HELLO SUMMER BRONČANO ULJE


Nije tajna koliko volim svjetlucave proizvode i zaista ih ljeti  koristim obilno i svakodnevno.
Usporedbu nekih od svjetlucavih proizvoda koje sam probala, mogli ste čitati u ovom postu a danas vam tipkam o Hello Summer ulju za kosu i kožu.
OPIS PROIZVODA:Hello Summer brončano ulje za kožu i kosu.
Sa zlatnim česticama koje daju svjetlucajući efekt te koža izgleda mlađe i zategnutije. Kombinacija blagotvornog ulja nevena i masline njeguje kožu, čini je mekom poput svile te joj daje za nijansu tamniju boju.Nanosi se pomoću pipete što omogućava doziranje po želji te se ujedno izbjegava špricanje po odjeći.

PAKIRANJE, MIRIS, EFEKT: Jednostavna bočica u količini od 30 ml i doziranjem pomoću pipete. Ovakav način korištenja je precizan no meni osobno nepraktičan jer u žurbi stvara nered po bočici i oko nje. Miris je blag, ugodan i podsjeća na plažu, odnosno na proizvode za plažu i more. Same šljokice, odnosno glitter su prilično krupne i dobro je bočicu protresti prije upotrebe kako bi se šljokice pravilno rasporedile u baznom ulju. Na fotografijama možete vidjeti kako ovaj proizvod osim šljokica nudi i brončani efekt što znači da malo potamnjuje kožu. Naravno, najbolji se efekt vidi na svijetloj koži, odnosno postiže se efekt "bila sam jedan dan na suncu" što izgleda zaista lijepo. Tekstura je masna što ne čudi obzirom da se radi o ulju i na mojoj koži se jako slabo upija, skoro nikako. 


SASTAV:
CIJENA: 54,90 kn (30 ml) dostupno u Bipi ili preko web shop-a.
MOJ DOJAM: Zaista sam isprobala, usudila bih se reći sve što postoji na tržištu, a ima šljokice ili gliter i nažalost moram napisati da me se ovaj proizvod nije nimalo dojmio. Prvi razlog su komedogeni sastojci koji na mojoj koži u kombinaciji s suncem i znojem mogu izazvati mallorca akne (pa izbjegavam sve što ima parafina ljeti), dok je drugi razlog nikakvo upijanje niti na kosi niti na koži. Ja osobno ovakve proizvode volim koristiti svaki dan bez obzira na plažu i zato volim da se brzo upijaju i ne ostavljaju tragove što je s ovim proizvodom nemoguće jer sam cijeli dan premasna nakon upotrebe. Možda samo za badić i na plaži ali nikako za svakodnevno korištenje jer ostavlja tragove na odjeći, mastan osjećaj na koži a i nešto u mirisu užegne na jako visokim temperaturama pa nakon nekog vremena na meni više ne miriši ugodno. 

*PR PROIZVOD
Koristite li svjetlucave proizvode? Koji su Vaši favoriti i što  Vam je presudno kod odabira?

Oznake: , , , ,