CHIT CHAT O LJEPOTI, KOZMETICI I MOJIM RAZMIŠLJANJIMA

Posted by Dear Skin at 15:46
Svi znaju koliko je moja ljubav prema koži i preparativi velika, pa kao skin care blogerici vrlo je teško i zahtjevno.  Napisati recenziju nekog preparativnog proizvoda vrlo je težak zadatak i u krajnjem slučaju vrlo odgovoran posao. Otkako znam za sebe, istražujem i isprobavam razne proizvode, a moje mišljenje o mnogim stvarima se uvelike promijenilo otkako sam shvatila što mojoj koži smeta, a što joj odgovara.
Tema današnjeg posta je moje kumulativno mišljenje vezano za razne upite koje dobijem pa kako dragocjeno vrijeme ne dozvoljava da se posvetim svakoj osobi posebno i odgovorim na sva pitanja odlučila sam podijeliti neke od pogrešaka i mojih savjeta u sklopu ovog posta.
HIPERPIGMENTACIJE: Problem koji muči jako puno žena i moram priznati da sam šokirana koliko ovog ljeta viđam žena s flekama, posebno na čelu. Sunce je preopasno pa uz svu moguću zaštitu događaju se fleke ili se pojačavaju postojeće. Prije svega, pazite što koristite od lijekova, dodataka prehrani do kozmetike. Mnogi sastojci i lijekovi utječu na stvaranje hiperpigmentacija a da to niti ne znate (prvenstveno hormonalni lijekovi). Što se tiče uklanjanja, ja osobno ne vjerujem u neke konvecionalne proizvode jer znam da zakon ne dozvoljava pravu koncentraciju aktivnih sastojaka tako da su  rezultati prilično mršavi i spori. Postoje proizvodi i tretmani koji mogu pomoći (laser sam probala i meni nije pomogao), ali imajte na umu da fleke neće nestati preko noći i da je potrebno određeno strpljenje. Ako mene pitate što djeluje, ponovno ću napisati: retinol, niacinamid, c vitamin,  AHA i PHA kiseline a nedavno sam najavila korištenje i recenziju jednog od najjačih tretmana Obagi pa ćemo vidjeti kako djeluje o čemu ćete biti detaljno obavještene :) Kada govorim o sastojcima koje sam navela, na blogu postoje mnoge informacije o istima jer nije svejedno koji retinol, kiseline ili C vitamin se koriste. Ruku na srce, zar netko zaista misli da će kap nečega u sastavu zaista riješiti takav problem kojeg ne mogu riješiti niti razvikane Poliklinike?  I da, kada smo kod toga, u ovom slučaju ne očekujte spas u nečemu što košta 50 kn jer realno takav proizvod ne košta niti 20 kn pa onda možete misliti koliko je u njemu pravih sastojaka. Nisam mišljenja da sve što valja mora biti skupo iako je "skupoća" relativna stvar, ali u neke stvari se mora uložiti ako se može.
PROŠIRENE PORE: Problem je koji muči mnoge osobe pa tako i mene. Više o proširenim porama sam pisala u ovom postu, a jedine stvari u koje ja osobno vjerujem su retinol, AHA kiseline i mezoniti. Znam da danas postoje razne metode poput lasera, dermoabrazija i mikrodermoabrazija no moje mišljenje o tim tretmanima u cilju rješavanja proširenih pora nije najsjajnije. Najveći je problem koji primjećujem kod konzumentica takvih tretmana suviše stanjena koža koja polako postaje osjetljiva i dehidrirana. Bjesomučno bljeskanje i struganje slojeva kože, a da se pri tome nije oporavila ne može završiti dobro. Nažalost u cilju što većeg profita, ženama se prečesto i preagresivno rade takvi tretmani. Ja sam osobno probala laser koji me ostavio ravnodušnom, dok mi je dermoabrazija bila ok ali jednom godišnje i to u zimskim mjesecima. Ono što me također ljuti što sam ja svoju dermoabraziju radila u renomiranoj Poliklinici očekujući da to napravi liječnik, no nažalost njega sam vidjela samo kada je trebalo platiti.
OSTALI TRETMANI: Budimo realne, estetska kirurgija cvijeta i nema dana da ne dobijem neki upit oko filera, botoxa i slično. Iznenađena sam koliko loših iskustava pročitam i zapravo sam ljuta kako  samoprozvani kraljevi botoxa varaju svoje klijente. Od činjenice da klijenti ne dobiju ono što su platili do loše napravljenog posla. Naše lice nekada zahtjeva više metoda tako da se dobro informirajte kod koga idete i kakva su iskustva ostalih jer ne vjerujem da je ikome u interesu ne izlaziti danima iz kuće radi krivo napravljenog zahvata i sa nekoliko desetaka tisuća kuna manje u novčaniku. Iza svakog tretmana inzistirajte na pregledu, jer da, platitli ste i pregled i imate pravo na njega.
Mezoterapija :daaa što se mene tiče ali jako pazite kakvi se preparati apliciraju jer pozivanje na hijaluronsku, kolagen i slično ne mora značiti ništa osim trenutačnog efekta. Mezoterapija je odličan tretman da koža zablista i dobije tako važne sastojke, no ne očekujte čuda da će posebno ispeglati bore-jer neće.
PRP tretmani: Za mene bacanje novaca. Isprobala sam i sama tu metodu i nemam pozitivno mišljenje niti sam upoznala ikoga tko je isprobao i bio oduševljen.
Kada su u pitanju dlake, isprobala sam razne metode uklanjanja istih i kao mnoge žene imam problem s uraslim dlakama. Najmanji problem mi se događa kod redovitog depiliranja voskom i/ili šećernom pastom ali napominjem redovitog jer eto, sve smo sklone zimi zapustiti dlačice koje se nakon dugih zimskih mjeseci lijepo ukorijene i na proljeće stvaraju nove probleme. Što se tiče tretmana, ukoliko možete, uložite u IPL, ali pazite koji uređaj se koristi jer nam je definitivno dosta jeftinih kineskih smeća i bacanje novaca na neučinkovite tretmane.
HIDRATACIJA: Stanje o kojem me svakodnevno pita jako puno osoba i imam osjećaj kako nam je koža doslovno žedna. Prije svega, htjela bih napisati da naša koža nije jednaka svaki dan. Vjerojatno ste primjetile kako vam je neka krema jedan dan super, drugi premasna, treći preslaba itd. Hidratantna krema ne može napraviti posebna čuda kada zapadnemo u stanje dehidracije. Hidratantna krema štiti vanjski sloj kože no ne može puno napraviti za dublje slojeve. Vrlo je važno da izaberete dobru kremu (uz prethodno korištenje testera po mogućnosti) pri čemu mislim da pazite na sastav. Malo glicerina, silikona, alkohola i parfema neće puno napraviti za hidrataciju kože pa da se radi o ne znam kakvoj cijeni proizvoda. Po meni, krema mora imati barem jedno biljno ulje kako bi zaista radila sukladno lipidima naše kože. Povratak vlage možemo postići tretmanima dubinske hidratacije uz pokoju masažu kako bi koža procirkulirala, zatim serumima i maskama, a ono što je najvažnije prehranom koja isključuje previše soli i šećera te unosom vode. Veliki je problem kada govorimo o dehidraciji okolina u kojoj živimo ili radimo: grijanje, klima uređaji,suh i zagušljiv zrak, a ono što sam primjetila kao najveći problem od svega je pogrešno čišćenje kože agresivnim gelovima i pilinzima te izbor makeup-a prepunog talka koji dugoročno isušuje kožu. Piling nije srestvo za čišćenje kao niti tonici prepuni alkohola i parfema. Pazite na sastav svakog proizvoda kojeg želite uvesti u rutinu. 
Moje mišljenje je da svakodnevna šminka mora biti lijepa ali prozračna. Super mi je vidjeti curke savršeno našminkane, ali kada im uklonim taj makeup imam što za vidjeti: kožu koja viče upomoć! Mnoge osobe misle da su tonirane kreme, razne BB i CC kreme zdravija alternativa puderu i tu vas moram upozoriti da nije točno i da takvi proizvodi također mogu čepiti i isušivati kožu poput pudera. Opet kažem, čitajte sastav! Osobno ne mogu bez pudera jer je moje lice puno ispucalih kapilarica te za svaki dan biram prave mineralne pudere, dok za neke prilike kada želim baš biti fotošopirana, naravno da posežem za drugim proizvodima, ali napominjem da je to u mojem slučaju za specijalne prilike. 
RAZNI BRENDOVI I MOJE MIŠLJENJE: Svakodnevno dobijem poruke što mislim o nekom brendu ili proizvodu. Probala sam jako puno ali ipak nisam probala baš SVE na ovom svijetu i moje mišljenje je da svaki brend ima nešto dobro te nije nužno koristiti sve od istog. Meni recimo jedan brend ima odlične tonike, ostalo bez-veze, drugi super okoloočnu; ostatak bez-veze i tako dalje. Kombiniranje i slušanje vlastite potrebe kože ključ je svega i znam da vam ide na živce istraživanje, bacanje novca i previše informacija, ali ljepota je kombinacija: kao što u šminkanju kombiniramo više proizvoda da dobijemo najbolji efekt, tako i kod njege i tretmana: kombinacija je ključ svega.
Na tržištu zaista ima svega i svačega i ja se trudim kroz moje isprobavanje i recenzije prenijeti dojam, ali jako me žalosti kada vidim na što se sve troši novac, a to sam i sama shvatila na vlastitoj koži i novčaniku. Moj stav je što prirodnija alternativa i proizvod koji zaista ima odgovarajuću koncentraciju aktivnih sastojaka uz odgovarajući pH kako bi isti mogao djelovati na kožu i žalosti me je što često pronađem neki ALI no moja potraga za onim najboljim se nastavlja...

Ljepota je u očima promatrača kažu, ali treba stariti dostojanstveno, prihvatiti svoje mane i istaknuti ono najljepše. I ja bih voljela izgledati kao Kim Kardashian ali ne ide; mogu izgledati kao njegovana 40-godišnjakinja koja nosi push up grudnjake, prekriva podočnjake sunčanim naočalama i trudi se da što duže ostane zdrava :)
Šalu na stranu;  brinite o zdravlju svoje kože jer svaka žena je lijepa, ali težite otklanjanju kožnih problema poput dermatitisa, seboree, rosacee, devijacije i ostalih bolesti koje ometaju kvalitetu života i to na prirodan način koji je po meni, jedini pravi način.

To be continued...

Nadam se da sam uspjela odgovoriti na mnoga pitanja, također, u komentarima čekam vaša mišljenja, iskustva i dodatna pitanja na koja ću odgovoriti u najkraćem mogućem roku. Volim svoj blog, volim svoje čitatelje i još ne dozvoljavam sebi da mi blog postane neka vrsta pritiska jer je ovo mjesto moja sloboda i moj ispušni ventil nakon stresnog dana i sretna sam da mogu sjest i napisati ono što želim bez ikakve cenzure.
Za kraj ovog off topic posta još jednom zahvaljujem svima na čitanju i praćenju.
Svima želim od srca puno zdravlja, veselja i pozitivnosti.  
Martina



13 komentari:

  1. Ovaj post nisi trebala ni pisati, 90 % što si sad napisala je već si sto puta rekla i ponovila, a ako ni sad nije ušlo ženama u "uho" nikada ni neće. Puno te podržavam i smatram da znaš puno više nego neki razvikani certificirani kozmetičari i drugi ljudi u toj branši. Podržavam te ali nemoj se prepuštati nerazumnim i suludim zahtjevima žena koje nemaju šta drugo radit nego sve svaljivat na druge. Andrea, lp :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Super, ali Kim Kardashian nije i ne treba biti ideal ničega.

    OdgovoriIzbriši
  3. Marijana Šimić3. rujna 2016. u 16:47

    Da upravo tako, jer sve smo mi individue sa razlićitim životnim navikama , tipovima kože, na kraju krajeva stavovima općenito i nikad ne može svima odgovarati neki proizvod ili aparat ili nešto treće.

    OdgovoriIzbriši
  4. Kao i uvijek, prelaziš na srž stvari i u malo riječi kažeš puno, što je važno. Hvala ti! :-)

    OdgovoriIzbriši
  5. Bravo Martina! Samo ti umes sa toliko malo reci da obuhvatis toliko mnogo aspekata blogiranja, ljubavi prema kozmetici, ogromnog iskustva, a da ujedno dotaknes i sve "beauty" probleme koji muce nas, "svekolkio zenskinje". I ne samo to, vec i da na sve to das jedan sublimiran, jasan i koncizan odgovor, a da na kraju pogodis i poentu: ako neko ko ima 40, 45 ili 50 godina ocajno zeli da izgleda kao Kim Kardasijan, znaci da se ne oseca komotno u svojoj kozi.Uopste nije tajna da te rado citam, ali mi je pravo zadovoljstvo bilo citati ovaj tvoj Off-Topic post. I ndam se da ce ih ubuduce biti i vise

    OdgovoriIzbriši
  6. Mene u zadne vrijeme jako muči dehidracija. Oduvijek sam se mučila s aknama i vjerojatno uslijed korištenja agresivnih preparata došla do,ne znam ni sama više da li je dehidrirana ili suha koža. Uglavnom kada koristim kremu ili fluid za mjesovitu kožu ok mi je kada mi je lice namazano samo imam osjećaj da sve ostaje na površini,sve je lijepo zaglađeno i to je sve. Kada mi je lice bez ičega zateže me i lagano pecka ali nikad se ništa ne ljušti. A kada pokušam s kremom za suhu kožu odmah nakon nekoliko min sve se runi,prođem prstom i doslovno mogu pokupiti kremu u mrvicama. Što mislite da li se radi o dehidraciji ili suhoj koži i što biste mi preporučili? Također lice mi je dosta osjetljivo,sklono crvenilu pa me zanima da li ikakav piling dolazi u obzir (znam da mehanički ne smijem koristiti,ili možda dolazi u obzir blagi ljekarnički tipa Avene,LRP?)
    Lp
    P.S.Sjajan post kao i uvijek:)

    OdgovoriIzbriši
  7. Volim tvoje chit - chat postove kad nam otvoriš dušu i iskreno progovoriš te kao uvijek širiš pozitivne vibre ♥.

    OdgovoriIzbriši
  8. S guštom sam pročitala članak i "ponovila" gradivo!Moram priznati da sam jako puno naučila praćenjem tvojih članaka.

    OdgovoriIzbriši
  9. Sviđa mi se post. Puno čitam tvoje recenzije posebno preparativne jer imamo uvelike sličnih problema, a recenzije su iskrene. Isto tako, na tvoju preporuku kupila sam Medelior kremu i mogu reći da sam zadovoljna :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Bravo Martina! Kratko , jasno, a sve si rekla.Pravilna njega kože je zaista kompleksan i složen posao.
    1. Hiperpigmentacije je meni otklonio isključivo laser. Retinol i voćne kiseline su ih samo malo ublažile.Naglašavam da mi je tretman radio liječnik u poznatoj zagrebačkoj poliklinici.
    2. Sa proširenim porama sam se davno pomirila.Ništa, niti jedan tretman ni proizvod nije pomogao.Slažem se sa svim što si napisala za dermoabraziju.Jednom sam slušala kozmetičarku, radila više uzastopnih tretmana i kao rezultat dobila stanjenu kožu.
    3. Ovisnica sam o filerima.Botoks nikad nisam probala.PRP kod mene bio bačen novac a na žalost i mezoniti.
    4. S hidratacijom više nemam problema.Naučila si me da osluškujem potrebe svoje kože!
    5. Obožavam tvoje recenzije ali mi je žao što recenziraš uglavnom ljekarničke brendove.Rado bh pročitala recenzije Shiseido , Estee Lauder,Chanel...Vidim da i sama koristiš ponešto i od skupljih brendova.
    PS
    Meni si 1000 puta ljepša od Kim.Mislim na lice a o tijelu neću ni pisati.Za mene je ona katastrofa.Kad takvo tijelo ima neka obična cura , svi se zgražaju.

    OdgovoriIzbriši
  11. Volim ovakav tip postova. Kratko i jasno, a sve je rečeno <3

    OdgovoriIzbriši
  12. Eh da, ocekujes da ti nesto napravi lijecnik, a on je samo lice s naslovnice i blagajnik. Zato sam odustala od salona, poliklinika, klinika i sl. Postala sam sam svoj majstor za lice. I za sada sam zadovoljna. Makar, pikice botoxa cu za nekih 10 godina ipak predustiti nekome tko je dr. med.

    OdgovoriIzbriši