BLAGDANSKO DARIVANJE PART 2: LIP SMACKER POKLON PAKET

Posted by Dear Skin at 18:42
Drage moje dame, iznimno sam sretna što u blagdanskom darivanju  imam priliku razveseliti jednu vašu  princezu i njezine prijateljice ili sestre i braću!
 Ususret Božiću Lip Smacker Hrvatska daruje nekoga od vas preslatkim poklon paketom popularnih Lip Smacker Frozen balzama za usnice <3
Inače, ovakvi i još puno preslatkih Frozen poklon paketa za mališane, dostupni su u DM trgovinama širom Hrvatske.

Dobitnica je Nikol Nikolina

Kako osvojiti nagradu?

  •  u komentaru ispod ovog posta opišite kojeg Frozen lika vaša princeza ili princ najviše voli?
  •  share nagradne igre na Facebooku, ukoliko me pratite (neobavezno) te lajk na Lip Smacker Hrvatska ako već niste.
  • U komentaru navedite pod kojim imenom pratite Dear Skin blog.
  •  NE OSTAVLJAJTE PODATKE U KOMENTARIMA, POSEBNO NE E-MAIL ADRESE, ALI OSTAVITE  IME ILI NADIMAK POD KOJIM ME PRATITE
  • darivanje je otvoreno za sve čitatelje bez obzira na mjesto stanovanja
  • javljajte se do subote 20.12.2016., a nakon toga ću preko Random.org izabrati jednog dobitnika Lip Smacker poklon paketa koji se mora javiti u roku od 48 sati.

47 komentari:

  1. Moja curica jako voli elzu i anu! I jako bi se veselila kad bi dobila to na poklon!

    OdgovoriIzbriši
  2. Za moje male tri predivne nećakinje :) <3 obožavaju i Olafa, a pogotovo Anu i Elzu, seke, kao što su i one tri, sobe su im pune naljepnica, školaske torbe i pribori, odjeća, krevetnina, ma sve. :) ovo bi ih razveselilo. :)
    Fb: Mirela Rastija

    OdgovoriIzbriši
  3. Ovo bi jako razveselilo moju malu sestricnu koja ima 3god...obozava Anu i Olafa :)))
    Pratim po fb Antonia Tonka Vidovic

    OdgovoriIzbriši
  4. Moja Bela (4g) obožava Elsu, čak smo joj kupili i kostim i krunu. Ima dana kad je cijelo vrijemw u tom. Suzana Štrk

    OdgovoriIzbriši
  5. Pratim te pod imenom Ana Dabić. Moje najdraže kumče, mala Lea, koja sad ima 3 i pol godine, najviše voli Elzu! No, općenito obožava Frozen i sve što je vezano uz Frozen. :) Lijepo darivanje i želim svima sreću!

    OdgovoriIzbriši
  6. Olaf, i ja ga volim :)
    Jasmina Sukalić

    OdgovoriIzbriši
  7. Moje cure obožavaju Anu i Elsu :).Lucija(4) je odabrala Elsu a Mia(3) Anu.Svaki dan oblačimo haljinice i igramo se Frozen kraljevstva .Naravno mama je uvijek smiješni Olaf . Petra Bodrožić

    OdgovoriIzbriši
  8. Moje cure obožavaju Anu i Elsu :).Lucija(4) je odabrala Elsu a Mia(3) Anu.Svaki dan oblačimo haljinice i igramo se Frozen kraljevstva .Naravno mama je uvijek smiješni Olaf . (fb) Petra Bodrožić

    OdgovoriIzbriši
  9. Moja nećakinja obožava Elsu, cijela njena soba je Frozen svijet :)
    Ivanka Sabadin Ferenčak

    OdgovoriIzbriši
  10. Moja curica najvise voli Annu. Bas lijepi darivanje.
    Pratim kao Ana Bašić.

    OdgovoriIzbriši
  11. Moja sestrična obožava Elsu i Annu😊
    Marija 😊

    OdgovoriIzbriši
  12. Mala susjeda Dunja obožava Elzu, ima sve moguđe haljinice, majcice, lančiće i torbice s njenim likom, ali balzame nema. Pratim pod imenom Jovana Kovačević.

    OdgovoriIzbriši
  13. Lajkala, podijelila, pratim pod imenom Karolina Tušek :)

    Jao, Frozen sam gledala sa sekom prošle godine u sred ljeta, bilo je toliko vruće da nismo mogle zaspati i dogovorile se da gledamo Frozen, da se malo rashladimo :D Najnajnajjjjj bolji je seki, a i meni, bio Olaf! Uvijek sretan, optimističan, smiješan! Dizao je cijelu atmosferu crtića :) Sviđao nam se njegov naglasak, mislim na hrvatsku sinkronizaciju! I Anna, koja je željela pomoći sestri, iako je bila plaha i slaba ponekad. Obožavam ovaj crtić, mogla bih ga uskoro opet pogledati :)

    Karolina Tušek

    OdgovoriIzbriši
  14. Mala susjeda Dunja obožava lik Elzu. Ima majce, haljinice, lančiće i torbice sa njenim likom, ali balzame nema. Volia bih joj pokloniti za Božić.
    Pratim Vas pod imenom Jovana Kovačević.

    OdgovoriIzbriši
  15. Moje princeze (čitaj: necakinje) obožavaju Elzu, crtani su pogledale neznam koliko puta, stalno pjevuše pjesmu iz samog crtanog i doslovce obožavaju sve vezano uz Frozen pa doslovce sad sve što kupujemo od odjeća pa do igračaka je sa motivom iz crtića :D
    Pratim te pod imenom Ana Vučković :)

    OdgovoriIzbriši
  16. Moje nećakinje obožavaju ovaj crtić. I naravno, Elsu i Annu. A ja tvoj blog. Pratim na instagramu @dubravkazebec

    OdgovoriIzbriši
  17. Moja kcerka Amila najvise voli Annu zbog hrabrosti i ljubavi prema sestri. Pratim pod imenom Minela Mujanovic Delic

    OdgovoriIzbriši
  18. Taman za nas 6 cura u kuci :)
    Pratim pod imenom Ljubica Hošnjak

    OdgovoriIzbriši
  19. Ivana Mandić

    Cura obožava Elzu, sviđa joj se njena kosa, a malac obožava soba Svena :).

    OdgovoriIzbriši
  20. Imam curu od 6 godina koja obozava Frozen.
    Pratim na fB Ana Rezic

    OdgovoriIzbriši
  21. Moja nećakinja najviše voli Elsu. :)

    Fb Ines Kristić

    OdgovoriIzbriši
  22. Voli ih sve, a posebno Annu i Elzu...soba, igračne, načljepnice, roba, kape , šalovi, rukavice sve je u Frozenu ;)
    Sanja Prenković

    OdgovoriIzbriši
  23. Moja princeza najvise voli Elsu!

    OdgovoriIzbriši
  24. Olafa naravno ;-)

    na fb sam Olivera Katić

    OdgovoriIzbriši
  25. Moja princeza najvise voli Elsu!
    FB Ankica Miloš

    OdgovoriIzbriši
  26. Obožava Olafa :-D
    FB: Dea Dea Fox (Blue Panther Sandrinne)

    OdgovoriIzbriši
  27. moj sin voli olafa (jer voli snjegovice),a moje drage necakinje anu i elsu naravno :)
    na FB sam Nikol Nikolina

    OdgovoriIzbriši
  28. Moje curke, Iva i Anja, vole Elsu i Anu. Skupljaju sve sto ima veze s njima, od figurica koje idu na olovke, lutkaka s njihovim likom, sličice, majice, tajice, kape, jakne, sve je obijezeno sa ta dva lika! :-)

    OdgovoriIzbriši
  29. Moje cure obožavaju Elzu,Annu i Olafa a dragi su im i Sven i Kristof.

    FB: Gordana Tkalčević Jurkin

    OdgovoriIzbriši
  30. Elsa..al moja prati seriju na fox-u i voli se mazuckati svime sto vidi kod mame u torbici😉Pratim vas pod imenom Karmen sincek toromanovic

    OdgovoriIzbriši
  31. Moja nećakinja obožava Elsu, a nadam se da će dati i teti koji lip balm :-D
    Pratim na FB = Ines Obradović i podijelila sam post o darivanu

    OdgovoriIzbriši
  32. Necakinja mi obozava Elsu,a ludi za Olafom <3 i meni je simpa olaf,pravila sam joj tortu frozen sa Anom,Elsom i Olafom <3 podjelila sam post,a pratim pod Marijana Feldes :D

    OdgovoriIzbriši
  33. Elsa nama je najdraža!
    fb Ane Saric

    OdgovoriIzbriši
  34. Elsa nam je miljenica....
    <3 srecno svima koliko nas ima <3
    fb Ana Buculov

    OdgovoriIzbriši
  35. fb Danijela Šarić
    Elsa

    OdgovoriIzbriši
  36. FB Tamara Franjević
    Olafa - smiješan je i zabavan te jako simpatičan - Hi, everyone. I'm Olaf and I like warm hugs!

    OdgovoriIzbriši
  37. Olaf je najbolji lik - iskren i simpatičan, dobronamjeran.
    FB: Jelena Kovačević

    OdgovoriIzbriši
  38. OLafa... taman nabavili posteljinu, imamo gitaru, šator i šalice Frozen... lip smackere nismo još nabavili
    FB Stella Knutić

    OdgovoriIzbriši
  39. Moja nećakinja Andrea se i ovo popodne htjela igrati sa mnom na Anu i Elsu. Sve izrežira sama i glumi Elsu koja "umrije" a ja sam Ana koja mora plakati za njom i jao meni ako se nasmijem. Onda ona oživi pa se smijemo i plešemo, te pjeva Let it go. :) Ida

    OdgovoriIzbriši
  40. Moje sestričine obožavaju Anu i Elzu :) Sada su u periodu kada čak i torta za rođendane mora OBAVEZNO da bude sa motivima Zaleđenog kraljevstva :) A ni njihova tetka nije, da budem iskrena, imuna na ove sjajne junakinje :)
    fb Jasmina Makuljević

    OdgovoriIzbriši
  41. Moje male rođakinje obožavaju Olafa,ja također.
    Čak sam gledala cijeli crtić zbog njega i smijala se kao da imam 6 godina...a ne 26

    Fb: Marija Pupić-Bakrač

    OdgovoriIzbriši