ARIMED UČILIŠTE: MASTER NAILS

Posted by Dear Skin at 10:11

O poznatom Arimed Učilištu pisala sam u ovom postu, i nedavno sam ponovo posjetila i ovog puta kako bih bila model učenicima koji pohađaju edukaciju majstora manikure i pedikure. Više o programima možete pročitati ovdje.   
Prije svega, osvrnula bih se na ugodan ambijent i radnu atmosferu samog Učilišta, a ono što me najviše dojmilo je odlična organizacija. Naime, polaznice su grupirane u grupe u kojima zajedno sa mentorima rade i vježbaju svoje buduće zvanje. 
Mislim da svaka osoba zna koliko je pedikura i manikura važna, jer upravo nokti pokazuju koliko se brinemo o sebi i koji nam je stil života. Ruke ostavljaju poseban dojam na osobe koje upoznajemo i susrećemo svakodnevno, zato je važno da su njegovane.
Jedan od ponuđenih programa Arimed Učilišta je majstor manikure kojeg vode licencirani predavači s majstorskim licencama dok se zanimanje upisuje u elektronsku radnu knjižicu pri Zavodu za mirovinsko osiguranje.
Kao modela moram priznati da me iznenadila vještina polaznica koje su moje nokte sredile spretno i brzo , a kao završni finish dobila sam trajni lak u modernoj jesenskoj boji i definitivno mislim da je trajni lak najbolje što sam napravila obzirom na kronični nedostatak vremena u uređivanju noktića. 
Bravo cure, a još veće bravo edukatorima koji su svoje znanje prenijeli na najbolji mogući način.
Da ne duljim, u nastavku pogledajte kako je izgledalo moje druženje s budućim majstorima manikure (o pedikuri ću vam pisati u posebnom postu jer smatram da zaslužuje posebnu temu).





Više informacija o programima  možete pročitati na službenoj stranici  te ih zapratiti na Facebook-u i Instagramu .

Jeste li poželjeli naučiti nešto novo ili usavršiti svoje znanje?

0 komentari:

Objavi komentar