RECENZIJA: MEDELIOR AKTIVE: STOP KOŽNIM PROBLEMIMA PART I

Posted by Dear Skin at 15:23
Prije mjesec dana, najavila sam vam veliki projekt koji sam pokrenula u suradnji s brendom Medelior a detalje ste mogli čitati u ovom postu. Osjetljiva koža, kožni problemi i bolesti, nešto je o čemu najviše tipkam otkako postoji ovaj blog i zato sam izuzetno ponosna i sretna što zahvaljujući renomiranom brendu Medelior mogu prenijeti svoje osobne rezultate kao i rezultate osoba koje su testirale proizvod Medelior Active.
Za početak, nekoliko riječi o samom proizvodu i načinu djelovanja istog.
Medelior Active je proizvod  kojeg odlikuju prirodne komponente znanstveno dokazane u borbi protiv psorijaze, ekcema, seboreje i sličnih kožnih bolesti. Ne sadrži kortikosteroide niti druge tvari štetne za ljudski organizam, nije testirana na životinjama i potpuno je sigurna za svakodnevnu upotrebu. Potiče regeneraciju, popravlja strukturu, brzo i učinkovito sprječava kožne probleme, vraća koži sjaj, vlažnost i prirodan izgled.

One month ago, I announced big project which I started in cooperation with Medelior brand and details about it you can read in this post. Sensitive skin, skin problems and diseases is something about I'm writing since this blog exist and I'm very proud and happy because I can share my personal impressions and impressions from people who were tested Medelior Active product. Also I'm thankful to Medelior brand which enabled this test.
First off all, I want to say a few words about product and its way of action.
Medelior Active cream is distinguished by natural active components scientifically confirmed as very successful in the fight against psoriasis, neurodermatitis, seborrhea and similar skin diseases.
Medelior Active cream does not contain corticosteroids or other substances harmful for the human body, it was not tested on animals it is completely safe for everyday use.

It soothes skin problems and sensitive skin very quickly, improves skin structure, returns skin shine, moisture and natural look.

Dakle, radi se o potpuno prirodnom proizvodu koji sadrži vrlo djelotvorne sastojke ali postoje pravila : 

  • stop kortikosteroidima: okej, znam da prilikom posjete dermatologu dijagnosticirati će vam bolest, prepisati hrpu antibiotika i kortikosteroida, dati popis raznih gelova za pranje i kremica te ćete se začas  naći u začaranom krugu: "smirilo se, pa je još gore". Imajte na umu da su kortići zlo koje stanjuju kožu, uništavaju i ono malo zdrave kože koja nam ostaje, oslabljuju imunitet i zapravo su vrlo kratkotrajno rješenje. Uz ovaj proizvod ne trebaju vam nikakvi dodatni proizvodi već samo blagi gel ili sapun te nježna frotirasta rukavica kojom čistite stare stanice.
  • očistiti organizam od kortikosteroida: prelaskom na Medelior Active, stručnjaci preporučuju konzumiranje dovoljno tekućine i barem dvije šalice zelenog čaja dnevno. Naravno, ne onog iz filter vrećica već uložite u pravi zeleni čaj.
  • MEDELIOR Active se ne koristi istodobno s drugim namjenskim proizvodima na bazi kortikosteroida ili drugog kemijskog sastava
  • Nakon što odlučite odbaciti kortikosteroide, vrlo je bitan kontinuitet i redovito korištenje jer nažalost, ništa nije čarobni štapić koji će riješiti probleme preko noći tako da se proizvod  koristi 3 do 4 puta dnevno dok se simptomi ne povuku, a nakon povlačenja, dovoljno je nanijeti ju jednom dnevno ili prema potrebi.
So, it is a completely natural product which contains highly effective ingredients but there are some rules: 
  • stop to corticosteroids: Well, I know that when you visit a dermatologist to diagnose the disease, He or she, will rewrite you a bunch of antibiotics and corticosteroids, with a list of various gels and creams for washing and in the moment you will find yourselves in a vicious circle: " symptoms are calmed down, and then it get worse then before"
  • Keep in mind that corticosteroids are evil that thinning your skin, destroying healthy skin, weaken the immune system and they are actually very short-term solution. With this product you do not need any additional products.  Only thing you need is a mild gel or soap and soft terry gloves which clean the old skin cells.
Clean your body of corticosteroids: switching from other products to Medelior Active, experts recommends drinking plenty of fluids and at least two cups of green tea per day. Of course, not filter bags tea, so invest in real green tea.
Do not use MEDELIOR Active at the same time with other products for a specific purpose on the basis of corticosteroids or another chemical compound.
Once you decide to reject corticosteroids, it's very important to use product continuously and regularly. Unfortunately, there is no a magic wand which will solve the problems overnight.
Medelior Active is used 3 to 4 times a day until the symptoms disappear and after the symptoms have withdrawn, once a day is sufficient or as required.



NAČIN KORIŠTENJA: Kao što vidite na fotkama, MEDELIOR Active čine dvije bočice, odnosno dvije komponente, a ono što je bitno jest da se prvo nanosi zeleni dio na problematični dio kože i kada se upije, maže se plavi dio. Znači, ne miješati komponente već pričekati da se prva upije i potom nanositi drugu. Razlog je što svaka komponenta sadrži aktivne sastojke koji počinju sinergijski djelovati ispod kože, a ja moram odati priznanje autorima jer se još do sada nisam susrela niti s sastojcima poput kapsaicina, ekstrakta raštike kao niti sa dvokompentntnim sistemom jer u većini proizvoda koje sam do sada imala prilike isprobati nisam naišla na wow sastojke kao niti učinak što je neralno očekivati u jednoj komponenti.
Da ne duljim dalje, u nastavku pročitajte iskustva osoba koje su testirale ovaj proizvod.

Application: As can you see at photos MEDELIOR Active consists of two components which are applied successively one after the other, in such a way that Component 1 (green bottle) is applied on the problematic part of the skin and as soon as it is absorbed, Component 2 (blue bottle) is applied.
So, I repeat do not mix components but wait to first component be absorbed and then apply a second one. Reason is that each component contains active ingredients that act synergistically under the skin, and I have to give credit to the authors, because I have never ever met with ingredients like capsaicin, collard green extract or the two component system in cosmetics and also, in most products that I have ever had the opportunity to try, I haven’t come across with WOW ingredients like this.


Long story short, below you can read the experience of people who have tested this product.
Gospođa Dajana
Medelior me iznadio, zaista nešto potpuno drugačije od druge kozmetike. Na prvu već po mirisu se osjeti da je drugačija, miriši potpuno prirodno, neobično na prvu ali ugodno. Tekstura 1 faze mi se svidjela više, laganija je pogotovo za ovo ljetno vrijeme, i već na prvu lice mi je reagiralo, mogla sam osjetiti poput malih trnaca kao da djeluje, malo me i peckalo i još uvijek ponekad osjećam iste senzacije malo jače izražene. Drugo jutro sam se probudila sa punim čelom sitnih prištića, djelomično crvenih, hrapavih i svrbilo me. Međutim reakcija koju sam vidjela na rubu uz kosu i u tjemenu nagnala me da nastavim s upotrebom iako sam imala osjećaj na prvu da mi ne odgovara, lice je krenulo u svoj proces obnove koja još uvijek traje pa još uvijek imam pojavu dodatnih prištića i nesavršenosti. Tjeme koje mi je izrazito suho i seboreično doslovno odmah nakon mazanja su se krastice počele skidati kao plahtice suhe kože koja je odmah odpadala nakon mazanja. Jedna veća crvena krasta koju sam imala u tjemenu od seboreičnog dermatitisa nestala mi je nakon samo nekoliko puta mazanja i na tom dijelu sam jako zadovoljna upotrebom.
Druga faza mi se činila malo preteškom na prvu, iako ima finu teksturu zbilja je treba u vrlo tankom sloju namazati, a ima baš posebnu teksturu nekako je fina i iako bogata nije masna ni preteška ostavlja meki finiš na koži.
Opći dojam nakon 2 tjedna upotrebe je da mi je lice nekako glađe mekše, koža se čini ujednačenije boje čak, sjajnija je, nekako življa, a obzirom na sve probleme koje imam s kožom mislim da se promjena vidi i po fotografijama koje prilažem. Mala ali za mene bitna i korak po korak „liječim“ svoje lice. Iznimno sam zadovoljna dosadašnjim učinkom, ne znam koliko se vidi na slikama ali osjećaj je pod prstima da je lice dosta mekše finije teksture, nježnije, nekako bolje nahranjeno a prije sam imala osjećaj da mi je dosta gruba koža. Imam mješovito lice s puno pigmentacija i problema koji su se pojavili nakon poroda, a seboreični dermatitis u vlasištu koji vučem već godinama tada mi se počeo proširivati i na rub uz kosu prema licu kada je postao još jače izražen i vidljiv. Na tom dijelu lica uz sami rub kose sam potpuno riješila već problem koža izgleda puno bolje i nemam prijašnjih crvenih krastica a ni bijelih nakupina suhe kože. Sretna sam što već u tako kratkom vremenu vidim neke pomake na svojoj koži i svakako ću nastaviti s upotrebom.

Mrs. Dajana
Medelior surprised me; it's really something completely different from other cosmetics. At first I felt smell is different, it smells completely naturally, strange at first but pleasant. I liked more, phase 1 texture. It's lighter, especially for this summer time, and at the first appliance my face reacted, I could feel little tingling like product is doing something under my skin and sometimes I still feel the same sensations a little more pronounced. The next morning I woke up with forehead full of tiny pimples, partially red, rough and they were itchy.
But reactions I saw on the edge of my hair and in the scalp convinced me to continue with the use. Even I thought and I felt at first that product does not suits me, my face went into its rebuilding process that is still going on, but I still have the appearance of additional pimpls and imperfections. My vertex is extremely dry and seborrheic and literally immediately after lubricating the crust started to take off. One large seborrheic dermatitis red scab that I had in crown of the head disappeared after few times of lubrication and I can say I'm very satisfied with use in this area.

Second phase at first seemed a little "too heavy" for me, although it has a fine texture and it really should be applied in a very thin layer.  It has a special kind of texture, it's is fine and although "rich" it's not too heavy and greasy and it leaves a soft finish on the skin.

General impression after 2 weeks of use is that my face looks smoother and softer, skin appears more natural and brighter, simply more alive and considering all problems that I have with the skin I think the changes seen in the photographs, which I enclose.
The difference is small but big for me and I'm treating my face step by step.
I'm extremely satisfied with the current achievements, I do not know is it visible in the photos, but face skin feeling under the fingers is much softer than before. I had the feeling that I have quite rough face skin but now my face is finer and skin is nourished than before.
I have mixed face skin with lot of pigmentation and problems that have occurred after delivery. Seborrheic dermatitis of the scalp is present for ages, and after delivery it started to expand from scalp edge to face and it became even more pronounced and visible.

Next to the hairline I fully resolved the problem and skin looks much better. There are no more red scabs and white clusters of dry skin. I'm happy to see so many improvements in such a short time and definitely I will continue to use this product.


prije/before



poslije/after

Gospođa Jasna
Pozdrav svima, 
prije 15 godina dijagnosticiran mi je atopijski dermatitis i jaka alergija na sunce. Radi korištenja lijekova nikako ne smijem na ljetovanja niti se izlagati jakom suncu jer uz dermatitis koji često bukne, na tijelu se pojavljuju ekcemi koji jako peku i svrbe. Godinama koristim kortikosteroide koji ublažavaju stvar pa kada mi je Martina predložila da počnem koristiti Medelior, poslušala sam njen savjet i prestala s lijekovima za kožu. Prvih sedam dana osjetila sam lagano žarenje što kaže Martina da je normalno i da će trajati dok koža ne zacijeli. Nakon deset dana, otekline i ekcemi su se znatno smanjili do te mjere da je moja doktorica ostala u čudu. Svjesna sam da će moj problem biti i dalje prisutan ali sretna sam što sam otkrila napokon nešto što djeluje. Hvala Medelior!

Mrs. Jasna
Hello everyone! 15 years ago I was diagnosed with atopic dermatitis and strong sun allergies. In order to use I should not be exposed to the sunlight because with dermatitis eczema also appears on the body that really burns and itches. for all that, for years I have deprived for summer vacation.
To mitigate my skin problems I use corticosteroids for years and Martina suggested me to switch to Medelior Active. I followed her advice and stopped with medicine for skin.

In the first seven days I felt lightly burning for what Martina says that is normal and it will stop after skin gets healed. After ten days of use, swelling and eczema were significantly reduced to such an extent that my doctor stayed amazed. I am aware that my problem will continue to be present but I'm glad I finally found something that works. Thank you Medelior!
 prije/before
poslije/after
Gospođa Branka
Borim se sa psorijazom posljednjih 11 godina. Kortikosteroide nikada nisam prihvatila niti koristila i jedino što koristim je prirodna ulja i masti. Nakon što sam dobila Medelior na recenziju, konzultirala sam se s dermatologom koji je dao zeleno svjetlo te sam krenula s korištenjem četiri puta dnevno prema Martininim uputama. Nakon dva tjedna osjetila sam znatno olakšanje jer samo oni koji pate od ove bolesti znaju koje su to muke. Zeleni dio me žario, posebno na dijelovima gdje je koža jako stanjena i ljuskava no taj osjećaj je trajao nekoliko minuta i potom mazanjem plavog dijela potpuno nestao. Nakon četiri tjedna evo mojih rezultata i mislim da je svima jasno koliko sam oduševljena ovom kremom. Hvala Martina što si mi omogućila da napokon izađem među ljude, hvala ti na divnom blogu i tvojoj nesebičnoj pomoći.

Mrs. Branka
I'm struggling with psoriasis past 11 years. I never used either accepted treatment with corticosteroids and the only products I use are natural oils and fats. After I get Medelior Active to test, I consulted with my dermatologist who gives me a green light to start using it and kike Martina said to me, I started with use for 3 to 4 times a day. After two weeks I felt a big release and only one who suffers from this disease knows what kind of suffering it is. Green part (first phase) was burning, especially at part where skin is much thinned and it peels, but that feeling completely disappeared after few minutes and after applying blue part (second phase)   After four weeks there are my results and I think it's clear for everyone how much I'm thrilled with this cream. Martina thank you for allowing me finally get out among the people.  Thank you for this wonderful blog and your generous help.


prije/before
poslije/after
Gospođa Valentina

Heloooou…
Ja sam Valentina,imam  41 godinu a prije četiri godine biopsijom mi je dijagnostirana Psorijaza (psoriasis vugaris). Ne daj Bože većeg zla,neka su mi samo djeca živa i zdrava-rekla sam tada i dan-danas govorim isto.
Wikipedija bi nam g-đicu PSO ovako pokušala pobliže opisati :Psorijaza je kronična kožna bolest kože koja se očituje kao crvene mrlje prekrivene bijelim ljuskicama. Kod ove bolesti stanice se razmnožavaju brže nego što uspiju proizvesti keratin (koji je odgovoran za stabilnost i oblik stanica). Uzrok nastanka psorijaze nije poznat ali sve upućuje na genetsko nasljeđe- u mom slučaju psorijaza je „poklon“ od bake. Postoje razne vrste a najčešće se pojavljuje na koljenima, laktovima, tjemenu, doljnjem dijelu leđa….ali se može pojaviti i na bilo kojem dijelu tijela.
Psorijaza se može pojaviti u bilo kojoj životnoj dobi ali se najčešće uočava do 25.godine života. Kada se psorijaza kod mene odlučila nastaniti ja sam daleko iza sebe ostavila dvadeset i petu. Kažu da psorijazu mogu potaknuti neke infekcije i stres, mislim da je stres i kod mene odigrao najvažniju ulogu. Prvi udar psorijaze kod mene je zahvatio laktove,donji dio trbuha i par flekica po prsima i leđima. Biopsija mi je rađena isključivo na moj zahtjev jer sam željela dobro upoznati neprijatelja da bih se mogla protiv njega boriti. Nikada nisam koristila kortikosteroidne kreme nego sam prehranom, raznim uljnim mješavinama i detoksikacijom ratovala protiv g-đice PSO. Rat još uvijek traje ali su dobivene mnoge bitke tako je g-đici PSO trenutno mjesto samo na laktovima.
Da ne dužim i ne zamaram, slike govore više od riječi. Ovako je izgledao moj lijevi lakat 7.6.2016 

Mrs. Valentina

Heloooou…
My name is Valentina and I'm 41. Four years ago Four years ago by biopsy I was diagnosed psoriasis. I said then and I say today: thank God if this is the worst thing that will happen to me.
Wikipedia explained "Ms.Pso" for me like this: Psoriasis is chronical skin disease which manifests as red patches covered with white scales. In case of this disease, the skin cells proliferate faster than it could produce keratin (which is responsible for the stability and shape of the cells). The cause of psoriasis is unknown but everything points to a genetic heritage. In my case, psoriasis is a "gift" from my grandmother. There are various types of psoriasis and it often appear on the knees, elbows, scalp and lower part of the back, but it can occur on any part of the body.
Psoriasis can occur at any age but is most commonly observed up to 25 years of age.
When psoriasis "decided to settle" in me, I was already left my twenty-fifth far away behind. They say that psoriasis can be trigged by infections and stress and I think the stress was most deserving in my case.
First strike of psoriasis at me has engulfed elbows, lower abdomen and brought couple of flakes in the chest and back.
A biopsy was made exclusively at my request because I wanted to get familiar with enemy and that I can easier fight against it. I have never used steroid creams but I was fighting with "Ms.Pso" by nutrition, various oil mixtures and detoxification. The war is still going on, but many of battles are obtained and "Ms.Pso" is now placed only at the elbows.
That you are no longer bother with my story, pictures speak louder than words.
My left elbow look like this at 7th of June 2016






Na bespučima interneta prije tri godine sam upoznala Martinu i njen blog Dear Skin mislim da je  stvarno suvišno pisati o njoj, njenom blogu i njenoj spremnosti da pomogne drugima bilo savjetom ili konkretno nekim proizvodom jer svi koji ovo čitaju točno znaju njenu veličinu .     Dakle,02.06.2016  Martina mi je ponudila proizvod Medelior  da ga isprobam i da joj kroz neko vrijeme napišem svoje dojmove –recenziju. Ona je svoj dio obavila pa je bilo krajnje vrijeme da i ja napravim svoj dio posla.


I meet Martina and her Dear Skin blog three years ago on Internet wasteland. I think it is really needless to write about her, her blog and her willingness to help others with any advice or some particular product, because everyone reading this knows exactly how big is her greatness. So, 2nd of June Martina offered me to try product Medelior Active and ask me to write my impression about it. She has done her part and it was about time that I do my part.


Medelior proizvod se sastoji od Medelior active1 i Medelior active2 kreme koje se nanose tako da se na čistu kožu nanese Medelior active1 krema i odmah nakon upijanja Medelior active2. Medelior active 1 je lako maziva krema zelene boje i izrazito brzog upijanja u kožu svježeg i vrlo ugodnog mirisa. Medelior active2  po strukturi je ista jedino je bijele boje i za nijansu masnija od Medelior active1 jednako ugodnog mirisa i brzog upijanja nakon koje koža postaje nježna, glatka ali ne i masna. Ono što je mene najviše oduševilo je sastav.  Prirodni sastojci koji ,usuđujem se reći, čine čuda.  Kreme sam počela koristiti 23.06.2016 tri puta dnevno a ovo su rezultati. 

Medelior Active consists of two components and it is very simple for use.
Apply Component 1 on cleansed skin and immediately after it is absorbed, apply Component 2.
Component 1 is green cream which is easily applied and absorbed into the skin. It has fresh and very pleasant fragrance.
Component 2 is the same structure as Component 1, except its white and slightly greasier than Component 1, also with pleasant fragrance and easily applied and absorbed into the skin. It leaves skin; gentle, smooth but not greasy. What impressed me the most is the composition; natural ingredients which, I dare to say, make miracles.
I started to use creams at 23rd of June 2016 three times a day, and there are results:



Malo je reći da sam oduševljena rezultatima-presretna sam. Iako živim na moru i koristim sve blagodati sunca i mora koji jako pomažu kod većine kožnih problema želim napomenuti da mi laktovi nikada od kad imam psorijazu nisu bili potpuno čisti kao sada unatoč veeelikim količinama stresa i umora. Odgovorno tvrdim (čuj ti mene) da mi je ova krema pomogla u borbi sa g-đicom PSO i da sam trenutno dobila sve bitke a izgleda i rat. Svjesna sam da remisija neće vječno trajati i da ću još mnoge bitke ponovo voditi ali sada znam kako, na koji način i sa kojim proizvodom.
Na kraju se želim zahvaliti g-dinu Davoru Šariću  koji me je kontaktirao u ime Medelior kozmetike a Martina sa tobom ću zahvalu rješiti kad se vidimo i napokon „uživo“ upoznamo. Za sva pitanja i za sve one koji muku muče sa ovom bolešću stojim na raspolaganju i slobodno mi se možete javiti na mail  valejozo@gmail.com

It's not enough to say that I'm thrilled with results – I'm extremely happy. Even I live at the coast and I use every sun and sea benefits which helps in most of skin problems, I want to say, even I'm stressed and tired,  my elbows never wasn’t so clean like now after I used Medelior Active.  I responsibly claim this cream helps me in the fight with Ms.PSO and for now I've win all the battles and looks like I get the war too. I am aware that the remission will not last forever and that I still have to fight many battles with my disease, but now I know how to, and with what product.
At the end I want to thank Mr. Davor Saric who contacted me on behalf Medelior cosmetics. Martina I'll thank you when we finally meet live. For any questions or for those who are struggle with this disease I am available. Feel free to contact me at valejozo@gmail.com


SASTAV: 
Za kraj ove skupne recenzije evo i mojeg iskustva:
Svi znate da se borim s rozaceom i jako osjetljivom kožom. Rozacea ne svrbi niti ima takve nus pojave poput dermatitisa, psorijaze ili seboree ali je vrlo neugodna jer koža peče i sve joj smeta. Moram priznati da sam bila pomalo skeptična radi zelene kompnente koja sadrži kapsaicin kojem je namjena poticanje prokrvljenosti pa rekoh sama sebi hoće li to utjecati na moje krhke kapilarice koje ionako pucaju no odlučila sam isprobati. Prvih nekoliko minuta nakon nanošenja zelenog dijela doista se osjeti lagano žarenje, zapravo bih rekla više osjećaj topline  a potom nakon upijanja plavog dijela dvojca znatno umirenje i olakšanje. Tekstura je čvrsta, ne suviše gusta ali niti rijetka. Opisala bih ju kao definiciju konkretne hidratantne kreme pa iako se čini plavi dio nešto gušće teksture u odnosu na zeleni dio, upija se kroz nekoliko minuta. Ne „sjedi“ na koži, ne ostavlja bijele tragove i odlična podloga za puder i ostatak makeup rutine.  U segmentu hidratacije svoj posao obavlja odlično, nema zatezanja niti osjećaja isušenosti. Mislim da je Medelior napravio odličan posao ubacivši između ostalog sastojke koji jako umiruju i djeluju antioksidativno poput hamamelisa, aloe vere, biljnih ulja masline i badema te alantoina tako da za mene ovo nije proizvod koji je samo SOS već vrlo vrijedan u smislu svakodnevne njege. Što se tiče učinka na moju osjetljivu kožu prezadovoljna sam djelovanjem jer je eto, u četiri tjedna moju rozaceu držao pod kontrolom i smanjio crvenilo no moram se osvrnuti na još neke učinke koje sam primjetila. Naime, zeleni dio snažno potiče prokrvljenost i točno sam osjetila jaču cirkulirciju a što je dovelo do lifting efekta i zatezanja kože. Teško je opisati no površina kože je postala nekako ispoliranija, glađa i izuzetno sjajna što pripisujem pojačanom limfnom protoku tako da čim budem u mogućnosti, planiram napuniti kadu ovom komponentom :)
Plavi dio dvojca koristila sam i oko očiju u svrhu njege ali i kao umirujuće sredstvo nakon što sam nedavno prošla probleme s cistom na oku. 

For the end of this group review here is my experience:
Everyone knows I'm struggling with rosacea and very sensitive skin.
Rosacea doesn't itch or have any symptoms like dermatitis, psoriasis or seborrhea, but it's still very unpleasant because skin is burning end everything is irritable for it.

I have to admit I was bit skeptical about Green component which consist capsaicin which intended to stimulate blood flow. I was afraid will that affect a, my fragile capillaries that already crumbling, but I decided to try out. After applying green part you really feel slightly burning, in fact, I will say it is more like feel of warmness and after that, after applying blue part, notably calming and relief.  The texture is solid, not too thick but not rare. I'd describe it as a concrete definition of moisturizer and even it seems that the blue part have denser texture compared to the green part, it's absorbing in a few minutes. It doesn't "sit" on skin, not leaves white marks and it's a great base for powder and the rest of makeup routine. In the segment of hydration it is doing its job perfectly, no tension, nor a sense of dryness.
I think Medelior cosmetics did a great job putting ingredients that really calm and antioxidant such as witch hazel, aloe vera, vegetable oil, olive oil and almonds and allantoine. So, for me this is not a product that is only SOS, already very valuable in terms of daily care. As far as the effect on my sensitive skin I am very satisfied with the efficiency. In four weeks my rosacea was under control and redness is reduced, but I want to look back at some more effects that I noticed. The green part strongly promotes circulation and exactly I felt stronger blood circulation and leading to a lifting effect and skin tightening. It's hard to describe but my skin surface has become like polished, smoother and extremely great that I ascribe to increased lymph flow. So, as soon as I can, I plan to take a bath with this component :)

The blue part of this duo I used around eyes in order to care but also as a soothing agent after I recently experienced problems with the eye cyst.
ZAKLJUČAK: Isprobala sam veliki broj  preparata namijenjenih osjetljivoj koži ali ovaj puta sam zaista od srca oduševljena, iz više razloga.

Prvenstveno, radi neupitnog djelovanja,  pažljivo odabranih sastojaka, te činjenice, kako svi sastojci dolaze iz potpuno prirodnih izvora.
Sretna sam  da je ova skupina stručnjaka svojim proizvodom jasno pokazala, da mi itekako imamo kvalitetne, zdrave i učinkovite prirodne  proizvode.
CIJENA Medelior Active tretmana iznosi 350,00 kn (100 ml) u odabranim ljekarnama (popis) no svakako možete u svojoj ljekarni zatražiti da vam se naruči putem Oktal Pharme koja je distributer i putem web shop-a. Sva dodatna pitanja možete uputiti na mail info@medelior.com
Više informacija o proizvodu možete pročitati na službenoj stranici  te ih zapratiti na Facebook i Instagramu .


CONCLUSION: I tried a large amount of products intended for sensitive skin, but this time I'm really delighted from the bottom of my heart, for several reasons:
Primarily, because of unquestionable efficiency, carefully selected ingredients, and because of the fact, that all the ingredients came from all-natural sources.

I am happy that this group of professionals clearly shown with their product, that we have very high quality, healthy and effective natural products.

PRICE Medelior Active treatment is 350.00 Croatian Kuna for 100ml (2x50 ml each component) in selected pharmacies (list) But you certainly you can ask in your pharmacy to make an ordered through Oktal Pharma which is a distributor in Croatia. Customers in EU countries can contact local distributors to make an import order with manufacturer of Medelior cosmetics directly or make an order through the web shop. Any further questions can be sent to mail info@medelior.com


More information about product can be found at the official website and you can follow us at
Facebook and Instagram
profile. 

Hvala svima koji su sudjelovali u ovom projektu te podijelili svoja iskustva a ovaj proizvod testiraju drugi kandidati koji će u narednom periodu nakon završetka testiranja podijeliti svoja iskustva sa nama.


Thanks to everyone who have participated in this project and shared their experiences, and soon we will have the experience of other candidates who are testing this product.




24 komentari:

  1. Rezultati su zaista vidljivi, na tvojim slikama se vidi bas ta razlika u "punoci" koze, a rezultati kod psorijaze su fantasticni.
    Idem ovog trena copy paste ovaj clanak svima za koje znam da imaju slicnih koznih problema.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti, drago mi je da je bilo korisno :)

      Izbriši
  2. Zaista zapanjujući rezultati. Ja se borim sa atopijskim dermatitisom i sve što sam do sada probala imalo je kratkotrajan učinak pa mi se čini da bih ovo moglo biti riješenje i za mene.
    Hvala ti Martina što nesebično dijeliš svoja iskustva a posebno hvala gospođama na svojim iskustvima.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala tebi na čitanju, nema veće sreće nego otkriti nešto zaista djelotvorno

      Izbriši
  3. Odlična recenzija, bravo svima!!

    Nada

    OdgovoriIzbriši
  4. Rezultati su zaista vidljivi. Ostalo mi nejasno iz prve recenzije moze li se Medelior tretman korisiti protiv hiperpigmentacija ? LP

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Namjena Medelior Active je rješavanje kožnih problema s naglaskom na dermatitis, psorijazu, seboreu i slično no radi keratoličkog učinka djeluje na poliranje kože što može za posljedicu imati uklanjanje fleka mada moram naglasiti da je bitno konstantno korištenje.

      Izbriši
  5. Bravo Martina, bravo Medelior, bravo žene! I hvala svima :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Jel bi bilo pomoci kod dishidroze? Jos uvijek se borim uz pomoc kortica, al voljela bih i tome stati na kraj :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Draga Josipa, može pomoći ali je uvjet da prestaneš koristiti kortiće.

      Izbriši
  7. Može li ovo pomoći kod akni (pcos)? Ovo je predobro! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Iako ima antibakterijsko djelovanje, nije namijenjeno rješavanju akni tako da je njih najbolje tretirati pomoću nekog proizvoda s bha i sličnim sastojcima

      Izbriši
  8. Čestitam ti na ovako divnoj suradnji.... ja nemam neke extra velike probleme s kožom, ali takve kreme je uvijek dobro imati :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Čestitke na odličnom postu!Divno da mi imamo ovako kvalitetan proizvod .

    OdgovoriIzbriši
  10. cijena u ljekarni je 489 kn :/ inace koristim kreme vec neko vrijeme i za sada sam jako zadovoljna :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da si zadovoljna, mene je zaista oduševilo a što se tiče cijene, ono što ja znam da je cijena 350 kn u svim ljekarnama i web shopu no svakako se možeš javiti proizvođaču ukoliko je negdje cijena viša jer ne smije biti.

      Izbriši
  11. Odlicna suradnja kao i recenzija!! Vjerujem da ce Medelior donijeti veliko olaksanje svima koji se bore s raznim koznim oboljenjima.Steta sto toga nije bilo u vrijeme kad sam se ja borila s kozom :)

    OdgovoriIzbriši
  12. Meni se čini da sam ja napokon našla rješenje za svoju kožu izmučenu atopijskim dermatitisom. Jedino što me muči je da li će se vraćati nakon prestanka korištenja tretmana, ali opet, bolje se opet liječiti s ovime, nego kortićima. Da li se smije stavljati na kapke, jer su mi od dermatitisa puni ljuskavih flekica?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da si zadovoljna :)) Može se stavljati i na kapke, malo će peckati u početku ali brzo prestane i smiri kožu. Nakon završetka tretmana, koristiš prema potrebi.

      Izbriši
  13. Da li može pomoći kod akni?

    OdgovoriIzbriši