L'ANGELICA DETOXIFYING ČAJ


Danas je na redu jedna neobična recenzija, zapravo bih htjela podijeliti s vama iskustvo korištenjem jedne mješavine čaja kojom se družim posljednjih mjesec dana. 
Za početak, nekoliko riječi o čajevima i meni: veliki sam ljubitelj čajeva, posebno zimi, kada me uhvati manija ispijanja raznih vrsta,  pa pokušaj unošenja što veće količine tekućine rado primjenjujem upravo čajevima uz ono neprocjenjivo što čajevu usputno nude- toplinu i opuštanje. 
Što se tiče čajeva za mršavljenje i te fore, da se razumijemo odavno sam prestala vjerovati i ja i moj novčanik, ali često koristim čajeve u svrhu rješavanja manjih i većih zdravstvenih tegoba izbjegavajući lijekove. Svi znamo kako čajevima možemo uspješno riješiti prehlade, olakšati bolove u želucu, trbuhu, menstrualne bolove itd. Primjerice; kamilicu najviše koristim kod bolova u želucu i opuštanj, dok mi je  zeleni čaj nezaobilazan godinama radi odličnog djelovanja na kožu i njene probleme.  Ove zime sam čak kupila i nekoliko vrsta đumbira, ali još imamo love/hate odnos. Malo mi odgovara njegova gorčina, pa malo ne i tako se uglavnom gledamo u kuhinji.
Da se vratim na L'Angelica DETOXIFYING -čajnu mješavinu, te kako smo krenuli u vezu. O ovom brendu sam vam već pisala, a kako šire svoj asortiman, ugledala sam na policama novu postavu u obliku čajeva, i odlučila dati šansu Detoxifying mješavini od moguće 4 vrste koje su dostupne kod nas.  Nije tajna da se "palim" na riječ "detox" , pa koliko se god pokušavam detoksicirati, moja probava ne surađuje sa mnom tako da više-manje patim od usporene probave, zadržavanja tekućine u organizmu, a niti bolovi u želucu mi nisu strani, posebno u razdobljima stresa. Mješavina ovog čaja sadrži paprenu metvicu, sikavicu,  sladić, crnu bazgu, komorač i kinesku rabarbaru (ovim zadnjim sastojkom se prvi puta susrećem), a prema uputstvima, konzumira se 2-3 šalice svakog dana. 
Okus i miris je biljni, ugodan i nije suviše napadan. Ja osobno pijem čajeve bez dodataka i vjerujte, neke vrste jako gorkih i bljutavih čajeva koliko god bili zdravi, ne mogu nikako svariti da me ubijete, ali kod ovog čaja nemam nikakvu zamjerku. Vrlo je neutralno-biljnog okusa, (najviše detektiram mentu) koji se naravno po želji može doraditi dodacima poput meda, limuna i sladila, a piše na kutiji da se može koristiti hladan uz kockice leda.
Što se tiče učinka, već nakon nekoliko dana korištenja dva puta dnevno primjetila sam poboljšanu probavu, odnosno bržu izmjenu tvari ako me razumijete :) Periodi opstipacije su bili puno manji, želučana nervoza uzrokovana stresom, (a  što za posljedicu ima naravno bolove), nakon svake šalice potpuno bi nestali što pripisujem menti i sikavici u sastavu za koje znam da tako na mene djeluju. Kada smo kod sikavice, ista je odlična za čišćenje jetre, posebno kod osoba koje jedu masnu i tešku hranu. Još jedno djelovanje čaja koje sam primjetila  je ubrzano mokrenje, što je kod mene dapače poželjno, jer se poput većine osoba koje su puno u pokretu libim odlaženja na toalete, ako baš ne moram pa zadržavam mjehur i sve ostalo. 
Pakiranje sadrži 20 filter vrećica što je dostatno za nekih 10 dana (konzumiranjem dva puta dnevno), tako da sam za mjesečno korištenje kupila tri čaja i upravo načela četvrto pakiranje, iako idući planiram uzeti Digestive mješavinu koja je namijenjena baš problemima s probavom da ih usporedim.
U svakom slučaju, dok ne vidim djelovanje dugih, ova mješavina ima od mene palac gore i preporuku svima koji puno sjede, žele pročistiti organizam, ali ukoliko jedete masnu, tešku hranu, slatkiše i ostale stvari koje se talože, ne mogu vam garantirati učinak. Ovo nije čaj niti za mršavljenje niti za nestanak celulita, jer poput svih dodataka prehrani nije zamjena uravnoteženoj prehrani.
 L'Angelica DETOXIFYING mješavinu sam kupila u Dm-u po cijeni od 23,90 kn, a osim njega kako sam napisala postoje još tri vrste (Digestion mješavina, zeleni čaj s narančom i organska kamilica). 


Pijete li čajeve? Koji je vaš favorit trenutno?


Oznake: , ,