KEUNE SO PURE HAUL-TRENUTNA NJEGA KOSE




U posljednjim postovima, često sam se žalila na izuzetno uništenu kosu kao rezultat koketiranja raznim frizurama i bojama. Naime, posljednjih godinu dana usudila bih se reći da sam primijenila"100 nijansi sive" na svojoj glavi (od plave do crne i natrag). Osim svjesnog isušivanja, moja kosa je jako tanka i slaba, a tjeme izuzetno osjetljivo s napadajima svrbeži u trenucima stresa, što znači skoro svakodnevno.
Da skratim jadikovku, odlučila sam ne pretjerano mijenjati i miješati proizvode za kosu za razliku od proizvoda za lice i tijelo iz razloga da se ista povrati i vidi konačni pomak.
Nije tajna koliko volim Keune brend i družimo se dugi niz godina, zapravo,  od djetinjstva se ne sjećam niti jednog takvog brenda koji je uvijek bio u nekom obliku prisutan u mojoj kupaonici. Nije niti tajna da uvijek dajem prednost prirodnom odabiru, pa nakon što sam isprobala Keune So Pure boje za kosu (za sve koji se pitaju gdje se mogu kupiti, odgovor je nigdje već su dostupne samo u salonima) i koja je napravila da moja kosa izgleda puno zdravije i sjajnije, odlučila sam nastaviti kućnu njegu s proizvodima iz iste linije.
Keune So Pure ili kako ga ja od milja zovem "zeleni Keune" specifičan je po tome što ne sadrži umjetne boje, mirise, sulfate, a na bazi je prirodnih sastojaka i certificiranih biljnih i eteričnih ulja.  Asortiman je zaista širok, i podijeljen prema potrebama vlasišta i ostatka kose što ne znači da se koristi isključivo linijski. Na primjer, ja imam osjetljivo, masno vlasište i suhe, uništene vrhove tako da je moja kombinacija proizvoda izgledala ovako:

Calming šampon iz linije Calming za sve tipove kose

SLUŽBENI OPIS PROIZVODANamijenjen njezi kose i vlasišta. Ublažava iritacije vlasišta. Jača kosu i vlasište te im daje volumen i sjaj. Umiruje i opušta tijelo i duh. Štiti boju kose. Ne sadrži sulfate i parabene. Preporuča se za sve tipove kose, a posebno za osjetljivo vlasište.
PAKIRANJE, MIRIS, UČINAK: Šampon stiže u prepoznatljivoj zelenoj bočici linije u količini od 250 ml. Miris je blago aromatičan, moj nos najviše detektira lavandu, nije mi suviše napadan, ali ga osjetite tijekom pranja kose cijelo vrijeme. Osim lavande, sadrži i eterično ulje kamilice kao i biljna ulja kokosa, argana i sjemenke Guare,  i vjerojatno se pitate kako tako neki šampon s puno ulja i bez sulfata opere kosu? Upravo sam se i ja to pitala, jer koristeći već neke šampone pune ulja i bez sulfata obično bi ostavljali dojam neoprane kose. Međutim, iako bez sulfata pjeni se solidno, ostavlja čistu, onako "poluškripavu" kosu ispod prstiju i osjećaj olakšanja na mojem često svrbljivom i iritiranom vlasištu. Veliki plus je što osim umirenja, čuva boju kose (što znači da ukoliko se bojate, ne morate se plašiti prebrzog ispiranja boje), tako da je multipraktik, pa  kada sam se dvoumila između njega ili da ponovim Color Care šampon,  drago mi je da je izbor ipak pao na ovaj iako se dosta osjeti lavanda čiji nisam osobiti fan, ali obzirom na učinak i činjenicu da je lavanda nešto izuzetno umirujuće u svim segmentima, topla preporuka.
SASTAV: Aqua (Water), Disodium Laureth Sulfosuccinate, Cocamidopropyl Betaine, PEG-18 Glyceryl Oleate/Cocoate, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Decyl Glucoside, Sodium Chloride, Palmitamidopropyltrimonium Chloride, Coco-Glucoside, Glyceryl Oleate, Propylene Glycol, Sodium Benzoate, Ricinus Communis (Castor Seed) Oil, Polyquaternium-10, Citric Acid, Panthenol, Guar Hydroxypropyl Trimonium Chloride, Bisabolol, Argania Spinosa (Kernal) Oil, Lavandula Hybrida Oil, Citrus Aurantium Dulcis (Orange Peel) Oil, Mentha Arvensis (Leaf) Oil, Pelargonium Graveolens Oil, Anthemis Nobilis (Flower) Oil, Rosmarinus Officinalis (Rosemary Leaf) Oil, Thymus Vulgaris (Thyme Flower/Leaf) Oil, Lavandula Angustifolia (Lavender) Oil, Citronellol, Limonene, Linalool
CIJENA: 119,00 kn (250 ml)

Nakon šampona ide uvijek njega jer naravno, ne možete od šampona očekivati posebnu njegu, posebno ne kod tako slamnate kose poput moje.  Izbor je pao prema preporuci stručnjaka na Recover Treatment, intenzivnu masku za obnavljanje oštećene kose.
SLUŽBENI OPIS PROIZVODA: Intenzivna maska za kosu za jako oštećenu kosu. Obogaćena certificiranim organskim uljima Avokada, uljem kokosa, Arganovim uljem te proteinima Qinoe.

TEKSTURA, MIRIS, UČINAK: Vjerujem da ćete se složiti sa mnom da kod jako suhe kose, slaba vajda od regeneratora i tu najbolje učinke pokazuju maske za kosu. Iako maska i regenerator nikako nije ista stvar i ne treba ih svrstavati u istu skupinu niti koristiti bez pravila. Balzam, odnosno regenerator se koristi iza svakog pranja kose, dok se maska koristi individualno, obično 1-2 puta tjedno, zavisno o stanju kose . Slično licu i njezi lica: kremu ćete staviti svaki dan, a masku prema potrebi nekoliko puta tjedno ili prema uputama. Koristila sam ovaj proizvod dva puta tjedno, i to na način da sam iza pranja kose i brisanja ručnikom viška vode sa kose upotrijebila količinu oraha i rasporedila po cijeloj dužini kose izbjegavajući vlasište, ostavljajući da djeluje cca tri minute. Tekstura maske je vrlo bogata, kremasta dok je miris također aromatičan i meni osobno jako ugodan. Na kosi se i nakon ispiranja zadržava dugo a najviše se osjeti miris ylang-ylanga kojeg osobno jako volim. Obzirom da se radi o zaista jako bogatom i hranjivom tretmanu, preporučujem kod jako oštećene kose pa pripazite da ne miješate dehidriranu, suhu kosu s oštećenom,  iako je granica skoro nikakva jer bi u suprotnom ovaj proizvod mogao biti pretežak. Suma sumarum, nakon isprobane gomile Keune maski, ova je trenutno top za moju kosu i to ne samo zato jer rapidno oporavlja,  jer realno, uništenu kosu mogu riješiti jedino škare, već iz razloga što je kosa iza upotrebe mekana i puno sjajnija. Što se tiče trajanja, moram napomenuti da ju upotrebljavam posljednja dva mjeseca i potrošila sam pola proizvoda, tako da joj predviđam rok od nekih 4 mjeseca upotrebe dva puta tjedno. Nakon što potrošim ovu masku, planiram kupiti masku iz linije Moisturizing pa bi bilo super ako netko ima iskustva s istom da podijeli u komentaru.
SASTAV: 
CIJENA: 149 kn (200 ml)

Toliko o osnovnoj rutini: pranje+njega, a sada prelazim na dodatne proizvode u svrhu suzbijanja mojih trenutnih problema s kosom i vlasištem. Kako sam na početku napisala, proizvodi linija se mogu kombinirati međusobno, sukladno potrebama.  Kako je moje vlasište često perutavo i iritirano preporučen mi je proizvod pod nazivom So Pure Calming Elixir, odnosno intenzivni eliksir za osjetljivo vlasište. 

Ovaj proizvod nisam do kraja potrošila iako se koristi iza svakog pranja,  tako da njegovu recenziju možete očekivati kada potrošim i donesem konačni zaključak. Za sada mogu reći da se praktično aplicira pomoću preciznog vrha na vlasište. Ne masti kosu, ne ostavlja ljepljiv i mastan trag i također ima aromatični miris u kojem prevladava lavanda. Obzirom na specifični proizvod poput odličnog pilinga za kosu čiju ste recenziju mogli pročitati ovdje i čiju sam kupovinu ponovila više puta, zaslužuje zasebnu recenziju.

Za kraj moje trenutne So Pure njege stiže i jedan proizvod kojeg sam voljela koristiti u danima kada kosa jednostavno nije željela surađivati s mojim ogledalom, a  vrhovi su stršali poput nekakvih suhih žica.
Radi se o So Pure Moroccan oil light-uljU za tanku do normalnu kosu.
SLUŽBENI OPIS PROIZVODA: Moroccan Argan Oil Light je uljni tretman s ultra-laganom formulom za tanku i lomljivu kosu koji njeguje, štiti i daje glamurozan sjaj. Sadrži 
NAČIN KORIŠTENJA, TEKSTURA I UČINAK: Ulja za kosu za mene nisu novost, ali je problem kada imaš tanku kosu bez volumena koristiti ulja jer znaju često otežati i zamastiti kosu. Iz tog razloga mi je drago da unutar linije postoje dvije verzije: za suhu i light za tanku kosu poput moje.
 Tekstura proizvoda je prilično vodenasta, vrlo lagana i prozračna što ne znači da ne treba pažljivo dozirati. Koristila sam na način da jednim do pola potiska pumpice proizvoda nanesem količinu na dlan ruke i potom trljajući dlanovima nanosim na suhe vrhove kose. Znate one dane kada se žurite, a nemate vremena za feniranje, peglanje i ostale radnje pomoću kojih zaglađujemo vrhove, a kosa strši poput naježenog Garfielda? 

Rezultat su zaglađeni vrhovi koji sjaje, nisu masni i teški (pod uvjetom da ne pretjerate s količinom) i na koncu, izgled njegovane kose. Količina od 45 ml je vrlo izdašna, barem u mojem slučaju koja ne koristi na svakodnevnoj bazi tako da joj predviđam trajanje nekih 6 mjeseci. U Keune kažu da ovo ulje štiti i od vanjskih utjecaja, pogodno je kao styling proizvod jer između ostaloga i oblikuje nestašne vrhove, a mogu ga koristiti svi bez obzira na boju kose. Mislim da je to bitna informacija jer negdje sam pročitala da postoje ulja koja ne smiju koristiti plavuše i obratno. 
Inače, ovo ulje se može koristiti i na mokre vrhove nakon pranja, a prije sušenja kose,  no sve ovisi o vašim afinitetima i vrsti kose. Meni je osobno najdraži način korištenja upravo kako sam opisala: kao završni finish i sjaj. Što se tiče mirisa, isti prati cijelu So Pure liniju: aromatičan, ugodan i relax.
SASTAV:
CIJENA: 149 kn (45 ml) 
SO PURE linija se može kupiti u Bio&Bio trgovinama, frizerskim salonima, Keune i  specijaliziranim trgovinama ili web shopu.
NAPOMENA: Naša kosa je poput kože- nije uvijek jednaka niti se ponaša jednako.  Proizvode ne treba kupovati prema glavnom problemu niti očekivati da će proizvodi unutar linije biti uvijek dobri. Ponekad se kosa više masti, ponekad je više suha, tjeme je nekad normalno, nekad svrbi..sve to naravno ovisi kako se ponašamo sa kosom, vanjskim i unutrašnjim utjecajima. Zašto vam to pišem? Upravo iz razloga da ne generalizirate u smislu, moja kosa je suha i kupite sve proizvode za suhu kosu, već procijenite potrebe svoje kose u svim segmentima i na taj način birate proizvode. Još je bolje ako se možete posavjetovati sa stručnjakom koji će najbolje procijeniti potrebe vlasišta i kose.

Koja je vaša trenutna njega kose? Jeste li što isprobali iz ove linije, pišite mi jer sam se opasno navukla i svako iskustvo je dobrodošlo.

Oznake: , , , , ,