BLAGDANSKO DARIVANJE PART 3: OSVOJI L'ANGELICA PAKETE

Posted by Dear Skin at 18:27


Nastavljamo sa blagdanskim darivanjem kroz ovaj mjesec, a kakvo bi ono bilo bez jednog divnog brenda koji je relativno nov kod nas , ali vjerujem već postao favorit mnogih kupaonica.

L'Angelica Hrvatska je osim mirišljavih tuširalica i šampona o kojima ste mogli čitati u ovom postu, te prirodnih pasti za zube koje sam recenzirala ovdje, uvela  novitete : Vodicu za usta koju sam isprobala i moram priznati da je jedna od rijetkih koja ne sadrži alkohol i ne isušuje usnu šupljinu. Istovremeno je antibakterijska i odličnog sastava; potom antibakterijski sapun za ruke te novi miris tuširalice Argan Oil.

U današnjem blagdanskom darivanju  L'Angelica Hrvatska  daruje dva poklon paketa sa fotografija.

Dobitnice paketa su: Marina Bebić i Maja Delos 
Kako osvojiti nagradu?

  •  u komentaru ispod ovog posta na blogu ili FCB-u, opišite mi kakav SPA ritual spremate ovih dana za sebe? 
  •  share nagradne igre na Facebooku, ukoliko me pratite (neobavezno) te lajk na L'Angelica Hrvatska  ako već niste.
  • U komentaru navedite pod kojim imenom pratite Dear Skin blog.
  •  NE OSTAVLJAJTE PODATKE U KOMENTARIMA, POSEBNO NE E-MAIL ADRESE, ALI OSTAVITE  IME ILI NADIMAK POD KOJIM ME PRATITE
  • darivanje je otvoreno za sve čitatelje bez obzira na mjesto stanovanja
  • javljajte se do subote 24.12.2016., a nakon toga ću preko Random.org izabrati dva dobitnika L'Angelica poklon paketa koji se moraju javiti u roku od 48 sati.

44 komentari:

  1. Marijana Krapec Mikulić14. prosinca 2016. u 18:41

    Otkad sam osvojila kod tebe prvi L'Angelica paketić, ja sam jednostavno poludila za ovim proizvodima, tako da igram i opet pa priremam spa od glave do pete, kupka, sauna, parenje, zubici, grgljanje i na kraju ću iz spa zone izaći u mirisnom oblaku :-)

    OdgovoriIzbriši
  2. Spa ritual veceras:
    1. Topla kupka sa mirisom narancinog etericnog ulja
    2. Muzika u pozadini(Alan Walker-Faded)
    3. Mirisne svijece u tamnoj kupaonici
    4. Časa crnog vina i latice ruža
    Predivno opustanje :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Puna kada tople kupke,brdo pjene :) ,upaljena mirisna svijeća a u ruci šalica tople,crne čokolade sa narančom.Za mene rijetki trenutak mira i savršenstva.

    OdgovoriIzbriši
  4. Kupka sa mirisom badema i karamele. Užitak za tijelo i duh. Prekrasni mirisi za opuštanje.

    Jasmina Sukalić

    OdgovoriIzbriši
  5. Moj vecernji ritual je bas L Angelica tusiralica sa zobi,poslije nje mi je koza nevjerovatno mekana i mirisna cak je i suprug rekao da ne kupujem vise druge hehhe
    Kristina Kiki Blazevic
    Instagram- grimmythefrench

    OdgovoriIzbriši
  6. Pratim vas na fejsu već duuuugo pod imenom Ana Jovic. U kućnoj radinosti moj Spa ritual se sastoji od pune jacuzzi kade i maska na licu (naravno nakon pilinga). Nadam se ovoj lijepoj nagradi!

    OdgovoriIzbriši
  7. Pošto je hladno vani, obvezna topla kupka za stopala, nekad obična nekad morska sol, a i pjenušava za cijelo tijelo, piling, masaža uljem, maska za lice, čišćenje lica, piling za tijelo, nemasna krema, piling za ruke, super mi je i inhalacije u kamilice, pročisti cijelo lice, mirisne svijeće i yt play lista :D
    Pratim pod imenom: Mirela Rastija

    OdgovoriIzbriši
  8. Pratim i blog i fb pod imenom Karolina Tušek.
    Ovih dana? Hm, nemam bas ovih dana vremena za spa rituale jer renoviramo cijeli dnevni boravak i kuhinju pa mi je malter i ljepilo na rukama vrh spa rituala :D kad sve to zavrsi planiram do sestre u Osijek, tamo ima odlicnu kadu...napuniti je i staviti neku finu kupku s hrpoooom mjehurica. Upaliti si svijece, natociti domaceg imotskog crnog vina i zatvoriti oci. I samo to. Zelim tako lezati bar sat vremena da se opustim i fizicki i psihicki, sto mi je najbitnije. Tako da cu ovih dana samo umivanje, maska na lice, maska na kosu, lagani peeling, lakiranje noktiju, mazuckanje kremama za tijelo pred spavanje i to je to. Ah, uz vruci caj, narancu i upaljenu mirisnu svijecu s mirisom limuna i zelenog caja, naravno :) <3

    OdgovoriIzbriši
  9. Spa ritual veceras (kad sin zaspe) je sljedeci:
    kupka u cokoladi ( naravno ne pravoj cokoladi,gel za tusiranje sa jakim mirisom cokolade,spanjolske proizvodnje),
    nakon kupke nanosenje gela na lice (za uklanjanje pristica),pranje zubi i zaleci i citati knjigu (zaleci ili u kadi ili u krevetu) :)
    na FB vas pratim kao Nikol Nikolina

    OdgovoriIzbriši
  10. Neku finu mirisnu kupku(sa mirisom Božića)cimet,šljiva,vanilija,zamračena prostorija i lagana opuštajuća glazba..Blog pratim pod imenom Karmen sincek toromanovic

    OdgovoriIzbriši
  11. Ovih dana će biti dosta posla i trčkaranja na sve strane pa se nadam da ću kada sve to odradim sebe počastiti jednom udobnom, mirisnom kupkom...
    Pratim pod imenom Jelena Nikić

    OdgovoriIzbriši
  12. Moj spa ritual bio bi topla pjenušava kupka, maska za lice, mirisne svijeće, lagana opuštajuća glazba...i nakon toga šalica mog najdražeg zelenog čaja. :)
    FB: Ivana Cindrić

    OdgovoriIzbriši
  13. Blog pratim pod imenom Mihaela Sokolović, a facebook pod Mihaela Sokolovic.
    Moj spa ritual je sljedeći: napustiti gotovu punu kadu vruće vode i u nju staviti Avonovu mirisnu kupku koja predivno miriše i stvara super veliku pjenu, prigušiti svjetlo u kupaonici/zapaliti lučice svijeća, sve to ne može proći bez čaše crnog vina i radio Antene koja svira na mobitelu. opuštanje za dušu i tijelo :)

    OdgovoriIzbriši
  14. U vrijeme blagdana počastim se i mirišljavim i običnim svijećama koje gore po kući, a što se tiče osobne spa njege, radit ću isto što i obično, jer ne vjerujem da ću u svim tim pripremama stići uživati u nekim dugim kupkama. Dakle, uobičajeno svakodnevno čišćenje lica micelarnom, njegujuće kreme za lice, tuširanje Byphasse (trenutno) tuširalicom s mirisom pamuka i to je sve.

    OdgovoriIzbriši
  15. To će biti spa kupka za opuštanje i masaža koju ću si priuštiti prije ovih stresnih dana

    OdgovoriIzbriši
  16. Nem posebne rituale. Jednostavno tuširanje, njega lica i uživanje pred tvom sa dragim uz pokoju svijeću :)

    Fb: Ines Kristić

    OdgovoriIzbriši
  17. Nemam puno vremena za spa rituale uz svoju dvogodisnju zvrkicu, ali zato mini ritual pocinje kad ona uvecer zaspi. Prvo si pripremim caj od đumbira i kamilice koji na menr djeluje opustajuce. Slijedu tusiranje, mazuckanje losionom za tijelo (Ziaja), ciscenje lica, ponekad stavim i neku maskicu te hidratantna krema. Eto, nista posebno, ali to je moj spa ritual.
    Fb: Ana Bašić

    OdgovoriIzbriši
  18. pratim i fb i blog istim imenom Jasna
    Ritual: mirisna kupka, zatim mazanje kremicama, toplina u kući i srcu i to je to

    OdgovoriIzbriši
  19. Draga Martina za mene ce divno blagdansko vrijeme opustanja zapoceti tek s pocetkom iduce godine.S obzirom da svaki dan na posao putujem 50 km i radim po citave dane ostaje mi samo slobodna nedjelja koju uglavnom provodim sumanuto jureci po kuci da odradim sve sto kroz tjedan ceka..Moj jedini trenutak opustanja je kupka u kojoj doslovce gotovo i zaspim od umora.Ono sto ne zapostavljam je njega lica koje ionako izgleda full pregazeno..eto moj plan je iducu godinu barem prve dane sebicno posvetiti sebi i gustati u dugim kupkama,raznim tretmanima (kucnim),masazicama,manikurama i svemu sto me veseli :)

    OdgovoriIzbriši
  20. Moj ritual, hm, kupanje bebe, uspavljivanje, a onda trenutak za mene i supruga. Najviše mi prija masaža ako je dobre volje, a mora biti, zar ne? Nekim lijepim losionom za tijelo. Nakon toga tuširanje, topla pidžama i zajedničko druženje uz puno ljubavi i smijeha.

    OdgovoriIzbriši
  21. Moj spa ritual-topla kupka s bademovim uljem, maska na licu, lagana muzika i svjetlost mirisne svijece.. pratim pod imenom fritulica

    OdgovoriIzbriši
  22. Stigli su i kod nas ovi proizvodi, ima ih u Rodi.Moj nedeljni spa ritual ukljucuje piling tela i lica.Piling za telo pravim sama, mesam svasta sa maslinovim uljem, a za lice trenutno koristim neostratin citratni tretman.
    FB: Bojana Petkovic

    OdgovoriIzbriši
  23. topla kupka uz so za kupanje,fina muzika u pozadini,upalicu mirisljave stapice i mirisnu svecu... i uzivacu uz radost i srecu :)
    <3 srecno svima koliko nas ima <3
    fb Ana Buculov

    OdgovoriIzbriši
  24. topla kupka uz mirisnu sol lavande i koja mirisna svijeća

    fb Olivera Katić

    OdgovoriIzbriši
  25. Samo topla kupka sa puno pjene,mirisnu svecu i ljepa muzika.
    Nikad nisam koristila ove proizvodi,ali zejlela bi da ih probam.
    FB:Renata Spirkoska

    OdgovoriIzbriši
  26. Moji spa tretmani se satoje od sljedeceg: Stavljanje maske na kosu, i maske na lice zatim napunim kadu sa vodom u koju dodam soli i etericnog ulja lavande i zlicicu kosovog ulja. Nekad cak znam i malo gela za tuširanje dodat da se lijepo pjeni i onda uronim u to na 20 minuta.. Izađem ko nova :)
    FCB: VaLe Rija
    IG- valery_blueberry

    OdgovoriIzbriši
  27. Najpre stavim masku na lice, kosu i blato na kritične zone. Potom odlazak u kadu na ispiranje. Kad sredim haos za sobom sledi ono sto najvise volim napuniti kadu, ubaciti mirisljavu kuglicu, malo ulja od pomarandze, morske soli, mrak,svece i tisina od po ure. p.s. sanjam vikend i spa day
    FB Nevena Jovanovic inst @smehuljica88

    OdgovoriIzbriši
  28. Mirisna svijeća, topla kupka i čaša toplog čaja su moji najdraži rituali.

    Pratim te kao Mirna Degović

    OdgovoriIzbriši
  29. HIDRATANTNA ULJNA KUPKA ZA VRLO SUHU KOŽU
    Ovo je ulje toliko bogato da tijelo nakon kupanja više ne morate namazati kremom ili uljem. Čak i vrlo suha koža bit će ponovno nježna i meka. Usto, jasmin podiže raspoloženje.
    Sastojci: 6 jušnih žlica jojobina ulja, 8 kapi čistog jasminovog ulja, 1-2 jušne žlice meda.
    Priprema: Ulje pomiješajte u manjoj boci i dobro protresite. Za svaku kupku stavite po 1 jušnu žlicu u vruću vodu a med izravno otopite u vodi.
    FB: Jelena Kovačević

    OdgovoriIzbriši
  30. Nedavno kupila Angelica pastu (čajevac) i super zadovoljna.
    Nikad nemam dovoljno vremena za SPA uživanje .Za blagdane planiram kadu punu tople vode i mirišljave pjene neke od mojih cvjetnih kupki,lagana opuštajuća glazba i čaša šampanjca...

    OdgovoriIzbriši
  31. kade nažalost više nema, nestala je u bespućima renoviranja stana.. zato duuuugo tuširanje, odabir kupke prema trenutnom raspoloženju ( to je poseban ritual prebiranja po polupraznim bočicama okrenutim naopako), nakon toga trackanje losionom također po izboru, šalica čaja ili čaša vina, čitanje knjige na kauču pod dekicom uz mirisne svijeće
    fc Stella Knutić

    OdgovoriIzbriši
  32. Samo neka je mirisljivo, peeling sapun a zatim mirisni losion za tijelo. meni dovoljno da se osjecam sama sebi bozanstveno

    OdgovoriIzbriši
  33. Topla kupka, muzika fina,
    mirisna sveća i čaša vina,
    jer da bi se iz spa tretmana izvuklo ono najbolje,
    moraju sva čula da se zadovolje :)

    SUPERIŠKA darivanje :)
    fb Jasmina Makuljević :)

    OdgovoriIzbriši
  34. Bettina Barclay Pretty butterfly gel za tusiranje i krema za tijelo. Fb andrea kristic

    OdgovoriIzbriši
  35. Planiram se počastit jednom masažom za kraj godine. Kako sam mama moj SPA je vrlo kratak jer sam preumorna za duga izležavanja u kadi u kojoj bi najvjerojatnije zaspala. :-))Tuširanje nekom mirisnom kupkom je za mene No1.

    Fb Silvija Spačal

    OdgovoriIzbriši
  36. Večeras je bio spa za moja stopala koja često zanemarim zimi.. piling, uklanjanje zadebljale kože, sređivanje noktića, hranjiva krema i debele čarape..i sad pravac u krevet!

    OdgovoriIzbriši
  37. FB: Irena Matković
    Vrijeme mi je za staviti masku na lice :-)

    OdgovoriIzbriši
  38. FB Marina B. e. P.

    Napravit ću piling tijela :)

    OdgovoriIzbriši
  39. Pjenušava kupka,maska na licu,koja mirisna svijeća i glazba u pozadini.

    FB: Marija Pupić-Bakrač

    OdgovoriIzbriši
  40. Kako vise nemam bas vremena za neke svoje ritale a pogotovo tople kupke u kojima sam nekada uzivala, planiram jednu vecer dok mi curica zaspi, napuniti kadu, ubaciti par kapi nekog ulja ili soli, prigusiti svijetlo, pustiti si laganu glazbu i bar 15 minuta se opustiti ;). Sada mi je i to dovoljno nakon cijelog dana, a sada kako me ceka dosta pecenja kolaca i drugih obaveza to cu si svakako priustiti ;) fb - Suzana Kišiček

    OdgovoriIzbriši
  41. Moj SPA ritual je opuštanje u toploj kupki u koju stavim morsku sol za kupanje i malo eteričnog ulja lavande. Zapalim nekoliko mirisnih lučica po kupaonici, natočim si čašu vina, pustim neku laganu, opuštajuću glazbu i uživam. :)
    FB: Tea Bandić

    OdgovoriIzbriši
  42. Toplu kupku s voćnim mirisom
    FB: Tina Ivanisevic

    OdgovoriIzbriši
  43. Kupka s bademovim uljem, maska na licu i lagana muzika.
    FB Ankica Miloš

    OdgovoriIzbriši