STVARANJE NOVE MENE POWERED BY NUME PART 2


Kako sam najavila, u ovom postu, nedjeljom ću vam tipkati o svom procesu mršavljenja i trenutnog izazova u kojem nisam poseban kandidat, ali zato radim puno na sebi, te sam odlučila malo manje vremena provoditi na stolici već se pokrenuti i napraviti najbolju verziju sebe. 



Danas ću vam pisati o jednom problemu koji mene osobno muči svih godina otkako sam prošla godine pretilosti. Na fotografijama možete vidjeti moju malenkost s 17 godina (oduvijek sam bila pozerica :D ).
Uglavnom, kao mlada i pretila djevojčica osim glavobolje mojim roditeljima koji mi nisu mogli pronaći odgovarajuću odjeću pa sam se s tako malo godina odijevala u starinske modele, "zaradila" sam niz problema poput skolioze (iskrivljenost kralježnice) kojom se i dan danas borim jer ponekad zaista jako boli.
Početkom mršavljenja, kile su počele odlaziti vrlo brzo no moj put je bio loš jer sam izabrala : prestanak konzumiranja hrane i jela tek nešto povrća u obliku salate. Pogrešno, jer našem organizmu su potrebne ostale tvari poput bjelančevina, ugljikohidrata i vlakana kako bi organizam pravilno funkcionirao.
Tada nisam znala za jedan problem zvan strije, tako da vam ne moram niti pisati koliko je rastezanje kože dovelo do stvaranja strija na predjelu trbuha i nadlanica. Jedno vrijeme me je to smetalo, danas me osobno nije puno briga za strije jer eto, važnije mi je da sam zdrava nego kako izgledam. 
Problem je kod naglog mršavljenja upravo višak kože o kojem ste mi i pisale na mail i putem komentara, nažalost višak kože možemo riješiti jedino vježbanjem i nekim operacijama za koje je potrebno izdvojiti priličan novac.
Jedno vrijeme sam se aktivno bavila tjelovježbom (odlazak na treninge, bicikl i role po Jarunu) i tjelesna aktivnost je postala moj način života. Nažalost, kasnije okolnosti mi više nisu dozvoljavale takve aktivnosti što je tema jednog drugog posta odnosno knjige koju planiram napisati, ali ono što vam želim reći u ovom postu je važnost podrške okoline i tjelovježba. Znam da smo našim najbližnjima najljepši i oni sami ne vide problem koji imamo. Konkretno, dok sam bila mlada, moji roditelji su podržavali moj apetit i svi su komentirali "joj baš si slatka tako debela". Stavivši neku hranu u usta komentari "opet jedeš" usadili su u moj mozak da nešto radim krivo i od tada više ne volim jesti u javnosti niti da itko gleda ono što jedem. To je jedan psihički moment koji je ostao trajno u meni i kojeg se niti danas ne mogu riješiti. 

Kako sam već pisala, slatkiši su za mene već 20 godina prošlost pa čak i za vrijeme nuME izazova, pijući ove ukusne šejkove kod mene stvara osjećaj krivice, iako znam da unosim u jednom obroku samo 118 kalorija. Eto koliko je moja odbojnost prema slatkišima napravila čudovište od mene. 

Iduću nedjelju planiram vama pisati o hormonalnim problemima koje sam prošla zbog nepravilnog mršavljenja, a sada je vrijeme za nove rezultate. Kao što znate, pozvala sam u pomoć modela, ženu koja mora smršaviti 10 kg.
Mjere prije sedam dana: 81 kg, prsa: 98 cm, struk: 89 cm i bokovi: 110 cm

Mjere nakon sedam dana: 78,10 kg, prsa 96 cm, struk: 87 cm i bokovi: 107 cm


Ja osobno vježbam prema nuMe BODY Guide koji se sastoji od  online NBG™ Plana vježbanja u udobnosti svojeg doma jer su vježbe prilagođene svakome i bez posebnih sprava. Inače, uz svaki kupljeni proizvod dobijete ekskluzivan video sadržaj sa vježbama.


Evo i mojih rezultata:


Moje mjere prije izazova: 71 kg, prsa: 82 cm, struk: 70 cm i bokovi: 95 cm. Nakon 10 dana : 69,5 kg  prsa 80 cm, struk 68 cm i bokovi: 94 cm. 
Trenutno: 67 kg, prsa: 79 cm, struk: 67 cm i bokovi: 92 cm.



Iduće nedjelje osim novih rezultata, tipkati ću vam detaljnije o posljedicama zvana hormonalni disbalans i tjelesna dismofrija, te kako sam pala u pakao anoreksije,  pišite mi svoja iskustva. 
P.S. Hvala svima na mailovima i porukama podrške, puno znači kada znaš da u borbi za novom sebe imaš osobe koje te podržavaju i prolaze ili su prolazile iste probleme.

Oznake: , ,