[USPOREDBA] :PRIRODNE PASTE ZA ZUBE


Nije tajna da sve više pazimo na sastav zubnih pasti što su mnogi brendovi prepoznali, pa se odjednom nađemo pred policom koja nudi ogroman izbor "prirodnih" pasti obećavajući sigurno pranje i u krajnjem slučaju, gutanje proizvoda.
 Hoćete li  koristiti prirodne ili konvencionalne paste,  ovisi isključivo o vama i na stranu kontroverzna istraživanja i članci koji kolaju internetom o štetnosti konvencionalnih pasti za zube što nije tema današnjeg posta, već sam odlučila usporediti i donijeti svoj dojam nekih od prirodnih pasti koje se trenutno mogu kupiti na našim policama.


BIOBAZA DEEPWHITE PASTA ZA ZUBE


OPIS PROIZVODA: Ekstra jaka zubna pasta s ugljenom i sladićem za prirodnu bjelinu zubi.  Zrnca ugljena čiste naslage na zubima i vraćaju im prirodnu bjelinu, bez iritacija i oštećenja zubne cakline. Tormentila štiti zubno meso i održava ga zdravim dok sladić djeluje blago antibakterijski, a u kombinaciji s mentom održava dah ugodno svježim.
SASTOJCI:

CIJENA: 32,90 kn (100 ml)
MOJ DOJAM: Osobno zaista volim oznake "ekstra strong" i jače okuse pasti, ali moram priznati da sam ovu pastu koristila svega 4-5 puta. Razlog je siva boja paste koja dolazi od ugljena koji je dio sastava i samim time četkica za zube se nije više mogla isprati te su dlake poprimile tamnu boju (koristim Curaprox četkicu). Druga stvar radi koje sam odustala od korištenja je okus koji je za moj ukus pregorak, a nakon pranja nemam toliki osjećaj svježine koliko osjećaj zatezanja zubnog mesa što ne mislim da je loše već mi se ne sviđa takav feeling. Zubi su lijepo ispolirani i vjerujem da je mnogima odlična, no ja ću dati šansu nekoj drugoj verziji. Treća stvar je cijena koja je znatno veća u odnosu na ostale brendove. Istina, ova pasta ima 100 ml za razliku od većine koja nudi 75-mililitarsku količinu, no meni osobno ne znači puno ta razlika jer jednako brzo potrošim pastu bez obzira na količinu (zube perem četiri puta dnevno).


ASTERA HOMEOPATHICA WHITENING 

OPIS PROIZVODA: Prirodna zubna pasta bez flour-a, bez menthol-a, bez SLS(Natrij lauril sulfata), bez konzervansa, bez parabena,bez šećera, bez bojila. Proizvod je posebno formuliran za potrebe i zdravlje ljudi koji vode prirodan način života, kao i osoba koje prolaze kroz homeopatski tretman. Može se koristiti čak i ako imate alergiju na mentol. Jedinstvena formula slatkovodnih bisera sadrži aminokiseline i minerale koji energiziraju i izbjeljuju zube. Pasta za zube pruža snažnu zaštitu od karijesa zahvaljujući ksilitolu. Redovna upotreba ksilitola rezultira smanjenjem bakterija koje uzrokuju karijes.
SASTOJCI:

CIJENA: 22,90 kn (75 ml)
MOJ DOJAM:Iznenadila me tekstura ove paste koja je gelasta i jako podsjeća na konvencionalne paste, dok je okus vrlo blag i sad imam kontra situaciju u odnosu na gore opisanu Biobazu: nedostaje mi okus! Osobno mi nedostaje više svježine nakon pranja, a moram priznati da mi u sastavu nedostaju i ljekoviti, prirodni sastojci koje očekujem u "prirodnoj" pasti.  Iduća stvar koja mi nije jasna zašto je u prednosti naspram drugih glede provođenja homeopatskog tretmana? Kada smo kod teksture, kako je rjeđa naspram ostalih proizvoda, pa se puno brže troši, barem u mom slučaju koja perem zube tri do četiri puta dnevno.  Čini mi se da ova pasta radi na foru sode bikarbone koja je u ostalom u sastavu, a i ovaj PEG me bode u oči za kojeg mislim da ne bi trebao biti u prirodnim proizvodima.

HIMALAYA SPARKLY WHITE


OPIS PROIZVODA: Nježno odstranjuje površinsku obojanost zuba te u 2 tjedna vraća prirodnu bjelinu vaših zubi.
SASTAV:

CIJENA: 27,90 kn (75 ml)
MOJ DOJAM: Još jedna "prirodna pasta" koja radi svoj posao pomoću silice (abraziv kojeg vole koristiti u pastama koje služe izbjeljivanju). Ono što me iznenadilo uspoređujući ostale sastojke drugih sličnih proizvoda jest da ova pasta sadrži Sodium Lauryl Sulphate (SLES), pa ako ste čitali moj post o tenzidima onda znate da je ovo jedna masovna pojava u proizvodima jer je jeftin i dostupan sastojak, a služi pjenjenju proizvoda. Ovakve tenzide naći ćete u mnogim konvencionalnim pastama kako bi stvarale jaču pjenu a samim time i osjećaj boljeg pranja što je lažno, jer ako se proizvod ne pjeni jako, ne znači da nije temeljito oprao. SLES i slični tenzidi dugoročno isušuju iritiraju sluznicu i začuđena sam da se nalazi u "prirodnoj" pasti no kako sam kod ovog brenda nailazila i na parabene, nisam jako iznenađena.  Ostatak sastava uglavnom su arome i saharin za bolji okus dok su pravi biljni sastojci vrlo nisko.

L'ANGELICA NATURAL WHITENING


OPIS PROIZVODA: Sadrži 100% aktivne sastojke eukaliptusa, kadulje i mente. Pruža osvježavajuće i umirujuće djelovanje te pomaže u oporavku prirodne bijele boje zuba. Njezina napredna formulacija temelji se na Oral Active i Zinc PCA sustavu koja pomaže u spriječavanju rasta bakterija te razvija osjećaj dugotrajne svježine. Klinički testirano. 
SASTAV:

CIJENA: 17,90 kn (75 ml)
MOJ DOJAM: Nedavno sam recenzirala ovu pastu u sklopu posta sa svim vrstama ovog brenda što ste mogli čitati u ovom postu, pa sam odlučila, obzirom da se radi o usporedbi prirodnih pasti "ubaciti" i ovaj primjer u ovaj post. Kao što vidite u sastavu, ovdje možete naći najviše prirodnih sastojaka u odnosu na gore navedene: aloe vera, menta, eukaliptus, kadulja, calcium carbonat (mineral dobiven iz zemlje). Tekstura je najgušća od svih navedenih, okus je potpuno biljan, i nakon pranja ostavlja najduži osjećaj svježine.


ZAKLJUČAK: U današnje vrijeme, kada je hrana postala sve zagađenija, a potreba za prirodnim pastama sve veća, te  kada govorimo o "prirodnim" pastama podrazumijeva se da ta pasta sadrži biljne i prirodne sastojke koji blagotvorno djeluju, pa u trenutnoj ponudi i tražeći najbolji omjer cijene, kvalitete i sastav, u ovom usporedbi moj glas ide L'Angelica pastama kao trenutno najbolji omjer navedenoga. Ukoliko niste za kupovne paste, uvijek možete napraviti i onu u kućnoj radinosti, a jedan od mogućih recepata tipkala sam u ovom postu. 


Koristite li prirodne paste ili tek planirate isprobati?

Oznake: , ,