KEUNE EXFOLIATING TREATMENT: PILING ZA VLASIŠTE

Zaista ne znam koliko sam napisala recenzija i isprobala raznih pilinga za lice, tijelo i ruke, a niti jedan post o pilingu za vlasište što nije čudno jer zaista ne znam za mnogo proizvoda ove namjene. Čast je pripala pilingu za tjeme brenda Keune iz linije So Pure, meni osobno najdraže linije jer kao što znate, prednost uvijek dajem prirodnim proizvodima. 
Kada sam dobila ovaj piling prije nekoliko mjeseci od prijateljice na poklon, malo sam guglala o njemu i primjetila da nema puno recenzija na forumima, blogovima i raznim beauty grupama što mi je iskreno žao jer smatram da je vrijedan pažnje, posebno onim osobama koje pate od prhuti i osjetljivog vlasišta. 
Za početak, moram naglasiti da nemam problema s prhuti, ali mi se tjeme prilično masti što znači da kosu perem svaki drugi-treći dan. O naslagama styling proizvoda neću niti govoriti; trenutno imam takvu zurku koja zahtjeva malo laka, pudera za volumen i ostalih trik-čudesa kojima pokušavam dobiti na volumenu. Sve to rezultira željom za čistim vlasištem u čemu je osim dobrog pranja, zaslužan i proizvod iz ove recenzije.
OPIS PROIZVODA: Exfoliating Treatment je blagi peeling za vlasište koji djelotvorno uklanja perut. Proizvod je obogaćen ceritificiranim organskim eteričnim uljima čajevca i lavande, te baznim organskim Arganovim uljem. Eterično ulje čajevca je aktivni sastojak pri uklanjanju peruti s vlasišta, dok lavanda smiruje iritacije i nadraženost vlasišta. Certificirano organsko Arganovo ulje hidratizira vlasište čineći kosu sjajnom, zdravom, te lakšom za raščešljavanje. 

AMBALAŽA, TEKSTURA, MIRIS : Proizvod nam dolazi u tubi što olakšava primjenu i doziranje u prepoznatljivoj So Pure zelenoj boji. Dozira se lako; blagim pritiskom tube pri čemu izlazi kremasta tekstura proizvoda sa vrlo sitnim, gustim česticama. Možda bih najlakše opisala teksturu na način  da vam kažem da predočite kremasti, blagi piling za lice koji sadrži sitne granulice što je odlično po meni kada je u pitanju osjetljiva koža vlasišta. Miris proizvoda je aromatičan, dolazi iz eteričnih ulja čajevca i lavande pa iako svi dobro poznajemo te specifične mirise, ne mogu sa sigurnošću tvrditi koji prevladava. Meni je osobno miris jako prirodan i opuštujuć. Ispiranjem brzo nestaje s vlasišta, ali osjeti se po vrhovima kose u tragovima još nekoliko sati.

NAČIN KORIŠTENJA: Prva faza je pranje kose šamponom i brisanje ručnikom, a potom se manja količina pilinga vrhovima prstiju kružno umasira u vlasište. Dlanovi se zatim namoče te se proizvod dodatno emulgira po cijeloj kosi i temeljito ispere. Nakon ispiranja, koristi se regenerator, maska i sve što inače koristimo za njegu.
EFEKT: Kako sam na početku napisala, nemam problema s prhuti (čudno da s nečime nemam problema :D), ali patim od pretjeranog mašćenja kose i osjetljivog vlasišta čemu razni silikoni koje koristim u styling preparatima nikako ne pridonose "ljepoti" mog vlasišta. Koristila sam ga posljednjih šest mjeseci otprilike jednom tjedno i tuba od 100 ml je elegantno izdržala taj period što smatram svakako isplativom investicijom. Efekti koje sam primjetila su čisto vlasište koje se manje masti (iako na rad lojnih žlijezda ne utječe bez ostatka pravilne njege) i bolju cirkulaciju vlasišta, a kažu da utječe i na sjaj kose, no nažalost, radi zločinakoje sam radila svojoj kosi posljednjih mjeseci u smislu koketiranja bojama ne mogu utvrditi taj učinak, ali mogu potvrditi da sam zadnje isprobala i njihovu boju iz So Pure linije koja je itekako napravila puno za moj sjaj i ljepši dojam (uništenih) vrhova. 
CIJENA: oko 150 kn dostupno u ovlaštenim frizerskim salonima (ovog nema u DM-u i ostalim drogerijama jer je dio organske kozmetike)

Jeste li isprobali kakav piling za kosu? Dojmovi?

Oznake: , , ,