STVARANJE NOVE MENE POWERED BY NUME PART 1

Posted by Dear Skin at 13:44

Sjećate li se mog nuME izazova kojeg sam najavila u ovom postu? 
Nažalost, mnogi nisu shvatili moj cilj i koncept ovog brenda, pa paljba komentara i zgražavanja nekim mojim izjavama natjerali su me da ispričam svoju priču u vezi pretilosti bez cenzure i iz srca.



Oduvijek sam bila dijete koje je voljelo papati što nije uopće upitno, no rastavom mojih roditelja moj apetit se pojačao i nekako sam tugu i tjeskobu tjerala gutajući velike količine slatkiša i ostale hrane što je dovodilo da sam svakom godinom do puberteta bivala sve deblja i deblja. Da li je rastava roditelja bila okidač ili ne, stručnjaci kod kojih sam odlazila rekli su da je, a danas nakon mnogo godina, usudila bih se reći da sam zapravo jela emocije.
Na fotografijama možete vidjeti kako sam izgledala sa svojih 14 i 15 godina, a narednih nedjelja ću vam pokazivati i ostale fotografije jer je moja pretilost  trajala do 18-te godine.
O frustracijama vam ne moram niti govoriti  jer,  em što sam izbjegavala socijalna druženja, nikada nisam mogla kupiti odjeću koja bi priličila mojim godinama (dječje odjele sam preskočila od svoje pete godine).
Obilazeći liječnike, psihologe, endokrinologe svi nalazi su bili odlični i zaključak je bio : dijeta. U to vrijeme nažalost nije bilo interneta, Smartphoneva, aplikacija i YT vježbanja, već nekoliko ženskih časopisa koji su tiskale svaki tjedan novu dijetu: 5 dkg lososa+18 dkg crne riže i bla bla. Tko mi je mogao priuštiti takve jelovnike tada, davne 1991-e godine, uostalom tko bi vagao svaki gram i kupovao takve namirnice koje su novinari preporučivali na temelju nemam pojma čega, kada pola tih namirnica niti nije bilo u Hrvatskoj?
Završetkom osnovne škole, krenuvši u srednju počeo je moj put mršavljenja. Krivi put jer jednostavno sam prestala jesti. Svatko tko je ikada izgledao ili izgleda kao ja na ovim fotkama zna što je u stanju sve napraviti samo da skine suvišne kilograme (u prvoj godini 35) koji su kod mene uzrokovali niz loših nuspojava:
  • opadanje kose
  • ogromne strije
  • problemi s noktima, kožom i tlakom
  • neredovita i jedno vrijeme potpuni izostanak mjesečnice
  • policistični jajnici
  • tjelesna dismorfija(iskrivljena slika tijela)
  • ne uživanje u hrani i izbjegavanje druženja povezana s hranom (svi koji me poznaju, dobro znaju o čemu pričam), a o tome sam pisala i u prethodnom postu
  • jojo efekt (ponovno vračanje kilograma) što je dovodilo do depresije
Sve ove probleme narednih nedjelja na blogu ću vam detaljno opisivati, a danas sa 40 godina višku kilograma nema mjesta jer kako je rekao moj liječnik: višak kilograma vuče sve žive bolesti: visoki šećer, kolesterol, hormonalni disbalans, kardiovaskularne bolesti itd. 

Svoju kilažu održavam i moj trenutni problem je manjak tjelovježbe što sam odlučila promijeniti i posljednjih 10 dana intenzivno vježbam, jer nuME je shvatio sve ove probleme i uz svaki paket proizvoda dolazi i nuMe BODY Guide koji se sastoji od  online NBG™ Plana vježbanja u udobnosti svojeg doma,  online NBG™ Coaching plana koji pomaže ostvariti ciljeve, te online NBG™ Motivacijski plana pomoću kojeg ostajemo motivirani i izgradimo samopouzdanje pomoću svakodnevnih automatskih obavijesti, podrške svog online trenera i nuMe zajednice koji će vas voditi do uspjeha.
Ono što želim reći, nuME nije došao da vam ponudi proizvode i da skinete kilograme, te ih kasnije vratite i postanete frustrirane.  Koncept je odličan jer nudi pomoć i podršku da ostvarite i trajno se riješite svih frustracija (da je bar tada postojala takva podrška u moje vrijeme, danas bih imala puno manje problema).  Nitko ne želi nametnuti kratkoročni plan mršavljenja već usvajanje zdravog načina života, a odluka je jedini na nama. Ne postoji čarobni štapić, postoji način života, a na nama je da odlučimo koji želimo prihvatiti.
Moj trenutni cilj je zatezanje i vraćanje tonusa kože na kojem intenzivno radim i rezultate ču vam pokazivati svake nedjelje na blogu, a što se tiče nuME proizvoda koristim kao obrok u trenucima kada sam predugo bez hrane i nakon vježbanja. O okusima će vam više pisati moj model, jer ja trenutno koristim Slim bar i šejk od jagode kao jedan obrok dnevno u trenucima trajnog izbivanja iz kuće. 
Što se tiče komentara na moj izgled i treba li meni ili ne, pozvala sam u pomoć modela koji će zajedno sa mnom pokušati stvoriti najbolju verziju sebe. Gospođa koja mora ukloniti 10 kg viška i čije rezultate ćete također pratiti nedjeljom na blogu. Gospođa se prihvatila izazova prema uputstvima nuME stručnjaka i počela vježbati.
Trenutne mjere: 81 kg, prsa: 98 cm, struk: 89 cm i bokovi: 110 cm.




Moje mjere prije izazova: 71 kg, prsa: 82 cm, struk: 70 cm i bokovi: 95 cm. Nakon 10 dana izgledaju ovako: 69,5 kg kg, prsa 80 cm, struk 68 cm i bokovi: 94 cm. 

Iduće nedjelje osim novih rezultata, tipkati ću vam detaljnije o posljedicama nepravilne ishrane i mršavljenja, problemima koje sam spomenula i kako se borim istima, a do tada, pišite mi jeste li ikada bile u situaciji poput mene, kako se osjećate, što proživljavate, kako se nosite s borbom protiv kilograma? 
P.S. osim u komentarima, svoje odgovore možete slati i na mail eyedetoxx@gmail.com za sve koji ne žele javno iznositi svoje priče. 

6 komentari:

  1. Pohvalno je da iznosiš osobne stvari i borbe sa svojim čitateljicama. Svaka čast ti si mi najdraža blogerica!

    OdgovoriIzbriši
  2. Draga moja Martina, ja nemam nikakav oblik društvenih mreža ni instagram ni facebook pa stoga ni ne komentiram ali pisala sam ti kako te redovno čitam i pratim, i podržavam prije svega.. Dugo nisam ostavila komentar al vidim da je ovo osjetljiva tema i imam potrebu dati podršku...Prije svega razumijem tebe kao i sve druge koji kažu zdrava prehrana, tjelovježba i to je pravi put..slažem se i sama nastojim prakticirati, navečer pripremam i svaki dan na posao nosim svoje posudice.
    Ali opet nismo svi isti i ako je nekome lakše ovako započeti svoj put treba razumjeti ali bitno je usvojiti navike i istih se poslije držati..
    Ja mislim da si ti jedna hrabra žena koja se izlaze svakojakim kritikama ovdje i to nije lako..Samo hrabro naprijed iako meni si skroz zgodnušna i ovako ali razumijem i podrazavam :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Celog života sam na granici da budem buca, genetika me nije štedela. Ali kada sam imala 15, 20, 25, pa i 30, uzde su bile u mojim rukama. Sa 25god sam rodila prvo dete, sa 28 drugo. U prvoj trudnoći sam sa 74kg, došla do 98kg. Godinu dana nakon porođaja sam opet došla na početnu težinu, bez nekih posebnih odricanja. Sa 28god sam rodila drugo dete. U tu trudnoću sam ušla već sa viškom, početna težina mi je bila 87kg, na kraju rekordnih 101kg. Da se porodična tradicija ne prekine, žene kod nas "biju" preko stotke na porodjaju. Posle dve godine sam opet bila na 74kg, uz malo više muke i odricanja, ali sam uspela. Stanje sam održavala, do prošle godine, a onda mi je malo popustila koncentracija i motivacija. Opet obaram negativni rekord, a da za to nemam izgovor. Nisam tip koji će brojati kalorije i meriti grame. Do sada je bilo dovoljno da izbacim slatkiše i hleb, ali osmočasovno sedenje na poslu uzima danak i ne pronalazim način da se izborim sa problemom. Vrlo su mi značajni postovi ovog tipa, sa realnim pričama i realnim osobama. Moja puna podrška.

    OdgovoriIzbriši
  4. Iskreno me dirnula tvoja priča.Ti si divna i snažna žena.
    Željka

    OdgovoriIzbriši
  5. Evo ja imam 98 kg i najvise me strah tih strija i viska koze ako i uspijem smrsavit. Vec sam sada puna strija, najvise mi smeta ova koza i salo sto mi na rukama vise..Imala sam jedno vrijeme i 104 kg, al uspijela sam smanjit malo. A imam tek 22 godine.. :/

    OdgovoriIzbriši
  6. Evo ja imam 94-95 kg i to sam sad smanjila malo brojku. Jedno vrijeme sam bila cak na 104 kg i dosta mi je trebalo da to skinem. Mene nekako najvise plase te strije i visak koze, ako uspijem uopce smrsaviti..sad sam vec puna tih strija i bas ruzno izgledaju..a najvise mi smeta ovo salo na rukama sto visi i strije bas tu. Imam 95 kg a imam tek 22 godine:/

    OdgovoriIzbriši