PISMA ČITATELJA: ZAŠTO NAM JE NEUGODNO REĆI DA SMO NEZADOVOLJNI USLUGOM




Više puta sam najavljivala na mojim društvenim mrežama novi izgled i nove kategorije. Na tome se radi i uskoro će blog osvanuti u sasvim novom ruhu. 
Sukladno novom izgledu uvodim i nove kategorije. Prije svega, potrebna mi je vaša pomoć, ali o tome više u nekom drugom postu.
Nova kategorija kojom idemo su vaša pisma. U tim postovima jednom tjedno (nedjelja) objavljivati ću vaša pisma u kojima imate slobodu napisati sve što vam je na srcu glede kozmetike, zdravlja i usluga. Poput mnogih žena, i ja sam česta žrtva svakodnevnih serviranja laži i lažnih kampanja zato će u ovoj kategoriji biti upravo vaša iskustva dobivenim za svoj novac. Svi koji me prate znaju da sam kao blogerica pozvana na kojekakve tretmane i evente na kojem se pozivaoci maksimalno trude, ali da li je uvijek tako kod rada na ostalim klijentima, upitno je. Što je s krajnjim klijentima koji za svoj novac očekuju maksimalno? Upravo ovo je ovo tema današnjeg posta. 

Počinjemo s prvim pismom čitateljice: 

"-Tko stoji iza razvikanih salona u Zagrebu?
- Vrhunski profesionalci svog zanata ili poluprofesionalci vještog marketinga?
-Što očekujemo kada izađemo iz takvih salona?
-Koliko smo osigurani od loše usluge i imamo li ikakva prava nakon istih?
-Koliko nam znače  Instagram i Facebook slike- ukrašeni nokti/trepke, filtrirane slike make upa-a  i koliko često dobijemo ono što smo očekivali i platili ?
-Zašto nam je neugodno reci da nismo zadovoljni, pitam se često u posljednje vrijeme.

Cijene ugradnje noktiju i trepavica danas koštaju poput cijena cipela u Deichmanu do cijena cipela u Hogl-u, prije sniženja, no što zapravo utječe na te cijene? Sloboda tržišta, lokacija,cijena materijala, ime vlasnika odnosno renome,također je pitanje za milijun kuna.
Svaka osoba koja radi kao lash artist,nail,hair ili make up artrist ,nakon nekog vremena otvori svoj posao. Stavi cijene koje procijeni da njen vrhunski rad vrijedi. Problem nastaje kada ta "šefica" zaključi da treba zaposliti jos 2-3 djelatnika pa, ne budi lud,odabere klinke netom izašle iz školica za kozmetičare jer,su većinom  slobodne,em nemaju djecu,em im je 3000 kuna lova samo takva,em su plodno tlo za naučiti po modelu,a vlasnice tada mogu samo primati narudžbe,baviti se marketingom,edukacijama i brojati promet. 
Kad rezultat neiskustva ,umora (jer radi se cijeli dan bez prestanka) ,a niti je svatko prirodan talenata za sve, sve češće viđam frustrirane muštrije koje ne znaju šta da kažu na rezultat radova koje su platile.
Često konzumiram razne usluge u razvikanim salonima, često izlazim nezadovoljna a na svaki prigovor slovim za "kritičnu" mušteriju jer sam za dogovoreni termin nezadovoljna ako moram čekati, a za (nerijetko) skupe usluge nezadovoljna dobivenim. Nakon raznih tretmana prisiljena sam često sama u vlastitom domu popravljati rad. "



Da li vam je neugodno reći da ste nezadovoljne uslugom ili proizvodom, kako to rješavate?


Oznake: