Njega kože od 40 - 50 godina

Posted by Dear Skin at 12:11

I eto nas u desetljeću kada se odvijaju mnoge promjene u oragnizmu pa tako i na našoj koži.

Sjećam se prije nekih 15 godina, često sam promatrala žene s 40 i više godina koje su me fascinirale svojim izgledom.
Te žene su zračile nekom posebnom ljepotom i unutarnjim zadovoljstvom , nije stvar u izgledu koliko u ukupnom dojmu kada žene u ovom desetljeću šire svoju neodoljivu auru i to malo bora koje imaju daju poseban šarmantan dojam.
Iako znamo da s zrelom kožom dolazi sve suhiji ten radi gubitka kolagena i čvrstoće, ipak danas ima i dosta žena koje ulaskom u svoju zrelu dob počinju imati i problema s masnom kožom koju možda nikada dosada nisu imale.
Presudnu ulogu imaju naravno, geni , hormoni, način života, podneblje u kojem živimo, prehrana...ali što žena može napraviti za sebe?

1. PRIRODNA NJEGA

- iako priznajem, nisam što se prirodne njege "doma", ja osobno koristim proizvode koji mi odgovaraju bilo da su sintetički ili prirodni, ipak, moje mišljenje je da ulaskom u ovo desetljeće, žene bi se trebale okrenuti prirodnoj kozmetici jer hormoni rade, organizam doslovno usisava sve što unesemo na njega ( ne samo u ovom desetljeću, nego i inače ) i nije svejedno kakav ćemo dezodorans ili njegu za lice staviti na sebe.
Ako se odlučite na ovu vrstu kozmetike, potražite savjete stručnih osoba, ne upuštajte se u neka mučkanja same jer prirodna i aroma  kozmetika nisu u potpunosti bezazlene i tu stvarno trebate savjete što i kako.

2. NE BACAJTE NOVCE

- zaista Vam ne treba krema od 700 ili 1700 kn ili serum od 2500 kn :D
Bez obzira što sam ja naivna ili snob, i kupujem skupe kozmetičke preparate, moje iskreno mišljenje je da se može i za manje novca naći dobra kozmetika, samo ju treba naći :)
Neke stvari vrijede svakog novčića ali u suštini, vjerujte, puno stvari me jako razočaralo.

3. UV ZAŠTITA

- znam, jako sam dosadna s ovim savjetom, ali žene iznad 40 godina su jako podložne pigmentacijama ( opet radi rada hormona) i osim bježanja od sunca, kupite dobre šešire, naočale, kreme.
Ne zaboravite mazati RUKE i VRAT, oni su prvi izdajice godina :)

4. KREME ZA LICE

- ukoliko ipak volite konvecionalnu kozmetiku, birajte kreme koje odično hidratiziraju, sadrže alfa-hidroksi kiseline, retinol ili C vitamin s ostalim antioksidantima.

Ono za što ja mogu garantirati i što sam na svoje oči vidjela da je žena s 48 godina u samo dvije godine korištenja Tretion kreme uspjela izbrisati sve svoje pjege, hiperpigmentacije i bore.
Ako se odlučite za ovaj način, morate znati da je put dug i zahtjeva stroga pravila koja sam opisala u ovom postu .

5. ŠTO JOŠ DJELUJE?

- maska od tekuće stevije ili maska od tekućeg lecitina. Ukoliko imate problema s tonusom kože više nego s borama , te nakupljanjem tekućine, ove dvije maske mogu uvelike pomoći.

- Dermaroller

sigurno će Vas uplašiti ova spravica, iako ju ja imam ( naravno :D), ne koristim ju redovito , ali ona itekako ima smisla.
Nakon 35- godine, kolagen rapidno pada u organizmu i da bismo ga ponovno potaknuli, ova spravica može pomoći.
Ako se odlučite za nju, obratite pozornost da proizvođači sugeriraju korištenje svaki dan, no to nije toćno: naime, ovisno o dužini iglica ali ako koristite iglice od 1,00 mm dužine pa na više, svakodnevnim rolanjem možete samo uništiti novonastali kolagen, dovoljno je jednom mjesečno.


6. KOZMETIČKI TRETMANI

- iako ja nisam još bila ni na jednom, ono za što bih se ja odlučila su:

- mezoterapija

- fileri hijaluronom

- radiofrekvencija lica

O ovome ću napisati poseban post, za sad ću samo reći da umjesto novca na skupocjene kozmetičke proizvode, bolje uložiti u ove tretmane koji daju zadivljujuće rezultate, ali i ovdje veliki oprez jer danas svatko radi svašta i treba oprezno odabrati zaista stručnu polikliniku.

Ovo bi bili moji savjeti generaciji u koju ja lagano gazim, kako se Vi borite u ovom desetljeću i koji su Vaši savjeti generaciji 40+?

44 komentari:

  1. Moja se mama krasno nosi sa svojim godinama, baš damski, ne pretjeruje ni sam čim, make up je sveden na minimum a u svakojaka čuda ne vjeruje niti malo te njeguje kožu u sklopu svojih mogućnosti i moram priznati da joj je lice iznimno divno :D.

    ps - nadam se da to vućem genetski od nje :D!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. To ćeš saznati za 20 godina :D

      Iako moja majka ne polaže nimalo računa o kozmetici osim osnovnih higijenskih stvari, moram priznati da izgleda više nego odlično, što se tiče gena, ja sam sigurna da ih nisam pokupila i da moram puno raznih čuda raditi sa svojom kožom kako bih izgledala njegovano :)

      Izbriši
  2. Ja imam 45 godina, bore osim oko očiju nemam previše i slažem se u svemu napisanom.

    Žene jako griješe što ne paze na vrat, dekolte i ruke. Njeguju samo lice jer im je žao koristiti proizvode na vratu, a on je pravi pokazatelj godina :)

    Bravo za post, napisala si sve bitno i kako je zaista u ovim godinama.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Marijana :)

      To je tako istinito...žene kupuju skupe kreme za lice i da bi ih uštedjele zaboravljaju na vrat čija je koža jako zahtjevna i posebnu pozornost joj treba pridonijeti:)

      Izbriši
    2. Živa istina je ovo o koži vrata; ja prvo to gledam na ženi i tu nema fejkanja.

      Za vrat koristim posebne "jače" kreme od onih za lice jer koža lica i vrata se razlikuju kao što ni koža oko očiju nije ista kao ona na obrazima.

      Izbriši
    3. Tako bi i trebalo, jer je koža na vratu osjetljiva i tanka a žene joj dosta malo pažnje posvećuju, ja također vrat tretiram jednako kao lice ako ne i bolje :)

      Izbriši
  3. Super mi je ovaj clanak, iako volim misliti da pratim sve sto treba i ne treba, valja i ne valja, odgovara i ne odgovara po pitanju njege u 20tim godinama, vec polako "bacam" oko na njegu u 30tim pa i dalje. Cula sam za steviju, eto, nesto mi je ipak i uslo u uho :) Super post, volim se polako ali sigurno pripremati za godine (koliko god to smijesno izgledalo s perspektive djevojke od skoro 26 godina).

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Godine začas prođu, moje mišljenje je da već u tvojim godinama treba poraditi na prevenciji pa su kasnije "muke" puno manje , ali kako sam napisala , presudni su mnogi faktori.

      Nisam jednom vidjela da netko ko se njeguje ostari "preko noći", definitivno treba najviše poraditi nad sobom i prihvaćati svaku godinicu koja nas stiže :)

      Izbriši
  4. malo sam off :) ovo ponavljam pitanje s članka 20-30 :) Čitala sam malo o aha i bha kiselinama, i kaže kako su za komedone bolje bha kiseline (salicilna). Koliki onda postotak salicilne ima Cleanence K u usporedbi s ovom mojoj mixtura kremom? Miyu ima 2%..sad mi više ništa nije jasno

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tako je, za mitesere i komedone je bolja BHA kiselina, Cleanance K ima 1 % BHA i 8% AHA kiseline, te niski Ph 3,5 što je također jako važno jer ako krema ima veći postotak kiselina a nema dovoljno nizak Ph-slabo djeluje:)

      Izbriši
    2. zar nisu miteseri=komedoni?

      Izbriši
    3. Ne nužno, mogu biti i miteseri ali komedoni mogu i biti sitni prištiči boje kože i razne varijante nečistoće kože

      Izbriši
    4. hvala ti na svim odgovorima :)

      Izbriši
  5. Odlican post kao i svaki,iako sam mlada od ove skupine sa gustom sam citala.I da,hvala na brzom odgovoru u vezi Murad kozmetike.Ipak ostajem pri svojim pjenama umivalicama Caudalie i Loccitane,ova Murad je oko 200 kn,a ove su oko 130kn,nije bas mala razlika.

    OdgovoriIzbriši
  6. I da,probala sam jucer taj Aha Bha piling i nije bas taaaako poseban kako mi ga je teta u apoteci nahvalila,mislim piling ko piling,puno su mi drazi oni iz Lusha ili Loccitanea.A dobila sam tester i te kreme o kojoj si mi pisala,nesto sa c vitaminom,pa cemo vidjet kakva je...U svakom slucaju,znala sam koga pitat za savjet!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Murad ima super proizvoda ali kao kod svake kozmetike, neke su stvari precijenjene i nije potrebno plaćati proizvod koji se ionako ispire .
      I dobro da si dobila testere kako bi se i sama uvjerila u ono što ti odgovara a što ne :)

      Izbriši
  7. Roller možda je efikasan, vidjela sam jednu maminu prijateljicu u fazi nakon korištenja (kao da su ose izbole), ali rezultati su bili super. Ali mislim da je to ipak preradikalno.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Istina, radiklano je ali i djelotvorno. E sad, koliko znam u salonima to rade puno žešće nego kad sam rolaš kod kuće:)

      Izbriši
  8. Moja mama ima 47, nikad u životu nije koristila puder niti nekkave kremnice, serume, samo Niveu, a ima tako lijepo lice i nema previše bora. Ne znam jel su to geni, jel je to što je odrastala na selu ili nešto treće :)

    Prvi puta komentiram, pa moram pohvaliti blog, ovo je jedan o rijetkih koji redovito pratim- jednostavno otkriće godine :)
    Dok uhvatim vremena sve postove ispočetka ću pročitati.
    Ja sam inače okrenut što više mogu prirodnpj kozmetici.
    Imam 2 pitanja, pa bi bila zahvalna kad bi mi odgovorili. Idem slijedeći tjedan po ulja, pa me zanima jel su ona ulja u DM-u tipa orahovo, čičkovo i druga ulja (u onim malim bočicama.
    Da li je primjerice orahovo ulje zbilja od oraha (barem da je veći postotak oraha u njemu) ili je to neka mješavina mineralnog ulja i malo oraha ? (jel su kvaliteta uopće ta ulja šta se prodaju u dmu?)
    Drugo pitanje, imam 24 godine, koje ulje biste mi preporučili za bore ?

    Nakon vaših postova sam se zbilja zamislila i počela više razmišljati o svojoj koži. hvala :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala tina:)

      Svakako, geni imaju veliku ulogu ali i način i mjesto života. Mislim da ćemo mi u gradu puno prije ostariti :D

      Što se tiće tvog pitanja o uljima, pozvala sam stručnjaka da ti odgovori pa odgovor očekuj brzo :)

      Izbriši
    2. Draga Tina,

      Ne znam jesi li mislila na ulja za kosu ili na neka druga ulja u dm-u, ali najčešće su ta ulja rafinirana i sa dodatkom konzervansa (ona za kosu i slikona i mirisa).
      Moj savjet je da kupiš hladno prešana i nerafinirana ulja i njima njeguješ kosu i lice.

      Što se tiče njege lica, rekla si da imaš 24godine, a nisi napisala kakva ti je koža.
      Pa recimo, ako ti koža nije problematična, već ju treba hdratizirati i spriječiti starenje preporučila bi ti mješavinu ulja, a ulja koja možeš dodati u tu mješavinu su lješnjak, jojoba, avokado, argan, sjeme marelice, plod divlje ruže.
      Za njegu oko očiju shea maslac, pšenične klice, sjeme marelice, plod divlje ruže.

      Nadam se da sam barem malo pomogla :)

      Izbriši
    3. @Dear skin, i u gradovima se zna naći lijepih mjesta, parkova, šuma, samo na svježi zrak s vremena na vrijeme :)

      Hvala vam puno !! :)

      @Starleta

      Mislila sam i na ulja za kosu i lice, jer jedan proizvođać ima više vrsta ulja, znači ista firma.
      Gledala sam na internetu gdje ima kupiti prešana i nerafinirana ulja, našla sam samo online shopove. Pogledat ću u Zagrebu u Bio & Bio i sličnim trgovinama.

      Koža mi je normala, ali prije bi rekla da vuče na mješovitu, te je malo dehidrirana.
      No generalno nije problematična, nemam akni niti ništa slično.
      To ću si sve zapisati i kupovati polagano. Puno si mi pomogla, hvala ti od srca !! :)
      Jednostavno ne vjerujem u serume i slične stvari, počet ću da uljima i biljnim kremama, pa ću vidjel dalje dal treba intervenirati nekim "težim" preparatima.
      Još jednom ti puno hvala :D

      Izbriši
  9. ovo je potpuno odličan post. nadam se da ću zapamtiti ove stvari kad budem došla u te godine.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :)

      Mislim da ćeš sve znati kada dođeš u te godine :)

      Izbriši
  10. Odlični saveti! Nažalost često zanemarim vrat, baš mi se mnogo puta desi da skroz zaboravim da ga anmažem, a istina je da se znakovi starenja tu prvo primete :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :)

      Tako je, sve mi zaboravljamo na vrat a na njega bi trebale posebnu pažnju posvetiti jer je koža dosta tanka

      Izbriši
  11. Odličan post, pun informativnih savjeta :D
    Dermaroller mi izgleda kao spravica za mučenje :D

    OdgovoriIzbriši
  12. Moja mama spada u ovu skupinu i jako se voli njegovati. Izgleda super za svoje godine. Nedavno mi je rekla kako obavezno moram mazati vrat i da njega ne izostavljam jer ga je ona izostavila u svojoj njezi i sada joj se vidi razlika. Usput, jesi citala od Nore Ephron: Vrat je prava tuzibaba? Ako nisi, obavezno! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Postoji knjiga o toj temi??
      Uh, moram to pronaći :D

      Slažem se s tvojom mamom a i naslovom knjige: vrat je pravi izdajica ali i ruke :(

      Izbriši
  13. Devojka po imenu Divna je sjajno na svom blogu objasnila Tajnu

    http://milkandhoneyworld-divna.blogspot.com/2013/02/zakon-privlacenja-osnovni-koraci.html

    http://milkandhoneyworld-divna.blogspot.com/2013/03/zakon-privlacenja-zivot-bez-problema.html

    OdgovoriIzbriši
  14. I ja mislim vrlo slično o prirodnoj kozmetici u ovoj dobi, u zadnje vrijeme se kod mene (35) primjećuju nagovještaji sivkastosti :))) i uvjerena sam da tu jedino mogu pomoći prirodni vitamini.
    Isto tako, tek sada mogu koristiti čista ulja u njezi lica.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tako je, obilje vitamina, nažalost prehranom je ne možemo dovoljno unijeti, i okretanje prirodnoj kozmetici. Lagano nam u ovim godinama tijelo i hormoni počinju raditi i moramo paziti što unosimo u svoj krvotok :)

      Izbriši
  15. toliko sam čekala ovaj post, a onda sam ga u gužvi tek sada uspjela pročitati. odličan i jako informativan za nas tete u najboljim godinama i one koje će to tek postati :)
    ja sam od onih koje su donedavno koristile dnevnu i noćnu kremu, umivalicu i vodu. odnedavno to nije više dovoljno pa sada imam brdo krema, seruma, losiona.... svaki za drugu namjenu jer je moje lice pokazni primjer svega što može biti na njemu. pore, crvenilo, pigmentacijske mrlje, podočnjaci, masna t zona. s borama nemam problem. tek pokoja smijalica, ali njih ne dam nikome!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je ako ti je bio informativan.
      Nažalost, s godinama nam se rutina mijenja i sve nam više preparata treba da se držimo u formi.
      Ali, svakako ti mogu čestitati na ne borama, jer i 20 godišnje djevojke danas imaju previše bora za svoje godine :(

      Izbriši
  16. odličan post, samo se ti nastavi brinuti za nas ;)
    dobro si rekla, djeluju i jeftinije kremice i preparati, s ovim što ja koristim sam zadovoljna... ma u biti mogu ja grintat ali činjenica da mi koža lica još dobro izgleda, osim sitnijih i povremenih problema... kao što rekoh - skupila sam dobre gene :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti:)

      Geni su možda najpresudniji i zavidim ti na tome.
      Mi ostale smrtnice se moramo dobro "krpati" svime i svačime :D

      Izbriši
  17. dobi geni zlata vrijede. u to sam se već imala prilike uvjerit na svojoj rodbini ali i sebi. jučer mi je bila teta koja drzi do sebe a lice... a sta da ti kazem,kad je rekla da ima 60 godina nisam mogla vjerovat!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Geni su presudni, no i pravilna njega je jedan od osnovnih preduvjeta za mladu starost :D

      Što i imaš prilike vidjeti na teti koja drži do sebe :)

      Izbriši
  18. Maja Žuvela

    Idem, idem polako... 42 za koji dan :-) Otkad sam prije par godina vidjela Vlatku Pokos u nekoj Tv emisiji... Lice zglancano a vrat kao u kornjače :-O skužila sam da ona ili zaboravlja na vrat, ili nema love za fensi kreme mazat na njega ;-)
    Od tog dana vrat mažem dva prta debelo prije spavanja, makar i najobičnijim Becutanom.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bravo, vrat treba mazat pa makar najobičnijom kremom,

      Izbriši
  19. Nakon 40. treba ozbiljno krenuti sa njegom kože. U pravu si kad pišeš da to ne mora biti skupo, bitno je naći nešto što potpuno odgovara koži.
    Ja koristim kremu Lefery, nije baš jeftina ali vrijedi svaku kunu...

    OdgovoriIzbriši