[NAJAVA] : OBAGI NU DERM SISTEM


Ljeto je bilo zaista dugo i toplo što je vjerujem svima godilo, no jesenskim danima i sve slabijem suncu veselila sam se iz samo jednog razloga, a to je jedan od najvećih izazova u mojem dugogodišnjem korištenju retinola. O retinolu sam pisala u ovom postu, dok sam o Obagiju tipkala ovdje, a danas sam vam došla napisati najavu i početak korištenja najpoznatijeg Obagijevog Nu Derm sistema. 
Iduća tri mjeseca koliko bi trebao ovaj set trajati, koristiti ću isključivo Obagi plus Avene termalnu vodu i Medelior kao dodatnu njegu obzirom na potrebu za pojačanom hidratacijom i smirivanjem osjetljive kože,  tako da će sve recenzije što se tiče proizvoda za lice biti objavljene onih proizvoda koje sam koristila do sada.  Razlog su stroga pravila koja su važna i kojih se treba pridržavati, a navesti ću ih u današnjem postu. 
Za početak, što radi ovaj set?
Nu Derm je namijenjen uklanjanju hiperpigmentacija, ožiljaka, proširenim porama i borama na način da se koža oljušti pa tko nije spreman na taj segment onda bolje da niti ne počinje. Ovaj sistem "radi" na način da se dobije "novi" sloj kože, a da bi se to postiglo, stari je potrebno oljuštiti. 

Koje su nuspojave? 

-jako crvenilo, osjećaj žarenja i peckanja te u slučaju jakog crvenila, prorijediti upotrebu na svaku drugu večer

-isušivanje kože zato je potrebno paziti na hidrataciju

-ljuštenje kože koje se mora dogoditi jer na taj način se uklanjaju hiperpigmentacije i ožiljci s tim da je ovaj dio individualan i ovisi o koži. Kod nekih osoba koje su vlasnice deblje i masnije kože, ljuštenje se može dogoditi kasnije, dok kod osjetljivijih i tanjih koža, ranije.
- kod osoba koje imaju problema s aknama može doći do početnog pogoršanja koje traje kratak period.






Način korištenja:
Obagi Nu Derm kako sam napisala, koristi se po strogim pravilima i u vrlo maloj količini:
1. Postupak počinje gelom za čišćenje koji se koristi ujutro i navečer na način da se zrno graška sa malo vode zapjeni te očisti koža i potom dobro posuši ručnikom.
2. Slijedi tonik koji se također koristi u vrlo maloj količini ujutro i navečer na način da se nakapa na blazinicu i premaže lice.
3. Clear krema iz seta se koristi i ujutro i navečer u količini zrna graška na način da se najveći dio kreme namaže na hiperpigmentacije ili ožiljke od akni. Ostatak kreme (od zrna graška), razmaže se na ostatak lica. 
4. Exfoder krema iz seta se koristi samo ujutro, također u količini zrna graška i postupkom kao broj 3.
5. Blender krema iz seta se koristi isključivo navečer i na identični postupak kao kreme broj 3 i 4 te u količini zrna graška.
6. Hydrate krema iz seta se koristi iza kreme broj 4 ili 5, te u bilo kojem trenutku kada se osjeti zatezanje kože ili nedostatak vlage.
7. Sun Shield spf 50 krema koja također dolazi u setu se koristi ujutro pnakon kreme broj 4, a prije šminkanja.

Nakon mjesec dana (kod jakih melazmi i hiperpigmentacija) uvodi se tretion koji se miješa sa kremom broj 5 na način da se upotrijebi zrno graška tretiona s zrnom graška Blender kreme. Sve se pomiješa u dlanu i nanosi na lice, odnosno na kožu koja se tretira.

VAŽNO:
- za vrijeme korištenja Nu Derm-a strogo je zabranjen solarij, čišćenje lica kod kozmetičara, depilacije i slični tretmani. Dakle, ne gine mi pinceta glede facijalnih dlaka jer je strogo zabranjen vosak i ostali načini depilacije :)
-strogo se mora paziti na zonu oko očiju, nosa i usana jer može doći do pucanja kože i jakog isušivanja. Preporuka stručnjaka je da se te regije mažu nekom neutralnom kremom ili masti kako bi se izbjeglo isušivanje. 
-postupak se ponavlja svaki dan bez preskakanja i povećavanja doza krema. Crvenilo i perutanje je normalna pojava i kako sam napisala, na to treba biti spreman, no one iskusne kod korištenja retinola znaju da nije to strašno te se može normalno funkcionirati.
-kod makeup-a budite oprezni i radije izaberite neke od mineralnih varijanti pudera, iz razloga što neki puderi sadrže alkohol koji vas može iritirati. O mineralnoj kozmetici, pisala sam u ovom postu. 
-ne preporučujem naručivanje Obagija s interneta jer se ovaj brend jako fejka pa ako se ikada odlučite, radije uštedite novac te kupite original. U Hrvatskoj se Obagi prodaje u nekim Poliklinikama  po previsokim cijenama (5500 kn). Ja sam pronašla  način da nabavim svoj set preko edukatora povoljnije,  a ukoliko nekoga zanima slobodno se može javiti na moj mail jer ne želim nikoga reklamirati.

Što ja želim postići ovim sistemom?
Prije svega, moja koža je osjetljiva, i jako pazim na zaštitu od sunca, no uvijek se pojave neke fleke kojih se želim trajno riješiti. Osim fleka, želim popraviti teksturu kože, riješiti se proširenih pora i ožiljaka od akni. Na fotografijama možete vidjeti trenutno stanje kože, a update korištenja objavljivati ću svakog mjeseca, te vam kroz fotografije pokazati nus pojave na mojoj koži i u konačnici rezultate.


Jeste li i vi krenuli u borbu protiv hiperpigmentacija i ožiljaka ili takva stanja nisu vaš problem?

Oznake: , , , ,