Zimski flop proizvodi

Posted by Dear Skin at 22:51
Što me ove zime razočaralo...


Volim čitati o Vašim favoritima, a  još draži su mi postovi o razočaravajućim proizvodima.
Pa tako evo i moje liste razočarenja.

Kako sam uvijek kritična i objektivna kad je kozmetika u pitanju, tako molim sve ljubiteljice slijedećih proizvoda da oproste što ću ih navesti , ali ako meni nisu odgovali to apsolutno ne znači da ostalima nisu savršeni.

Nekih sam se proizvoda riješila pa ću se poslužiti slikama s neta :)

Početkom godine već sam objavila svoju listu za odstrel u ovom postu , lista razočaravajućih proizvoda se nastavila:

PREPARATIVA:


REN koncetrat s AHA kiselinama, recenziju sam napisala ovdje, apsolutno bačen novac za proizvod koji ništa ne radi :-(

Lierac High Peel koncetrat- tretman za čišću, svježu i kožu bez mrlja, nisam uopće bila zadovoljna rezultatima koji su bili jako mršavi :-(

Apivita serum za hidrataciju- s obzirom na moje oduševljenje Radiance serumom, ovaj nije ispunio moja očekivanja i neću ga više kupovati za zimu, eventualno za neki dobar period kad mi koža nije jako dehidrirana. Mislim da za te novce se mogu naći puno bolji i učinkovitiji serumi.


Shiseido BB krema- koliko god volim Shiseido, ova krema me jako razočarala i nije ispunila moja (velika) očekivanja, recenziju sam već napravila i uskoro ju objavljujem



Apivita balzam za usne- već sam o njemu napisala u ovom postu što mislim. U međuvremenu sam dobila od moje lokalne magistre još jedan ali nažalost, i dalje stojim iza svega što sam napisala :-(


Lush Ultrabland- univerzalni balzam kojeg sam kupila za pomoć mojim jadnim rukama, međutim osim što mi ima strašno neugodan miris, to je balzam koji svaka druga mast koja stoji na koži a ništa ne radi dubinski :-(

Lush Lemony flutter- malac za zanoktice, čitajući hvalospjeve morala sam i ja probati, no međutim nije pomogao mojim zanokticama, koristim ga sad kao kremu za ruke, osim lijepog svježeg mirisa i brzog upijanja, za mene nema ni jedne druge prednosti:-(

Thierry Mugler Angel deo roll on- Iako sam okorjeli fan T.muglera i njegovog Angela, ovaj deo roll on je nešto odvratno. Miriši kaao parfem no u doticaju s prirodnim mirisom tijela a kasnije i znojem , pretvara se u takav kiseliš da je to strašno!!! Ne zaustavlja znojenje i iako im je stick iz muške linije fantastičan , ovaj je totalno razočarenje :-(

Kanebo pore clarifynig essence- ovo je kao neki serum koji rješava mitesere, međutim,  on meni nije ništa radio, i za mene je promašaj :-(
Čula sam da je  učinkovitiji uz ostale Kanebo proizvode step 1 i step 2 ali ne pada mi napamet isprobavati da li je ta pretpostavka točna.



Lush Mask of Magnaminty- ovu masku nisam kupila ali Ivana me počastila izdašnom količinom , tako da sam ju dobro isprobala. Sve što mogu reći da nikad nisam nešto gore stavila na lice :((
Toliko mentola u nečemu što ide na lice,jednostavno moje oči ne podnose.
Nakon ispiranja , oči su mi bile crvene i suzne još dva dana !

KOSA:


Kerastase Bain Bio-Recharge šampon ili kako oni kažu kupka za kosu i maska Nutritive- nije da sam baš skroz razočarana ali daleko od oduševljenja.Za mene nisu ništa posebno i apsolutno preskupo za moju kosu na kojoj se ne vide nikakvi učinci :-(
Što mi je najgore, preporučili su ih za moju kosu u jednom uglednom frizerskom salonu nakon duže konzultacije:-(

I opet Lush :D
Ovaj put radi se o tretmanu za kosu Roots koji jača korjen kose i sprečava ispadanje. Koristila sam ga cijelu zimu, i u početku mi se činilo da čak djeluje ali onda je toliko iziritirao moje ne osjetljivo vlasište da sam ga jedva oporavila. Koža na glavi me je počela nakon duže primjene tako svrbjeti i ljuskati da je letila instant u smeće.
A da ne kažem kako je neugodan osjećaj držati na glavi 20 minuta jer hladi, pretpostavljam da ima mentola i ružmarina.

DEKORATIVA:


Iako volim Estee Lauder, pogotovo njenu preparativu, ova tri proizvoda su me jako razočarali.
Sjenila preslabo pigmentirana i nepostojana.
Crna olovka Stay in place se užasno razmazuje i preslikava na kapak dok na waterline nije postojana ni par sati.
Maskara Stay in place, strašno loša na mojim trepavicama. Treba mi 10 poteza po njima da bih imalo uvinula trepavice, i kada to napokon uspijem, za par sati izgledam kao da uopće nemam maskaru :P
Jedino joj priznajem da se ne trusi ispod očiju.
Šteta, jer Stay in place puderi korektor su zaista fantastični :-(


Dior mono eyeshadow- nova mono sjenila iz 2013. Iako ni do sad nisam bila oduševljena Diorovim sjenilima, ovo se pokazalo totalno nekvalitetno na mojim kapcima.  Tekstura je vrlo brašnasta, sjenilo jednostavno leti po svuda i trusi se, čak i preko Art deco baze.
Pigmentiranost osrednja, kako se može koristiti i suho i mokro, nažalost nijedan način nanošenja nije ispunio moja očekivanja.

Illamasqua Hollow pigment- iako sam mu dugo oklijevala i bila skeptična, na kraju se pokazalo da sam imala loš predosjećaj. Kao proizvod je odlično zamišljen i razumijem da ima puno obožavateljica ali ja sam ga kupila radi crvenila na licu kako bih s njim prekrila kapilare ispod pudera.
 Taj posao je odlično odradio no međutim uzrokovao mi je grozne potkožne akne u samo par sati nošenja.
Kasnije, kad sam vidjela sastojke, shvatila sam i zašto :D
Ipak , dala sam mu šansu i probala kao bazu na kapcima ili kao sjenilo, nakupilo se za sat vremena i tada je letio u oglas i sad je udomljen u dobrim rukama :)

Jane Iredal liquid minerals tekući puder- Ovaj puder sam jako dugo željela čitajući koliko je odličan i kada sam ga napokon kupila mom razočaranju nije bilo kraja:-(
Prvo treba 10 pumpica istisnuti dok ne izađe neki prozirni gel , pretpostavljam aloa vera, i kada napokon počne puder izlaziti, on je toliko slabo pigmentiran, zgrušan , katastrofalne teksture.
Kada ga stavim na lice , jako hladi i jako je vlažan. Prekrivanje i efekt strašno loše.
Ovaj puder vjerojatno hvale osobe koje nemaju šta prekriti i koje imaju izrazito suhu kožu.

Jane Iredale Pommist- fiksator u spreju.Preporuča se za fiksiranje njihovog pudera, međutim to je obična vodica koja ništa ne fiksira, barem ne kod mene :-(

I na kraju NOKTI:

Anny set art of pearls- ajme majko kako sam se namučila stavljanjem ovih kuglica, na kraju su mi nokti izgledali kao da imam gljivice na njima, a da ne pričam kako je tih kuglica bilo po cijeloj sobi :D
Na kraju sam shvatila da sam se pomamila slikom na kutiji koja je očigledno fotošopirana i da ovaj set ne može dati takav učinak:D

Nubar i Make up Factory lakovi- iako imam dosta Nubar lakova, moram priznati da su me razočarali što se tiče postojanosti i kvalitete, isto vrijedi i za MUF lakove :-(

Eto, ovo bi bila moja lista razočaravajućih proizvoda ove zime. Čime ste se Vi razočarali i mislite li da je neki proizvod došao nepravedno na ovu listu?

84 komentari:

  1. Trenutno se ne mogu sitit šta me razočaralo, ali mi je itekako drago šta si javila kakva je Estee Lauder jer san se sve mislila uzet onaj set, ista stvar i sa novim Dior sjenilima. Spasila si mi novčanik za sad. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. U tom setu vrijedi jedino korektor, čak mi se ni torbica ne sviđa:-(

      Nikako nisam zadovoljna ni s novim Dior sjenilima ni s EL dekorativom osim pudera i rumenila

      Izbriši
  2. Omg, i ti nisi na "ti" sa Lushem kao ni ja? :D Isprobala sam također istu masku za lice, meni nije pasala jer ima puno mentola pa peče i isuši kožu. Mislim da je samo za ekstra suhu kožu lica. Ja imam mješovitu koja treba često hidratacije pa mi više paše Love Lettuce.
    Ostale stvari nisam isprobala, no jasno mi je zašto su neke grozne jer ja s Lushem imala hate-love-hate odnos.
    Zanimljivo kako je meni Illamasqua praktički najdraži brend dekorative i sve mi je zakon, no taj Hollow me ostavi ravnodušnom svaki put kad ga pogledam. Mislim da sam na dosta mjesta pročitala kako su njihovi proizvodi dosta komedogeni, osobito rumenila u kremi.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. *ispravak: mislim da je Lush Mask Of M. samo za esktra masnu kožu lica.

      Izbriši
    2. Ajd da nisam pala u nemilost Lush obožavateljica jer ja od tog brenda nisam probala ništa što me oduševilo. Imaju neke pogođene stvari bar što se tiče mirisa ali sve u svemu o njima mislim "prodavanje magle".
      I super da si potvrdila tu komedogenost kod kremastih Illamasqua stvari jer ja se nažalost nisam informirala i osjetila "blagodat" na svojoj koži :-(

      Izbriši
    3. Imam i ja Mask of Magnaminty i stvarno je jaka! I da, ne preporučam ju nekome tko nema barem mješovitu kožu :)
      Iako, ja sam se sad već navikla, ali pri prvom nanošenju je to bio ogroman šok i oči su mi skoro ispale iz duplji :D

      Izbriši
    4. Ajd super da nisam jedina:) Ipak nisam se mogla naviknuti iz poštovanja prema svojim očima :D

      Izbriši
    5. Istina, ja imam masnu kožu i Mask of Magnaminty mi odlično odgovara...odmah vidim rezultate. Imam osjetljive oči i od većine proizvoda za skidanje šminke se zacrvene i peckaju, ali ova maska mi nije smetala.

      Izbriši
  3. Većinu ovoga nemam, jedino od LUSH imam Lemony Flutter koji je meni dobar i redovnom upotrebom mi je omekšao zanoktice i da, prekrasno miriše.... i maska Mask od Magnaminty je moja obožavana, koža mi je divna nakon nje....

    Potpuno se slažem sa Hollow, bačen novac, rijetko ga koristim, kao i LUSH Ultrabalm, isto bačen novac....

    kao što već napisah ostalo i nemam... ;-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Etooo... 100 žena -200 sisa :D

      Moje ruke su previše uništene dugogodišnjim radom u vodi i stoga njima rijetko što može pomoći, ipak našla sam favorit i za svoje grozne zanoktice.

      Maska za lice...pretpostavljam da imaš manje osjetljivu kožu i oči, mene je mentol "ubio"

      Izbriši
    2. Baš imam osjetljivu kožu, ali mi prija taj mentol... baš mi prija....

      koje je tvoje sredstvo za zanoktice?

      Izbriši
    3. O tome u postu o favoritima, hihihihi

      Izbriši
  4. Ja obožavam lemony flutter i potrošila sam već tri kutijice a i četvrta mi je pri kraju... mada ja mazuckam rukice svakih sat-dva pa su zato divne krasne i mekane hihihi. koristim ga u kombinaciji sa i love... kremom za ruke od limete i baš su mi super kombinacija. i da, ako nisi probala i love.. proizvode, PROBAJ! meni su odlični i diiiiiivno mirišu :)))
    ne koristim shisheido preparativu ni bilo šta tako skupo jer mi je koža mlada i fina (trenutno) i mislim da nema potrebe za tim jer mi i nešto jeftiniji proizvodi mogu fino njegovati lice. kad budem oko tridesete onda ću trošiti pare na to, do sad sam bila zadovoljna apivitom a vidjeću kako će mi se biotherm pokazati :)
    iii da, slažem se da su estee lauder sjenila UŽAS! pigmentacija i postojanost nula bodova, flormarova koja su stoput jeftinija su bolja i kvalitetnija. a ima par njihovih maskara koje pravo volim.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Eh, da sam znala poslala bih ti svoj flutter u paketiću koji putuje k tebi. Meni nažalost nije pomogao ali kako sam napisala Areni, moje ruke su u jako lošem stanju :(

      I love je također Lush?

      Flormar planiram isprobati jer dugo slušam kako su super, definitivno kad naiđem uzimam par nijansi za probu :)

      Izbriši
    2. Nisu Lush, to je engleski brend preparativne kozmetike, u ponudi imaju šampone, regeneratore, tuširalice, mazalice za ruke i tijelo... sve saznaš ovdje http://www.ilovecosmetics.eu/

      ubacim ti ja nešto flormara onda u paketiću sa pismom koji putuje tebi uskoro :***

      Izbriši
    3. Odlično !

      Nikad probala ni Flormar osim lakova ni Ilove, definitivno ću proučiti ponudu .

      Tnx <3

      Izbriši
  5. Ne mislim da je nešto nepravedno završilo na listi, jer ipak nam se koža razlikuje i ono što je nekome odlično, drugome ne mora biti. Vidiš, moja koža je mješovita, T zona mi se masti ali ne pretjerano (osim kad je u svojoj seboreičnoj fazi onda je to znatno pojačano), osjetljiva je i na nekim dijelovima crvena (crvenilo također varira, nekad je jače nekad slabije), čak je i dehidrirana, ali Lusheva Magnaminty maska mi je odlična! Istina, prvi put kad sam ju stavila nisam bila sigurna jel hladi ili prži :D ali sam izdržala i otad ju ne prestajem koristiti. Trošim trenutno treće pakiranje i jako sam zadovoljna. Lijepo mi očisti kožu, osvježi, nisam primjetila čak niti da me isušuje, lice bude matirano ali ne onako mrtvački :D. Ja sam jako zadovoljna tom maskom.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Znam puno obožavateljica te maske, no mojih pet pokušaja stavljanja te maske je rezultiralo ispiranjem za 3 minute tako da nije stigla djelovati.
      Moje oči su dosta osjetljive i jednostavno nisu izdržale ali super da si zadovoljna i što je najbitnije, da djeluje :)

      Izbriši
    2. Preporučam ti onda Catastrophe, ona mi lijepo umanji crvenilo na licu i koža kasnije bude jako mekana ;) Sacred Truth također ;)

      Izbriši
    3. Zapisano :D

      Probat ću tražiti malo za probu prije kupovine.

      Tnx draga :)

      Izbriši
    4. E moram se ubaciti ovdje, Catastrophie je meni odlična :D samo je moraš držati u frižideru. imam više tih svježih lushovih i DIY maski za lice i kosu i držim ih u kutiji na kojoj velikim slovima piše NIJE ZA JELO!!! da mi ko od ukućana ne bi pojeo masku misleći da je nešto slatko hahahaha

      Izbriši
    5. Jel to ona od čokolade koja izgleda i miriši ko prava čokolada?

      Izbriši
    6. nije, Catastrophie je od borovnice. a ima i od čokolade samo ne znam kako se zove :DD

      Izbriši
    7. Aha. onda tu nisam probala. Probala sam jednu koja se mora držati u frižideru a živa čokolada pa me također bilo strah da mi ju netko ne pojede, hihihi

      Izbriši
    8. http://www.lush.hr/shop/product/product/path/154_160/id/72/njega-ko%C5%BDe-svje%C5%BEe-maske-za-lice-catastrophe-cosmetic

      http://www.lush.hr/shop/product/product/path/154_160/id/77/njega-ko%C5%BDe-svje%C5%BEe-maske-za-lice-the-sacred-truth

      eto, te dvije ;))) uz magnaminty, to su mi najdraže maske.

      Izbriši
    9. Zvuči super,koliko vidim u sastojcima, nema mentola ,mogla bih isprobati pa da vidim ima li nade za mene i Lush :D

      Izbriši
  6. Volim ovakve postove, sa proizvodima koji dobiju crveni karton :D takodjer sam na "vi" sa lushom i izbjegavam ga maksimalno, mada, moram priznati da sam prije neki dan razmisljala da kupim tu masku, mask of magnaminty i sad tebe citam... :/ i kako imam osjetljive oci, mislim da bi isto prosla kao i ti :/
    Coco

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Definitivno mislim da je sve individualno, ono što meni ne odgovara ne znači da drugima nije super.
      Svatko treba probati da bi znao kako mu neki proizvod odgovara ili ne.

      I ja volim crne liste ali i bijele..:D

      Izbriši
  7. Također nisam ljubiteljica LUSH-a, ili me je iritiralo, ili nije djelovalo ili se pokvarilo :D

    I slažem se za Kerastase- prerazvikano !

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Možda smo jednostavno kupile krive proizvode :)

      Izbriši
  8. Bome, ima nas koje ne volimo Lush ili na nama u najmanju ruku ne funkcionira ništa :D
    Ja sam baš nekidan natipkala svoje empties i throwies postove. Uglavnom te neke stvari pokušavam do kraja iskoristiti koliko ide, no ono što je kod mene throwie znaš da je toliko koma da me je sram to prosljeđivati drugome i ide direkt u kantu :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Također, ono što mi je naštetilo leti u smeče, eventualno ako sam pogriješila u izboru proslijeđujem dalje, idem pročitati post :)

      Izbriši
    2. Ma to su stari, tek mi slijede za par dana novi :D

      Izbriši
  9. Hahaha ti i Lush i niste neki prijatelji? ;) Vidiš, dok smo imali Lush u Splitu, u početku sam kupovala maske za kosu i lice i nisu mi bili nešto, a onda mi je počelo ići na živce šta cila Marmontova (naša ST ulica-šetnica prije Rive) smrdi/miriše na Lush i kad su ga zatvorili, nije mi falio. I sad čitam kod drugih beauty blogerica uglavnom razne pohvale za njihove proizvode, pa sam se prijavila kod njih u jednu od trgovina na tretman lica (idući pon.) i baš jedva čekam ić da vidim koji će mi bit feeling. Trenutno ponovo imam želju kupit neku masku... :GLEDA ZAMIŠLJENO U DALJINU: ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Upravo iz istog razloga, prejakog mirisa u dućanu me svaki put odbijalo da uđem :D

      Drugi razlog su prenapasne prodavačice što mrzim :)

      Izbriši
  10. Joj super post! Vecinu od nabrojanog nisam probala. Lush maska mi je npr super. Mada ja nemam osetljivu kozu i oci. Imam samo jednan oredlog za tebe - a da krenes da zaobilazis Lush? :P

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ahahah, odličan prijedlog kojeg se držim, ali previše pohvala čitam pa moram i ja isprobati :D

      Izbriši
  11. Ja sam kupila Estee Lauder set,cak mislim isti prijateljici za rodjendan :D .. a ona je meni uzela maskaru,drugacija je od ove..stim sto je meni nekako bolja njena :D .. ajd valjda ce joj nesto valjati :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne znam koliko ti je prijateljica zahtjevna, no međutim mene je dosta razočaralo jer sam očekivala od EL bolju kvalitetu posebno olovke za oči :(

      Izbriši
  12. Mene svako malo nešto razočara, pogotovo kad kupim neki skuplji proizvod pa na kraju ispadne da je lošiji od nekih drogerijskih za dvadeset-trideset kuna :-D
    E ovako Apivitu sam napokon uspjela isprobati, i to Hydratation plavi serum i Radiance zeleni, te Aqua Vita kremu za koju je malo reći da je loša jer isušuje i ima bezvezan sastav. I ja se nekad to sjetim pogledati nakon što sam već dvaput koristila proizvod i lagano se zacrvenila :-/ Dijelim tvoje mišljenje o spomenutim serumima iako mi plavi sad nije bio ultimativno loš, al nekako prebrzo ispari i definitivno je prelagan za mene (a čak nisam ni u najgoroj fazi dehidracije, sanirano do umjerene faze :-D), dok mi se zeleni puno više sviđa jer je nekako konkretniji, kompaktniji i dugotrajniji. Opet preskupo je to za kupnju kod nas i s obzirom na količinu, i mislim da za tu lovu mogu naći i bolje proizvode :-D
    Ovo za Lierac High Comfort peel me malo iznenadilo, isti proizvod mi je na 'jednog dana wish listi'...
    Imam i tester Rootsa al sad me strah to staviti na vlasište koje je problematično i bez ikakvih mojih eksperimenata i intervencija :-D Ni Lush i ja nikako na zelenu granu... Meni se čini da su maske najbolji dio Lush asortimana a ostalo sve nekako slatko i šareno, a zapravo meh, iritirajuće i isušujuće.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Znam koliko si ti kritična prema kozmetici i pravo je slavlje kada nešto pohvališ, hahaha, šalim se. Tako i treba :)

      Lierac High Peel ne daje baš rezultate, za novce koliko košta mogla sama kupiti na litre AHA kiseline koju je Estee preporučila i imala prave rezultate. Ovako sam izgubila još jednu zimu s krivim i neučinkovitim proizvodima :(

      A Lush...hm, ne znam što bih mislila i rekla. Roots mi je dva mjeseca bio ok a onda izazvao pravu katastrofu na vlasištu :(

      Izbriši
    2. :-)))))
      Ma ja valjda imam često prevelika očekivanja, pogotovo kod skupljih stvari, a nekad proizvod ne ispadne ni prosječan, pa me to skroz razočara i pokopam ga skroz :-D

      Evo kad smo kod takvih, početkom ove godine sam kupila Guerlain Lingerie de peau puder. Na netu sam samo čitala hvalospjeve i guglala swatcheve da ne fulam nijansu, sastav pogledala nisam. I ulovila ga prilično povoljno, stigao on sav divan i luksuzan, ma ja u ekstazi bila :-D I nijansu sam čak pogodila. No već pri trećem korištenju sam primijetila da taj puder živi neki svoj život jer svaki pogled u ogledalo je doslovno iznenađenje i neizvjesnost budući da nikad ne znam kakvo ću stanje zateći - nekad oksidira, nekad ne, nekad traje do 6-7 sati, nekad nakon 3 nestane, pa mi je znao dodatno isticati suhoću na obrazima i čelu, iako je nakon nanošenja sve fino zagladio zbog sikilona i svile, a sve to ovisi o podlozi, klimatskim prilikama, te jesam li u otvorenom ili zatvorenom prostoru. Pa sam ga probala nanositi prstima i sa dva različita kista, al ista stvar. Ja luđi proizvod u životu nisam imala, nema s čim nisam eksperimentirala da izvučem ono najbolje iz njega, al jednostavno ne ide. Na kraju sam tek naišla na informaciju da mu je alkohol četvrti sastojak i bez obzira ne te priče o cvjetnoj vodici, drugoj koži i hidrataciji, on zapravo i nije za moj tip kože. A ja sam tako htjela da mi se svidi i da se dugo družimo :-D

      Izbriši
    3. Ahhh, totalno te razumijem. Što se tile Guerlain-a, odavno sam raskrstila s njim što se tiče preparativne kozmetike i pudera.
      Još jedino imam njihov iluminator koji je pri kraju ali mislim da ga neću više ponoviti.
      E da, imam i bronzer koji je recimo kralj. Mislim da su ipak eksperti za ljetnu kozmetiku nego sve ostalo :)

      Izbriši
  13. Ja sam jedina valjda koja nije nikad isprobala Lemony Flutter :D rijetko koji Lush proizvod mi odgovara i trenutno imam doma samo Bubblegum peeling za usnice

    Kerastase maska mi je odlična :)
    Estee maskara čeka da potrošim ili bacim neke maskare koje koristim, sad me baš zanima kakva će biti meni :( EL pudere i korektore obožavam i sjajila su im pristojna

    za Illamasqua mi je žao zbog sastava, ne usudim se isprobavati ništa njihovo što ide na obraze, ruževi svi koji su mi se svidjeli su mi isušili usnice, sjenila su mi nedovoljno pigmentirana, jedino mi se sviđaju pigmenti i sjajila. i Motto mi je na wishlisti već neko vrijeme, a definitivno otkad ga je Ivana nahvalila :)

    ostalo nisam probala :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Probat ćeš ako ne prije, kad se vidimo :D

      Čitala sam pohvale kod tebe za Kerastase i problem je što si ti izabrala dobar proizvod za svoju kosu no moja je tanka i jadna i jednostavno ju maska oteža i napravi još tanjom.

      Što se tiče Illamasque, ruževi koliko god su mi bili privlačni, nikad nisam nijedan kupila jer su stvarno presuhi i truse se s usana.
      Što se tiče njih ostajem na Mottu, jednoj olovci za usta i jednom sjenili do daljnjega..

      Izbriši
    2. sad sam išla gledati status pošiljke, još je u Americi :( no konačno se dokopala New Yorka (iz Denvera poslano), pa će sad valjda brzo :)

      stvarno je najbitnije kod proizvoda odabrati pravi proizvod za svoj tip kože/kose, inače i najbolji proizvod ispadne loš :)

      slažem se za Illamasquu, kupit ću još Motto i to je to, nakon što sam isprobala nekoliko proizvoda, stvarno mi nije jasan hype oko njih. Priča im je super, ali to je to. Radije ću onda ili dodati još nešto novaca pa kupiti kvalitetan high end proizvod ili ću i za manje novaca (još bolje) kupiti i jeftiniji proizvod jer za masu Illamasqua proizvoda se nađe jeftinija alternativa.

      Izbriši
    3. Slažem se, još ajde da sama procijenim nešto pogrešno nego odem kao kod "stručnjaka" i oni mi prodaju proizvod koji apsolutno nije za moj tip kose.

      Illamasqua zasad kod mene love/hate odnos dok me nešto stvarno ne obori s nogu a to je u zadnje vrijeme jako teško :D

      Izbriši
    4. ma odavno se više ne pouzdam u "stručnjake", stvarno sam imala malo pozitivnih iskustva s njima, tako da radije sama proučim i dođem po ono što želim (ili naručim) jer stvarno sa svojom stručnošću znaju zeznuti čovjeka :/

      ja ću još uzeti Motto, no i dalje ih redovito pratiti, baš za slučaj da me nešto obori s nogu, no ne znam što bi trebali izbaciti da me oduševi :)

      Izbriši
    5. Btw, nisam ni ja nikad kupila/probala Lemony Flutter, nisam baš za te stvarčice za nokte pa me on nije zanimao ni kao krema za ruke. Meni je HG krema Afrodita Aroma Rich Care u smeđem pakiranju <3

      Izbriši
  14. Odgovori
    1. Nema na čemu, drago mi je ako ti je pomogao :)

      Izbriši
  15. Sjajan post ;) ...sjajan ;) .... ima par stvarčica (5-6,7) koji su meni ili dobri ili sjajni i baš mi je žao da tebi ne odgovaraju :( ali isto tako ima par stvarčica (2-3) za koje se slažem - totalni promašaj ;.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :)

      Naravno, kako sam napisala već, 100 žena - 200 sisa :)

      Izbriši
  16. Nista kao hejterski postovi! :D
    Obavezno pisi o Shiseido BB kremi, bas me zanima zasto te je razocarala, a ovi JI proizvodi prema tvom opisu skroz lose deluju, nikako u skladu sa cenom. Sto se tice Hollow pigmenta - e neka sam jednom procitala nesto lose o njemu, imam ga i jednostavno ne razumem zasto se zenama toliko svidja!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. :D

      Zaista volim nešto pohvaliti kada mi odgovara ali itekako pokuditi ako mi ne valja.
      Naravno, kozmetika je individualna i to ništa ne znači ako meni nije dobro:)

      Izbriši
  17. Ponekad mi se čini da s Lushem svi imaju love-hate relationship :). Moram priznati da ni sama nisam iznimka: već se par mjeseci kunem u njihov Fair trade honey šampon i Buche de noel čistač za lice, ali mi je sapun koji sam kupila istom prilikom naprosto u-ža-san (nažalost, jer divno miriše po čokoladi), balzami za usne pretvrdi, a pločice za masažu premasne i uopće se ne upijaju u kožu. Ali moram priznati da me Mask of M. i dalje privlači, i već vidim da ću je probati :)

    Ono što me fascinira jest kada uopće uspiješ probati/potrošiti sve te proizvode - uvijek imam osjećaj da meni jedinoj kozmetika traje 'sto godina', i da i stvari koje bih htjela testirati jednostavno nemam kada, jer ono što aktualno trošim traje i traje :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Istina, kozmetika se sporo troši posebno dekorativa. Ali eto, kako sam bila opisala u svojoj dnevnoj rutini puno trošim čistilica za lice i krema te seruma :D

      Kod nekih stvari, dovoljno mi je nekoliko nanošenja da procijenim da li mi odgovara ili ne :)

      Naravno, i ja imam prepune ladice neotvorenih proizvodakoji čekaju da dođu na red :)

      Izbriši
  18. Otkako je Lush kod nas u Splitu zatvorio, nisam kupila ništa njihovo. Sjećam se da bih prije stalno visila po njihovom dućanu, ali to je većinom bilo zbog krutih dezodoranasa, šampona i kupki. Nisam koristila ništa njihovo za lice :)
    Što se tiče ostalih proizvoda, drago mi je da si napravila ovaj članak jer sam imala neke stvari na WL koje sam u svibnju namjeravala kupiti, poput Apivitinog hidratantnog seruma ili Kerastase Bain Bio šampona... Kada neke stvari ne možeš probati već ih kupuješ naslijepo, drago mi je da postoje ovakvi postovi!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Istina, no međutim to ništa ne znači da ti proizvodi ne bi tebi bili savršeni.

      Moja kosa je tanka i ravna i slabo joj koji šampon može učiniti čuda, a Apivita plavi serum je zaista bio preslab za vrijeme zime. Eventualno sad na prijelaznom razdoblju bi mogao proći kod mojeg dehidriranog lica :)

      Izbriši
    2. Moja koža je užasno dehidrirana, pogotovo zimi kada se zna i ljuštiti pa ako tebi nije pomogao ovaj serum, sumnjam da bi meni :)

      Izbriši
  19. kad je bia lush u nas, dosta sam toga koristila. gelove za tusiranje, polocice za tilo (celly, masaza, njegujuce), sampone za kosu, kugle za kupanje...sad se vise i ne sicam ugl nisam nikad nista koristila za lice ali od ovoga svega, miris mi je bia najbolji! vecina toga je isusivala kozu, a i ako nije, nije opravdavalo cijenu. najgori mi je bia kruti sampon, a plocice za tijelo su bile ocajno masne i to se nikad nije upilo (valjda sam ja imala previse svoje masnoce u tilu XD ).
    angel je i jedan od mojih omiljenih mirisa, iako sam rigala na njega u drugom stanju (jer sam nosila jednog pravog anđela pa mi nije triba ovi drugi umjetni :D). nisam nikad razumila potrebu kupovanja parfemski deo sprejeva :oo:. ali zaista... ja parfemski ljubitelj svega i svacega, prije bi se latila parfema za kosu, body mista, sapuna, ulja i ostalih parfemskih popratinih proizvoda nego parfemskog dezodoransa u spreju. meni je to bacanje novaca. bolje je i ucinkovitije uzet parfemski deo u stiku ili parfemski losion ili pak kremu. pricam ovoliko o tome (ne osuđujem nikoga i ne gadim XD) jer znam masu zena koje uporno kupuju te dezodoranse koji uglavnom ne traju, a prodavacice u parfumerijama to cesto uvaljuju i forsiraju jer kao pa to je slicno ka i parfem, ima ga vise i isto mirise. aha. btw ja stavljam ispod ruke parfemski losion nekad umisto dea ali ja i neman nekih problema sa znojenjem. koliko sam tih parfema nakrcala u sebe, mislim da mojim venama kolaju i angel i alien i ostala ekipa XD. i da, angel zna imat znojavu notu, posebno liti. zato je parfemska krema i losion SAVRSENSTVO!!!!!!!!
    jane iredale sam cula da je 'mnogo buke nizasto' pa srica nisam pohrlila peglat karticu. iako me neke stvari privlace, narocito peeling.
    kavijar iman od pupe, kupila sma ga ima 4 miseca i eno ga jos stoji zapakiran, nikako da uvatim vrimena da probam, a kupila sam crni za zimu, sad mi i nije napet.
    apivita za usne je i meni shit. serume nisam probala, a tila bi zeleni s tim da bi ga narucila s neta, znaci to je nikad XD.
    dior palete su meni krasne, pigment, trajnost, odlicna sjenila. s tim da meni dior i svako sjenilo malo sklizne u kutu oka. mislim da mi se malo maste kapci. art deco bazu prije koristila (prije nego sto sam se popela na dior XD). chanel quads su tesko sr*nje. boje su super ali se truse, slab pigment... to mislim na ove zapecene. one americke su bolje kao ova novogodisnja paleta koja je prekrasna! ova nova dior mono cu preskocit, imam jedno staro mono i ok je. estee violet underground sam probala i bila mi je krasna kao i ona ljetna koja mi je umakla, tako da mislim da bih te defo kupila jer mi se cini kvalitetne, za ostala sjenila ne znam ali nisu mi ni napeta ka ni njihove maskare koje ne koristim skupe osim u boji. njih sam imala svih vala. olovke isto nisam koristila he osim dior i super sam zadovoljna! stylo yeux mi je tiha patnja :).
    illamasqa nikad vidila ni probala. neki je hvale, neki kazu nista specijalno... meni je npr inglot srednja zalost. ne mogu rec da sam puno probala, rumenila, sjenila i neki puder, a s obzirom da zene hvale posebno prva dva, meni je bilo bzvz posebno sjenilo koje se tesko razmazivalo... :/
    kerastase isto nisam uzimala jer dosta zena kaze da su precjenjeni. iako bih volila probat neko ulje ali mislim da sam skuzila da ta ulja za kosu meni uopce ne pomazu iako iman suhe vrhove.
    ajme bit ce svima idem na nerve sa dugim postovima XD, a kad volim razglabat o kozmetici, posebno ako je to nesto sto sam koristila ili sto zelim :D.
    i super mi je ova hate lista, tako i ja malo smanjujem svoju wl bez obzira na neke razlicitosti tipa koze, kose...ukusa i sl.
    sad se veselim wl XD!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja volim kad se raspišete jer tada i ja naučim puno od vas :)

      Što se tiče parfemskih popratnih linija kao što je ovaj deo roll-on, moj dragi koristi valjda 10 godina mušku inačicu A-men stick-a, i jedini je koji mu odgovara u potpunost: ne uništava košulje, zaustavlja prekomjerno znojenje i ostavlja super miris, stoga sam i ja htjela bar jednom imati pošteni roll on misleći kako će i ženski biti dobar kao muški. Međutim-nije. Što se tiče mlijeka, krema i losiona parfemskih linija, oni mi uopće nisu napeti.Srećom mazalice za tijelo me apsolutno zadovoljavaju drogerijskog tipa i sve što imam od skupih mazalica za tijelo su isključivo pokloni.

      Što se tiče Inglot-a, nisam nikad ništa probala a eto od Illamasque par stvari i neke su super a neke mi ne valjaju , jednako kao kod Dior-a, Estee Lauder i svih ostalih kuća.
      Ja se jednostavno ne mogu zakleti u jedan brand već kombiniram i isprobavam od svakog pomalo. I tako sam s vremenom stvorila neke svoje favorite koje upravo tipkam :)

      Izbriši
  20. Ja jedva čekam recenziju Shiseido BB kreme, baš mi je žao što ti nije odgovarala, sada me zanima što pa jedva čekam post.

    Inače ne znam da lis si probala zeleni korektor od Artdeca ili Inglota, odlični su za prikrivanje crvenila :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Recenziju Shiseido BB kreme ću brzo objaviti a što se tiče zelenog korektora, imala sam samo jedan od Oriflema davno. Mogla bih probati Art deco, volim tu marku :)

      Izbriši
  21. Baš sam namjeravala probati Dior mono sjenila, ali sam već na više mjesta pročitala da su jako loša, pa bježim od njih. Iako ima jako lijepih boja .... Biti ili ne biti?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ima super boja, ja sam skoro uzela još dva. Srećom da nisam jer mene su razočarala, što ne znači da tebi ne bi bila odlična. Treba probati :)

      Izbriši
  22. Meni se Lierac High Peel svidio. Uljepšao mi je kožu taman onoliko koliko mi je trebalo. :)

    Hehe, vidim da s Lushem nisi na zelenoj grani. :D Ja u zadnje vrijeme koristim njihovu svježu masku 'Brazened Honey'. Stvarno je odlična, mada me je iznenadio neugodan miris pošto sam naviknuta na to da sve njihovo divno miriše.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Lierac je ok ako nemaš puno toga za "popraviti" kao ja. S obzirom na čak 10 % Aha kiselina očekivala sam bolje rezultate.

      Lush i ja stvarno nikako na zelenu granu :D

      Izbriši
  23. Lush ne volim. Nikako. Previše novaca. Oduvijek. Za serum mi je drago da nisam pokleknula jer ne dam 600 kuna iz principa. Dior mono sjenila čisti promašj, ne znam kako im se to moglo dogoditi. Ostalo nisam probala, ali vjerujem ti na riječ.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Etooo, imamo potpuno isto mišljenje :D

      Samo...na koji serum misliš od 600 kn ?

      Izbriši
    2. Ah da, oni u paketu po dva komada koštaju preko 600 !

      Izbriši
  24. volim ovakve postove :D
    kad je kozmetika u pitanju, teško je slijediti nečije savjete jer svatko od nas ima drugačiju kožu, nekoj paše ovo, drugoj ono... ja se srećom ne palim na skupu kozmetiku ali mi je isto muka kad naiđem na nešto što ne paše... srećom, uvijek se nađe netko kome će to pasat ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tako je, svi smo individualni i ono što nekom nije dobro, drugom je savršeno i obratno

      Izbriši
  25. Bas sam citala hvalospeve o Lemon Flutter ili kako se vec zove. xD Prva si za koju znam da joj se nije svideo.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Znam puno pobornica ali i onih nezadovoljnih poput mene. MIšljenja su dosta podijeljena, s obzirom na moje grozno stanje zanoktica, moja očekivanja nije ispunila :(

      Izbriši
  26. ja imam jedan make up factory lak za nokte i baš ga volim, jako se nanosi, dugo traje. ma baš nemam zamjerke. ostale stvari nisam probala. hollow sam dugo željela i na kraju odustala od njega. i dobro da jesam :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Moguće da s ovim mojim nešto ne valja ali stvarno je jako loš :(
      A Naked, preporučujem isprobati na licu prije kupnje, poznavajući tvoju kožu mogla bi reagirati kao moja :(

      Izbriši
  27. Neki od ovih proizvoda su na mojoj shopping listi: Shiseido BB krema, Jane Iredale mineralni puder, Apivita serum za hidrataciju, Lush Lemony Flutter i Nubar lakovi ali sada ću odustati od većine (osim Apivita seruma jer me i dalje jako zanima, a svaka koža je drugačija i Lemony Fluttera jer ga već godinama valjda hoću kupiti pa nikako). Baš me zanima zašto ti Shiseido BB krema nije valjala, inače volim njihovu preparativu i mislila sam da bi BB krema mogla biti super. Šteta za Kerastase, ja ih obožavam, upravo ova dva proizvoda sljedeća planiram kupiti (javi ako ih budeš prodavala :D ), a do sada sam isprobala nekoliko linija i sve su mi bile više nego odlične. I baš čudno za Dior mono sjenila, njihove palete su mi jedne od najboljih. U svakom slučaju, hvala na super članku. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Upravo kako kažeš, svaka koža je drugačija i ono što meni nije ispunilo očekivanja, ne znači da tebi neće biti odlično.
      Ja možda previše očekujem s obzirom da su renomirane tvrtke pa se vjerojatno zato razočaram :)

      Izbriši
  28. Znači nisam jedina koju Lush nije oduševio! :D Obožavala sam Lush dok su njihove kugle za kupanje i sapuni bili jedino što sam od njih isprobala jer sam veliki sucker kad se radi o mirisima, a Lushevi proizvodi me stvarno mirisom osvajaju! No čim sam počela isprobavati neke proizvode za njegu kao i šampon ostala sam razočarana jer osim što super mirišu meni nikakve druge rezultate nisu dali, a za tu cijenu samo miris mi nije dovoljan. :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nažalost, apsolutno isti slučaj kao moj :)

      Izbriši
  29. Meni su Diorovi ruževi zakon!

    OdgovoriIzbriši