NATURHOUSE CENTAR ZA PREHRANU I DIJETETIKU+NAGRADNA IGRA

Posted by Dear Skin at 16:20

O važnosti pravilne prehrane i ptice na grani govore, pa kada govorimo i o koži, bolestima i imunitetu, pravilna prehrana je vrlo bitna i vrlo  često se reakcije na koži, kosi i kompletnom imunitetu događaju upravo pogrešnim unosima hranjivih tvari, nedovoljnim konzumiranjem tekućine i ostalih nutrijenata.
Iskreno, ja sam osoba koja se prilično loše hrani iako pazim da ne jedem prženo, slatko, masno i „junk food“, ipak nemam uravnotežene obroke, ne stignem kuhati, a i stresan način života itekako utječe na cjelokupni organizam. Nažalost, ne bavim se niti tjelovježbom koliko bih htjela i s godinama itekako osjećam promjene u mojoj probavi o kojima sam puno i pisala na ovom blogu.
Iz svih spomenutih razloga, drago mi je da sam napokon posjetila stručnjake u dijetetici, točnije Naturhouse koji slovi za lidera u dijetetici i nutricionizmu.
Inače, Naturhouse je vrlo uspješna tvrtka prisutna u više od 30 zemalja svijeta, a u svojim centrima nude specijalizirane usluge na polju nutricionizma i dijetetike.



Prilikom naručivanja na razgovor s dijetetičarom, dočekalo me ljubazno osoblje objasnivši mi koncept brenda, a posebno što je meni bitno taj individualni pristup kojeg cijenim prije svega. Što to zapravo znači za mene:  ne želim nekakve jelovnike u kojima su namirnice koje ne volim ili ne konzumiram i zato mi je drago da se pregled i razgovor s stručnjakom upravo bazira na slušanju klijentovih želja i potreba. Inače za informaciju, prvi posjet i pregled je potpuno besplatan za svakoga tko želi obaviti stručno mjerenje i pregled.
Sam pregled i razgovor s dijatetičarem izgledao je vrlo opušteno, ljubazna dijetetičarka razgovarala je o mojim prehrambenim navikama, i to ne samo kod borbe protiv prekomjerne tjelesne težine, već kod općenitog stanja mog organizma.  Potom sam se izvagala i izmjerila  te mi je napravljena analiza: težine, masnog tkiva, nemasnog tkiva, vode i  zadržavanja tekućine. Nakon dobivene analize stiže  rezultat koji želimo postići. Metoda NH sastoji se od stručnih savjeta dijetetičara, dodataka prehrani i tjednih posjeta centru .







Dakle, moj cilj je 67,5 kg, odnosno zdrava težina.
Nisam daleko od cilja, ali svakako moram mijenjati prehrambene navike što je stručnjakinja i naglasila, te dobivši opće smjernice prehrane individualno namijenjene mojim afinitetima i načinu života.
Nakon pregleda koji je osim individualnog pristupa bio i vrlo edukativan, preporučeni su mi proizvodi Naturhouse koji da se odmah razumijemo nisu „čarobne pilule za mršavljenje“ u koje sam vjerovala nekada davno dok sam imala 105 kg i vjerovala svemu. Naturhouse nudi široku paletu proizvoda koji se bira nakon odgovarajuće metode i nakon pregleda s stručnjakom uz raznolike, individualne planove prehrane.
Da ne duljim, evo kako izgleda moja analiza i plan:





Počela sam s planom i preporukama. Što se tiče rezultata, o istima  ću vas naknadno obavijestiti, te  jesam li postigla cilj, a za kraj ovog posta želim se zahvaliti timu Naturhouse na svim preporukama, korisnim savjetima  i tretmanu onog najvažnijeg, a to je zdrava i pravilna prehrana.
Naravno, svi dodaci prehrani nisu zamjena za kvalitetan obrok, ali prehrambene preporuke i smjernice pod kontrolom stručnjaka su uvijek dobrodošle, posebno kada i sama primjećujem da moja probava ne funkcionira kako treba o čemu sam vam već tipkala na ovom blogu.

 Naturhouse mislio je i na vas te pripremio vrijedna iznenađenja.
 Troje od vas ima priliku osvojiti vrijedne nagrade:
1. nagrada: mjesec dana besplatnog tretmana sa svim proizvodima koji će biti potrebni potpuno besplatno
2. i 3. nagrada:  dva tjedna tretmana sa svim proizvodima besplatno
Zainteresirani  za uslugu besplatnog pregleda u centru, mogu se prijaviti i putem linka.
Kako osvojiti nagradu?


  •  u komentaru ispod ovog posta napišite zašto mislite da vam treba ovakav tretman i pod kojim imenom pratite Dear Skin blog
  •  share nagradne igre na Facebooku, ukoliko me pratite,  te lajk na Naturehouse Croatia ako već niste.
  • darivanje je otvoreno za čitatelje iz Hrvatske
  • javljajte se do  14.01.2017. u ponoć, a nakon toga ću izabrati tri najbolja odgovora koji će osvojiti nagrade. Dobitnici će biti obaviješteni ispod ovog posta,  te na FCB Dear Skin blog.

Dobitnica prve nagrade je Snježana Žalac Ex Kurelja, druge i treće nagrade : Maja Šlat i Vlatka Župan Ex Kurelja.
Čestitke i molim dobitnice da se jave u roku od 48 sati .


8 komentari:

  1. Evo probit cu led sa svojom tezinom �� iskreno nisam jos ni stala na vagu pa neznam s kojim ciframa baratam.znam samo da sam debelo u plusu.Definitivno mi treba ovaj tretman jer sam rodila pred 3 mjeseca.Odraz u ogledalu nije bajan,a zelim da bude :) Mislim da je ovo za mene najbolji nacin mrsavljenja:) pratim pod Maja Šlat

    OdgovoriIzbriši
  2. I moja probava je u jako lošem stanju posebno nakon druge trudnoće. Ostalo je viška kilograma kojih se nikako ne mogu riješiti zato mislim da bi i meni dobro došao savjet stručnjaka.
    Pratim te kao Marija Diktić

    OdgovoriIzbriši
  3. Voljela bi tretman nutricionista jer zbog problema sa zdravljem jedem hranu koja mozda i nije najbolje raspoređena, te mi vi trebali savjeti vezani za prehranu i dodatke prehrani. Pratim pod Ani ( Anita Ružić )

    OdgovoriIzbriši
  4. Svakodnevno sam izložena stresu i nisam dovoljno fizički aktivna svaki dan. Budući da je moj posao takav da veći dio dana sjedim, a poprilično se loše i nezdravo hranim, sve je to rezultiralo nakupljanjem suvišnih kilograma i naslagama celulita u području stražnjice, bokova, bedara i nogu. Zbog toga se već dugo vremena, točnije nekoliko godina ne osjećam lijepo i ugodno u svom vlastitom tijelu. Osjećam se bezvoljno, malaksalo, lijeno i tromo, bez snage i energije. Stoga je došlo krajnje vrijeme da se pokrenem i mijenjam svoje loše životne navike, da se napokon aktiviram, počnem vježbati, zdravo hraniti i uspješno se boriti protiv ružne narančine kore na mom donjem dijelu tijela. Želim se osjećati lijepo, privlačno, vratiti samopouzdanje koje sam skroz izgubila, želim prštati od energije i snage, živjeti život punim plućima, opet se veselo smijati i radovati i napokon svima reći: -"Da, dragi moji, zahvaljujući Naturhouse centru za prehranu i dijetetiku uspjela sam se napokon riješiti svojih najvećih neprijatelja, suvišnih kilograma i celulita! Presretna sam." ............. Ah, baš je lijepo maštati o ovakvom scenariju koji možda uskoro i postane stvarnost ako baš ja budem sretna dobitnica ovog besplatnog tretmana, jer zaista žarko, silno i svim srcem želim uspjeti u svom naumu! :-) Držim si fige...
    FB: Anica Mirosavljević

    OdgovoriIzbriši
  5. Martina, redovno citam tvoj blog i puno toga sam naucila o njezi kože.:)
    Zanima me znas li ti mozda ili pak neka od citateljica nekoga tko u Hrvatskoj izradjuje prirodnu dekorativnu kozmetiku, odnosno mineralne pudere. Znala sam za Miyu, ali ona vise nema FB stranicu.
    Ili ako mi mozes preporuciti neki minerali puder koji se moze nabaviti u drogerijama ili ljekarnama.
    Unaprijed hvala na odgovoru!

    OdgovoriIzbriši
  6. Imam iskustvo sa nutricionistima, i to jako pozitivno!
    Prije par godina vodila sam svoju curu kod nutricionistice jer je imala višak kilograma, to joj je smetalo i počela je izbjegavati obroke. Kao majku bilo me strah...bila je na pragu puberteta i ja sam mislila na najgore.
    Nakon što je prošla pregled sličan tvom, dobila je 3 jelovnika koja su bila u skladu sa hranom koju ona jede. Ključno je bilo izbjegavati svkodnevno prejedanje slatkišima, proizvoima iz pekarnice i ne piti puno zaslađenih sokova. I danas se čudim kako je dijete od 10 godina bilo disciplinirano i kako se svega navedenog pridržavala! Ali, nakon par mjeseci rezultati su bili ite kako vidljivi...nije izgubila na težini jer je ona u međuvremenu još narasla, ali je izgledala (i još danas izgleda savršeno).
    Ja sam također trenutno pod režimom nutricionistice jer već par godina uzaludno nastojim izgubiti 7 kg. Nije mi problem pridržavati se jelovnika i uopće ne osjećam glad. Ali, u mojim godinama i sa bolesnom štitnjačom, kod mene to ide jako teško. Prošli mjesec izgubila sam 900g!!! Nisam mogla vjerovati....kao da sam novorođenče! Ustrajat ću, nadam se da ću uspjeti!

    OdgovoriIzbriši
  7. Nakon sto dijeta,nakon sto mrsavljenja ,pa debljanja meni treba da me netko konačno dovede u red....neeee , ja sam samu sebe odlučila dovesti u red uz pomoc stručnjaka koji će me nadgledati,jer meni treba nadzor.
    E pa zato,dajte mi priliku da vam dokazem da ja to mogu,jer ja sam jakoooooo nezadovoljna sama sa sobom.
    FB: Snježana Žalac Ex Kurelja

    OdgovoriIzbriši
  8. Pa ovo je stvarno super... nešto zdravo i drugačije....moje kilice napokon zaslužuju da nestanu zauvijek.
    FB: Vlatka Župan Ex Kurelja

    OdgovoriIzbriši