Noviteti ožujak

Posted by Dear Skin at 22:50

Što sam šopingirala u zadnje vrijeme..




Često čitam ovakve postove s novitetima na blogovima koje pratim, stoga sam i ja odlučila skupiti sve na hrpu i napisati što sam ja kupila u posljednjih dva-tri tjedna

DEKORATIVA:


S lijeva na desno:

- Clarins mono sjenilo nijansa 12 aubergine za što je zaslužan ovaj post s bloga Missundattood

- Illamasqua pigment za obrve u nijansi Motto, jer kad sam vidjela Ivanine obrve s bloga Anaviglam
pohitala sam po njega, jer potpisujem da nikad nisam vidjela ljepše obrve od Ivaninih :))

- Urban Decay Naked basic paleta, i opet kriva Missundatood :D

-Dr. Hauscka limitirana paletica sjenila

- Lancome Teint Visionnare puder za kojeg sam već i napisala recenziju


Malo mazalica za usne:

- Dermalogica renewal lip complex

-Shiseido ruž, nijansa PK 343

- Dior Lip Glow, limitirano sjajilo , jedno za rezervu :D

- Dior Lip Glow, nešto bez čega ne mogu i što sam opisala  ovdje  :)

- Ok, tu se našao i YSL Touch Eclat korektor no 1


Na ovoj slici su pokloni dragih prijateljica:

- okoloočna kremica, tester

- prozirni puder za matiranje

- tekući puder Refiner, tester

- Shiseido sjenilo u nijansi BK 912

-olovka za usne u nijansi OR310

- sjajilo za usne u nijansi RD 404

- Eveline tuš kojeg svi jako hvale :D


Kistovi :

- Dr. Hauscka Eye Definer brush

- Illamasqua kist za obrve


Naravno, nisam mogla zaboraviti noktiće :D

- Diorlisse smow pink 800

- OPI My very first knockwurst za što je bio okidač ovaj post s Gyrlish beauty bloga

PREPARATIVA:


- tu se našao i jedan parfem Shiseido ZEN Secret Bloosom

- Benefiance wrinkle resist pjena za čišćenje i tonik za lice

- Mini krema za učvršćivanje tijela


- Zatim je stigla Kiehl's hidratantna krema koju sam kupila popola s dragom Ivanom s anaviglam bloga, jer smo zaključile da je količina od 113 grama zaista previše za svaku posebno :D

- i Lilly krema za problematičnu kožu, koju mi je poslala Ana s bloga Beuty stuff by Ana, hvala draga <3

KOSA:


-Annyer boja za kosu, prvi put da ju isprobam :D

- Loreal Techni Art krema za zaštitu od topline

- Revlon SOS šampon za osjetljivo vlasište

- Kerastase ulje za tanku kosu kakva je moja :)


Ovaj mjesec odlučila sam imati i lijepe frizure pa sam kupila čak dva uređaja koja će mi pomoći u tome: peglu i uvijač za kosu :))

I za kraj, nešto vrlo specijalno i ekskluzivno za mene a to su okoloočna krema i serum za lice napravljeni isključivo za mene i prema mojim potrebama !
Autor : Starleta i njena Green Girl kozmetika 


Moram priznati da sam jako uzbuđena radi ovih proizvoda, jer osim što su mi  okoloočne kreme i serumi za lice najveći fetiši, ovo je prvi put da je neko radio kozmetiku specijalno za mene s sastojcima koji su potrebni mojoj koži <3
Također, prvi put da isprobavam prirodnu kozmetiku koja nema parabena i ostalih fuj sastojaka, isprobavanje je započelo, jedino moram uvesti naviku držanja kozmetike u hladnjaku:))

Recenzije svega, uskoro !

Kako Vam se čini moj ovomjesečni šoping i što ima novoga kod Vas?


94 komentari:

  1. Uff bome si se istrošila:), Koje ti je marke figaro i jel dobro uvija? i ja si moram nabaviti neki..mislila sam remington pearl wand..

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bome jesam :))
      Remington su i pegla i figaro, s obzirom da su mi to prve takve naprave, ja sam zadovoljna jer ne znam kakve su druge XD

      Izbriši
  2. Jao draga koliko divota na jednom mjestu...vjerovatno kada napišem ovaj komentar idem još jednom u pregled fotkica :D:D:D...ja jedva čekam recenzije te se nadam da ćeš sa svime biti zadovoljna ;D!

    ps-hvala za kompliment :D!

    lp

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja se nadam da ću biti zadovoljna a s nekim stvarčicama sam već iznimno zadovoljna ;)

      ps- to nije kompliment već činjenica <3

      Izbriši
  3. Uuh, umorih se od samog gledanja slika! Svasta si pazarila! :D I ja sam pozelela pigment za obrve kada sam ga videla, ali avaj, kod nas Illamasqua nije dostupna. Jedva cekam sve te recenzije! :) Inace, bas me zanima sta mislis o Lilly kremi! :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala LeClaire :)

      Šteta što nema Illamasque kod tebe, ali uvijek imate nas da vam pomognemo u svemu :D

      Čim ju dobro isprobam, pišem i svoju recenziju Lilly kremice :D

      Izbriši
  4. kakva je ova kiehl krema? i ja bi sebi uzela za moju dehidriranu kozu :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nažalost, tek je stigla pa ju nisam još istestirala ali zasad mogu reći da je vrlo obećavajuća :)

      Izbriši
  5. Kakav odlican i ogroman haul :)! Fenomenalni artikli. Meni su najvise paznje odvukli Naked basics i Dior lakic koji su mi na wl :)). U zdravlju sve da ih koristis :))))).

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Dijana:-)

      Naked paleta i Dior lak su božanstveni i ne miči ih s WL, na mojoj su bili predugo :D

      Izbriši
  6. Uh stvarno si svasta kupila. Eh da meni sad to sve padne sa neba! Tj ne mora sve ja bi samo Lancome puder :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahhaha, da bar kozmetika pada s neba, gdje bi nam kraj bio? :D

      Izbriši
  7. Divne si stvari kupila, bas me zanimaju proizvodi green girl kozmetika :)

    Drago mi je da ti je napokon stigla, nadam se da ce ti odgovarati :) I nema na cemu :**

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Ana :)

      Kremica je napokon doputovala i dočekala me jutros u kasliću :)

      Svakako,dojmove javim uskoro :)

      Izbriši
  8. Da sam ovo pokupovala, tri zivota bih otplacivala dugove :D salim se, lijepa kupovina :)) i ja bih nesto da mi se smucka iskljucivo za moju kozu.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. :D

      Hvala ti:)

      Ovo s kozmetikom "baš za moju kožu, moram priznati" da me najviše veseli :))

      Izbriši
  9. Sve je divno i zaista impresivna kupnja al možda ćeš se iznenaditi kad kažem da najviše isčekujem recenziju Starletinih stvarčica. Odo malo proučiti ponudu B-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala miss :)

      Uopće me ne iznenađuje, kako sam napisala, i mene ove dve stvarčice najviše uzbuđuju od cijelog šopinga :)

      Izbriši
  10. sve je divno dibno divno ♥
    Hauscka paletica mi je krasna, ali sam zaključila da mi stvarno ne treba
    UD Naked Basics je na listi, morat ću je više skinut sa dnevnog reda i kupit ju, ne znam što više čekam
    Starletina kozmetika me privlači jako, a sama sebi sam rekla da neću više kupovati kremice dok bar nešto ne potrošim :(
    a Shiseido stvarčice, mazalice za usne, ma savršeno! Daj i češće objavljuj ovakve postove, veselim se takvim postovima kao da sam ja to sebi kupila :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :)

      Htjela sam ja češće objavljivati ali mislit će te da sam poludila :P
      Kod mene se kupovine kozmetike odvijaju soro svaki drugi dan :D

      UD paletica je krasna, vjerujem kad ju kupiš da će ti istisnuti mnoga sjenila iz upotrebe kako je i meni :)

      Izbriši
    2. ma meni je to divno gledati, ja bih stalno takve postove čitala i gledala :)
      ali vjerujem da ne bi baš svi to gledali kao ja :)

      ma morat ću tu paletu uzeti, stvarno je posebna, a i realno, najviše i nosim takve boje, pa mi i treba :D

      e da, i šampon me jako zanima, javi kakav je ;)

      Izbriši
    3. I ja obožavam gledati novitete, to su mi također najdraži postovi :)

      Svakako, javim za šampon :)

      Izbriši
  11. Aj, padoh sa stolice :))) Sve je prekrasno, jedva cekam recenzije <3
    Coco

    OdgovoriIzbriši
  12. oo kakav shopping :D ne mogu da prestanem da gledam slike i da se divim :D

    OdgovoriIzbriši
  13. Ajme predivna kupovina !!
    Za kakvu je kosu ovaj Revlon šampon?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :)

      Revlon Sos šampon je za osjetljivo vlasište kada te svrbi od svega i svačega :D

      Izbriši
  14. Čitam li ja negdje ovisnicu od Shiseido proizvodima? :P Trebali bi ti slati gratis stvari. Sve mi je jako lijepo. YSL sam isprobala, Zen imam i ja. Dr.Haushka LE je predivnaaaa, vidjela sam ju uživo, jako nježna i ženstvena. Od Kiehlsa bježim zbog razočaranja okoloočnom kremicom. :( Dior je moja prva ljubav. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. :D
      ovisnica sam ja o svemu :D

      Shiseido jako volim, imaju genijalne stvari.

      Žao mi je da si se razočarala s Kiehlsom, tako i ja , kad mi jedan proizvod ne odgovara, otpišem cijeli brand :D

      Izbriši
  15. Divno noviteti, sve je tako lepo odabrano i kupovine i pokloni!

    OdgovoriIzbriši
  16. Super stvarcice!
    Gdje si kupila ovu slatku Hauschka paletu i koja je cijena? Thx

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :)

      Kupljena je u Bio&Bio, cijena je oko 198 kn, nju ću slijedeću recenzirati :)

      Izbriši
  17. Divni noviteti i odlican soping!
    Uzivaj u svojim proizvodima i pisi nam recenzije o svakom od njih ponaosob:-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :)

      Svakako, recenzije slijede :)

      Izbriši
  18. Woe, svasta nesto lepo si nakupovala <3

    OdgovoriIzbriši
  19. Wau, koliko divota samo na jednom mjestu :) Mislimd a bih ja bila najsretnijakada bih jedno popodne provela u tvojoj kupaonici :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. :D

      Slobodno dođi :)) Samo meni više stvari stoji u sobi nego u kupaonici :D

      Izbriši
    2. LOL, nemoj me sada navlačiti i u sobu jer ću ti je zauzeti :)

      Izbriši
    3. Samo ti dođi :)

      Napravit ćemo kozmetički tulum :D

      Izbriši
  20. Kakvo divno jutro :)
    Dosla na posao i umjesto da citam mailove, ja na tvom blogu ;)
    Jedva cekam recenzije prirodne kozmetike, do sada sam s njom na Vi, bas me zanima kako ce ti se svidjeti.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga :)

      I ja ujutro umjesto da radim, čitam blogove :D

      Također sam s prirodnom kozmetikom na VI i ovo je prvi put da nešto prirodno testiram i jako sam znatiželjna kako će funkcionirati kod mene :)

      Izbriši
  21. Au, kakva divna gomila! Priznajem da bih ti pokupila skoro sve, a naročito merkam one Shiseido proizvode...ali ne brini, neću u ZG ovog meseca :D :D
    Piši obavezno o ovim proizvodima napravljenim specijalno za tebe, baš me zanima kako će se pokazati!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga :)

      Ja jako volim Shiseido <3

      a ove specijalne stvarčice za mene napravljene, samo njih sad koristim i jedva čekam da podijelim dojmove :))

      Izbriši
  22. Predivne stvarčice! :)
    Jedva čekam recenziju Kiehl's kreme, evo stoji mi u košarici na strawberrynet i razmišlajm uzeti dok je na sniženju. Treba mi neka super hidratantna krema za preko noći, ova mi zvuči obećavajuće. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :)

      Za sad ti mogu jedino reći da nećeš pogriješiti s njom, pogotovo ako imaš nekog da podijelite , ja ju koristim također za noć i vrlo je hidratantna :)

      Izbriši
    2. Naručeno! :) Hvala, baš sam htjela isprobati nešto od Kiehl's kozmetike, jedva čekam da mi stigne.

      Izbriši
    3. Uh, baš si brza :D

      Svakako javi dojmove :)

      Izbriši
    4. Nešto je tmuran dan pa da se malo oraspoložim. :D Može, svakako javim. :)

      Izbriši
  23. Uh odličan shopping.... svašta bih ti ja maznula ;-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga :))

      Bojim se da bi ja više tebi maznula :D

      Izbriši
  24. Super shoping! Sve bih ti uzela!:)
    Spremam se za koji dan uzeti Starletin serum.Nadam se da će biti dobar kao i ovo ostalo što koristim..
    Samo bih te htjela upozoriti-kad sam ja prelazila na prirodnu kozmetiku lice mi je buknulo i dobila sam hrpu prišteva...to je normalno...nakon 10-tak dana se lice navikne i smiri i više nema nikakvih problema..tako ako ti se to dogodi sa serumom daj mu ipak šansu...
    pozz
    makoro

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala makoro :))

      Uff, što se tiće Starletinog seruma, koristim ga 4 dana dva puta dnevno i ni jedne točkice :))
      Nadam se da će tako i ostati. Puno ti hvala na toj info <3

      Izbriši
  25. Jao koji post, koji proizvodi! Nadam se da imaš dobar sustav alarma, ili barem protuprovalna vrata :D

    OdgovoriIzbriši
  26. auuu koji noviteti! blago ti se i uzivaj!

    OdgovoriIzbriši
  27. Kakav je Dr. Hauscka Eye Definer brush, jesi li zadovoljna? I ako ti nije problem napiši i cijenu i ako ga ima kupiti kod nas, gdje (isto bio & bio?). Hvala.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Dr. Hauscka Eye Definer brush je od prirodne dlake, vrlo nježan ali ne premekan, kupila sam ga također u Bio&Bio, cijena je 155 kn, postoji još i Eyeshadow Blender Brush, on je nešto skuplji i razmišljam da odem i po njega :D

      Izbriši
  28. Prekrasan šoping :O Ne znam što bih više željela.

    Pripazi samo s Lilly kremom da je nanosiš samo ciljano jer su Petrolatum i onaj Isporopyl iz sastava jako komedogeni...

    Ne sumnjam da ćeš s Green girl kozmetikom biti zadovoljna!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :)

      Što se tiče Green girl kozmetike već sam oduševljena :)

      a Lilly kremicu sam mislila samo na prištiče stavljati koji mi se obavezno javljaju jednom mjesečno po bradi :-(

      Izbriši
  29. i jesi ti sad odapela i otisla u raj :D?
    ja bi isto vecinu ovoga, a nesto cak i imam XD.
    ludilo!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahahaha:D

      Nisam još...neka sve prvo potrošim pa mogu u raj lijepa :D

      Izbriši
  30. Uh, prekrasno sve. Gledm sličice i uživam:)
    I Naked paletica, moja tiha patnja.
    I palo mi je na pamet da bi si ju baš mogla pokloniti uskoro za rođendan!Pa nema se 33 g svaki dan ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga :)

      I ja sam Naked paleticu duugo mjerkala dok nisam popustila, ako se želiš počastiti s pravom stvari za rođendan, onda je ova paletica super izbor :)

      Izbriši
  31. gdje si kupila naked paletu?

    OdgovoriIzbriši
  32. :D :D ajmeee ja kriva hahahhahaha ;) ;) ali, hvala na tagu! :D

    stvari su toliko prekrasne da sam par puta već vrtila gore dole sve :D ček iden opet ...

    evo me.. i nadan se da si zadovoljna sa sjenilima.
    I ja jedva čekan recenziju Starletinih proizvoda. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :-)

      Sjenila su predivna i jako sam zadovoljna :))

      Starletini proizvodi su debelo u upotrebi i uskoro pišem recenziju :))

      Izbriši
  33. Dobra zaliha. Ja sam jučer malo obnovila zalihe. :-)

    OdgovoriIzbriši
  34. Ajme DIVOTA!
    Suzdržat ću se od kupovine UD Basics.
    Ali zato me jako zanima Green Girl kremice i jedva čekam tvoje komentare.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Nuica:)
      Mislim da ću pred kraj tjedna recenzirati i napisati dojmove :)

      Izbriši
  35. Wooow, koji shopping. Najviše me zanima Teint Vissionaire :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :)

      Evo, tu su moji dojmovi o njemu

      http://eyedetoxx.blogspot.com/2013/03/lancome-teint-visionnaire-recenzija.html

      Izbriši
  36. Šoping i pokloni su divni, divni :))
    ne znam šta mi se više svidja!
    prelepo je :)

    OdgovoriIzbriši
  37. Shoping je mrak!! Skoro svi proizvodi su mi poznati, osim ove prirodne kozmetike.
    Možeš li molim te, napisati od čega kojih sastojaka je ovaj prirodni serum?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :)

      Serum i okoloočna su napravljeni individualno za mene. Naravno, imam popos sastojaka ali uskoro ću napisati recenziju te sve opisati

      Izbriši
    2. Super, jedva čekam!

      Izbriši
  38. Dr. Hauscka kist i paletu sam i ja zapikirala - može cijena?

    OdgovoriIzbriši
  39. Proslinila sam po tipkovnici od ovih divota :D UD basics paleta mi je na wish listi, a od ostalih stvari me najviše zanima prirodna kozmetika i željno iščekujem recenziju kad pošteno isprobaš! :) Imaju li kremice spf?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga:)

      Ako misliš na Green girl kremice, nemaju spf a recenziju sam upravo danas napisala :)

      Izbriši