Shiseido Sun compact SPF 30




Kada sam prije 7 godina tražila zamjenu svom tadašnjem puderu Avene Couvrance spf 50 , slučajno sam probala ovaj Shiseido puder koji me ostavio bez teksta.

Koliko ga volim pokazuje i ovo groblje praznih ambalaža :D


Sigurno se pitate zašto čuvam prazne kutijice, razlog je što se za njega može kupiti refil pakiranje,što je dosta povoljnije nego kad kupujete puder s kompletnom ambalažom, naravno, ne kod nas već preko neta a izgleda ovako

Po čemu mi je toliko poseban:

1. nanosi se mokrom ili suhom spužvicom, ovisi kakvo želite prekrivanje,ja koja imam dosta za prekriti koristim suhu, onda znajte kako dobro prekriva, kao tekući puder.
2. Zaštitni faktor 30, iako uvijek koristim kremu, ovaj puder odlično služi kao dodatna zaštita ili obnavljanje iste tokom dana. Ovdje me jedino zbunjuje , kada ga naručujem s neta dolazi s natpisom SPF 34 dok isti kad kupim kod nas piše SPF 30, koristila sam puno puta obje verzije i jednake su u kvaliteti.
3. Nanošenje je brzo i začas se našminkam. Inače, ne koristim priložene spužvice i četkice uz proizvode, no ova spužvica je fenomenalna i s njom najbolje nanesem ovaj puder. Probala sam raznim četkicama ali spužvica je najbolja.

Nijanse:
Dolazi u slijedećim nijansama:
SP10, SP20, SP30, SP40,SP50, SP60 i SP70


Kod nas su dostupne samo dvije SP40 i SP60 i obje su žučkaste što meni savršeno odgovara. SP40 je recimo za žene koje su svijetlijeg žutog tona dok SP60 za one koje dobiju bar malo boje.
Ja sam imala apsolutno sve nijanse i najviše mi odgovara SP40. Super je kod ovog pudera što nijedan nije pretaman kako god Vam izgledalo na slikama. I natamniji izgleda skroz prirodno na licu.


Ambalaža samog pudera nije neka fancy ali jako praktična i čvrsta. Nikad mi se nije dogodio nikakav incident po torbicama ili slično:)



Struktura pudera kao što možete vidjeti je polusuha, polu-kremasta. Jako ugodna za nanošenje i ne ostavlja brašnasti dojam. Ali..svejedno preporučujem dobru podlogu jer bi mogao istaknuti suhe dijelove .

Godinama sam mu pokušala naći dostojnu zamjenu među jeftinijim ili skupljim brendovima, međutim nisam našla, najsličniji njemu je po meni  Manhattan clearface compact powder


Kako je moja koža mješovita, moram napomenuti kako Shiseido SUN puder koristim ljeti jer me u suprotnom isušuje i količina od 12 grama mi izdrži 3 mjeseca.
Cijena kod nas mu je 250 kn ali može se naći na netu povoljnije .
Iz te linije postoje još neki proizvodi:

Shiseido sun protection liquid foundation


Imala sam nijansu SP40, misleći kako se nijansa poklapa s kompaktnim puderom SP40, međutim, puno je svijetliji. Ovaj tekući puder je zaista vodootporan kako i kažu, testiran na mojim izljevima znoja:))
Definitivno je za masnu kožu, jako matira pa je mene stoga jako zatezao. Odličan puder pogotovo za svijetlopute jer su nijanse jako svijetle i kako sam već napisala, masnokošce.


Shiseido sun protection stick foundation


Zaštitni stick u boji, jako me podsjeća na Max Factor Pan stick ali...nikako ga ne preporučujem, ja sam ga koristila kao korektor ispod očiju i kao all over za lice. Jako je mastan, nepostojan i curi s lica.

Dakle, iz Shiseido SUN kolekcije , moj definitivan favoridt je kompaktni puder  i svakako Vam preporučam da isprobate ovaj puder ako još niste.

Nadam se da Vam je moja recenzija uspjela bar malo dočarati moje oduševljenje ovim puderom :))


P.S. Ovaj novi primjerak kojeg vidite je poklon mog dragog koji zna koliko ga volim i često mi ga kupi kako bih mogla uživati u njemu <3





Oznake: ,