STVARANJE NOVE MENE POWERED BY NUME PART 3


Anoreksija je danas pojam o kojem se čak i uči u školskim klupama, a označava poremećaj u prehrani kojeg okolina ponekad teško prepoznaje.
Nastavno za moje nedjeljne postove koje sam najavila u ovom postu, danas ću vam tipkati kako sam i sama upala u pakao anoreksije.
Početkom moje 18-godine i početka mršavljenja, kile su rapidno krenule u prvih godinu dana i potom nekako "stale", ako me razumijete što želim reći. Osjećaj da si izgubio 25 kg i još tih zadnjih 5 nikako i nikako, a u svojoj mladoj glavi zamislila sam si i čitajući tadašnje časopise da moram imati 55 kg na moju visinu od 170 cm. Da odmah napomenem, tada nisu postojale razne aplikacije, internet i stručnjaka koji bi ti pravilno izmjerili postotak masnoće u tijelu već par tjednih časopisa s nekakvim tablicama i uvijek istim rezultatima. Danas kada razmišljam o tome, zaista je bilo pogrešno jer svaka osoba je individua za sebe, svatko ima svoju građu tijela i svoj metabolizam.
Ono što je meni odzvanjalo u glavi je rečenica "želiš li postati mršavica, moraš prestati jesti" i tako sam ja ionako oskudni broj kalorija svela na svega 100-200 kalorija dnevno.
Zamislite da vam netko kaže da možete izmijeniti život iz korijena i do kraja života imati figuru o kakvoj sanjate? Upravo su tako prenosili tadašnji mediji, budi zdrava, mršava i vitka cijeli život, ali ja nikako da postignem idealnu težinu. Tada je krenuo moj pakao anoreksije.
U početku sam noću plakala od gladi, ali tvrdoglavo odbijala jesti. Tijekom dana pojela bih jedva jednu jabuku i bježala od bilo kakvih druženja povezanih s hranom. Kažu da anoreksija počinje prirodnom željom za gubitkom nekoliko kilograma, ali dovodi do straha od debljanja, pa sve do iskrivljene slike o sebi što se meni i dan, danas događa. Uvijek se vidiš debelom koliko god se rebra naziru i sva odjeća visi sa tijela.
Moja okolina nije primjećivala što se događa, znali su da sam na vječitoj "dijeti", a kako sam se osjećala i što se dogodilo nakon 6 mjeseci teškog izgladnjivanja i napokon dolaska na "idealnih" 55 kg ne moram vam niti govoriti: tjeskoba, vrtoglavice, raspadanje zubne cakline čije posljedice još uvijek osjećam i borim se protiv bruksizma (nažalost, stomatolozi su to kasno uočili, ali to je tema nekog drugog posta), gubitak kose (od bujne, guste i prekrasne kose, došla sam na današnje stanje: tanka i rijetka kosa), gubitak mjesečnice koji je trajao godinu dana, a potom pomoću hormonalnih tableta povratak na normalno stanje. Kada smo kod ovog dijela, moram naglasiti da sam upravo pijući hormonalne tablete zaradila i hiperpigmentacije na čije "nuspojave" me nitko nije upozorio što je također tema jednog drugog posta, ali želim vam ukazati na moguće posljedice svega što sam prošla. 
Vrhunac mojeg poremećaja u prehrani rezultirao je rušenjem u nesvijest, slabošću i depresijom, nakon čega sam počela ponovno jesti što je dovelo do novog poremećaja -bulimija o čemu vam planiram pisati iduće nedjelje. Ono što želim poručiti mladima, ali i starijima koji imaju u svojoj okolini osobu koja se u svemu ovome prepoznala: pripazite  na ponašanje i na vrijeme potražite stručnu pomoć. Mršavjeti se može, ali ne izgladnjivanjem i ne treba žudjeti za linijom Angeline Jolie, Kate Moss, ili koje god poznate mršavice, želite li brinuti o svome tijelu i izgledu, nemojte se neodgovorno hraniti, ne možete očekivati da će težina sama od sebe pasti. 
Dijeta i mršavljenje su po meni zločeste riječi, riječi koje upućuju na muku i glad, ali danas sam shvatila, dijeta je stil života i način da se osjećamo zdravo, svježe i ispunjeno energijom.  Danas nakon više od 30 godina krive predodžbe, imam samo jednu želju: biti zdrava, izgled koliko god pazila na njega više nije primaran. 

Ulaskom u projekt nuME u kojeg sam pozvala i svojeg modela, moja misija je doći na 65 kg i učvrstiti mišiće radi problema s kičmom i bolovima koje osjećam skoro svakodnevno. Zato vježbam prema  nuMe BODY Guide koji se sastoji od  online NBG™ Plana vježbanja, i za one koji su me pitali, ovaj ekskluzivan plan vježbanja dolazi uz svaki kupljeni proizvod.

Sa 6 nuMe obroka, unosi se više od 70 g bjelančevina za hranu mišićima, više od 50 g ugljikohidrata za energiju i koncentraciju, te malo više od 15 g masnoće da se vitamini i minerali mogu prenositi i da bi žuč radila normalno. Također, kroz 6 obroka unose se svi vitamini, minerali i vlakna koje tijelo treba. Kalcij za kosti, željezo, vitamin D, Omega 3 za zaštitu imunološkog sistema, noktiju i kose. Obroci su izbalansirani tako da osoba kroz proces stvaranja novih životnih navika ostaje zdrav i bez štetnih posljedica koje sam ja osobno iskusila pogrešnim putem na vlastitoj koži, kosi i cjelokupnom organizmu.
Moj model, žena koja  u stvaranju nove sebe  konzumira nuME proizvode o kojima sam vam tipkala u ovom postu, također se prihvatila vježbanja i evo naših novih rezultata. 
Inače, gospođa kaže da su joj za sada favoriti voćni okus Rajska borovnica/malina, te Jutarnji Capuccino koji je i moj favorit (kava freak), i osjeća se dobro bez osjećaja gladi, iako je trenutno pod velikim stresom, ne osjeća potrebu za dodatnim slatkišima niti grickalicama. 
Za kraj rezultati:



Mjere prije četrnaest dana: 81 kg, prsa: 98 cm, struk: 89 cm i bokovi: 110 cm
Mjere nakon četrnaest dana: 77,20 kg, prsa: 95 cm, struk: 84 cm i bokovi: 105 cm 

Moje mjere na početku izazova71 kg, prsa: 82 cm, struk: 70 cm i bokovi: 95 cm. 
Trenutne mjere: 67,5 kg  prsa 78 cm, struk 67 cm i bokovi: 93,5 cm. 
nuMe proizvode možete kupiti u DM-u ili naručiti s web shop-a.

Iduće nedjelje osim novih rezultata, tipkati ću vam detaljnije o posljedicama izgladnjivanja na psihu i kožu, a do tada  pišite mi svoja iskustva.  Jeste li ikada bile u istoj situaciji, poznajete li osobu koja pati od poremećaja u prehrani?

Oznake: , , ,