Lancome Genifique Eye Pearl serum oko očiju -recenzija

Posted by Dear Skin at 20:49



Ima već više od mjesec dana otkako sam vlasnica ovog okoloočnog seruma iz poznate Lancome linije Genifique.

Genifique Yeux Light-Pearl je serum za oko  očiju koji služi u borbi protiv podočnjaka, naotečenosti i bora.
Dolazi u količini od 20 ml s aplikatorom u obliku suze koja je izrađena od nehrđajućeg čelika, te se okreče za 50 stupnjeva, kako bi se serum što bolje aplicirao.


Bočica proizvoda je jako fancy, poprilično velika bočica srebrno mliječne boje s aplikatorom kako sam napisala u obliku suze :)

Evo i revolucionarnog aplikatora s kojim se između ostalog vrši  masaža cjelokupnog podučja oko očiju.


Serum se koristi na način da se prvo aplikator zavrti po grliću bočice kako bi otresli višak proizvoda , te dobile optimalnu količinu seruma za oba oka.
Zatim se nanosi na tri načina koja slijedeće slike objašnjavaju:


Ovim tehnikama, djelujete na tri stvari: dajete sjaj području oko očiju, masirate vrečice i podočnjake , te djelujete na bore.
Moram priznati da sam ja pomalo lijena za sve tehnike pa nanosim serum samo na prvi način :D

Tekstura seruma djeluje bogato, on zaista luminizira kožu i ostavlja sjaj , ali...opet ali :D

- iako bogata tekstura, upija se brzinom svjetlosti i sam po sebi nije dovoljan.
Nakon njega, ja nanosim i okoloočnu kremu koju momentalno koristim : Green Girl , koja mi je btw sve bolja i bolja :)
- iluminizirani efekt traje koliko i upijanje, znači vrlo kratko


Serum se koristi na dva načina: na čistu kožu, a može i na make up kako bi podarili svjež pogled tokom dana, no ja ga ne volim koristiti preko makeup-a, iz razloga što je dosta vlažan i često ga moram utapkavati u kožu pa time poremetim svoj makeup :)

A sad moja demonstracija i efekt :

Prva slika: nanošenje na čistu kožu, druga preko korektora:
Efekt nakon nanošenja, serum sam nanijela samo na desno oko da se vidi usporedba s lijevim:


Ovaj serum bi trebao: 
1. Ujednačiti izgled bjeloočnica ...mislim, dajte, pa ne stavljam ga u oči :D
2. Sjaj u očima...no comment
3. Otvorenost kapaka....možda malo vidim pomak
4. Skladna linija obrva...šta? Pa nisam obrve mazala jer nisam za to znala :))
5. Osvjetljenost lukova obrva....istina, dok se ne upije u kožu
6. Smanjenje periorbitalnih bora...istina, vidim pomake
7. Smanjenje sitnih linija ispod očiju...vidim male pomake
8. Smanjenje podočnjaka...ne vidim pomake
9. Smanjenje otečenosti...ovo je toćno jer ovom metalnom suzicom, otečenost se ujutro dosta smanjuje
10. Obnovljena koža kapaka......nije bila u lošem stanju pa ne mogu komentirati ovu tvrdnju

Zaključak: serum mi se jako sviđa, ali da mi je transformirao  područje oko očiju u 7 dana- nije :-)
Doduše, koristim ga nekih 40 dana i imam ga za još nekoliko mjeseci plus još jedan primjerak u zalihi, pa ako se nešto revolucionarno dogodi, obavijestiti ću Vas.

Cijena seruma je 465,00 kn, iza kraj pogledajmo sastojke:


Jeste li probale Genigique Eye Pearl i koristite li serume za područje oko očiju? Preporuke?

51 komentari:

  1. Ja ga imam ali ne koristim baš redovito, jesam prvih 10 dana. Vidim pomak u svemu što si i ti napisala, a meni je i malo ublažio/posvijetlio tamnijepodručje ispod očiju.
    Meni su i kapci bili u lošem stanju i tu je sada bolje.
    Najbolja od svega mi je kuglica za masiranje :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kao što vidiš, ja nemam problema s tamnim podočnjacima, već s udubljenim i naotečenim podočnjacima. Vjerujem da tamne kolutove može ublažiti ali u mom slučaju i u mojim problemima zasad nije pokazao revolucionarne rezultate, iako ga ja pobožno koristim svako jutro :)

      Izbriši
  2. Baš me je obradovala recenzija jer sam uvek u potrazi za nekim čarobnim sredstvom protiv podočnjaka, no za sada, na žalost, ništa od magije :D Trenutno koristim Balea Beauty Effect Eye Lift serum i recimo da sam zadovoljna. U odnosu na ostale kremice koje sam siprobala u iste svrhe, ovaj serum mi stvarno zategne "kesice" i to i osetno i vidno. Pa kad preko toga stavim korektor, sve izgleda mnogo bolje nego inače.

    Pozdravčić!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nažalost, čarobnog preparata nema, ima samo u smislu da ublaže i održavaju stanje, te ga malo poprave. Imala sam taj Balein serum, malo me je previše zatezao ali daje super instant učinak :)

      Izbriši
  3. Hm, da košta upola manje rekla bih da je fin serum, ovako ću ga zaobići, za te pare ipak se očekuje nešto više :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Cijena me nije iznenadila, tako sam nekako i očekivala, ali da, preskup za mršave rezultate

      Izbriši
  4. ahahha, opis je genijalan. možemo kolektivno da prestanemo da čupamo obrve :D a aplikator izgleda baš zanimljivo.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Najbolje su reklamne kampanje, kako serum može definirati obrve???

      Aplikator je najbolji dio ovog proizvoda:)

      Izbriši
  5. Zanimljiv proizvod. Aplikator mi se pak najsvidja svidja :D
    A djelovanje, pa tak-tak, nije lose a nije nista ni revolucionarno. A s obzirom na cijenu, trebao bi ipak da bude malo bolji :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Aplikator je stvarno super i pravi je užitak njime prelaziti preko naotečenih podočnjaka, zasad, to je to od učinka :)

      Izbriši
  6. Joj ja bi sve okoloocne stvari probala. Mada nisam jos krenula s ovim skupljim varijantama. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Stigneš! Prvo isprobaš sve drogerijskog ranga, zatim pređeš na ljekarnički rang. Na kraju završiš na HE rangu i shvatiš: sveje to isto :D

      Izbriši
  7. Nisam još došla do okoloočnih seruma. :) Trenutno sam u potrazi za nekim hidratantnim serumom za lice. Jesi li možda probala Caudalie Vinosource SOS serum?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisam iako sam čitala podijeljena mišljenja, uglavnom ga hvale :)

      Od Caudalie, probala sam samo serum protiv hiperpigmentacija.

      Izbriši
  8. Givenchy Vax'In - moj favorit. Ovaj nisam isprobala ali nikad nije kasno jer sam bila zadovoljna okoloočnom iz te linije ;D!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vax'In može proći i samostalno, ovaj ne, ali dobro, ipak je samo serum.

      Naravno, ne sumnjam da ga nećeš isprobati :D

      Izbriši
  9. Okoloočno područje je jedini dio lica s kojim nemam nikakvih problema, naprosto savršena elastičnost, nema pretjeranih ni dubokih borica - konačno. :D
    Posljednjih pola godine koristim Balea Cell Energy okoloočnu kremicu i jako sam zadovoljna koliko se popravio elasticitet, vlažnost kože i tonus općenito. :)
    Ja nisam nešto odušeljena ni Genifique ni Visionnaireom općenito, pa me ni ne čude ovakvi rezultati, jedino, aplikator mi se čini veličanstvenim!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ljubomorna sam ko pas :D

      Šalim se, naravno, prava si sretnica, samo da znaš :)

      Aplikator je totalna fora i pravi je gušt s njime rolati po podočnjacima :)

      Izbriši
  10. Super post. Ne koristim serume trenutno, sad kad sam kožu dovela u red, držim se isprobanog. :D
    Ja se nadam onom revolucionarnom dijelu :D pa ako do toga dođe, možda onda razmotrim i kupnju ovog čuda. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :)

      Ja nikako da se držim reda, uvijek i uvijek sam u potrazi za nečim boljim :D

      Naravno, ako se dogodi transformacija, vi će te prve saznati :))

      Izbriši
  11. Probala sam skoro sve od Lancomea ali nisam pretjerano zadovoljna s nicim osim s onim sredstvom za skidanje sminke s ociju....kojemu niti ne zelim naci zamjenu...:) A sto se tice seruma, dnevnih i nocnih krema i okolocnih..ima puno puno boljih...za sada...:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. p.s.ja trenutno koristim Nikel serum oko ociju i jako sam zadovoljna

      Izbriši
    2. Što se tiće isprobane preparative Lancome, mogla bih se složiti s tobom.
      Btw nisam znala da Nikel ima serum oko očiju, zadnje što sam vidjela bilo je neko ulje za područje oko očiju.

      Izbriši
  12. Interesantno izgleda. Voljela bih ga probati, jer volim ovakve serume. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ako voliš serume za područje oko očiju, svakako ti preporučam da ga isprobaš :)

      Izbriši
  13. aplikator izgleda mrak! no nekako ti serumi za oči... šta ja znam... nervira me kad ionako moram i kremicu stavljati, a oni ne čine ništa revolucionarno :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Znam na što misliš. ni ja ih baš ne volim. Ako je krema dobra, nije potreban serum, ali ne bi ja bila ja , da ne isprobam sve živo :D

      Izbriši
  14. ja imam malo tamne i natečene podočnjake u zadnje vrijeme jer sam sva podbuhla od alergije. tačno mi nešto hoće bit kad se ujutro probudim i pogledam u ogledalo, sva crvena, oči krvave, nos dehidriran i suh od brisanja (probala sam lemony flutter danas da namažem na to područje i evo sad mi je sve fino i glatko, znači osim za zanoktice dobar je i za nos :P)
    imam avon solutions okoloočnu kremicu sa kuglicom metalnom i sad nešto se okrene da vibrira al iskreno to vibriranje ničem ne služi osim ako se sa tim .. da ne nastavljam xD naravno ne mogu porediti avon i lancome ali meni je ova avonova kremica baš fina, hidratizira mi ujutro podočnjake i osvježi me instant a i ne košta nešto puno. ja sam je platila nekih 16KM a inače ja mislim da je 22 (oko 100kn). za moje potrebe je odlična, kad budem starija onda ću i ja kupovati ovako skupu preparativu, sad sa nepunih 20 je dobro da uopšte koristim okoloočnu kremu

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja nažalost imam uvijek naotečene podočnjake, a nisam na ništa alergična :D

      Znam na koji proizvod misliš od Avona, imala sam ga čak i ja, no nama starijim tetama je jednostavno preslaba njega. Kao uostalom i ovaj Lancome, treba dodati još i kremu:D

      Stoga i nisam ljubitelj seruma oko očiju ali ovaj me privukao najviše radi aplikatora koji mi je totalna fora :D

      Izbriši
  15. zvuci zanimljivo ali preskupo obirom da nisi 100% zadovoljna :) iako se meni cini da se vidi razlika izmedju podocnjaka gde ga imas i gde ne :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vidi se, no ta razlika traje samo dok se serum ne upije, nažalost, sve se vrača na "staro"

      Izbriši
  16. Još uvek nisam probala neke serume za taj predeo a ovaj mi se dopada zbog aplikacije.
    P.S. Divan ti je ruž :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Aplikator je fantazija, i kad potrošim jednom ovaj serum, nastavit ću neke druge preparate s njim nanositi.

      Hvala <3

      Izbriši
  17. Meni je smiješno što bi on sve trebao činiti :D ne koristim takve stvarčice pa nisam objektivni komentator :)

    OdgovoriIzbriši
  18. Dobila sam u l'ocitenu tester za Božanstveni serum za oči Immortelle (reagard divin). Jedan tester je dovoljan za 4 dana mazanja ujutro i uvečer, možda čak i vise. Meni se čini da sam od prvog nanošenja vidila razliku. Imam jos tri testera, i ako budem ovako odusevljena kad ih potrosim kupujem ovaj serum bez obzira na cijenu od 400 kn. Ne znam jesam li zaludila al odavno nisam bila ovako odusevljena nekim proizvodom. Jel ga itko od vas isprobao da me zaludi jos vise il da me spusti na zemlju?!?! Hvala Bogu sto mi je brzo rođendan pa cu dobit popust od 25% na jedan njihov proizvod.
    Pozdrav
    Maja

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Probala sam sve iz te linije i zaista je božanstvena :))

      Imala sam i taj serum, jako sam bila zadovoljna iako mi je i nakon njega trebala dodatno krema:)

      Izbriši
    2. Ajoj... znaci kupujem serum i tražim testere ostalih proizvoda iz božanstvene linije :)))
      Da ti samo znaš sta si napravila mom novcaniku?! Jedan dan sam sila sa tekicom isprid kompjutera, počela citat od tvog prvog posta i zapisivat sta sve moram isprobati i kupiti. Ne znam jel mi drago sta sam te otkrila, il nije? :)
      I hvala sta uvik odgovoris

      Izbriši
    3. Kozmetika je jako individualna, i odlično je da pokupiš što više testera i isprobaš sama na svojoj koži.
      Meni je ta Božanstvena linija najdraža iz Loccitane asortimana:)

      Hahahaha, baš si me nasmijala, svakako sve što te zanima prvo dobro isprobaj :)

      Hvala ti na čitanju <3

      Izbriši
  19. Sjaj u očima, LOL, kao da su skladali haiku :) Nisam još do sada koristila serume za područje očiju, uobičajeno na to mjesto namažem serum koji inače koristim za lice :)
    Super je recenzija, baš iscrpna i nekako tvojim recenzijama najviše vjerujem. Bio mi je na domak ruke da ga kupim zbog većine pozitivnih recenzija, ali ako ne djeluje na podočnjake, ne dam 400 kn :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Sara:)

      A ovo za "sjaj u očima" je presmiješno, ne znam ko je radio reklamne kampanje :D

      Serum možda djeluje na neke druge vrste podočnjaka, no kod mojih, pomaci su jako slabi.
      Možda se kroz duži period pokaže boljim:)

      Izbriši
  20. Znas sta, pratila sam ovaj serum jos otkako je izasao, pisala sam i najavu o njemu na blogu ali meni je problem to sto, iako imam veliko interesovanje za njegu okoloocnog podrucja, jednostavno jos uvijek ne vidim potrebe da licno u to mnogo ulazem. Kod mene je situacija slijedeca; nemam kesice ispod ociju, nemam borice, meni djeluje zagradjena koza u tom predjelu pa cak i kada sam najkriticnija prema sebi. Stvarno sam zadovoljna a jedino sto mi se pojavi jesu blago tamni kolutovi kada zavrsim sa nocnom smjenom. Mislim, logicno ako nisam spavala ukupno 24h da cu biti umorna i izgledati umorno. Ti kolutovi potraju jedan dan, eventualno, do polovice drugog dana i nestanu. Trenutno koristim neku Avon okoloocnu koja nije nesto posebno ali pristojno hidratizira sto mi je i jedini zahtjev od takvih kremica. Posto se blizi istek roka trajanja toj kremi iz Avona, pocela sam pregledati i istrazivati neke fine hidratantne okoloocne. Tester Collistar okoloocne iz linije za prve bore mi se pokazao izvrsnim. Mozda nju kupim.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ako nemaš velikih problema, ti si sretnica jer te uobičajene kremice potpuno zadovolje, jer ti treba samo vlažnosti.
      Naravno, glupo je kupovati stvari za kojima nemaš potrebe.
      Inače, i ja sam u tvojim godinama radila 24 sata na dan, tada mi je okoloočno područje bilo super, no godine rada, neurednog spavanja su ostavile trag, stoga imam sad problema kakvih imam.
      Zato ti toplo preporučam da već sada poradiš na prevenciji , kako ne bi za nekoliko godina osjetila posljedice :)

      Izbriši
  21. zvuči solidno, ali zaitsa nemam nekih većih stvari za popravljati i utjecati na njih pa ću se odlučiti za nešto povoljnije, mislim naručiti od green girl :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ti si još jako mlada i ne trebaju ti ovakve stvari :)
      Kremica od Green Girl mi je stvarno odlična i preporučam :)

      Izbriši
  22. bočica izgleda bas pretty! jel stavrno potrošiva u 6 mjeseci kolikoje njen rok od otvaranja?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Uf, odlično pitanje. Ja ga koristim malo manje od 2 mjeseca i čini mi se da ga ima još jako puno.
      Mislim da će se taman unutar tog roka potrošiti :)

      Izbriši
  23. Slaba sam na sve sta se tice njege oko ociju...ali ovo cu ipak zaobici jer mi se ova njihova linija nikako ne svida..probala sam serum za lice iz te linije...i sva srica da je bio samo tester!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ni ja nisam pretjerano oduševljena cijelom linijom, a isprobala sam sve iz nje.

      Izbriši
  24. Tu mi se samo aplikator čini revolucionaran, a opis im je no comment :D Trenutno koristim Clinique All about eyes serum, neki dan si me podsjetila da ga moram redovito koristiti, pa sam opet krenula :) Ugodan mi je, primjetim čak da smanji natečenost, ali ne i tamne kolutove. I moji su udubljeni, i mislim da tu nema pomoći, to je jednostavno tako.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nema tu pomoći nažalost. Za Clinique serum sam čitala da je dobar. Kod ovog Lancome seruma, jako mi odgovara aplikator koji mi ohladi podočnjake i potakne drenažu. Sam serum po sebi nije ništa posebno :)

      Izbriši