MOJI LJETNI PUDERI

Puder je proizvod bez kojeg malo koja žena može iako svi maštamo o danu kada ga više nećemo morati koristiti ni rijetke su sretnice koje to doista mogu. Moja koža ovisna je o puderu iz razloga što je moje lice puno ispucanih kapilara uslijed rosacee pa kad bih još i zažmirila na flekice, pokoji prištić ili podočnjake, kapilare jednostavno ružno izgledaju te ih je potrebno prekriti svaki dan.
Nekada prije bitno mi je bilo da puder samo dobro prekriva i da je postojan, danas pazim na sastav iz razloga što sam shvatila da mojoj osjetljivoj koži ne treba puno kemije svakodnevno na licu. Naime, puder je nešto što stoji satima na koži i nikada ne štedim na njemu; radije ću kupiti neki povoljni ruž ili lak,  ali ću uložiti u kvalitetan puder.
Ako ste čitali moj post o tome kako prepoznati mineralni makeup (klik) onda vam je jasno zašto sve ovo pišem. Ljeti posebno tražim da su puderi postojani, da matiraju i po mogućnosti ne sadrže talk o kojem sam pisala u ovom postu. Isto tako, ljeti ne podnosim tekuće pudere jer nakon što nanesem kremu sa spf zaštitom, jednostavno tekući puder da je ne znam kako lagan, na mom licu je pretežak pa ih koristim uglavnom u hladnijim mjesecima.
Dugo godina sam vjerna Jane Iredale mineralnim puderima koji imaju više vrsta u svom asortimanu.
PurePressed puder u kamenu (recenzija) namijenjen je mješovitoj i masnoj koži no kako nema talka ne isušuje. Volim ga jer je praktičan za nošenje i nanošenje, a prekriva poput tekućeg puder. Naravno, ovisi koliko se slojeva nanese pa ako izaberete pravu nijansu, izgledati će jako prirodno i usput pruža SPF 20 zaštitu što je odlično ljeti.
Drugi puder istog brenda je Amazing Base (recenzija) koji je u obliku praha no neka vas ne zbuni jer i on prekriva poput tekućeg pudera. Nanosim ga kistom ili spužvicom i na koži zaista izgleda jako lijepo, a što je meni osobno najvažnije, vrlo lagano. Za razliku od gore opisanog, ovaj puder je namijenjen suhoj i normalnoj koži ali nema razloga da ga ne koriste i masnokošci. Također nema talka, jako dugo traje jer ga zaista malo treba i ima spf zaštitu.
Youngblood je također mineralni puder u prahu no osim što je fulane nijanse, nisam još pronašla najbolji način nanošenja. Naime, kod nas ima zaista mali izbor pravih mineralnih pudera tako da sam ovog dobila od prijateljice, a inače nemam pojma gdje se mogu isprobati nijanse kod nas. Uobičajenim nanošenjem četkicom ili spužvicom ne funkcionira najbolje jer na licu izgleda cakey tako da ga koristim najčešće na način da malo praha pomiješam s kremom pa nanesem kao toniranu podlogu. 
Dr Hauscka Balancing Teint puder u kamenu koristim povremeno za one dane kada želim samo matirati lice jer ovaj puder ne prekriva. Osim toga, sadrži talk tako da posežem za njim samo povremeno kada znam da neću dugo nositi na licu. Inače, nijanse su lijepo posložene pa ga volim koristiti umjesto sjenila na kapcima.
Avene mozaik puder (recenzija) također je puder samo za matiranje i eventualno ujednačavanje tena za one dane kada želim samo malo šminke na licu. Najčešće ga nanesem kada u slobodno vrijeme planiram neku neobaveznu kavu tako da ipak malo osvježim ten ili preko tekućeg pudera u hladnijim mjesecima. Također sadrži talk pa da izbjegavam predugo korištenje na licu kao uostalom sve proizvode koji ga sadrže. Moram naglasiti da meni talk čepi pore tako da ne mogu isto tvrditi i za druge no najvažnije je prepoznati ono što vam smeta ili odgovara i prema tome birati proizvode.

Koristite li pudere ljeti? Koji su vaši favoriti?

Oznake: , , , ,