PROJEKT: CETINOM DO ZDRAVLJA PART 1

Posted by Dear Skin at 20:08

Prije nekih dva tjedna najavila sam dvomjesečni izazov od strane Cetina izvorske vode koji su pozvali u izazov "Cetinom do zdravlja" o čemu ste mogli čitati u ovom postu. Iskreno, do tada,  iako svjesna da je voda itekako potrebna našem organizmu, osobno radi poslova koji su uglavnom svodili na to da nemaš vremena za obavljanje nužde pa eto, neću sad ništa popiti dok sam na poslu jer nemam vremena na odlazak na toalet izgubila sam naviku ispijanja vode.
Kada smo kod vode, osobno nisam ulazila u neke posebne razlike niti dubioze analiza, samo jedno sam izbjegavala,  a to su vodice s okusima, dodanim šećerima i šatro kolagenom i vitaminima. 
O Cetini neću puno ponavljati, sve važne stvari sam napisala u prvom postu, no opskrbom vode znatiželjno sam isprobala još neke vrste kako bih shvatila u čemu je razlika. Naime, usporedila sam još nekoliko proizvođača vode i čašom za čašom došla do zaključka da mi je Cetina više pitkija od ostalih zato što je nekako "lakša". Pripisujem to smanjenom udjelu soli u sastavu pa samim time ne ostavlja onaj osjećaj gorčine u grlu radi kojeg sam obično izbjegavala pijenje vode i osjećaja da sam još više nabubrila.


Da ne duljim previše, u nastavku možete pročitati iskustva mojih modele i moje malenkosti posljednjih dva tjedna:
Gospođa Jasminka (57 god) prije dva tjedna izjavila je da pati od jakih kožnih alergija, apsolutno joj ne pomaže nikakva kozmetika, ima problema sa spavanjem, zatvorom i izlučivanjem tekućine. Zbog konstantne upotrebe lijekova protiv alergija, preporučen joj je vodeni detox.
prije dva tjedna
nakon dva tjedna
Iskustva nakon dva tjedna ispijanja 2-2,5 l Cetine dnevno: Kao veliki alergičar prvenstveno sam primjetila poboljšanje na tenu. Crvenilo i izgled tena znatno su se poboljšali s time da nikakve proizvode za njegu nisam mijenjala (držim se uputstva dermatologa). Osim poboljšanja s tenom, primjetila sam bolji rad probave, a najviše sam iznenađena smanjenom potrebom za Coca-Colom o kojoj sam bila ovisna. Posljednji efekt koji sam primjetila je smanjeni apetit što mislim da je utjecalo na moje mršavljenje, zato se planiram izvagati do idućeg puta kako bih sa sigurnošću mogla napisati. U projekt sam pozvala i moju majku (81 god) koja poručuje: Cetina je lijek, bolje spavam i imam manje problema sa tlakom.
prije dva tjedna
nakon dva tjedna
Gospođa Ana (37 godina) o svojim iskustvima prije dva tjedana:  Majka sam troje djece radi čega ima prilično neuredan život, pati od pokojeg viška kilograma, celulita, dehidrirane kože što je dovelo do prerane pojave bora. Koža je vječito dehidrirana bez obzira na njegu. Početkom ispijanja Cetine odmah sam navukla cijelu obitelj u projekt i naručila vodu za upotrebu svih ukućana jer pokušavam svoju djecu naučiti da zaslađeni sokovi nisu pića koja treba konzumirati, te ih uvoditi u usvajanje zdravih navika.
Razmišljajući o razdoblju u kojem kontrolirano unosim oko 2 litre Cetine, primjetila sam da mi koža na nogama nije više suha, i da imam manju potrebu za losionima. Koža se počela bolje hidratizirati, a isto tako, primjetila sam manju potrebu za međuobrocima što pridonosi boljoj promjeni moje tjelesne težine. Osjećam se odmornije, a okus vode mi jako odgovara jer je pitka.
prije dva tjedna
nakon dva tjedna
Za kraj, moja malenkost (40 godina). Kako sam na početku napisala, zaista sam posljednjih godina pila premalo vode. Nekako kada bih se natjerala pijući više vode osjećala bij neku "težinu" u probavi i na kraju se sve svodilo na pokoju čašu uz kavu. Na početku, priznajem nisam počela sa dvije litre već litrom i lagano se "tjerala" piti više. Prvi efekti su vidljivi na izlučivanju tekućine, nekako kao da se više mastim u licu što pripisujem detoksikaciji. Mokraća više nije onako tamnožuta već puno svjetlija što je u stvari pravilno jer sam napokon pokrenula metabolizam na pravilno uklanjanje zločestih tvari koje mogu uzrokovati mokraćne i ostale infekcije.
Drugi efekt koji sam primjetila su manje glavobolje, naime, vrlo često patim od jakih glavobolja pa sve do migrene i tada nastupa ono stanje koje mnogi što mnogi poznaju: "pustite me svi na miru" stanje. Pijući Cetinu oko 1 do 2 litre dnevno posljednjih dva tjedna primjetila sam manje glavobolja (inače su se javljale svaki tjedan barem 4 puta, sada su smanjene na jednom tjedno). Idući efekt su manji podočnjaci, o čemu mi zapravo okolina komentira jer eto, što god pokušala riješiti s podočnjacima, vječito su prisutni. 
Oni koji me prate na društvenim mrežama, primjetili su da sam počela nešto inetnzivnije vježbati jer sam zahvaljujući premalom kretanju doslovno zakržljala. Za vrijeme treninga također pijem Cetinu i ne mogu reći da nemam upale mišića, ali one su svakim danom sve manje kao i moj sindrom "nemirnih nogu" o kojem vam planiram tipkati.
A sada malo vaših fotografija koje mi šaljete i koje ulaze u bubanj na kraju projekta:

 #cetinomdozdravlja
#cetinomdozdravlja
#cetinomdozdravlja
Izazov se nastavlja, za sada mogu samo reći hvala Cetini što me natjerala napokon piti vodu, učinci na nekome tko konzumirao premalo vode itekako se vide, a izazov traje i dalje naredna dva mjeseca. 

Cetina je mislila i na vas,  pozivam sve koji su se pronašli u sličnim problemima da nam se pridruže i počnu piti po dvije litre Cetine dnevno (svoja zapažanja šaljite na mail eyedetoxx@gmail.com) jer na kraju ovog projekta očekuju vas iznenađenja.
Imate li otvoren Instagram ili Facebook profil, postavljajte svoje fotografije s Cetinom koristeći hashtag  #cetinomdozdravljaa tim Cetine će odabrati najljepše fotke koje ulaze u završno finale.

*sve fotografije napravljene bez upotrebe makeup-a


7 komentari:

  1. Meni j teško piti vodu. Trenutno sam na dvije čaše dnevno i to je za mene veliki uapjeh. Hvala ti što si me motivirala

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Znam, niti ja nisam imala nikakvu naviku, ali malim koracima do preporučene doze, mislim da će nam organizam biti prezahvalan.
      Hvala ti što si se pridružila :)

      Izbriši
  2. Kod prve gospođe rezultat fantastican! Cure, svaka cast i samo naprijed. Voda je zakon��.. Martina,jedno pitanje- pocela sam zahvaljujući vama koristiti spf kremu. Kako vi cistite lice? Strah me da mi ne zacepi moje prosirene pore, a tome sam sklona��

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti na podršci :) Što se tiče tvog pitanja oko spf-a, ja osobno navečer uvijek napravim duplo čišćenje: znači neko ulje, micelarna pa potom umivanje s naglaskom na proširene pore. Taman se spremam napraviti post o duplom čišćenju lica.

      Izbriši
  3. Nesto me zeza mob za komentar. Ugl, prva gospođa fantasticno! Svaka cast cure,voda je zakon😉. Martina, imam jedno pitanje. Zahvaljujući vama pocela sam od jucer koristi spf fluid. Cistim lice s malp gela za umivanje i micelarnom. Strah me da mi ne pocepi moje divne prosirene pore pa ne znam je li to dovoljno ok? Imate savjet da li da jos nesto dodam?

    OdgovoriIzbriši
  4. Oprostite na duplom komentaru..mob nesto zeza pa obrisite visak��. Hvala na brzom odgovoru ��

    OdgovoriIzbriši
  5. Neverovatni rezultati. Ja pijem 2l vode svaki dan i pijem samo vodu i sveze cedjene sokove

    OdgovoriIzbriši