VERSACE DYLAN BLUE POUR HOMME



Složiti ćete sa mnom da je parfem vrlo osobna stvar i predstavlja stil muškarca koji ga nosi. Poput žena, i muškarci vrlo pomno biraju mirise prema vlastitom ukusu, vremenu i prilici u kojoj ga misle nositi. Što kada vam kažem da sam otkrila miris koji po meni pristaje skoro svim dobnim skupinama i prilikama?

Vesace Dylan Blue novitet je poznate parfemske kuće, pa iako sam ga dobila dok su temperature bile visoke, drago mi je da vam tek sada tipkam o njemu jer je dokazao da odlično funkcionira u svim godišnjim dobima.

Dylan Blue se otvara citrusnim notama u kojima se nazire slatkasti list smokve i dok sve zajedno zvuči na prvi njuh prilično akvastično, nakon visokih nota, počinju se nazirati bazne note poput šafrana i pačulija. Pačuli je moja omiljena nota, uz još neke kada govorimo o muškim mirisima. Objektivno je i vjerujem da će se ovaj miris uskoro popularizirati, čak i u očima onih, koji su sumnjali u njega. Dok ovo tipkam, još se događaju čuda na mojim rukama: pogođen ritam, snažan do beskraja i stalno ponavlja jedno te isto, dovoljno da nas ubija u pojam koliko je upečatljiv. 

Sve što sam radila danas, svako malo se pojavljivao i naglašavao kako je tu, uz kožu! Kod Dylan Blue događaju se finese, nijanse igraju i definitivno nije linearan miris već vlo slojevit. Od osvježavajućeg do samozatajnog, prilično prodoran i upečatljiv (mošus je jedan od baznih sastojaka koji mu daje upravo taj "ljepljivi" efekt od nekoliko sati), a ljepota i doza nježnosti kod ovog mirisa magnetizira i ne možete razmišljati o niti jednom drugom. 
Bočica je jako elegantna, meni prekrasne plave, mediteranske boje od punog stakla uz zlatne detalje poput čepa što će, sigurna sam biti ukras u mnogim kupaonama.



Versace je po meni ponovno briljirao i izbacio parfem kojim ne možete pogriješiti, baš poput kave.
Casual, fresh, vrlo dopadljiv sa izuzetno dobrom trajnošću i projekcijom kojom ne možete ostati neopaženi.
CIJENA: Edt 30ml 367kn, Edt 50ml  468,30kn, Edt 100ml  615,10k

Edit: ovo definitivno nije parfem koji ćete krasti svojim muškarcima, radi visoke doze muževnosti.

Oznake: , ,