RECENZIJA MEDELIOR ACTIVE: STOP KOŽNIM PROBLEMIMA PART 3

Posted by Dear Skin at 22:24





Na redu je da podijelim sa vama nova iskustva osoba koje su testirale proizvod Medelior Active u sklopu projekta o kojem sam vam pisala ovdje.

Prije svega moram razjasniti nekoliko činjenica o kožnim problemima. Mnogi od nas misle da su njegovi problemi najveći i najgori na svijetu i zato sam izuzetno zahvalna osobama koje su sudjelovale u ovom projektu i pokazale javno kako kožni problemi mogu biti vrlo neugodni. Dosadašnje recenzije Medelior Active možete pročitati u ovom i ovom postu.
Kada govorimo o kožnim problemima i Medelior Active, bitno je napomenuti da je ovaj proizvod namijenjen ublažavanju i eliminaciji kožnih problema poput psorijaze, seboree, neuro, atopijskog i ostalih dermatitisa, alergija i ostalih simptoma koje prate crvenilo, svrbež i perutanje kože. Osim toga, moram naglasiti da je Medelior Active potpuno prirodan proizvod, sastavom jedinstven na tržištu, te ne sadrži kortikosteroide niti druge tvari štetne za ljudski organizam, nije testirana na životinjama i potpuno je sigurna za svakodnevnu upotrebu.



Za sve koji nisu upućeni, nekoliko riječi o proizvodu:
Medelior Active je prva ovakva krema u Hrvatskoj i široj regiji koja je specifičnog sastava bez kortikosteroida i čije je djelovanje vidljivo već nekoliko sati nakon upotrebe. Osim sastava i djelovanja, specifičnost je i ta da proizvod dolazi u dvije komponente, odnosno dvije bočice jednostavno označene brojevima 1 i 2. Kontinuirano korištenje je vrlo važno, jer pravilnim korištenjem možete dobiti najbolji efekt i djelovanje. Dakle, nema preskakanja i nema "malo hoću, malo neću mazati" već se krema koristi 3 do 4 puta dnevno dok se simptomi ne povuku, a nakon povlačenja, dovoljno je nanijeti ju jednom dnevno ili prema potrebi. Kada smo kod pravilnog korištenja, ovaj dvojac se koristi na način se  dvije komponente nanose jedna za drugom:  zelena bočica, odnosno komponenta broj 1 se nanese na problematični dio kože te utrlja, a potom se nanosi  komponenta 2 koja se nalazi u plavoj bočici. Ne miješati komponenete već pričekati da se prva upije i potom nanositi drugu!
VAŽNO: Prema uputama stručnjaka, proizvod se ne koristi istodobno s drugim namjenskim proizvodima na bazi kortikosteroida ili drugog kemijskog sastava. Drugim riječima, bacite kortiće i imajte na umu da ukoliko ste ih konzumirali, organizmu je potrebno nekoliko mjeseci kako bi se očistio od posljedica djelovanja kortikosteroida. Nedavno sam saznala da kortikosteroidi između ostaloga potiču apetit i zadržavaju tekućinu u tijelu, a da ne govorim koliko loše utječu na imunitet i stanjuju kožu. Što se tiče ambalaže proizvoda, neki su mi pisali kako se etiketa na bočicama "izliže" nakon nekog vremena, pa sam kontaktirala proizvođača u vezi ovih pitanja. Medelior Active sadrži vrlo aktivne sastojke poput sumpora, kapsaicina, ekstrakta raštike i drugih,  pa se može dogoditi da nakon korištenja, proizvod s ruku pređe na etiketu. Nakon  nekog vremena konstantnog djelovanja aktivnih sastojaka na etikete, one se počinju rastvarati što nije znak lošeg tiska na bočicama, već izbjegavate diranje etiketa dok su na dlanovima i pstima ostaci proizvoda. Nakon korištenja proizvoda, obrišete ruke prije spremanja bočica na njihovo mjesto.
Da ne duljim, više o proizvodu i brendu možete pročitati na ovom linku, a u nastavku pročitajte recenzije osoba koje su ga koristile posljednjih mjeseci.
NAPOMENA: Sve fotografije nisu fotošopirane niti obrađene na bilo koji način, te su poslane za potrebe recenzije od strane korisnika.

Gospođa Marija:



prije


poslije


"Pozdrav svim čitateljima Dear Skin bloga na kojem sam saznala za ovaj proizvod. Patim od neurodermatitisa i seboreičnog vlasišta posljednjih 15 godina. Kemiju i lijekove ne volim i nikada ih ne koristim te se moja njega temelji isključivo na prirodnim proizvodima i biljnim uljima.  Kada sam saznala za Medelior Active počela sam ga koristiti na vlasištu kako su mi savjetovali stručnjaci. Moja kosa je kratka tako da nisam imala problema sa nanošenjem, te bih nanosila zeleni dio na predio oko vlasišta i samo vlasište gdje su prisutne stalne ljuskice , crvenilo i svrbež. Nakon zelenog dijela koji se na mojoj koži upija u sekundi, nanosila sam plavi dio i potom sve dobro razmazala po zahvaćenim dijelovima. Medelior sam počela koristiti prije 3 mjeseca i prvih tri tjedna osjetila lagano peckanje bočice broj 1 koje bi prestajalo odmah nakon nanošenja bočice broj 2. Kreme koristim dva puta dnevno i nakon tri mjeseca sa oduševljenjem mogu reći da ljuskica i crvenila više nema, a što je najvažnije, nema svrbeži koja me izluđivala. Svima toplo preporučujem ovo, za mene pravo čudo."


Gospođa Ivana:
"Moji kožni problemi nastali su uslijed alergija koje su se manifestirale na koži u obliku plikova, akni i crvenila koje nije prestajalo. Nema što nisam isprobala od krema i kremica na preporuku dermatologa i moram naglasiti da ni kreme sa faktorima slabo pomažu. Momentalno pojavljivanje na suncu uzrokuje sve jače i jače probleme. Za Medelior Active kremu čula sam prije dva mjeseca kada sam krenula sa korištenjem i nakon pozitivnih recenzija odlučila sam dati šansu. Prvih četrnaest dana nije bilo posebnog djelovanja osim hidratacije, a kako u uputstvima piše da se krema mora koristiti najmanje četiri tjedna, držala sam se rutine nanoseći dva puta dnevno.
Nakon tri tjedna, primjetila sam da povlačenje plikova i akni, a nakon mjesec dana i smanjivanje crvenila. I dalje izbjegavam sunce jer je ono kobno za moju kožu, ali sada mogu prošetati s unucima jer znam da će Medelior sanirati posljedice. Drago mi je da je ovaj proizvod prirodan jer ga rado koristim na svim ukućanima uključujući i najmlađe. Hvala Medelior!"
 prije
poslije
Gospođa Ivona:
"Seboreični dermatitis je riječ koju povezuju sa stresom. Nakon zaposlenja u banci završetkom fakulteta, na leda su mi natovareni neki novi zadaci, nove uloge i brojni sastanci. Uz sve to je dosao i dan D, te sam sa svojim dečkom, a ubrzo nakon toga i suprugom, uselila u novi stan. Da sada ovo ne prode kao mini autobiografija, samo ću reći kako je novi stan i kredit u dobro nam znanoj valuti bio okidač moga stanja. Nakon toga gubitak posla i raspad dotične banke. Rezultat: crvene fleke oko korijena nosa, u kutu usana, u obrvama i liniji rasta kose. Sve vise i vise me svrbilo, ljuskalo se, perutalo. Postajalo sve vece i pojavljivalo se u što kracim razmacima. Zavrsila sam kod dermatologa, te izasla sa dijagnozom i kortikosteroidnom kremom i losionom. Moja nova dva najbolja prijatelja slijedecih 10 godina. Na puder vise nisam ni mogla pomisljati, osim u danima kada mi je lice donekle normalno. Lice je počelo reagirati sada vec ne samo na stres, vec i na prividni nemir u meni. Postalo je neizdrživo. No, naucih živjeti s tim. Imala sam svoje bolje i lošije dane.
Kada sam dobila Medelior kreme na recenziju, nije bilo sretnije od mene. No, morala sam pričekati sa korištenjem jer sam morala prestati s uporabom kortikosteroida.

Tekstura mi se odmah svidjela, no ne i miris. Iako me podsjecao na nesto, nisam sa sigurnošću mogla otkriti o čemu se radi. No, lijepo se upio zeleni dio kreme koji me je dosta pekao, te sam na njega nanijela bijeli dio, fazu 2.

Krema se lijepo upila, no izgleda da sam nanijela previse blizu oka, te mi je nakon pola sata pocelo jako suziti i peci me. Morala sam isprati lice, te sam kompletno uklonila kremu.
Sutradan dam joj dala novu priliku, no ovaj puta sam nanijela pazljivije. Kreme sam koristila svako veče, prvo samo utrljavajuci, a nakon tjedan dana sam potpomogla upijanju sa Foreo napravicom za čišćenje i masažu lica. Rezultati su bili i vise nego zadovoljavajucć.

Crvenilo se povuklo, te se dermatitis nije pojavljivao neko vrijeme. Samim time sam i ja postala nemarna i nisam redovito koristila ostatak kreme. No, prvim znacima pojave (koza me na tim mjestima pocne svrbiti), odmah sam nanijela kreme i sprijecila pojavljivanje, sto je za mene veliki plus jer tocno znam kada ce mi lice bukniti.

Definitivno kupujem ove čudotvorne kremice i nastavljam sa uporabom. Kortikosteroidnu i dalje čuvam, ali je evo u ormariću, za „ne daj Boze“. Iako, na kraju ipak svu svoju vjeru ostavljam Medelior tretmanu, te ga svima preporučujem!
Jedinu zamjerku imam na tisak naljepnice jer se slova  brišu i ostavljaju trag na rukama.Ostalo,  čista desetka!"




prije


poslije


CIJENA Medelior Active tretmana iznosi 350,00 kn (100 ml) u odabranim ljekarnama (popis) no svakako možete u svojoj ljekarni zatražiti da vam se naruči putem Oktal Pharme koja je distributer i putem web shop-a. Sva dodatna pitanja možete uputiti na mail info@medelior.com
Više informacija o proizvodu možete pročitati na službenoj stranici  te ih zapratiti na Facebook Instagramu .

Dragi svi, nakon tri mjeseca Medelior projekta, i kao osoba koja je u vječitoj potrazi za djelotvornim preparatima i tretmanima bila mi je velika čast podijeliti sa vama iskustva osoba koje su koristile prije svega djelotvoran proizvod, dokaz da i Hrvatska ima svoj broj jedan kod kožnih problema. Hvala svim osobama koje su sudjelovale u ovom projektu!



4 komentari:

  1. Sad baš razmišljam da dečku preporučim ovo. On ima neko neodređeno stanje od djetinjstva za koje mu ni dermatolozi nisu mogli dati dijagnozu, čak su mu rekli da ima nekoliko dijagnoza i uz to jak atopijski/seboreični dermatitis. Mislim da bi mu ovo stvarno moglo pomoći, ne znam kako sam propustila sve ove postove. Ovo mi je otkriće :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Odlični rezultati! Bravo Martina što dijelis sa nama prava iskustva. Ovakve recenzije su bolje od ikakvog marketinga i fotosopiranih modela kojima nas zatrpavaju svakodnevno. Pozdrav iz Vukovara

    OdgovoriIzbriši
  3. Moj problem je jaka seboreja, koristimo nekih mjesec dana i polako se naziru poboljšanja.
    Sanjica

    OdgovoriIzbriši
  4. odlični rezultati, bravo za Medelior i naravno tebe što si "spasila" te ljude!

    OdgovoriIzbriši