ARIMED UČILIŠTE: POSTANI VIZAŽIST

Posted by Dear Skin at 17:20
Ukoliko pratite beauty blogove, portale i časopise o ljepoti,  vjerujem da ste čitali i probali razne tehnike šminkanja, kupili masu proizvoda, raznih beauty pomagala, kistova, palete i slično, a onda ste se našli pred ogledalom i jednostavno sve to što imate ispred sebe niste znale najbolje upotrijebiti. Vrlo često, rezultat šminkanja završi brzinskim uklanjanjem "uratka", te se na kraju držimo provjerenog: puder, maskara, rumenilo.
Poznato? Upravo radi ovakvih mojih čestih frustracija, sa zadovoljstvom vam tipkam o jednom mjestu gdje se upravo uči kako izvući najbolje od svog lica, a usput i kako našminkati druge osobe i postati stručnjak s upisom u E radnu knjižicu.
Arimed Učilište se bavi organizacijom edukacija u ekskluzivnom ambijentu i lokaciji dostupnoj svima,, točnije u Ul.Grada Vukovara 20. Ambijent učilišta je prekrasan, prostran i vrlo moderan, a što je meni najvažnije topla i prijateljska atmosfera. Više o zanimanjima koje se nude u Arimedu možete pročitati na ovom linku, a ja sam osobno polazila edukaciju Vizažist o kojoj vam danas tipkam.
Sigurno se pitate koja je razlika između ovakve edukacije i ostalih tečajeva? Najveća razlika, barem koliko sam ja imala prilike vidjeti; velika fleksibilnost prema polaznicima. Većina nas radi,  ide u školu, , fakultete i slično, te se teško  obavezati na neke fiksne termine polaženja bilo čega. U Arimedu se edukacije potpuno prilagođavaju polaznicima tako da za svoj novac dobijete potpuni program i to onda kada vama odgovara u dogovoru s edukatorima. Druga stvar, ovim tečajevima dobiva se certifikat tako da osim što možete puno naučiti, možete i promijeniti zanimanje što je danas vrlo poželjno.


Imala sam čast biti model polaznicama edukacije, te me šminkao edukator Dino Baksa. Moram priznati da Dino toliko pitko, razumljivo i detaljno objašnjava da mi je bio gušt slušati i doslovno sam upijala svaku riječ. Biti vizažist zaista nije samo tako. Postoji toliko detalja oko kojih se mora paziti jer makeup-om možete doslovno promijeniti izgled bilo kojeg lica, a za sve to je potrebno znanje. 

U Arimedu je ležerna atmosfera, puno se vježba, koristi visokokvalitetan materijal i pribor, i najvažnije:  savršeno i strpljivo  objašnjava svaki detalj. Moram priznati da sam prošla puno škola, tečajeva pa i osobno radim s makeup-om, no naučila sam još masu stvari i trikova za koje nisam znala, a izuzetno su bitni. Hvala Dino, što si me naučio kako suziti moj nos :)). Da ne duljim, u nastavku pogledajte na fotografijama kako mi je bilo, a ja definitvno nastavljam pohađati i ostale edukacije jer kažu da investicija u znanje isplaćuje najbolje kamate i korak u vlastitu budućnost.












Sve informacije oko upisa i programa možete pročitati na ovom linku. Pišite mi, da li ste razmišljali o promjeni zanimanja, ili jednostavno poželjeli naučiti nešto novo i usavršiti svoje znanje?

5 komentari:

  1. Baš ovaj smjer, profesionalni vizažist je moj san već jako dugi niz godina. Financije ponajviše, zatim strahovi i nesigurnost su glavne kočnice u svemu. Također sam završila i neke tečajeve (bez upisa u radnu knjižicu) i čak malo radila kao freelancer, ali ovo je moj najveći san..

    OdgovoriIzbriši
  2. I sama planiram upisati tečaj u Arimedu i drago mi je da sam pročitala dobru preporuku.

    OdgovoriIzbriši
  3. Baš ti zavidim.Uvijek sam se obožavala šminkati, fasciniraju me sve te kutijice, kistovi i bojice...
    Super ti je fotka!

    OdgovoriIzbriši
  4. Završila sam taj tečaj prije tri mjeseca otprilike i stvarno mi je bilo divno tamo :) <3

    OdgovoriIzbriši
  5. Drago mi je zbog tebe <3
    Ja već godinama razmišljam upisati tečaj za vizažisticu, ali uvijek naiđem na neke prepreke, tj. teško mi se organizirati

    OdgovoriIzbriši