STVARANJE NOVE MENE POWERED BY NUME PART 5


Nastavno za projekt nuME izazova o kojem ste mogli čitati u ovim postovima, danas sam odlučila malo više pisati o posljedicama izgladnjivanja i bulimije na kosu i kožu koju sam prošla u svojoj mladoj dobi. Da ne ponavljam, kao dijete sam bila zaista jako pretila i odlaskom u srednju škou odlučila smršavjeti na najgori mogući način: izgladnjivanjem. 
Prestanak unosa svih nutrijenata kroz period od godine dana koliko je kod mene trajalo dok nisam "skinula" 50 kg uzrokovao je mnoge probleme:

moja kosa nekad i danas kada ju moram stalno fenirati da bi izgledala donekle




Poznajete li takvu osobu u svojoj okolini, obavezno ju uputite na liječenje. Mene je osobno spasilo puno čitanja literature na tu temu i laganim prihvaćanjem same sebe. Znate, dok si mlad bitno ti je samo jedno: riješiti se problema, tek kasnije sam shvatila da sam to što jesam i da navike moram mijenjati ali ne pod cijenu zdravlja. Odbacila sve komplekse i bez obzira na tuđa mišljenja polako počinjem voljeti sebe onakvu kakva jesam, ali opet, kilama nema mjesta posebno u mojim godinama kada je zdravlje na prvom mjestu.

Da se vratim na nuME sveobuhvatni program koji za razliku od mnogih, osim proizvoda nudi upravo i coaching plan koji pomaže ostvariti svoje ciljeve jer bez podrške, sve je puno teže izvedivo,  i ono najvažnije u cijelom procesu:  NBG™ Plana vježbanja uz online trenericu. 

Ja osobno iako ne moram skinuti puno kilograma, zamijenila sam dva obroka nuME proizvodima od kojih su mi najdraži okusi Jutarnji capuccino i Rajska Borovnica/Malina i u početku priznajem, jedan šejk mi nije bio dovoljan kada bih bila baš jako gladna, ali sada nakon mjesec dana osjećam da mi je želudac nekako smanjen i ne traži više puno hrane, ali kod mene je problem : vježbanje i učvršćivanje kože koja je naravno opuštena radi naglih mijenjanja težina tijekom života. Ubacila sam još i puno hodanja, vode i rezultati se polako naziru.

Što se tiče mojeg modela, gospođa koja provodi sveobuhvatni nu ME program, iako u trenutnom stresu drži se svih uputstava i ono što joj najviše pomaže je praktičnost nošenja šejka sa sobom i korištenje u bilo kojem trenutku.
Inače, gospođa dnevno koristi 6 obroka nuME ,a u tih šest obroka, unos više od 70 g bjelančevina za hranu mišićima, više od 50 g ugljikohidrata za energiju i koncentraciju, malo više od 15 g masnoće da se vitamini i minerali mogu prenositi i za dobro funkcioniranje žuči. Isto tako kroz tih šest obroka unose se svi vitamini, minerali i vlakna koje tijelo treba: Kalcij za kosti, željezo, vitamin D, Omega 3 za zaštitu imunološkog sistema, noktiju i kose. Obroci su izbalansirani tako da osoba kroz proces stvaranja novih životnih navika ostaje zdrav i bez štetnih posljedica koje sam ja osobno iskusila pogrešnim putem na vlastitoj koži, kosi i cjelokupnom organizmu o čemu vam i tipkam kroz ovaj projekt.

Smršavjeti možete na puno načina, ali moja preporuka da bez dobro izbalansiranih obroka, vježbanja i vitamina i minerala niti ne pomišljajte o mršavljenju pošto-poto. Mršavljenje nije sad i bok, dijete kako sam više puta naglasila nisu jednoročne, jer bez mijenjanja životnih navika padate u pakao jojo-efekta o kojem ću vam pisati idući tjedan.
Za kraj evo i naših rezultata:


Moje mjere na početku izazova: 71 kg, prsa: 82 cm, struk: 70 cm i bokovi: 95 cm. 
Trenutne mjere: 65,5 kg  prsa 78 cm, struk 66 cm i bokovi: 92,5 cm. 




Mjere mojeg modela na početku izazova:  81 kg, prsa: 98 cm, struk: 89 cm i bokovi: 110 cm
Trenutne mjere:  75,50 kg, prsa: 93 cm, struk: 82 cm i bokovi: 101,60 cm 
nuMe proizvode možete kupiti u DM-u ili naručiti s web shop-a.

Do novih rezultata i mojeg pakla jojo efekta, pišite mi što mislite da osoba koja želi smršaviti je sve u stanju napraviti za svoj izgled. Sigurna sam da poznajete barem jednu takvu osobu.


Oznake: , , ,