ST TROPEZ SELF TAN CLASSIC BRONZING MOUSSE


Dolaskom lijepog i toplog vremena, počinje borba sa ulaskom u kratku odjeću i pokazivanja dijelova tijela koja su zimi poprimila lijep aristokratski izgled. Vjerujem da ga mnogi vole i čuvaju što je od mene pohvalno, jer o posljedicama sunčanja i još više korištenja solarija, posljednjih 15 godina nemam lijepo mišljenje. Kada smo kod toga, moram spomenuti svoju kritiku osobama koje misle isto što i ja,  ali ipak u svrhu brončanog i toplijeg tena konzumiraju solarij-kriomice.
Što se mene osobno tiče, posljednjih 15 godina koristim proizvode za samotamnjenje na čiji spomen će mnogi pomisliti: ružne pruge, narančaste fleke, neujednačena boja i nepodnošljivi miris, da ne kažem smrad mnogih proizvoda. Osobno sam uvijek bila vjerna vodećim brendovima na ovom polju kao što su Collistar, Lancaster, Dior, Sisley, Guerlain i slični brendovi sve dok se napokon nije pojavio svjetski poznati i hvaljeni brend St Tropez čije ste recenzije već mogli čitati na ovom blogu i ja ne odustajem od njega jer sam pronašla ono što sam godinama tražila: lako nanošenje, bez mirisa, efekt koji se lako dozira i prirodnost.
Isprobala sam puno proizvoda i redom bila zadovoljna, stoga sam odlučila i dalje ostati vjerna, a razloge ću vam napisati u ovoj recenziji.

Moja koža nije potpuno bijela tipa Snjeguljica, ali je svjetla, siva i puno bolje izgleda kada je malo tamnija, ali opet ne volim efekt "zagorenog pilića" zato sam vremenom naučila kako i koliko često koristiti takve proizvode.
Prije svega nekoliko osnovnih savjeta:




St Tropez ima široku paletu proizvoda, a jedan od najpopularnijih je Bronzing Mousse Classic.
Dolazi u obliku pjene u bočici od 120 ml. Bočicu prije upotrebe, potrebno je protresti.

Jednom dozom pjene dobijete ovakvu lopticu koja naraste u ruci i dovoljna je za prilično veliku površinu kože. U mojem slučaju ovakvu količinu upotrijebim za lice, vrat i dekolte, a još dva potiska za ruke i leđa. Inače, ne nosim suknje pa noge povremeno tretiram i to u situacijama kada znam da ću ipak nositi neku odjeću koja otkriva nogice. U svakom slučaju kada se tretiraju i noge, potrebno je još dva potiska proizvoda.
Tekstura je pahuljasta, meka i vrlo maziva, a ono što je inače meni posebno kod ovog brenda je obojenost proizvoda. Naime, pjena je kao što vidite tamno-smeđe nijanse i nanoseći na kožu točno možete vidjeti koje dijelove ste premazali. Konkretno kod korištenja na licu, vrlo često zaboravljamo uši i neke dijelove na vratu, pa kako je pjena u boji,  vrlo lako ćete odmah uočiti koji dio niste dobro zahvatili. Savjet: područje obrva nakon nanošenja, očistite štapićem za uši kako bi uklonili višak proizvoda.
Korištenje pjene može se odvijati rukama i upotrebom rukavice (svakako nakon upotrebe operite dlanove), a postoji i posebna St Tropez rukavica (40 kn) kojom se lako nanosi na dijelove koje želimo tretirati bez bojazni da proizvod nije dobro razmazan. Kada smo kod ove posebne rukavice, imala sam istu nekoliko puta i mogu potvrditi da se lako pere i održava i upotrebljiva je  za puno nanošenja.

EFEKT, ISPIRANJE I ODRAŽAVANJE: Više puta me pitaju da li proizvod ostavlja tragove na odjeći, kako godinama koristim mogu potvrditi da ne ostavlja, ali moj savjet je da tretman obavite večer prije, a ujutro se jednostavno istuširate. Isto tako priznajem, ne nosim bijele hlaće i suknje, ali nosim bijele košulje i majice na kojima nisam primjetila tragove. Naravno, to vam ne mogu garantirati ako ste nanijeli proizvod i ubrzo obukle svjetlu odjeću.
Kada smo kod korištenja, napomenula sam na početku da nisam fan "zagorjelog" look-a već neke zdrave prirodnije brončane boje stoga pjenu držim da djeluje nekih 2-3 sata i potom isperem, a možete držati i do 6 sati za jači intenzivniji efekt iako je ova pjena namijenjena upravo prirodnom tan look-u. Za informaciju, kod jačeg efekta i tamnije puti postoji pjena s jačim intenzitetom. 
Što se tiče učestalosti i ispiranja, proizvod se ispire, naravno pranjem kroz nekih 2-3 dana kada ponovim postupak i tu svima preporučujem za pravilno ispiranje upotrebu pilinga ili spužvice za tijelo. Naime, ako ne isperete boju kako treba i nanosite novi sloj može se dogoditi neujednačen izgled.
Mirisa nema što je meni još jedna od najdražih osobina ovog brenda, nema užegnulosti, "smrada" poput mnogih sličnih proizvoda koji se potom uvuku u odjeću, a isto tako vrlo je nježna prema koži zato ju i koristim na licu.
 tri sata od korištenja
dva dana nakon korištenja
Na kraju efekt, kao što vidite proizvod za samotamnjenje ne 
prekriva nedostatke (u mojem slučaju kapilari), ali radi da koža izgleda ljepše onima koji to naravno žele. Za nedostatke je potrebno upotrijebiti makeup ako se želi što nam naravno diktira kupovinu tamnijih korektora i pudera, ali ionako dolazi ljeto pa me to svejedno čeka.
CIJENA: 252 kn (120 ml) dostupno u svim Douglas parfumerijama širom Hrvatske, a količina od 120 ml u mojem slučaju traje tri mjeseca koliko je meni osobno dovoljno obzirom na intenzitet korištenja i ljetne dane.





Oznake: , , , ,