[NAJAVA] NUME BLOGGERCHALLENGE

Posted by Dear Skin at 18:54


Nedavno sam na svom Facebook profilu najavila novi projekt i borbu protiv suvišnih centimetara pa nakon brojnih upita, odlučila sam vam pobliže objasniti o čemu se točno radi.
Naime, kada mi je ponuđen ovaj projekt, prvo što sam pomislila: ponovno je stiglo neko čudo za mršavljenje. Osobno sam poput mnogih žena isprobala malo more proizvoda u svrhu mršavljenja, tretmana i sličnih čudesa,  tako da sam odavno shvatila jednu stvar: potroši ono što si unijela i to je cijela mudrost.
Inače, za informaciju moja malenkost je nekada imala 105 kg i patila od problema anoreksije, bulimije i kompulzivnog prejedenja o čemu ste čitali u puno članaka na ovom blogu.
Da se vratim na nuME brend čiju suradnju sam prihvatila nakon proučavanja koncepta u kojem sam se itekako pronašla. 
ŠTO KAŽE NUME?
U današnje vrijeme prosječna žena ima sve manje vremena brinuti se za sebe. Opterećena brojnim ulogama koje svakodnevno ispunjava, često zaboravlja onu najbitniju – pobrinuti se za sebe i svoje zdravlje. Upravo to je razlog zbog kojeg posežemo za nezdravim, brzim i jednostavnim rješenjima u prehrani koja naše tijelo grade u figuru koju kasnije pokušavamo sakriti, što vrlo često utječe na naše samopouzdanje, ali i na sve druge aspekte našeg života.
ŠTO KAŽEM JA?
U posljednje vrijeme sam skupila nešto viška kilograma, ali najveći je problem moja neredovita fizička aktivnost pa samim time oslabljeni tonus tijela i mišića. Neredovito jedem, spavam i općenito živim. U stanju sam 15 sati gladovati čime gubim koncentraciju, nemam vremena za kuhanje koliko god vam to nevjerojatno zvučalo, niti sam tip koji će nositi hranu sa sobom. Obzirom da sam često izvan kuće, ne jedem skoro ništa jer izbjegavam pekare i jedenje "s nogu" i junk food. "Zdrave" salatice koje se nude na svakom čošku, uglavnom su prepune masnih umaka i sira, pa na svaku moju molbu da se napravi salata bez tih dodataka za mene nailazim na prevrtanje očima prodavačica, tako da mi je jednostavnije gladovati dok ne pojedem kod kuće ono što želim. Greška jer taj period je predugačak i nije dobar za pravilno funkcioniranje organizma. 

NUME je potpuni, 360° koncept razvijen u suradnji s liječnikom, osobnim trenerom i nutricionistom koji objedinjuje sve zakonitosti dobrog i zdravog izgleda. Uz nuMe prehranu dolazi i jedinstveni program tjelovježbi te potpuna podrška kroz provedbu motivacijskog plana, usvajanja novih znanja i stila života.
Klinički dokazano, nuMe dijetalna prehrana s kolagenom omogućava u prvom redu promjenu prehrambenih navika, jer se osoba navikne jesti male količine 6 puta dnevno i posljedično smanji obujam želuca. NuMe dijetalna prehrana, koja se sastoji od nuMe slim napitaka, nuMe slim juha te nuMe slim pločica s kolagenom, je hrana za posebne prehrambene potrebe:
  • za dijetalnu prehranu bolesnika sa srednje visokim ili visokim stupnjem pretilošću,
  • kao jedini izvor hrane kod vrlo niskoenergetskih dijeta (>800 kcal),
  • za dijetalnu prehranu osoba s indeksom tjelesne mase većim od 30 kg/m2,
  • za dijetalnu prehranu osoba s indeksom tjelesne mase većim 27 kg/m2, ako su već prisutne druge udružene bolesti (visok krvni tlak, diabetes tipa 2, itd.).
Tako je učinkovitost nuMe dijetalne prehrane provjerena i potvrđena u brojnim kliničkim studijama i pozitivnim tvrdnjama sa strane Europske agencije za sigurnost hrane.
Više o brendu možete pročitati na ovom linku. 
MOJ PLAN I CILJ:  Prije korištenja ovih proizvoda napravila sam detaljno mjerenje svojih centimetara,  te se posliklala prije tako da post o mojim rezultatima i recenziju možete očekivati kada završim s ovim proizvodima i za kraj samo želim napomenuti da nema ništa bez promjene životnih navika i da od ničega ne treba očekivati čuda ako niste spremni promijeniti svoje navike koje nisu na strani naših ciljeva. 
Moj cilj je izgubiti suvišnih 5 kilograma i oblikovati svoje tijelo uz pomoć 4-5 nuME obroka+1 svoj obrok, te ono najvažnije što se dobije uz svaki nuME paket prehrane  online NBG Plan, odnosno nuMe BODY Guide koji se sastoji od:
• online NBG™ Plana vježbanja 
›› vježbanje u udobnosti svoga doma s planom za vježbanje NBG™ koji uključuje ekskluzivan video sadržaj kako biste ostvarili najbolje moguće rezultate, postigli formu i ciljano djelovali na kritične dijelove tijela
• online NBG™ Coaching plan
›› nemojte samo vježbati - iskoristite vježbanje i naš t.i. coaching plan koji će vam pomoći postaviti ciljeve, promijeniti loše obrasce ponašanja iz prošlosti i razviti cjeloživotne navike koje su potrebne kako biste zadržali sve blagodati svog uloženog truda!
• online NBG™ Motivacijski plan
›› ostanite motivirani i izgradite samopouzdanje pomoću svakodnevnih automatskih obavijesti, podrške svog online trenera i nuMezajednice koji će vas voditi do uspjeha

nuME proizvodi dolaze u više oblika: 
         4x nuMe Slim Shake (4 okusa: Čokoladni Muffin. Francuska Vanilija, Rajska Borovnica/Malina te Jutarnji Capuccino) i dolaze u pakiranju od 6 komada. Miješaju se s vodom u posebnom shakeru. 
         1x nuMe Slim Juha 
         1x nuMe Slim bar
         slim boost voćne karamele dolaze u pakiranju od 21 komad i  posebno su važne za dane kada dođe želja za slatkim. Konzumiraju se tri puta dnevno prije obroka uz 2 dl vode i sadrže samo 7 kalorija. 


Sa programom krenula sam prije nekih dva tjedna, a na fotografijama možete vidjeti trenutno stanje.Osobno mi je najveći cilj uravnotežiti obroke, odnosno uvesti 6 manjih obroka dnevno kako bih postigla manju nervozu i veću koncentraciju koju najvećim dijelom gubim zbog neredovite probave i prehrane, te uz pomoć online nuME stručnjaka učvrstiti tijelo.

nuMe proizvode možete kupiti u DM-u ili naručiti s web shop-a , a kroz moje društvene mreže i ovaj blog, izvještavati ću vas o svojim dojmovima i rezultatima. Držte palčeve i ukoliko imate dodatih pitanja, slobodno ih postavljajte u komentarima.



18 komentari:

  1. Glavni sastojak ovih šejkova je sojin protein. Neću više ništa komentirati.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I koji je problem s tim?

      Izbriši
    2. Nisam sigurna što misliš pod time, ali ako te brine GMO,proizvodi ga ne sadržavaju. Više o cijelom konceptu i sastojcima, te obradi i stručnjacima koji sudjeluju u njemu, možeš saznati na njihovim stranicama. Link je u postu.

      Izbriši
    3. Slažem se sa Vinkom da soja baš i nije najveseliji izbor.
      Naime Soja-grahorica koja bespoštedno uništava kosti,izaziva rak,uništava hormonalni sustav kako u ljudi tako i u životinja
      -preuzeto iz knjige E.Hollingsworth Preuzmite kontrolu nad svojim zdravljem poglavlje 9 str 115-135.

      Izbriši
    4. Ja osobno još nisam nikog upoznala da je umro od soje, više slušam o kolesterolu i intoleranciji od koje se svi nadimaju i ispuštaju plinove :P

      Izbriši
  2. Želim ti sreću i da postigneŠ cilj koji se zacrtala. Ne posustaj ni kad je najteže rezultati će sigurno doći! Sretnoooo Ana

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti na podršci, bacila sam se na vježbanje na najjače :)

      Izbriši
  3. Sve se to moze postici i bez ikakvih napitaka, samo ako covijek to stvarno i dovoljno jako zeli.
    Nikad nisam vjerovala u neke dijete i posebne napitke sto "kao" pomazu mrsavljenju i dovodenju tijela u stanje kakvo zelimo. Vazna je prehrana, kao i fizicka aktivnost

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da razmjenjujemo mišljenja, no nažalost ne može svatko smršaviti s bijelom ribom i u parku kao niti prozivati šejkove, a istovremeno se zimi liječiti šumećim tabletama i ostalom kemijom jer im je preskupo kupovati neprskani limun i naranče. Prošla sam pakao u borbi s kilogramima i jako dobro znam kako se skidaju i kakav je težak zadatak održati željenu kilažu.

      Izbriši
  4. Prvo mi je zapelo za oko koliko dugo mozes bez hrane, ja budem na poslu 8 sati i u tom vremenu doruckujem, rucam oko podne-1 i do kraja radnog vremena pojedem neku vockicu, a da ne jedem toliko sati kao ti, hitna bi dosla po mene :-p Vidjela sam dosta reklama za ove proizvode, ali nisam ih proucavala, samo sam otisla na stranicu i vidjela cijene koje su bezobrazno skupe.
    Par puta si naglasila da ti nije cilj toliko gubljenje kg ( taj toj visak stvarno ne vidim :-)), koliko ucvrscivanje tijela, a mislim da to nikako ne mozes postici bez vjezbe, tj.samo uz ovu prehranu.
    Isto tako, kazes da nisi tip koji nosi hranu sa sobom ( sto isto razumijem, ja ponesem rucak od kuce samo kad idem na posao autom, ne pada mi na pamet nosit ga u javnom prijevozu :-p ), ali ove kufercice isto moras nositi sa sobom i muckati na poslu. A pravljenje svakog smotija kuci u blenderu oduzima samo nekoliko minuta dnevno, a bar tocno znas sto pijes, a takodjer ima za kupiti na bio odjelima u drogerijama dijetalnih juhica iz kesice sa smanjenim udjelom soli:-)

    OdgovoriIzbriši
  5. Fito -estrogen iz soje dovodi se u vezu s povećanim rizikom oboljenja od raka dojke,jajnika,propadanjem kostiju, naročito kod žena. Komentar da ne znaš nikog tko je umro od soje je ,oprosti,ali poprilično bezveze, jer većina nas nepozna nikog tko je obolio korištenjem kozmetike s parabenima,talkom i sl, ali to ne znači da neću poslušati tvoj savjet i izbjegavati takve prizvode. Većina žena u nekom periodu svog života prođe bitku s kilogramima, na svu sreću danas uz toliko dostupnih informacija,znamo za zdrave i učinkovite načine kako to postići.Stvar je volje i organizacije, a priprema zdravog obroka za ponijeti ne traje dulje od nanošenja ili skidanja šminke.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Apsolutno se slažem s tobom, iako mislim da soja bez GMO-a nije ništa manje štetna od stare i odstajale hrane koja se podgrijava i na taj način uzrokuje otpuštanje histamina koja uzrokuje probavne smetnje, napuhavanje a da ne pričam kako i veće količine histamina mogu biti okidač za glavobolje, alergije i kožne osipe.Tako da i stara i odstajala hrana nije najbolji izbor, uostalom nemamo svi radno mjesto s mikrovalkama gdje možemo nositi hranu i podgrijavati ju. Ja radim na terenu, i ne znam gdje bih držala unaprijed prpremljenu hranu sa sobom. Na netu postoje niz informacija oko svega, na nama je izbor što ćemo i kako.

      Izbriši
  6. točno,hrana od jucer je nezdrava i osim ako se ne dignes u 5,6 ujutro i ne kuhas,radije jedi sendvič

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Isto kao umjetne jagode u šejku s mlijekom vS ovakav šejk. Ja sam uvijek za zdravu hranu, al nažalost moraš biti jako bogat da u Bio dućanima svaki dan kupuješ jako zdravu hranu (primjer kg jabuka 25 kn).

      Izbriši
    2. Isto tako, evo i odgovora stručnjaka iz nuME-a: nuMe slim prehrana ne sadrži soju kao takvu, već samo sojine bjelančevine koje su visoko biorasprostranjene, a po aminokiselinskom sastavu su između ostalih mahunarki najsličnije bjelančevinama životinjskog podrijetila i sadrže za ljudski organizam najviše esencijalnih aminokiselina. Energetska vrijednost sojinih bjelančevina je u potpunosti jednaka bjelančevinama iz ostalih izvora. nuMe slim prehrana sadrži kombinaciju sojinih bjelančevina, koje su, naravno, bez geneteski modificiranih organizama kao i mliječne bjelančevine.

      Izbriši
  7. Draga Martina,
    dugo već pratim blog ali stvarno nisam znala da si imala probleme sa težinom.Ne vidim baš neki višak o kojemu pišeš,više mi se čini problem koji imamo svi koji puno sjedimo a nismo baš aktivni.Malo vježbanja zaista može puno pomoći.
    Želim ti od srca da uspiješ.

    OdgovoriIzbriši
  8. Draga, moras naci neki sistem nosenja hrane sa sobom. Prave hrane. Ne mora biti kuhana hrana. Sirova hrana, voce i povrce. Danas je tempo zivota sve brzi i vecina je van kuce po cijeli dan. (kao npr ja) Najgore sto mozes napraviti je da gladujes ili konzumiras ovakve skupe, sorry na izrazu, bedastoce. Napravi si plan i program, radi sokove ako nista drugo pa nosi sa sobom. Internet je pun ideja. I naravno, redovito vjezbanje. Drzim ti fige, sve se moze. Sandra.

    OdgovoriIzbriši
  9. Sojini proteini- big No No, pogotovo vi žene koje ste na pragu 40ih ili starije, jer u pitanju je ipak svakodnevno unošenje estrogena kojeg žene blizu menopauze ionako imaju više nego mlađe, pa dolazi do estrogenske dominacije koja na koncu dovodi do raka dojke, raka jajnika, pojacanog nakupljanja sala na stomaku i bedrima etc. Nije se za igrati! U tim godinama žene moraju birati hranu koja izbacuje višak estrogena iz tijela, kao što su vlakna i birati zdrave doručke bez obzira na posao kojim se bave. Navečer se može skuhati zobena, prosena kaša i staviti je u hladnjak za sutra. Potom sutra kupiti jabuke, bobicasto voće, sjemenke lana, chia, malo kakaaa i sve to smiksati. Može se, samo treba dobra organizacija. Nije problem to sve ubaciti u taperver i drzati u torbi ako ste već na terenu.

    Druga stvar, toliko dugo nejedenje je na duge staze vrlo razorno za gušteraču. Pa makar pojesti jabuku, krušku, bananu, ali ne gladovati.

    OdgovoriIzbriši