ZIMSKI TOP-DEKORATIVA

Posted by Dear Skin at 23:01

Najdraži make up proizvodi ove zime...




Danas Vam predstavljam zimske dekorativne preparate kako sam obećala:)
Uz svu silinu make up proizvoda koje konstantno kupujem, evo čime sam se najčešće šminkala ove zime:

-Lancome Teint Idole ultra 24H, iako mi uz moju dnevnu Dior toniranu kremu nije često trebao puder, ipak kada sam htjela postojaniji i bolje prekrivni efekt,ovaj puder je savršeno odrađivao svoj posao.
Nije težak, nemam osjećaj maske ili težine na licu, nije komedogen a prekriva savršeno.

- Rimmel Wake me up puder, za dane posebno umorne i beživotne kože ovaj fantastični puder u trenu je osvježio moj ten. Uskoro dolazi toplije vrijeme, bar se nadam, pa će ovaj dragulj u ladicu za iduću zimu :)
- Mojim podočnjacima ne pomažu klasični korektori već samo osvjetljivači, tu je YSL Touch Eclat neprikosnoveni pobjednik godinama a za lagano osvjetljivanje odličan je bio Guerlain illuminator
- Uvijek u torbici nosim korektor u olovci jer često na licu imam neke mrljice, nakupine ispucanih kapilara ili prištiće, ove godine otkrila sam Misslyn korektor u olovci i kupila ga već tri puta.
Postojan, precizan, ne razmazuje se, jeftin...odlično!
Također Eucerin korektor u olovci koji osim što prekriva, isušuje prištiće-favorit godinama !

Ljubiteljica sam prirodnog looka, stoga su i moja sjenila prirodnih tonova.

- Clarins paleta i Clarins mono sjenilo Taupe najdraža sjenila jer su jako kvalitetna, skoro jedina koja mogu koristiti bez baze.
- Urban Decay Naked paleta, favorit kod mnogih beuty blogerica, s pravom jer je stvarno super:)
- Chanel duo sjenila Taupe Delicat

- Otkrila sam i Illamasqua pigment za obrve Motto koji me oduševio a prije njega obrve sam uređivala Make up Factory olovkom Eye Brow Styler 3 s kojom sam bila super zadovoljna
- Baze za kapke Art deco, favorit godinama i ne mislim mijenjati te Essence I love Stage odlična baza a dobro posluži i kao korektor :)
- Kako sporo trošim maskare, ovu zimu je samo jedna bila u upotrebi- Givenchy čiju sam recenziju napisala ovdje 

Obrazi su bili uglavnom neutralni, s malo sjaja. Takva rumenila i inače najviše volim :)

- Clarins Blush Prodige 05 rose wood, prelijepo neutralno rumenilo koje sam koristila tri mjeseca svaki dan a izgleda netaknuto :))

- NARS Doucer divno rumenilo koje odgovara uz svaki ruž, vrlo postojano i ne izaziva prištiće

- Deborah Rose Pesca- favorit godinama :)

- Za dodatni sjaj zadužen je bio moj Dior NUDE shimmer o kojem sam više pisala ovdje 

Usne su već varirale od bordo zimskih boja do nude i prirodnih. Ovi proizvodi su bili najčešće upotrebljavani:

- Art deco olovka iz Dita kolekcije u boji fuksije
- Max factor olovka broj 2
- Chanel Pralin D Or, olovka koja odgovara većini mojih mazalica
- Art deco ruž iz Pure minerals linije, duboka bordo boja
- MAC Craving
- Loreal Rouge in love broj 200B, Božićni poklon Ivane i skoro potrošen :(
- Dior Lip Glow favorit godinama
- Lancome Trendy Mauwe
- Loreal Impulsive Fucsia

Otkako sam otkrila Zoya lakove, najradije bih imala sve :) I uzalud puna kutija lakova, moji nokti su ove zime uglavnom ovako izgledali :)

- Zoya Tamsen
-Zoya Monica
- China Glaze Below Deck- nezaobilazna boja svake zime, obožavam ga :)
- Dior Incognito
- Essie rock , najbolja baza za lakove i jedina iza koje mi nisu žuti nokti
- OPI rapid Topcoat, nadlak za brzo sušenje, iako mi nije bolji od Seche Vite ipak je dobro odrađivao svoj posao :)

Od četkica najviše volim ove i najčešće ih koristim:

- Eye definer brush, recenziju sam napisala ovdje 

- Illamasqua kist za popunjavanje obrva

- Make up Factory kosi kist za rumenilo, otkad sam ga kupila samo njega koristim, fenomenalno nanosi skoro sva rumenila :)

- Shiseido Perfect Foundation Brush, kist za tekući puder i odličnu recenziju imate kod Beauty Blogette

Ove dezodoranse koristim godinama, iako radim povremene izlete, uvijek im se vraćam jer su mi jednostavno najbolji:))

I za kraj moja dva najdraža zimska parfema:

Montale Blue Amber

Tom Ford Tobacco Vanille

I to bi bili moji dekorativni favoriti...koji su Vaši favoriti ove duge,duge zime ?

76 komentari:

  1. Svasta fino! :) Clarins paletica mi je bas prelepa, a najvise mi je za oko zapala Shiseido cetka za puder :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :)

      Shiseido četkica je legenda :)

      Izbriši
  2. sve je tako divno :))
    i ja bi ovu UD naked paletu...:(
    A za WMU puder se apsolutno slažem..odličan mi je <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :)

      WMU puder fenomenalno otkriće ove zime :)

      Izbriši
  3. Odlični favoriti, Rose Pesca mi je već dugo na WL ali nikako da ga kupim....

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :)

      Mislim da bi tebi Rose Pesca super stajao :)

      Izbriši
  4. Bas odlican odabir! Gde si kupila Shiseido cetkicu? Bas bi volela da je imam. Kel to mora preko neta ili ima i ovako negde da se kupi?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :)

      Svi su naručivali s feelunique pa sam i ja:D

      Nisam sigurna da li ima po našim parfumerijama

      Izbriši
  5. Ludilo, ali najviše se slažemo u Artdeco bazi (koristim je već 11-12 godina i ne želim probat ni jednu drugu, a i Neutro Roberts baš ovaj tvoj roll on sam koristila do nedavno doslovno godinama i sad sam ga zamijenila skroz prirodnim dezićima koji su mi super, mada mi ponekad nedostaje miris mog NR-a... Mislim da ću ipak na lito ponovno pokleknit za njim. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Lenka :)

      Ja sam imala nekoliko pokušaja prirodnih dezodoranasa, nažalost ne drže mi nimalo.
      Inače stick s bijelim čepom od Neutro Roberts ti nema aluminij ako ti to nešto znači :)

      Izbriši
  6. Odlican post! Favorit mi je Naked paleta, ovih dana malo vise istrazujem o njoj jer sam resila da je kupim:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :)

      Tako sam ju i ja gledala i gledala dok nisam pokleknula :D

      Izbriši
  7. Krasni favoriti! Sve jedan ljepši od drugoga!
    Jel sadrže ovi dezodoransi aluminium chlorohydrate?

    OdgovoriIzbriši
  8. Favoriti sa prve slike - za pozeleti. Kao da mi citas misli. Od svega toga imam samo baze sa senke i super su, ali definitivno je apsolutno sa te slike moj ukus :)) Lepo, svedeno, NEUTRALNO sto ja jako volim :))) DIVNO :)))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Dijana:)
      Volim ja ponekad ubaciti boje ali za to moram biti posebno raspoložena :)

      Izbriši
    2. Ista prica, mada to specijalno raspolozenje nije bas tako cesto :D

      Izbriši
    3. Također, nas dvije kao da smo blizanke :D

      Izbriši
  9. Morat ću probati Eucerinov korektor!nisam toliko luda za UD paletama, ali buduci da u ovoj prevladavaju mat sjenila, možda kupim ako bude kakav popust :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja sam ih uzela kad je bio popust 20 % :)
      Inače nisi zadovoljna njihovim sjenilima?

      Izbriši
    2. Nemam nijednu UD paletu :D, htjedoh reći da me ne privlače toliko kao sve druge, pa nisam luda za njihovim paletama :D

      Izbriši
  10. auuuu, kakvih divnih proizvoda!!! onesvijestila sam se! i kad se osvijestim, pisem detaljnije :D
    Coco

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. :D

      Pretpostavljam što te se najviše dojmilo :D

      Izbriši
  11. prelijepe stvarčice, kakvi su ovo parfemi?

    I sjenila su sva po mom ukusu

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Dijana:)

      Ovo su niche parfemi koje najviše volim iz svoje kolekcije:)

      Izbriši
  12. Divne stvari! :-) Koju nijansu Rimmelovog pudera ti imaš?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :)

      Zapravo imam dva, ovaj na slici je 203 tru beige i još jedan 303 na poslu.


      Prvi je žučkastiji a drugi neutalniji :)

      Izbriši
  13. Odlična hrpica! Posebno mi se rumenila i lakovi sviđaju :) Ovaj Dior lak izgleda predivno.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :)

      Dior Incognito mi je valjda treći po redu, jako ga volim:)

      Izbriši
  14. Kolekciju lakova za nokte kao da sam sama birala :)

    OdgovoriIzbriši
  15. pa favoriti su sa razlogom da znaš :))
    krasna gomila! YSL TE, dior lak,šta sam
    još zapazila...hm...da, l'oreal ruž...
    to mi je baš onako zapalo za oko...
    naked basic koju sam rešila uzeti, neću da
    komentarišem, znamo mi blogerke razloge :DDD
    baš lep izbor stvarčica :)
    moji favoriti ove zime...paaaa, ako bih morala
    od dekorative, onda su to artdeco senke,
    par tamnijih lakova za nokte...a da, artdeco ruž
    235, onako za svaki dan...recimo to...teško mi je
    bilo da odlučim...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Lena:)

      Zaista se teško odlučiti za najdraže proizvode, ja sam nekako izabrala one koje sam najviše upotrebljavala :)

      Izbriši
  16. Evo, dosla sam k sebi :D pa mogu reci sta mi je ovako, prvo zapelo za oko tj. srce :D Najlakse bi bilo reci SVE (sto je i istina :D ) ali ipak, nesto detaljnije. Naked paleta-divna i super za svaki dan! Kao i ostale takve nijanse, prosto su i meni najdraze. Misslyn korektor-zanimljivo djeluje i mislim da bi i kod mene trebala doci Misslyn kozmetika pa cu take a look na taj proizvod, ima li jos nesto njihovo da je dobro? Zatim, clarins rumenilo izgleda predrazesno <3 a rosa pesca-pa nisi prava sminkerica ako je nemas u neseseru :D Vec sam ti jednom pohvalila artdeco i mac ruz a sada mi je oko stalo na vristeci od l'oreal-a :D bordo zoya i dior nude-moj broj <3 Zainteresovala si me za Make up factory cetkicu za rumenilo, posto trazim neku novu...i za kraj, parfemi za pozeljet, posebno TV <3
    Coco

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Što se tiče Misslyn kozmetike, imam samo taj korektor i jednu bijelu olovku za oči koja mi je također predobra. Nažalost, nisam stigla ostale stvari isprobati ali sigurno budem :)

      Izbriši
  17. Nemam riječi, odlicni favoriti! Boje sjenila i rumenila točno kakve bi i ja izabrala! A moji favoriti ove zime su clinique bb kremica, artdeco rumenilo br19, guerlain kiss kiss baby ruz/ balzam br 260, za kojim već žalim jer ga više nema za kupiti, dior addict extreme 356.
    Jedino nemam favorit za okoloocni korektor, i to me jako frustrira jer mi se obični korektori jako skupljaju u boricama.Buduci mi ne treba baš jako prekrivanje razmišljam o nekom iluminatory ili Lancome korektoru u tubici( ne mogu se sjetiti točnog imena). Znaš možda koji je dobar iluminator tipa YSL, ali mali jeftiniji?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala flekica :)

      Clinique BB je i meni odlična :)

      Što se tiče Illuminatora , odlični su mi Art deco, zaista sam s njima uvijek bila zadovoljna :)

      Izbriši
  18. Divni su ti favoriti!
    Misslyn korektor kupiš u hr ili vani?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :)

      Misslyn ima kod nas u Mulleru, 23,90 kn

      Izbriši
  19. Kakva prekrasna gomila! Zanimljivo mi je da ti je Rimmel Wake me up tako dobar, ja sam ga na osnovu nekih recenzija otpisala. Napiši malo detaljnije utiske jednom kad budeš imala vremena :)
    Clarins rumenilo deluje kao nešto šta bih rado posedovala, uostalom kao i većinu drugih stvari :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :)

      Rimmel puder ima zaista podijeljena mišljenja, no mene je stvarno pozitivno iznenadio ali kao zimski kad mi je odgovarao njegov sjaj koji daje licu i lagana težina. Uskoro s toplijim danima, sigurna sam da ga neću moći koristiti.

      Izbriši
  20. Predivne stvarčice! Baš su mi za oko zapeli Zoya lakovi, nijanse su baš zimske, i ja takve jako volim. Shiseido kist mi je divan, a Dior Nude shimmer ne mogu prežaliti, šteta što je LE. Clarins sjenila nisam nikada isprobala, a baš mi se sviđaju nijanse koje koristiš, i paleta i mono. Drugi put ću ih u parfumeriji malo bolje pogledati. Naked Basics svakako kupujem iako imam i Naked 1 i Naked 2 palete, ali svi ju toliko hvale da nemam šta razmišljati više. :) Neki od mojih favorita su bili Illamasqua Masquara, Estee Lauder Sumptuous maskara, EL BB krema, Chanel Rose Dust i Illamasqua Zygomatic rumenila, Illamasqua crni tuš za oči, Naked 2 paleta, Manhattan mat sjajila, Lancome Rouge In Love ruževi i Illamasqua paleta ruževa te Illamasqua Glitterati lak i OPI lakovi u tamnijim berry nijansama. To sam otprilike svaki dan koristila, sad s proljećem dobivam više volje za isprobavanjem svega i svačega. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Ira:)

      Bome, nemaš se šta žaliti, i tvoji favoriti su same ljepote <3

      Super su ta Manhattan mat sjenila , njih sam također često koristila :)

      Izbriši
  21. Favoriti su odlicni a najvise lajkam parfeme! :)

    OdgovoriIzbriši
  22. naked basics! divno divno divno :)
    ja moram da obnovim svoju artdeco bazu, vec dve godine je imam, malo se osusila :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :)

      Slabo trošiš baze za kapke ?

      Izbriši
  23. Volim ovakve postove, sviđa mi se većina tvojih favorita :-). Ja sam u potrazi za kistom za tvrđa, pečena rumenila, što misliš kakav bi ovaj Make up factory bio za njih? Inače mi izgleda odlično, volim ovakve, kose kistove.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mislim da bi. Dlake kista su dovoljno čvrste a istovremeno nježne na licu i meni odlično funkcionira na svim rumenilima :)

      Kosi kist mi je fenomenalno otkriće :)

      Izbriši
  24. Uh, uh kakvi favoriti!

    Eucerin za bubuljice me zanima, to moram nabaviti.. Chanel duo mi je prelep... a da, Clarins rumenilo imam i ja u drugoj nijansi - predivna su zaista!
    U, odoh još jednom da prelistam, baš svašta ima :D

    OdgovoriIzbriši
  25. lancome rouge in love ;)(predivni ruzevi).
    prekrasni favoriti! bubreg bih dala jedino za forda (AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA) ali bih onda mogla kupit mozda i cili private blend :D.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti:)

      Sumnjam da bi ti jedan bubreg bio dovoljan za cili private blend :D

      Izbriši
  26. Divni favoriti.. Basics paletaaa, blago tebii, hocu je :D
    ondaa zoya lakovii <3 i rumenila su mi predivna, ma sve :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Ana:)

      Nadam se da ćeš se i ti uskoro domoći svoje Naked paletice :)

      Izbriši
  27. Divno, divno, divno ... sve je toliko divno i zaista su sve favoriti ;).

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga, ništa u usporedbi s tvojim ljepotama :)

      Izbriši
  28. Tako je i meni bilo s noktima, ili nude ili crveni (il kombinacija ako sam radila halfmoon manikuru). UD Naked Basics mi je tiha patnja, nadam se da ce se naci na repertoaru. No da, imam offtopic pitanje. Stizu topliji dani, u potrazi sam za laganom dnevnom kremicom za lice i okoloocno podrucje koja u sebi ima zastitu od sunca a ne zelim koristiti one za suncanje jer su uzasno ljepljive i osjecam ih na licu, a o pristevima koje stvaraju da ne govorim. Znam da je sesir bitan no... Imas koji prijedlog? Imam 20 godina pa mi ne treba nesto pretesko :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Luna :)

      Taman pripremam još jedan post o spf kremama pa možemo prodiskutirati o onim najlakšim što nam je svima misija:)

      Izbriši
  29. Odgovori
    1. Slažem se, odlična je :)

      I nakon 4 mjeseca još je dobra :)

      Izbriši
  30. Draga, hvala na podijeli linka i na lijepim riječima. :*

    Sve je divno! Lancome puder i Shiseido kist su stvarno odlični, a bez YSL TE ne izlazim iz kuće. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Prije negosam ga kupila, slinila sam nad tvojom recenzijom i potpisujem ju do kraja :)

      YSL je moj favorit valjda 10 godina :)

      Izbriši
  31. Ostala sam bez riječi, uvijek imaš predivne favorite, a i sviđa mi se što imamo sličan ukus :D
    Već dugo tražim korektor što prekriva prištiće i usput ih isušuje, hvala ti što si mi dala ideju za Eucerin, nisam ni znala da imaju nešto takvo u svojoj liniji :)
    Shiseido Perfect Foundation Brush - već mjesecima na mojoj WL i kupujem prvom prilikom, pogotovo jer obožavam njihove pudere :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Sara :)

      I ja sam skontala da imamo sličan ukus:)

      Eucerinov korektor volim već godinama, precizan, super prekriva i isušuje gamad:)

      A Shiseido kist je s pravom toliko hvaljen i obožavan iako vjerujem da ima dostojnih zamjena :)

      Izbriši
    2. :) Potražiti ću taj Eucerin :)
      Što se tiče Shiseido kista - čitala sam sve pohvale :) A i općenito Shiseido volim kao brend :)

      Izbriši
  32. Sve je predivno :)

    Imam pitanje: artdeco baza vs kanebo baza? mislim da me artdeco isusuje, pa kontam da probam sa kanebo, imas li iskustva?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Marija :)

      Nažalost Kanebo bazu za kapke nisam probala, imam samo njihovu bazu za ruž s kojom sam jako zadovoljna.
      Meni baza od Art Deco-a godinama savršeno odrađuje posao sa svim sjenilima koje koristim i nekako nemam potrebu tražiti dalje :)

      Izbriši
  33. Ah da oci stanu na svemu :D jedino to mogu da kazem a nista ne bih odvajala jer se tek nadam da cu jednog dana imati ovakvu kolekciju. Pusa :*

    OdgovoriIzbriši