode, ali pošto nisu tolko pristupačni za moj džep... nekako se bojim kako bi reagirali na moju osjetljivu kožu. Pa se baš veselim ovom darivanju :)

    OdgovoriIzbriši
  30. S obzirom da si je opisala kao kremu koja super funkcionira namjesovitoj kozi voljela bih je isprobati.S dolaskom ljetnih temperatura ovakva kremica bila bi i vise nego dobrodosla :)
    Gordana Sinjeri

    OdgovoriIzbriši
  31. Nisam probala njihove proizvode, baš bi voljela isprobati. Dali ljepo mirišu?
    FB. Valerija Novakovic

    OdgovoriIzbriši
  32. Kremu koristim nešto malo manje od mjesec dana, prvo što sam primjetila kod nje je da neodoljivo mirisom podsjeća na Sisley-mene bar..neki natur miris kreme i to mi je jedini minus ali zato rezultati su joj prezadovoljavajući. Podloga super "sjedne" poslije aplikacije, djeluje mi simptomatski i preventivno na neke osjetljive zone na licu i što mogu drugo napisati osim što bi ovu kremicu željela koristiti i dalje
    Katarina Bošnjak

    OdgovoriIzbriši
  33. Koristim Bocassy micelarnu s kojom sam prezadovoljna,tonus kože mi je puno ljepši u odnosu na prije i upravo bi zato voljela koristiti u duetu i kremu jer vjerujem da je isto tako dobra formula.Micelarna je stvarno najbolje rješenje za moju kožu iz Bocassy linije,i vjerujem da je i ova kremica kako si i ti napisala.
    Lill Lilly

    OdgovoriIzbriši
  34. Stalno slušam i čitam o Boccasy kozmetici ali nikako da se počastim nekom. Po recenziji ova bi mi bila idealna.
    Fb Ljubica Baranašić

    OdgovoriIzbriši
  35. Želim da mi koža lica bude uvijek lijepa,mladolika, glatka i fina, znam da sve sastojke za to Bocassy krema u sebi sadrži i ima. Stoga me nagradi. Hvala.
    FB : Anica Mirosavljević

    OdgovoriIzbriši
  36. fb dina topolko medvid
    osjetljiva koza i lice..

    OdgovoriIzbriši
  37. Jedan od razloga koji mi je odmah pao na pamet zašto trebam ovu kremu je život na moru, a svi znamo koliko njege treba koži nakon mora i sunca. Jaka zaštita kože i stvaranje barijernog sloja je upravo ono što treba mojoj mješovitoj osjetljivoj koži za koju je, kako stoji u postu, ova krema najidealnija. Muči me crvenilo i lagani manjak hidratacije, te baš tražim nešto slično ovome!
    O Bocassy proizvodima čitam zaista već dugo i to sve same riječi hvale. Ne želim sad pisati epove o tome kako sam studentica na budžetu, ali to zaista je razlog zbog kojeg i ja ne moogu reći nešto više o Bocassy-u.
    Ova krema bi koristila za noćnu njegu lica, kao što je i sama autorica bloga napisala.
    Molim te Marina, uslušaj molbe svojoj vjernoj čitateljici!

    Dear skin pratim na FB-u pod imenom Luce Tempest, kao i Bocassy.

    OdgovoriIzbriši
  38. Ova bi mi krema odgovarala jer imam jako osjetljivu mjesovitu kozu,a također jer je lagana a to mi treba na ovim vrucinama kad mi se lice grozno znoji. Fb-Ana Dopud

    OdgovoriIzbriši
  39. Sviđa mi se sastav, voljela bih je isprobati jer mi je koža izrazito osjetljiva.fb-Zlata FranjoTot

    OdgovoriIzbriši
  40. Na facebook-u Vas pratim pod imenom Jana Radić.
    Htjela bih osvojiti ovu kremu jer imam problema s kožom, a do sada mi nijedan proizvod nije pomogao. Budući da sam čula puno pozitivnih komentara na ovaj proizvod htjela bih ga isprobati i vidjeti hoće li mi pomoći.

    OdgovoriIzbriši
  41. Jako volim Bocassy brend: od sastava proizvoda (sto mi je s godinama postalo sve vaznije), dizajna koji je prekrasan, do jednostavno onog osjecaja zadovoljstva kada naneses njihovu kremu/serum na lice.

    Dala sam sansu slicnim brendovima ali nazalost, nisu mi odgovarali dok mi vecina proizvoda o Bocassya je odlicna. Ovu kremicu jos nisam probala :(

    Maja Kranjčec

    OdgovoriIzbriši
  42. Svaki Bocassy proizvod koji sam do sada probala, bio mi ju super. Zato bih voljela isprobati i ovu kremu.
    FB: Ivana Mandić

    OdgovoriIzbriši
  43. This is my first time to hear about this brand and I am impressed. Great formulation and amazing results. Hope I got to try it out.

    OdgovoriIzbriši
  44. Imam suhu kožu netolerantu kožu lica kojoj bi ovakva krema o kojoj svi pričaju došao kao pravi melem.
    Fb Ivana Davidović Markobašić

    OdgovoriIzbriši
  45. Prema tvom opisu čini se idealnom za moju kožu a volim Bocassy, posebno njihovu micelarnu koju sam kupila nakon tvoje recenzije i nije me razočarala. Hvala na svemu što radiš za nas
    Pratim kao Branka Sučić

    OdgovoriIzbriši
  46. Koristila sam Bocassy serum i super mi je odgovarao. Uz to imam dehidriranu kožu i tražim dobru hidratantnu kremu.
    Mea Horvat

    OdgovoriIzbriši
  47. Vec duže vrijeme pratim taj brend u Dmu i nikak skupit dovoljno novaca/hrabrosti da se odlucim na kupnju, jer ipak si mislim sto ako mi nece pasat na moju mjesovito neodlucnu kozu lica koja nezna kak bi se koji dan ponasala :) Zeljela bih je isprobat u sklopu nocne njege obzirom da nema spf a vec smo naucili da bez spf-a nema ni do ducana po sladoled :) Trenutno u nocnoj njezi imam samo glikolnu kiselinu pa bi bilo dobro isprobat i nesto drugo i malo "masnije" da nahrani lice koje mi je tokom dana pod šminkom i jakom zastitom protiv sunca.. Velika pusa..

    FCB--- VaLe Rija

    OdgovoriIzbriši
  48. Draga dear skin! Ja sam jedna velika zaluđena shopingkoličarka!! Jako puno mjenjam kremice, i vjeruj mi pratim te i naveliko mi pomažeš!! Bez obzira osvojim li nagradu ili ne, nije bitno jer ću ionako kao i uvijek, prateći tebe i tvoje recenzije, isprobat kremicu! Super je što te imamo i što nam pomažeš se bolje približit proizvodima svojim iskustvom!!
    A zašto bi ja tu kremicu? Zato što tvoja recenzija govori da je to baš proizvod kojeg dugo čekam!!
    Puse!
    Lp
    Maja Jurušić

    OdgovoriIzbriši
  49. Draga dear skin! Ja sam jedna velika zaluđena shopingkoličarka!! Jako puno mjenjam kremice, i vjeruj mi pratim te i naveliko mi pomažeš!! Bez obzira osvojim li nagradu ili ne, nije bitno jer ću ionako kao i uvijek, prateći tebe i tvoje recenzije, isprobat kremicu! Super je što te imamo i što nam pomažeš se bolje približit proizvodima svojim iskustvom!!
    A zašto bi ja tu kremicu? Zato što tvoja recenzija govori da je to baš proizvod kojeg dugo čekam!!
    Puse
    Lp Maja

    OdgovoriIzbriši
  50. Uvijek imam osjecaj da mi je koza blago dehidrirana, a ni jedna hidratantna kremica koju sam probala do sad nije puno pomogla. Na Bocassy kreme nekako nisam obracala veliku paznju, pa bi ovo bila prva njihova kremica koju bih probala. Taman mi je moja kremica pri kraju,i dobro bi mi dosla nova :)
    Fb: Magdalena Megi Njegovec

    OdgovoriIzbriši