RECENZIJA MEDELIOR ACTIVE:STOP KOŽNIM PROBLEMIMA PART 2

Posted by Dear Skin at 20:18
Koža je naš najveći i vrlo kompleksan organ i otkako vam tipkam kroz svoje bloganje, trudim se pronaći što bolja rješenja i proizvode koji pomažu osjetljivoj koži. Nastanak kožnih problema poput atopijskog i drugih dermatitisa, seboree, psorijaze i alergija, problem je s kojim se susreće jako puno osoba. Kako sam već pisala, odlazak dermatologu može biti frustrirajuće rješenje jer  se obično savjetuje primjena lijekova koji trenutno saniraju posljedicu, no za dugoročno rješenje, jednostavno  smo sami primorani pronaći djelotvorne proizvode te poraditi na svom organizmu izbjegavajući stres i ostale okidače kožnih problema.
Prije dva mjeseca najavila sam vam projekt testiranja jednog potpuno prirodnog proizvoda na osobama s kožnim problemima o čemu ste mogli čitati u ovom postu. 
Prve recenzije teških slučajeva možete pročitati ovdje a danas vam donosim iskustva drugih korisnika koji će podijeliti sa nama dojmove o ovom proizvodu.
Prije svega, moram napomenuti nekoliko važnih informacija od strane stručnjaka iz Medelior-a glede korištenja Medelior Active proizvoda:
Pravila korištenja 
Blaži oblici kožnih problema na manjim površinama nestaju već u nekoliko sati ili dana, dok za rezultate kod težih oblika treba duže vrijeme i naravno, kontinuirano korištenje.
Uz korištenje proizvoda vrlo je važno pridržavati se osnovnih pravila ponašanja koja uključuju redovnu higijenu i eksfolijaciju kože, unos tekućine, detoksikaciju organizma  što bi svatko tko se suočava s kožnim problemom svakako trebao znati i primjenjivati.
Ono što korisnik treba imati na umu je da je svaka osoba individua za sebe, da je Medelior Active potpuno prirodan proizvod, bez ikakvih štetnih posljedica za ljudski organizam te da za njegovu punu učinkovitost treba vremena i da jedino kortikosteroidi mogu dati brz učinak, ali dugoročno sa štetnim posljedicama.   
Medelior Active krema potiče regeneraciju, popravlja strukturu, brzo i učinkovito ublažava te sprječava kožne probleme, vraća koži sjaj, vlažnost i prirodan izgled, a korisnici mogu biti sigurni da njezinim korištenjem dodatno ne narušavaju svoje zdravlje.
Neželjeni učinci
Kod neposrednog korištenja kortikosteroidnih terapija i Medelior Active,  može se desiti da se simptomi u potpunosti povuku unutar nekoliko dana , ali da nakon toga buknu još jače.
Međutim to nije nuspojava  i tada treba ustrajati s korištenjem Medelior Active, jer kao što je poznato  kortikosteroidi stvaraju ovisnost, pa je pojava jače izraženih simptoma crvenila rezultat ovisnosti tijela o kemijskim preparatima.  (usporedite to sa ovisnošću o nikotinu. Nakon prestanka konzumacije dešava se "kriza" jer tijelo traži nešto na što je naviklo, a to ne dobiva)
U tom slučaju, simptomi više neće odmah nestati, već će se kontinuiranim korištenjem postepeno povlačiti dok u potpunosti ponovno ne nestanu.
Ukoliko su kortikosteroidi korišteni neposredno prije početka tretiranja Medelior Active kremom ili su korišteni kontinuirano duže vremensko razdoblje, potrebno je napraviti detoksikaciju organizma kako učinak kreme ne bi izostao.
Važna napomena:
  • Kortikosteroidi u tijelu zadržavaju 6 mjeseci i duže nakon prestanka njihovog korištenja.
  • Važno  je napomenuti da  je svaki pojedinac individua za sebe i nekome proizvod djeluje prije, nekome kasnije, a o tome puno doprinose životne navike i naravno prethodno tretiranje kože, pa su 4 tjedna pravilnog korištenja minimum za vidjeti prve rezultate ukoliko nisu bili vidljivi već prije.
Način korištenja: Medelior Active sastoji se od dvije komponente koje se nanose jedna za drugom:  zelena bočica, odnosno komponenta broj 1 se nanese na problematični dio kože te ostavi da se upije u potpunosti, a potom se nanosi  komponenta 2 koja se nalazi u plavoj bočici. Ne miješati komponenete već pričekati da se prva upije i potom nanositi drugu!

active 1/ active 2
Nakon što sam upoznala svoje kandidate s načinom korištenja i činjenicom da moraju prestati sa kortićima, evo njihovih rezultata:

Tamara: 
Pozdrav svima, 

kao bebi mi je dijagnosticirani atopijski dermatitis uz mnoge druge alergije. Sve alergije mi se oduvijek manifestiraju na koži, i to pretežito na licu, vratu, rukama i prsima, kao veliki lišajevi koji pucaju do krvi, gnoje se i koža je izuzeno suha i bolna. Prije 10ak godina uz atopijski, dijagnosticirani mi je i neurodermatitis. Zadnjih 7 godina sam na kortikosteroidnim kremama, antibiotcima a u nazad 3 godine i terapiji za neurić, ali neuspješno. 
Kada mi je Martina spomenula kremu, prva reakcija mi je bila kao i većini: "previše novaca", što je na žalost rezultat kupnje gotovo svih dostupnih proizvoda za atopijski dermatitis bez ikakvih rezultata. Odlučila sam napisati recenziju tek kada potrošim obje tube. 

Medelior sam počela koristiti 8.6. i obje su mi tubice bile gotove 15.7.. U tom periodu mazala sam cijelu desnu ruku, lice, vrat, dekolte i prsa 4/5 x na dan, što ispada cca 156-190 mazanja, Što smatram izuzetno izdašnim za njegovu cijenu i djelovanje. 

Prestala sam mazati kortikosteroidima te nisam koristila nikakve antibiotike. 
Lice i prsa su me pekli prvih tjedan dana gotovo neizdrživo, nakon tih tjedan dana pekli su me samo dijelovi na kojima je bio jak lišaj (usne, područje oko oka i bradavice). Rane i lišajevi su se kompletno povukle sa prsiju, međutim kako mi je vrlo teško kontrolirati stres, na licu i ruci mi se isti vrača, ali mi je sve skupa lakše podnositi uz Medelior. Ono što me posebno oduševi, što čak i pri mazanju zelene komponente, ista ne izaziva nikakvo crvenilo, čak i ako me peče, pa je Medelior postala moja obavezna podloga prije make-up a. 
Po prvi puta mogu reći da mi nije žao novaca, jer mi stvarno pomaže. 
Hvala Medelior i Martina na ovom otkriću :)
prije
prije

poslije

prije
poslije
poslije
Gospođa Valentina iz Makedonije:
Zdravo,
Moje ime je  Valentina i imam 46 godina. Od kada znam za sebe imam rozaceu a u posljednjih 10 godina strašnu alergiju na sunce . Još kao mala znam da sam bila stalno rumena  u licu. Imam suhu i jako osjetljivu kožu . Kada mi je koža u nekom burnoj fazi osjećam nelagodnost svrab i zategnutost koje je najviše izraženo na jabučnoj kosti i na prijelazu između lica i vrata.
Ovisna sam o kozmetici i još uvijek u potrazi za idealnim make up-om koji će prekriti sve moje crvenilo.
Martina moja mila prijateljica me je uvela u neki novi svijet kozmetike i  njezi kože, a preko Martine sam postala i vlasnica ovih divnih prirodnih kremica i puno joj za to hvala.
Mislim da je cilj ovog projekta vratiti se simbiozi sa prirodom i tražiti lijek u njenom krilu
Krema se sastoji od dva dijela Medelior br. 1 i Medelior br 2.
Na čistu kožu prvo se nanosi zelena krema i  pričeka se da se upije, a onda bijelu kremu.
Zelena krema meni osobno je lakša i hidratantnija, a samo prvih 2-3 mazanja sam osjećala peckanje koje nije bilo neugodno.
Sam miris kreme je dokaz da je sve prirodno i da nema kemije. Bijela krema je nešto gušća, posebno za ovaj ljetni period. Kreme koristim skoro 3 tjedna  i možda je rano (za konačni rezultat), ali ja sam htjela da vam kažem što su ove kreme učinile mojoj koži (do sada)
Koža lica mi se promijenila Kad to kažem mislim na njenu teksturu (kože)
Zategnutija ja maznija(vlažnija) sjajnija kao da kao da sam radila neki lifting
I što je najbitnije, sve vrijeme korištenja lice mi ja bilo mirno bez iritacija i neugodnog osjećaja za koji znaju oni koji imaju osjetljivu kožu.

Kapilari kao da su manje vidljivi i lice mi je cijelo ovo vrijeme mirno usprkos ljetnom periodu.
Možda kod mene nema takvih burnih promjena kao kod psorijaze no ja sam jako zadovoljna ovim kremama i od sveg srca bih ih preporučila svima koji imaju kožnih problema.
Isto tako bih zamolila i proizvođača da ove kreme uveze i kod nas u Makedoniji.
Kreme su odlične i kao podloga za šminku.
O sastavu neću ništa pisati pošto sve ima njihovoj web stranici, samo ću reći da je pravo prirodno bogatstvo.
Hvala još jednom Martini i proizvođaču
Puno vas volim
Bakneži od Makedonija (poljupci iz Makedonije)


 Gospođa Irena iz Splita:
Bok, ja sam Irena i od svoje četvrte godine se borim sa Psoriasis Vulgaris (teži oblik psorijaze). Psorijaza je kronični kožni poremećaj koji obilježavaju crvene mrlje prekrivene bijelim ljuskicama, suha koža, svrbež i zadebljani nokti.
To je bolest kod koje se izmjenjuju periodi u kojima ona miruje, s periodima u kojima je manje ili više aktivna.
Kod mene je mirniji period ljeto, kada svakodnevno kupanje u moru i sunčanje jako dobro umire područja zahvaćena psorijazom.
Uzrok ove bolesti se još uvijek točno ne zna. Ja sam primijetila da je kod mene glavni „okidač“ stres, a kako ga izbjeći u svakodnevnom životu?
Tijekom godina za liječenje sam koristila prvo kreme na bazi kortikosteroida, ali sam od njih davno odustala (baš zbog njihovog sastava!).
Probala sam psorijazu liječiti čišćenjem organizma, pravilnom prehranom....na žalost rezultati su bili jedva vidljivi.
Koristila sam i neke prirodne pripravke (neki od njih su bili dosta djelotvorni).
Jako sam se obradovala kada mi je Martina ponudila da sudjelujem u ovom projektu i testiram prirodne proizvode renomiranog brenda Medelior.
Proizvod sam koristila tijekom lipnja, kada mi se psorijaza zbog kupanja u moru i sunčanja već malo smirila. Odabrala sam mjesto na nadlaktici gdje su crvene fleke bile najvidljivije.
Ovako je to izgledalo prije korištenja Medelior proizvoda.
Zbog nedostatka vremena proizvod sam koristila samo 2 puta dnevno, ujutro i navećer.
Sviđa mi se tekstura obje kreme zato što je lako maziva i nije previše masna.
Kada bih stavila zelenu komponentu osjetila bih lagano peckanje, ali ništa strašno niti dugotrajno. Nakon toga sam stavljala plavu komponentu koja mi nije izazvala nikakvu reakciju.
Na donjim slikama možete vidjeti kako se psorijaza povlačila na području koje sam tretirala.


Sa tretmanom namjeravam nastaviti tijekom zime kada psorijaza kod mene ima onu svoju „ludu fazu“.
Željela bih napomenuti kako mi je Medelior pomogao u liječenju još jedne kožne bolesti!
Naime, na potkoljenicama mi se pojavila alergija čiji uzrok ne znam, a javila se u obliku sitnih crvenih točkica. Sada mi je žao što i to nisam popratila fotografijama!
Nisam bila kod dermatologa nego sam se odlučila napraviti jedan test: Lijevu potkoljenicu sam mazala Synopen kremom, a desnu Medelior kremama.
Ponovno pohvala Medelior kremama! Alergija na potkoljenici koju sam mazala ovim kremama je za 2 dana potpuno nestala!
Za kraj, najviše me veseli što vidim da mi Medelior proizvod pomaže i nadam se da ću ove godine imati ugodniju zimu!

Draga Martina, hvala ti još jednom što si me uključila u ovaj projekt!

Gospođa Ana iz Zagreba:
Pozdrav svima,
zovem se Ana i imam 59 godina, osjetljivu i suhu kožu s dijagnosticiranim dermatitisom i seboreom. Posljednjih nekoliko godina koristim kortikosteroide iako sam svjesna da pomažu svega deset dana a potom se problem vraća. U mnoštvu proizvoda na tržištu, prednost dajem prirodnom pa sam tako potaknuta pozitivnim recenzijama odlučila kupiti Medelior Active. Moja koža je stalno crvena, od jutra do večeri pojavljuju se veliki crveni krugovi koji žare i peku dok se koža na vlasištu i oko obrva ljušti i peruta. Mali napredak vidjela sam u biljnim uljima poput maslinovog koje je odlično rješavalo problem perutanja ali crvenilo i osjećaj žarenja je neprekidno trajao.

prije/nakon dva tjedna
prije/nakon mjesec dana
Medelior Active, kupila sam prije mjesec dana, prema preporuci prestala sa kortikosteroidima i prvih dva tjedna koristila ujutro i navečer. Zeleni dio proizvoda lagano pecka što me nije zabrinjavalo obzirom da sam upozorena na takvo djelovanje, ali plavi dio koji se nanese nakon upijanja zelenog savršeno sve umiri. Nakon tih dva tjedna vidjela sam veliki pomak i počela koristiti proizvod samo navečer iz razloga što puno radim u vrtu pa sam jednostavno od velikih vrućina izbjegavala nanositi bilo kakve kreme na kožu. Medelior Active je drastično umanjio moje crvenilo, a od ljuskanja i perutanja više nema ni traga, a ono što je meni najvažnije: nema osjećaja suhoće, osjetljivosti niti nadraženosti. Definitivno nastavljam kupovati.

CIJENA Medelior Active tretmana iznosi 350,00 kn (100 ml) u odabranim ljekarnama (popis) no svakako možete u svojoj ljekarni zatražiti da vam se naruči putem Oktal Pharme koja je distributer i putem web shop-a. Sva dodatna pitanja možete uputiti na mail info@medelior.com
Više informacija o proizvodu možete pročitati na službenoj stranici  te ih zapratiti na Facebook Instagramu .

Od srca zahvaljujem korisnicima koji su podijelili svoja iskustva za ovaj blog kao i brendu Medelior kojem čestitam na jedinstvenom, prirodnom, a prije svega-učinkovitom proizvodu.

5 komentari:

  1. Odlični rezultati, bravo svima.
    Pozdrav iz BiH
    Nada

    OdgovoriIzbriši
  2. Nakon tvoje recenzije kupila sam ovu kremu ocu koji ima psorijazu. Htjela sam ti u njegovo ime zahvaliti na ovom otkriću, nikada nije imao takve rezultate i nadamo se da će potrajati.
    Veliki poljubac od obitelji Merić

    OdgovoriIzbriši
  3. Poštovana gđo Martina pišete da se može koristiti kao podloga za make up.Ja volim koristiti tonirane kreme pa me zanima koje su kompatibilne s Medelior kremama ili se mogu koristiti bilo koje (npr.od Loccitana sa smiljem ili Lush). Hvala, LP Lidija

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Draga Lidija, nakon ovog proizvoda možete koristiti uobičajeni makeup a kako i sama imam rozaceu pazim na sastav pa najviše koristim mineralni makeup Jane Iredale, The Balma i slično no možete i ove vaše navedene

      Izbriši