ARIMED UČILIŠTE: EKSTENZIJE TREPAVICA

Posted by Dear Skin at 17:30

Znate onaj osjećaj kada se probudite ujutro i pogledate u ogledalo i definitvno zaključite da osim malo pudera i rumenila ne treba više ništa. Upravo je taj, toliko poželjan osjećaj moguć,  uz jedan od trendova: ekstenzije trepavica.
Ekstenzije trepavica postoje u više verzija : klasične i volumenske, takozvavne 3D, 4D, 5D i 6D, no ono što je bitno da kada se odlučite za ovakav tretman ne pretjerujete s dužinom, već u dogovoru s kozmetičarkom izaberete one koje najbolje pristaju vašem obliku očiju. 
Nedavno sam isprobala ovaj tretman i imala čast da je moje trepavice ugrađivala vrhunska edukatorica Anita u Arimed Učilištu u kojem svaki polaznik može naučiti nove vještine, te naučiti i promijeniti svoje zanimnaje ili usavršiti svoje znanje kojeg vode licencirani predavači s majstorskim licencama dok se zanimanje upisuje u elektronsku radnu knjižicu pri Zavodu za mirovinsko osiguranje.


video

KAKO SE ODRŽAVAJU EKSTENZIJE TREPAVICA: 
  • 48 sati nakon tretmana potrebno je izbjegavanje umivanja vodom kako bi se ljepilo kompletno posušilo
  • ne smije se koristiti ništa uljno oko očiju uključujući uljne skidače makeup-a 
  • jednostavno počešljati češljićem
  • nakon otprilike tri tjedna, trepavice počinju otpada i tada je potrebno doći na nadopunu





Više informacija o programima  možete pročitati na službenoj stranici  te ih zapratiti na Facebook-u i Instagramu .

Jeste li probale ekstenzije trepavica? Iskustva?

3 komentari:

  1. Nisam probala jer se volim šminkati a rečeno mi je da se skidanjem šminke skidaju i trepavice.Vdjela sam na mojoj prijateljici kako to izgleda kad počnu otpadati.... i nije mi se dopalo.Sjećam se da je tretman platila 400 Kn ( prvi put).Ne znam koliko je plaćala popravke.
    Jesi ti probala ?

    OdgovoriIzbriši
  2. Da, imam trepavice već nekoliko godina. Mogu reći da sam prezadovoljna njima, jedino što stvarno jest mali problem kad počinju otpadati, a uvjeravam vas to se događa puno puno prije nego li tri tjedna kako je navedeno u postu. I nisam znala da se ne smije umivati 48 sati, kod mene je slučaj obično 10 do 12 sati, a poslije slobodno mogu. Ali stvarno sam prezadovoljna i osjećam se puno ljepšom, što je nama ženama na kraju i cilj hehee. Preporučam svima da probajuu :):)

    OdgovoriIzbriši
  3. Nisam probala... no nekako me ne privlači, imala sam prilike vidjeti rad Arimed učilišta i svi su mi tamo bili divni i pravi su majstori u tome što rade :)

    OdgovoriIzbriši