PISMA ČITATELJA: ZAŠTO NAM JE NEUGODNO REĆI DA SMO NEZADOVOLJNI USLUGOM

Posted by Dear Skin at 14:15



Više puta sam najavljivala na mojim društvenim mrežama novi izgled i nove kategorije. Na tome se radi i uskoro će blog osvanuti u sasvim novom ruhu. 
Sukladno novom izgledu uvodim i nove kategorije. Prije svega, potrebna mi je vaša pomoć, ali o tome više u nekom drugom postu.
Nova kategorija kojom idemo su vaša pisma. U tim postovima jednom tjedno (nedjelja) objavljivati ću vaša pisma u kojima imate slobodu napisati sve što vam je na srcu glede kozmetike, zdravlja i usluga. Poput mnogih žena, i ja sam česta žrtva svakodnevnih serviranja laži i lažnih kampanja zato će u ovoj kategoriji biti upravo vaša iskustva dobivenim za svoj novac. Svi koji me prate znaju da sam kao blogerica pozvana na kojekakve tretmane i evente na kojem se pozivaoci maksimalno trude, ali da li je uvijek tako kod rada na ostalim klijentima, upitno je. Što je s krajnjim klijentima koji za svoj novac očekuju maksimalno? Upravo ovo je ovo tema današnjeg posta. 

Počinjemo s prvim pismom čitateljice: 

"-Tko stoji iza razvikanih salona u Zagrebu?
- Vrhunski profesionalci svog zanata ili poluprofesionalci vještog marketinga?
-Što očekujemo kada izađemo iz takvih salona?
-Koliko smo osigurani od loše usluge i imamo li ikakva prava nakon istih?
-Koliko nam znače  Instagram i Facebook slike- ukrašeni nokti/trepke, filtrirane slike make upa-a  i koliko često dobijemo ono što smo očekivali i platili ?
-Zašto nam je neugodno reci da nismo zadovoljni, pitam se često u posljednje vrijeme.

Cijene ugradnje noktiju i trepavica danas koštaju poput cijena cipela u Deichmanu do cijena cipela u Hogl-u, prije sniženja, no što zapravo utječe na te cijene? Sloboda tržišta, lokacija,cijena materijala, ime vlasnika odnosno renome,također je pitanje za milijun kuna.
Svaka osoba koja radi kao lash artist,nail,hair ili make up artrist ,nakon nekog vremena otvori svoj posao. Stavi cijene koje procijeni da njen vrhunski rad vrijedi. Problem nastaje kada ta "šefica" zaključi da treba zaposliti jos 2-3 djelatnika pa, ne budi lud,odabere klinke netom izašle iz školica za kozmetičare jer,su većinom  slobodne,em nemaju djecu,em im je 3000 kuna lova samo takva,em su plodno tlo za naučiti po modelu,a vlasnice tada mogu samo primati narudžbe,baviti se marketingom,edukacijama i brojati promet. 
Kad rezultat neiskustva ,umora (jer radi se cijeli dan bez prestanka) ,a niti je svatko prirodan talenata za sve, sve češće viđam frustrirane muštrije koje ne znaju šta da kažu na rezultat radova koje su platile.
Često konzumiram razne usluge u razvikanim salonima, često izlazim nezadovoljna a na svaki prigovor slovim za "kritičnu" mušteriju jer sam za dogovoreni termin nezadovoljna ako moram čekati, a za (nerijetko) skupe usluge nezadovoljna dobivenim. Nakon raznih tretmana prisiljena sam često sama u vlastitom domu popravljati rad. "



Da li vam je neugodno reći da ste nezadovoljne uslugom ili proizvodom, kako to rješavate?



3 komentari:

  1. Super ti je post. Ja sam grozan klijent i uvijek očekujem savršenu uslugu za svoj novac i ukoliko nisam zadovoljna vise se ne naručujem kod iste kozmetičarke za isti tretman, ako mi nije bilo dobro čišćenje dobra mi je pedikura pa obavim drugi put samo to. Sta se tiče frizera idem samo u jedan salon u kojem sam poluzadovoljna ali to je maksimum sto mogu dobiti u bilo kojem salonu, jednostavno nigdje osim tamo nisam zadovoljna sa bojom pramenova iako ne i sasvim zadovoljna sa istim tim pramenovima. U Italiji su kozmeticarke grozne, umjesto cetvorogodisnjih škola one imaju cetromjesečne tečajeve nakon kojih postaju kozmetičarke . Za nepovjerovat!!! Ne znaju istisnuti milije sta mi je nevjerojatno za tretman od 70€. U zadnje vrijeme u salonima obavljam samo masažu a sve ostalo pa i farbanje kose obavljam u kućnoj radinosti i tada sam najzadovoljnija . Najbolja manikura, pedikura, depilacija, ma sve ...a sve besplatno samo treba vremena i volje . Za ušteđeni novac si kupim skuplju kozmetiku i uživam maksimalno u tretmanima.....

    OdgovoriIzbriši
  2. Mozda je problem u isprobavanju non stop novih salona i to na nacin preko Fejsa (nokti za 120kn) ili pak jos punoooo gore Ponude dana, Crnog jajeta itd. Osobno imam gelirane i to duge nokte vec 8 godina , radim ih u salonu koji je na glasu kao jedan od najboljih u Zagrebu (i pedikuru tamo obavim) i cijene zacudo nisu do neba. Kao make up arist, radim s make upom kao sto je Too Faced, Urban Decay, MAC , Loreal, Anastasia Beverly Hills , u rad uracunam i umjetne trepavice i zavrsila sam i make up uciliste cak sam i d.o.o. otvorila s uslugom make upa medu djelatnostima. Racunam 120kn i postoji dogovor dolaska kod klijentica. Shvacam da postoji puno nezadovoljstva i da se svatko bavi svacim ali uz malo istrazivanja i truda moguce je pronaci zadovoljavajuce tretmane.

    OdgovoriIzbriši
  3. Ja spadam u one klijentice kojima je neugodno reći da nisu zadovoljne.Kad nisam zadovoljna s uslugom promijenim salon.
    Npr. frizerka koja mi je farbala izrast držala je boju na kosi preko 50 minuta ( u međuvremenu je odrađivala žene koje su stalno pristizale u salon).Kad sam je zamolila da starija gospođa koja je upravo došla na šišanje malo sačeka i da mi opere boju jer stoji na mojoj kosi dulje od 50 minuta, odgovorila mi je da to nema veze, boja djeluje 30 minuta a nakon toga mogu boju držati cijeli dan i ništa se ne može desiti.Kosu je ipak oprala a rezultat je sasvim izgorena kosa kod ušiju.Uslugu je papreno naplatila a ja nikad više nisam otišla u taj salon.
    Odlazim samo na one tretmane koje sama ne mogu napraviti.Gotovo sve radim sama u udobnosti svog doma i često sam puno,puno zadovoljnija rezultatima nego kod profesionalca.
    Kome se požaliti , zaista ne znam.Da li može pomoći Udruga za zaštitu potrošača?Frizerkina riječ protiv moje ...

    OdgovoriIzbriši