DOUGLAS AQUA FOCUS LINIJA+DARIVANJE

Posted by Dear Skin at 19:43


Često me pitaju koji je najznačajniji uvjet za zdravu i blistavu kožu a moj odgovor uvijek glasi jednako: dubinska hidratacija.
Pronaći dobar hidratantni proizvod želja je svake žene i muškarca bez obzira na dob ili tip kože što nije čudno obzirom u kakvom vremenu živimo: stres, zagađen i suh zrak, sunce, vjetar, hrana koju jedemo ali i činjenica da nam je čaša vode sve manje na meniju. Naš organizam bez vode ne može funkcionirati. Voda sudjeluje u gotovo svim procesima u organizmu a poseban učinak ima na kožu u smislu da ju čini  čvršćom, vlažnom i prekrasno tonificiranom.
Kožu treba čuvati ali kako joj pomoći? Teško možemo mijenjati okolinu i način života te izbjeći onečišćenja i stres ali možemo piti dovoljno vode i koristiti dobre hidratantne preparate.
Proizvodi za hidrataciju imaju višestruke koristi: instant popravljaju osjećaj zategnutosti i isušenosti, osvježavaju kožu te ju čine glatkom, a dugoročno popravljaju izgled i zdravlje  i vjerujte mi, odgađaju nastanak bora. Tajna mladolikog izgleda svima je nadohvat ruke a ona se krije u hidratantnoj kremi, još uvijek najboljoj stvari koju imamo na raspolaganju.

Douglas AQUA Focus linija proizvoda za njegu kože lica ekskluzivna je linija u asortimanu Douglas parfumerija. Kombinira prirodne sastojke za neviđeno iskustvo hidratizirane kože i zapanjujuće teksture koje su nevjerojatno nježne i lagane.
Glavne značajke:
  • Snažan i iznimno učinkovit trostruki aktivni kompleks sadrži kapsuliranu vodu sa švicarskih ledenjaka, ekstrakt matičnih stanica opuncije te ekstrakt divljih maćuhica i polisaharida
  • Poboljšava hidrataciju kože stimulacijom sinteze prirodne hijaluronske kiseline
  • Poboljšava međustaničnu razmjenu Aquaporina 3, posebnog proteina koji jača prodor vode kroz membranu epidermalnih stanica
  • Zadržava vlagu u epidermi i osigurava optimalnu razinu hidratacije
Linija sadrži sljedeće proizvode: Douglas AQUA Focus Facial Water, Douglas AQUA Focus Intensive Serum, Douglas AQUA Focus Gel Cream, Douglas AQUA Focus Rich Cream i Douglas AQUA Focus Light-As-Air-Mask.
Iz linije Douglas Aqua Focus isprobala sam tri proizvoda posljednjih mjesec dana, a evo i mojih dojmova:
 Douglas AQUA Focus Rich Cream




Radi se o nešto bogatijoj teksturi proizvoda  s laganim gelastim finišom. Na mješovitoj koži se vrlo brzo upija i odlično štiti od vjetra i suhog zraka. Ne treba koristiti previše proizvoda jer se vrlo brzo upija i na suhim dijelovima savršeno funkcionira kao zaštita, ali i kao podloga za makeup. Ipak, preporučila bih osobama s normalnom do suhom kožom iz razloga što je vrlo kompaktna i "teža" za osobe sa masnom kožom. Nedostatak je što ne sadrži SPF faktor, stoga istu preporučujem u sklopu noćne njege ili ispod zaštitnog proizvoda.
AQUA Focus Facial water 


Sama riječ govori: radi se o vodici za hidrataciju i ovo nije proizvod za čišćenje lica! Dakle, prije upotrebe potrebno je očistiti kožu uobičajenim sredstvima i potom nanijeti proizvod koji pruža dodatnu hidrataciju. Na licu je pomalo ljepljiv prvih nekoliko minuta, a potom se potpuno upije i nastavlja s daljnjom njegom (serum, krema itd...). Proizvod odlično surađuje s svim tipovima kože, uključujući i masnu.
 AQUA Focus  Light-As-Air-Mask
Šećer na kraju, i proizvod koji me se najviše dojmio. Prvenstveno,  pjenasta tekstura, vrlo nježna i blaga prema koži. Nanosi se uobičajeno poput svake maske i prema preporuci proizvođača, ostavlja na licu 10-15 minuta, te potom ukloni blazinicama. Zašto me se najviše dojmio? Prvenstveno radi odlične hidratacije nakon korištenja što je meni osobno vrlo važan efekt, a isti traje cijeli dan pod uvjetom da se ne nalazim u jako zagušljivim prostorijama.
Moram naglasiti da je ova maska predviđena svim tipovima kože, uključujući i masni, no kod suhe kože definitivno je potrebna dodatna njega. Naime, kao vlasnica mješovite kože, nakon uklanjanja maske (dva puta tjedno) nemam potrebu koristiti ništa drugo jer je koža dovoljno navlažena, ali kod suhe kože definitvno nakon maske je potrebna krema za dugotrajniji efekt.

ZAKLJUČAK: Proljeće je period kada smo svi kronično dehidrirani, ali osim preduvjeta broj jedan: konzumiranje dovoljno tekućine, pomoć dolazi kod preparata za hidrataciju. AQUA Focus nudi intenzivnu hidrataciju, ali imajte na umu da je svaka koža drugačija, a ono što bih kod ove linije preporučila je Rich krema za suhu i normalnu kožu, Light-AS-Air maska za sve tipove kože, dok Facial Water kod masne i mješovite do suhe kože kao dodatnu pomoć.
Dehidriranost je stanje koje pogađa sve tipove kože i dobne skupine. Koža na površini ima prirodnu zaštitnu barijeru kojoj je funkcija zadržavanje vlage ispod kože i sprječavanje gubitka. Kada se dogodi gubitak vlage, koža zateže, pojavljuje se crvenilo, stoga birajte pravilne proizvode za svoj tip kože, i ne zaboravite na unutarnji detox i ispijanje dovoljne količine tekućine.
CIJENA: Douglas AQUA Focus linija proizvodI dostupnI su  u Douglas parfumerijama i u Douglas web shopu. Dolaze u pakiranju od 50 ml , te po cijeni od 149 kn.



Želite isprobati ove proizvode? U suradnji s Douglas Parfumerijom,  darujem AQUA Rich kremu i AQUA Focus  Light-As-Air-Mask j
Kako osvojiti nagradu?
  • Sudjelujete u nagradnoj igri komentarom uz koji navedite pod kojim imenom pratite Dear Skin blog 
  •  NE OSTAVLJAJTE PODATKE U KOMENTARIMA, POSEBNO NE E-MAIL ADRESE, ALI OSTAVITE  IME ILI NADIMAK POD KOJIM ME PRATITE
  • darivanje je otvoreno za čitatelje iz Hrvatske
  • javljajte se do subote 18.03.2017. u ponoć, a nakon toga ću preko Random.org izabrati dva dobitnika koji se moraju javiti u roku od 48 sati.

Dobitnici su Maja Perić i Karolina Tušek

137 komentari:

  1. Bilo bi super isprobati jer nikako da nađem one kremice koje mi odgovaraju. Jedne izazivaju crvenilo...Druge maste kožu ... Treće opet nešto deseto.
    Na Fb pratim pod Kunac Marija

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Fb:Jelena Perlic Ex Sladić
      Ig: jelenaperlic

      Izbriši
  2. Pratim na fb: Ines Kristić
    I na Instagram: ineskristic

    OdgovoriIzbriši
  3. Predivno darivanje :)

    FB: Martina Dreven

    OdgovoriIzbriši
  4. Uuu ;) i sama sam u potrazi za odgovarajucom kremom za moju normalnu, u nekim dijelovima suhu kozu.. anna bosnjakovic ;)

    OdgovoriIzbriši
  5. Tina Tina pratim Vas svagdje i volim citati Vase postove..bilo bi lijepo ovo isprobat jer moje lice je jako osjetljivo

    OdgovoriIzbriši
  6. Odlična recenzija i u potpunosti se slažem da je hidratacija jako bitna :) Svakako bih voljela isprobati proizvode.
    FB: Sanela Tomic

    OdgovoriIzbriši
  7. Ana Mandić
    Super darivanje. 👍💜😘

    OdgovoriIzbriši
  8. Imam mješovitu kožu i isprobala sam već dosta proizvoda, al ove navedene još nisam :)
    I za ovu facial water prvi put čujem.. Svako malo nešto novo naučim na ovom blogu :)

    Manuela Š.

    OdgovoriIzbriši
  9. FB isti kao i ovde, Helena Martinčević

    Posebno mi je primamljiva ova maska, skoro da sam dozivela osecaj hidriranosti kako si ga opisala :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Obozavam Douglas :D trenutno imam kremu za ruke (Breath of Amazon) divna je stvarno. A po zimi mi je pomoglo njihovo labelo, sad se nemogu sjetiti od cega je, ali znam da je bijelo pakiranje. Bilo je nekih 5 eura, ali je najbolje labelo koje sam ikad probala. Po zimi imam dosta problema sa usnama tako da mi je bitno imati kvalitetno labelo. Svakako se nadam ovim kremama:)
    Facebook: Vedrana Majer

    OdgovoriIzbriši
  11. Da, zelim isprobati kremu i masku. Hidratacija je uvijek dobro dosla.
    Fb: Jelena Lovrić
    Ig: jelena.lo

    OdgovoriIzbriši
  12. Pratim na Facebooku pod imenom Tea Bandić.

    OdgovoriIzbriši
  13. Gledam ove proizvode od kada su izasli, samo pakiranje ne jako privlaci, a jos ako su proizvodi dobri, ne moze bolje.
    Moja koza je mjesovita, ali u ovom prijelaznom razdoblju imam velikih sa susim, dehidriranim dijelovima lica, uglavnom obrazi. Nikako da pronadjem kremu koja ce pruziti potrebnu hidrataciju, a opet nece biti teska i cepiti pore. Nadam se da su to proizvodi iz ove linije :-)
    Pratim te na fb i instagramu ( Daniela Šalinović)

    OdgovoriIzbriši
  14. Ovo se cini odlicno :) nisam jos nista Douglas imala, kod nas tog ni nema za kupiti :/
    Pratin te pod imenom Karolina Tušek :*

    OdgovoriIzbriši
  15. Voljela bih osvojiti ove divne kremice da moja suha koža napokon dobije svu potrebnu njegu i hidrataciju. :))
    Fb: Kireta Ana-Marija

    OdgovoriIzbriši
  16. Aqua Focus Light-As-Air-Mask me jakoooo zainteresirao,s obzirom na mješoviti tip kože no ipak sklon dehidraciji ovo mi zvuči kao odlična njega��
    Gordana Sinjeri

    OdgovoriIzbriši
  17. Moju dehidriranu kozu nikako napojiti ili ja ne pronalazim pravi proizvod za nju koji bi ju napokon dubinski hidrirao.
    A bio bi mi ovo i prekrasan poklon za rodjendan! ��

    Marija Petrović Rašić

    OdgovoriIzbriši
  18. Pratim na Facebooku pod imenom Tea Bandić.

    OdgovoriIzbriši
  19. Odlično darivanje :)
    FB: Jasmina Sukalić

    OdgovoriIzbriši
  20. Super recenzija i darivanje.😊😊😊Pratim Vas na instagramu: ___maty__

    OdgovoriIzbriši
  21. Ovo bi.mogao biti pun pogodak za moju normalnu do suhu kožu. Ako ne osvojim definitivno kupujem 😀
    Pratim te preko fb pod punim imenom.i prezimenom Sanda Abjanović Zgombić i preko bloggera

    OdgovoriIzbriši
  22. ah, ćim je u nazivu aqua, to je moj favorit :)
    FB Stella Knutić

    OdgovoriIzbriši
  23. Rado bih isprobaka Aqua Rich kremu ili masku iz iste linije.
    Pratim na blogu pod imenom Sanja Červar. :-)

    OdgovoriIzbriši
  24. Fb: Ivana Baranj
    Ovo je vrhunsko darivanje.
    Douglas proizvodi su najbolji.Bila sam u Grazu prije 2tjedna i tamo me tetka odvela u trgovinu i pokazala mi koje ona sve proizvode voli..Kod kuce ona ima vecinom kreme,koje su vrhunske,tako lijepo njeguju lice,odmah sam ih morala isprobati..Serumi su bozanstveni,imaju divne arome,ma zaljubila sam se u njega.. Stvarno je Douglas odlican,malo su skuplji proizvodi,ali za ljepotu svaka zena bi trebala odvojiti ponekad pokoju kunu vise,pa makar jednom na mjesec.. :) P.s. Sretno svima

    OdgovoriIzbriši
  25. Super darivanje :)
    FB: Ivana Cindrić

    OdgovoriIzbriši
  26. Na fb pod imenom Ljubica Hošnjak ☺ jako me veseli darivanje ☺

    OdgovoriIzbriši
  27. Pratim pod svojim imenom, Ana Morin :)

    OdgovoriIzbriši
  28. Moja koza vapi za dobrom hidratantnim kremom.Posebno me zanimaju ovi proizvodi jer u mom malom gradu nisu dostupni...Barem meni nije poznato da ih ima.Sretno svima.
    Pratim na fb - Emina Klješćik

    OdgovoriIzbriši
  29. Fb: Nikoleta Peskura

    OdgovoriIzbriši
  30. Super recenzija kao i uvjek. F.B. Andreja Travanic

    OdgovoriIzbriši
  31. Fb: Nikoleta Peškura

    OdgovoriIzbriši
  32. Pratim na Facebooku: Irena Matković

    OdgovoriIzbriši
  33. Fb Ljubica Baranašić

    OdgovoriIzbriši
  34. Nediljka
    Fb Nediljka Jakšić

    OdgovoriIzbriši
  35. Pozdrav!
    Pratim Vas na Facebooku pod imenom Marija Harapin te na instagramu pod imenom mharapin.
    Veselim se svakom vasem postu!

    OdgovoriIzbriši
  36. fb:Jelena Perlić Ex Sladić
    Ig: jelenaperlic

    OdgovoriIzbriši
  37. Ova linija izgleda bas po mom ukusu, idealno za moju "žednu kožu". Baš bi me razveselilo da osvojim nešto.
    Pratim na fb-Dajana Jaklin

    OdgovoriIzbriši
  38. volim Douglas :)....živim bogu iza nogu tako da su mi oni super, jer imaju web shop, pa se povremeno počastim....mislim da ću isprobati AQUA Focus Facial water
    fb Sanja Đerđ

    OdgovoriIzbriši
  39. FB - Danijela JV (Danijela Vukov). Jako lijepa kolekcija, voljela bih ju isprobati.

    Sretno svima!

    OdgovoriIzbriši
  40. super hidratantni proizvodi <3
    fb: Mirela Rastija

    OdgovoriIzbriši
  41. fb- Gordana Tkalčević Jurkin

    OdgovoriIzbriši
  42. fb: Jelena Perlić Ex Sladić , Ig: jelenaperlic

    OdgovoriIzbriši
  43. Ovdje na blogu kao AWB (slika leoparda) a na fb-u Suzana Popović.
    Pročitala sam Vaše dojmove i mislim da bi mi to jako dobro došlo. Objasnit ću i zašto. Ja sam već 18 g paraplegičar nakon prometne nesreće. I imam uz sve to 49 dijagnoza a lijekovi su mi dosta isušili lice. Da imam bolju mirovinu i da nisam podstanar a i sama jer su me svi napustili nakon moje nesreće u kojoj sam izgubila i sina, kupila bih si bar svaki mjesec po jedan proizvod a ovako ću se nadati.
    Hvala Vam na predivnoj blogostranici iako samo mogu maštati

    OdgovoriIzbriši
  44. Bloglovin - Vanja Lazić
    Instagram - vanja_lazic_
    Nisam iz Hrvatske, ali moji najblizi zive tamo, tako da se nadam da smem da ucestvujem :) :*

    OdgovoriIzbriši
  45. Pod imenom Sandra Kovačević

    OdgovoriIzbriši
  46. Nisam probala ni jedan Douglasov proizvod, čitala sam da su odlični. Ova linija mi se jako sviđa i rado bih probala masku.
    FB: Danijela Ale Ra Zagar

    OdgovoriIzbriši
  47. Na fb te pratim pod Olivera Katić

    OdgovoriIzbriši
  48. Hvala na ovoj prilici i darivanju. IG: @savingforseoul

    OdgovoriIzbriši
  49. Predivno darivanje

    FB: Martina Šišić

    OdgovoriIzbriši
  50. Pratimo na Fb-Sandra Milković Gašpić,ig.sanco0805 predivno darivanje ����

    OdgovoriIzbriši
  51. Ljiljana Fb Ljiljana Gligorevic

    OdgovoriIzbriši
  52. Odlicno darivanje!
    Fb: Ana Bašić Matijević

    OdgovoriIzbriši
  53. Odgovori
    1. Ovo bi bio spas za moju suhu,zapravo sad preko zime isušenu kožu.Morat ću ih isprobati,naročito kad je preporuka od tebe,ako je itko kompetentan da kaže nešto o kremicama onda si to ti.

      Nadica Nana

      Izbriši
  54. Douglas AQUA Focus linija izgleda i zvuči super :) Prekrasno darivanje <3

    FB: Ksenija Drča

    OdgovoriIzbriši
  55. Tina Sovic ...Ovo je moj stil...

    OdgovoriIzbriši
  56. Proizvod me baš zainteresirao. Odlično darivanje.
    FB: Emily Bosman

    OdgovoriIzbriši
  57. Divno darivanje. Bas bi voljela isprobati kremice...��

    Martona š..

    OdgovoriIzbriši
  58. FB: Josipa Vučković

    OdgovoriIzbriši
  59. 42 su mi godine i definitivno trebam kvalitetnu hidrataciju
    FB Rozmeri Mikšić

    OdgovoriIzbriši
  60. FB Paichnídi Pánthira

    OdgovoriIzbriši
  61. Jako mi se svida post o ovoj kremici.Bilo bi lijrpo probati ove divne proizvode.Pratim na FB Ana Rezic

    OdgovoriIzbriši
  62. FCB VaLe Rija
    IG valery_blueberry

    xoxo

    OdgovoriIzbriši
  63. Super linija. Dobro bi bilo isprobati.
    Ivana Dragovic

    OdgovoriIzbriši
  64. Odlična kozmetika :)

    FB profil: Višnja Tomić-Šaldić

    OdgovoriIzbriši
  65. Fb Katarina Ventin Siljan
    Odlicno darivanje ��

    OdgovoriIzbriši
  66. odlicno darivanje
    FB Ankica Miloš

    OdgovoriIzbriši
  67. pratim te na FB kao Jelena Došen i na Instagramu kao llellaz :)

    OdgovoriIzbriši
  68. Rado bih isprobala ovu kremicu. :) Kristina Kemešić

    OdgovoriIzbriši
  69. Zanimljiva mi je cijela linija. Taman za proljernu hidrataciju.
    Fb: Štefanec Ida

    OdgovoriIzbriši
  70. zaista divno darivanje
    fb - nada tomić

    OdgovoriIzbriši
  71. super darivanje :-)
    FB : Anica Mirosavljević

    OdgovoriIzbriši
  72. Fb: Lill Lilly
    Instagram: lill_s_lilly

    OdgovoriIzbriši
  73. Pratim na FB: Maja Prgomet

    OdgovoriIzbriši
  74. Posto imam suhu kozu i naravno sklonu dehidrataciji cijela linija mi odlicno zvuci-pogotovo rich krema i maska :)
    Pratim te na IG @sassy_pout i bloglovinu sassypout

    OdgovoriIzbriši
  75. Fb: Zora Matika
    IG: zorazorica_mojakuhinjica
    Na fb sam ti sve napisala, tvoj rad je vrijedan divljenja i cesto, kad mi u ruke dođe neki za mene novi proizvod, prvo idem vidjeti jesi li ga recenzirala :-) pa ako jesu i nakon citanja donesem odluku o kupnji.

    OdgovoriIzbriši
  76. Ovo bi bilo super isprobati budući da je i moja koža mješovita.
    IG:Ivanaa2312

    OdgovoriIzbriši
  77. Odlična recenzija kao i uvijek, imam kremu i općenito sam zadovoljna Douglasovim proizvodima. Voljela bih isprobati masku.
    Pratim kao Maja Perić

    OdgovoriIzbriši
  78. Na fb pratim pod Ivana Vuksanic Vrhar a na instagramu ivanavrhar

    OdgovoriIzbriši
  79. bilo bi super probati nešto takvo nakon ove zime, koža mi dehidrirana od grijanja.....treba se pripremiti za proljeće :)
    Fb: Martina Šuperba

    OdgovoriIzbriši
  80. Na fb pratim pod imenom Zlata Franjo Tot

    OdgovoriIzbriši
  81. Probala sam dosta proizvoda iz Douglas asortimana i zaista sam svima jako zadovoljna. Otkako se spomenuta linija Aqua focus pojavila,želim ju probati, jer u njezi prije svega težim hidrataciji, budući da mi je koža lica suha.

    Pratim vas pod imenom Ivana Puškarić, nadimak:giovanna7

    OdgovoriIzbriši
  82. Probala sam dosta proizvoda iz Douglas asortimana, kako za njegu lica, tako i za njegu tijela i kose, i svime sam i više nego zadovoljna. Spomenutu liniju Aqua focus želim probati otkako se pojavila, jer u njezi, prije svega težim hidrataciji, zbog suhe kože.

    Pratim vas pod imenom Ivana Puškarić

    OdgovoriIzbriši
  83. super darivanje
    pratim na fb kao Maja Rimoldi NoviProfil

    OdgovoriIzbriši
  84. FB: Rajka Kovačević

    OdgovoriIzbriši
  85. Super darivanje. :)
    Fb: Mirjana Mikuš

    OdgovoriIzbriši
  86. FB. Dijana Kovacevic

    OdgovoriIzbriši
  87. Zvuči super!
    Jadranka L.

    OdgovoriIzbriši
  88. Divno darivanje i recenzija,nisam imala prilikw koristiti ista od Douglasa,pa tko zna mozda mi je ovo prilika! Pratim na FB Marijana Feldes <3

    OdgovoriIzbriši
  89. Problem dehidrirane kože sam uspješno riješila sa Novexpert hijaluronskim serumom koji na mojoj koži odlično funkcionira.Jako mi je privlačna ova maskica jer zaista nikad još nisam naišla na hidratantnu masku koja nije dodatno mastila masne djelove lica.

    OdgovoriIzbriši
  90. Pratim pod imenom Vesna Ercegović :)

    OdgovoriIzbriši
  91. Maska mi se čini super i baš bi ju volila isprobati. :))) Stalno sam u potrazi za hidratantnim kremicama, serumima, maskama.

    OdgovoriIzbriši
  92. super darivanje pratim na fb marijana radalj

    OdgovoriIzbriši
  93. Pratim na fb Josipa Knezevic.

    OdgovoriIzbriši
  94. Pratim na fb Josipa Knezevic

    OdgovoriIzbriši