Stigao je paket Green Girl !

Posted by Dear Skin at 00:56



Opreznim, ali sigurnim koracima, koračam i ja u svijet prirodne aroma kozmetike.
S obzirom na moje oduševljenje okoloočnom kremom i serumom koje sam recenzirala u ovom postu ,
neminovan nastavak je daljnje isprobavanje kozmetike Green Girl.
Jutros je stigao ovaj paket, a ja se mogu pohvaliti, da sam već sve probala :D
Evo što se nalazi u njemu:

My own gentlmen - ulje za čišćenje lica


Ulja za čišćenje lica su jako popularna kod žena, tako sam i ja isprobala mnoge vrste i proizvođače, i odustala od ovog načina uklanjanja make up-a, iz razloga što mi je lice premasno nakon čišćenja, a ja više volim škripavi osjećaj na koži.
Ipak, odlučila sam isprobati i ovo hvaljeno ulje :)

Polish me blue- piling za lice sa zrncima jojobe


Znate i same moju opsesiju pilinzima i poliranju lica, stoga , naravno da je i ovaj piling našao put do mene :)
Ovaj piling spada u nježne pilinge, naravno da sam ga isprobala nakon čišćenja uljem :D

Naravno, nije sam..tu je i Sweet orange- piling prah za lice


Ovo je piling u prahu, koristi se slično kao Dermalogicin Daily Microfoliant,opisan u ovom postu.
Naravno da sam i njega isprobala :D
Dojam je : predivan miris, lice glatko, sviđa mi se :)

Zatim, još jedan piling- ovaj puta za usne. Ovo je moj prvi piling za usne pa ne mogu usporediti s drugima. Moj dojam je- predobar voćni miris i okus, usne glatke nakon primjene.
Začudo, uvijek sam mislila da iza pilinga treba brdo balzama za usne, ali iza ovog pilinga, uopće mi usne nisu suhe, već nahranjene. Pretpostavljam da je to zbog ulja marelice :)

Cherry lips


Mislim da je svima poznata moja opsesija okoloočnim mazalicama, također i moja dehidriranost kože oko očiju.
Stoga je nova prinova u mojoj kolekciji Gone with a wind-maska za područje oko očiju


Upravo ju natapkala oko očiju, jako bogata i hranjiva, baš po mom ukusu. Vidjet ćemo dalje kakvi će biti rezultati, lajkam :)

Zatim , premijera!!
GG je napravila fluid sa SPF za mene koji još nije u prodaji, s obzirom na moje žalopojke oko pronalaska dobrih SPF krema, Green Girl se bacila na posao i stvorila fluid protiv zaštite od sunca koji bi trebao imati karakteristike : visoka UVA zaštita, ne masni osjećaj na licu, da ne ostavlja bijele tragove i da može ispd svakog pudera.
Tadaaam :


I za kraj, jedan vrlo zanimljiv proizvod : Double or nothing- serum maska u dvije faze



Priznajem, u svojoj dugogodišnjoj "karijeri", isprobala sam razne vrste proizvoda, no ovakvu vrstu maske za lice nisam nikada ni čula ni vidjela.
Naime, radi se o dvije bočice od kojih je u plavoj, gelasta vodenasta faza, dok u smeđoj bočici, nalazi se uljna faza maske . Proizvod je zamišljen da svatko pripremi onako kako mu odgovara: pomiješaju se obje komponente u ruci i umasira u lice.
Totalna inovacija za mene!
Ulja u smeđoj bočici su nekomedogena, što je meni užasno važno, a u plavoj se nalazi hijaluronska kiselina, krastavac i hidrolat bušina , što u cjelini daje puno vlageee.
Na prvu, oduševljena sam ovim proizvodom.

Napokon sam prekinula barijeru između moje kože i riječi ULJE.
U tome mi je pomogla Green Girl koja je složila ove proizvode isključivo s nekomedogenim uljima, a ja kakojoj u potpunosti vjerujem, nastavljam s korištenjem, a na koncu i s recenzijama kad bolje isprobam.
Do tada, detaljne opise proizvoda možete pročitati u katalogu.

Jeste li probale koji proizvod iz mog paketa? Kakva su Vaša iskustva s aroma kozmetikom?

69 komentari:

  1. Još uvijek nisam probala ništa njeno, ali se spremam kad potrošim par stvari jer sam skupila toliko proizvoda da ih ne stignem sve ni koristiti. Da, ja i preparativa... Užasno me zanima Double or Nothing i SPF Fluid. obožavam serume i imam lagani OCD što se tiče korištenja SPFa. U iščekivanju detaljnije recenzije, držim fige da ti sve odgovara!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Joj, ja kad bi gledala kad ću sve potrošiti, hvata me panika.
      Svoje mazalice , mislim da neću sve potrošiti slijedećih 5 godina!!

      Hvala draga :)

      Izbriši
  2. Joj Martina, ne znam šta mi je bolje od svega ovoga!!! Znaš da volim prirodnu kozmetiku i ovo me obara s nogu. Moram nešto probat definitivno! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Znam Lenkice, zato me ne čudi da ti se sviđa ovaj moj paket :)

      Eto i mene lagano u prirodnim vodama :D

      Izbriši
    2. Neka te, baš mi je drago! :D

      Izbriši
  3. Da mi je bar zimus bio blizu piling za usne... Bila je to muka ravno do proljeća, muka i grozota bez ikakve pomoći. No, proljeće (ili što god da je ovo vrijeme) je sve riješilo. Iako mislim da je za lijepe usne ovaj piling uvijek dobrodošao. Zanima me baš okoloočna maskica. A za ulje na licu sam skeptična za svakodnevno korištenje, stalno mi je u mislima onaj "gusti" osjećaj na licu, kao da koža nema zraka nakon tri korištenja. Baš me zanima što ćeš nam ti otkriti s ovim uljem.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisam nikada imala poseban piling za usta, prije bih to rješavala , četkicom za zube.
      Priznajem, sviđa mi se ovaj proizvod.
      A što se tiće ulja za čišćenje, slažem se s tobom, svako mi je bilo premasno , nikako ih nisam uspijevala skroz ukloniti s kože.

      Izbriši
  4. Jao sad me navlacis da i ja nesto porucim! Koliko dugo je putovalo do tebe? Ja sam tugovala kad je Lush otishao sto nisam probala pilinge za usne. Imam svoj napravljen koji radi odlicno ali mi zao sto nije mirisljav. Ako nista drugo zelim taj piling za usne koji si kupila! Mada iovi ostali pilinzi me privlace!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Stiglo mi je drugi dan:)

      Od jučer do danas sam već tri puta pilingirala usta, osim što je novost za mene, totalno mi je super osjećaj nakon, iako ne bih smjela tako često :)

      Izbriši
  5. Joj, kada ovo čitam i gledam tako sam nostalgična i dođe mi da se vratim. Doduše, ubrzo i hoću. :) A onda kreće naručivanje i poručivanje. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mogu zamisliti Mirna, koliki je spisak dugačak :))

      Izbriši
  6. Predivno! I meni je jučer stigao paket i jedva čekam isprobati sve stvarčice!
    Od tvojih me najviše zanimaju Gone with a wind-maska za područje oko očiju, Sweet orange- piling prah za lice, Double or nothing- serum maska u dvije faze i SPF fluid pa se veselim čitati recenzije. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nemoj zezat???

      Weee, sad ću čitati i tvoje recenzije, kojima neizmjerno vjerujem :)

      Izbriši
  7. Toliko zanimljivosti!
    Ulje za čišćenje me najviše zanima :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ulje ovako na prvu : odlično očisti šminku, miriši super, voćno.
      I što je meni super, nije mi lice toliko masno iza njega, brzo ga isperem s lica:)

      Izbriši
  8. Već neko vrijeme pikiram my own gentleman ulje (točnije od kad je predtavljan na Beuty&mess blogu) jer baš volim ulja za skidanje šminke pošto mi je koža suha :). Mislim da bi u košaricu mogla doći i gone with maska :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja sam ga ogledavala nakon recenzije kod Beauty & Mess :)

      Ako voliš ulja, a još k tome suhu kožu, ovo ulje toplo preporučam :)

      Izbriši
  9. Nisam ništa naručila, ali sad si me privukla :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Znam da voliš prirodnu kozmetiku, mislim da bi svatko mogao pronaći nešto za sebe :)

      Izbriši
  10. Zanimljivi proizvodi, radujem se recenzijama :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baš jesu zanimljivi, neke stvari jako inovativne :)

      Izbriši
  11. Nisam ništa probala iz tvog paketa ali mislim si naričiti Polish me blue i cherry lips.
    Prošli mjesec sam se trudila ne kupovat ništa od kozmetike a ovaj nadoknađujem propušteno.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Odličan izbor:)

      I ja se trudim ne kupovati kozmetiku, no baš mi i ne ide :D

      Izbriši
  12. Off topic, molim te možeš li mi rec di na tvome daily microfoliant piše rok trajanja?
    Hvala
    Maja

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Evo, baš proučavam, na kutijici i dnu samog pilinga piše LOT#17147, godina uvoza 2013, rok upotrebe 24 mjeseca od otvaranja :)

      Izbriši
  13. Certifikati? Deklaracije? Ovo kao da je kupljeno od babe vračare.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala na brizi, anonimna dušebrižnice, no, don 't worry, svoju kožu sam povjerila isključivo profesionalcima :)

      Izbriši
  14. Super!!

    Zanima me ova maska u dvije faze :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Probala sam ju zasad samo jednom, divna je :)

      Izbriši
  15. prestat ću pratit beauty blogove, počela sam gomilat proizvode aaaaa ;)
    njeni mi izgledaju fantastično, doći će na red i kod mene :D
    p.s. dobar mi ovaj anoniman komentar s babom vračarom lol

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. To i ja kažem :D

      Svaki moj posjet blogovima- WL sve veća i veća, a novčanik sve tanji :D

      A komentar s vračarom je najbolji dosad :D:D

      Izbriši
  16. Jako me zanima double or nothing :D!!! jedva cekam tvoje detaljnije recenzije ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jako mi se sviđa, pogotovo sadržaj u plavoj bočici, lice je tako dugo hidratizirano :)

      Izbriši
  17. Sa zanimanjem ću pročitati tvoje sljedeće recenzije ove dvofazne maske :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Uskoro ću ju recenzirati, jako zanimljiv i dobar proizvod :)

      Izbriši
  18. Baš me zanima Gone with a wind-maska za područje oko očiju znaš li koji su sastojici?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. U ovih nekoliko dana, postala mi je najdraži proizvod, a ja sam jako slaba na okoloočne mazalice.
      Sastojci su : hidrolat bušin, aloa vera sok, biljno ulje pšenične klice, biljno ulje ploda divlje ruže, biljno ulje argan, biljno ulje sjeme marelice, macerat centele, kokum maslac,
      hijaluronska kiseilna, emulgator na bazi masline, lecitin, glicerol, dekspantenol, cofein, ekstrakt alge, ekstrakt sljeeza, vitamin E.

      Izbriši
  19. Jao zar u istom danu dva puta piling hahahhaha :))) Divan paket, stvarno divan, ja se divim i njemu ali i Green Girl, vidi se da stvarno puno zna. Mene zanima SVE!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja kad isprobavam, onda isprobavam :D

      A pilinzi su nježni pa nije bio problem :)

      Green Girl je jedina osoba kojoj u potpunosti vjerujem, jer inaće moja iskustva s prirodnom kozmetikom su jako loše završavala :(

      Izbriši
  20. Stigao ti je divan paket. Sve mi djeluje primamljivo. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Istina, sve je tako s pažnjom izrađeno i baš zove na isprobavanje:)

      Izbriši
  21. Jako me privalači pilig u prahu, možeš li ga usporediti s Dermalogica koji si nedavno recenzirala?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Naravno, uskoro slijedi detaljna recenzija svih proizvoda,problem je što sam dužna puno recenzija i teško mi je napraviti raspored, no potrudit ću se što prije :)

      Izbriši
  22. Uh, kako ovo dobro deluje, nema nijedan proizvod koji ne bih poželela!

    OdgovoriIzbriši
  23. Mislim da je aromakozmetika prava stvar, pogotovo u godinama u koje zalazimo :)))
    Ja recimo do nedavno uopće nisam mogla koristiti ulja, a ove zime su mi savršeno odgovarala.
    Nema bolje njege ni za bore ni za suhoću kože. Točno se može vidjeti da je koža dubinski prožeta i to onda super izgleda.

    Mali je problemčić naći na odgovarajuće proizvode jer često pod cijenu prirodnog moramo trpiti ili preteške ili prelagane teksture. Meni je recimo otkirće John Masters. Cijene su mu vrtoglave ali još je gore što putuju s drugog kraja svijeta i to vjerojatno po nekoliko puta.

    U kvalitetu GG kozmetike ne sumnjam, a još nam je na dohvat ruke. Najviše me zanimaju okoloočne krema i maska, narančin piling, serum za lice i spf krema. Nažalost trenutno sam započela odnos sa zdravim razumom pa smijem kupovati samo ono što potrošim a to kod mene ide spoooooro...

    Ali čestitam ti na ovom postu a Starleti na poduhvatu!

    OdgovoriIzbriši
  24. Ovaj piling za usne izgleda njami skroz :D

    OdgovoriIzbriši
  25. Ne volim dane kojima ti ne objavljuješ postove :) Molim te imaj to u vidu :)))

    Nina

    OdgovoriIzbriši
  26. jedva cekam recenzije :) a ja se bacam na prelistavanje kataloga :)

    OdgovoriIzbriši
  27. Sve mi se dopada! I jedva čekam da ubaci u prodaju spf fluid :)
    Već dulje gledam ovaj piling za lice od naranče, kao i ovaj za usne!
    GG je super :D

    OdgovoriIzbriši
  28. A lipote! pisi o svemu u detalje...kad uhvatis vremena.:D

    OdgovoriIzbriši
  29. Eh sta smo mi zene... Studiram i nemam prebijene u dzepu, a vamo si radim wishlistu stvari koje dodu preko 100kn hahaha. Imam par stvari od Green Girl, kad- tad cu ih si priustit, dotad lice mazem samo arganovim uljem :D

    OdgovoriIzbriši
  30. nisamn ništa probala do sad,
    ali ovaj post je jako koristan :)
    hvala za preporuku, proizvodi zvuče
    zaista obećavajuće :)
    idem da izvidim katalog na fejsu :)))

    OdgovoriIzbriši
  31. Pozdrav! :) Divno izgleda sve, baš namjeravam naručiti i ja nešto...
    Zanima me sastav SPF fluida? :)

    OdgovoriIzbriši
  32. mene jako zanima recenzija spf kreme :))

    OdgovoriIzbriši
  33. Jako mi se sviđa dizajn njezinih proizvoda, izgledaju jako jednostavno, a opet tako girly. Jedva čekam recenzije! ;)

    OdgovoriIzbriši
  34. Ne znam što mi je divnije! Šve što si uzela su nekako proizvodi koje bi i sama odabrala tako da stvarno s nestrpljanjem čekam prave recenzije. Ja pak ozbiljno razmišljam da od jeseni pređem samo na par organskih brendova i ovakav tip aroma kozmetike koji je baš rađen prema potrebama određene kože. Nekako su me razočarali ovi komercijalni brendovi, sve sam manje zadovoljna. :-D

    OdgovoriIzbriši
  35. A sta je s tobom DS ????? Tacno sam zabrinuta koliko dugo te nema :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Evo sa i ja bila zabrinuta, pa sam išla kopat Facebooku iako uopće nemam profil. Uglavnom DS ima problema s internetom
      Maja

      Izbriši
  36. Drage moje, hvala na Vašoj brizi, evo živa sam i zdrava. Bio mi je ukraden laptop s stickom za internet. Nestale mi sve fotke i povezanost s Svijetom, lagano se oporavljam i uskoro ću odgovoriti na sve Vaše poruke, mailove i komentare.

    Puno Vas voli i pozdravlja Martina Dear Skin <3

    OdgovoriIzbriši
  37. super proizvodi! naručit cu si i ja nesto čim vidim sta sve ima u ponudi :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja samjako zadovoljna, pogotovo okoloočnim mazalicama :)

      Izbriši
  38. Uživam u tvojim recenzijama proizvoda , a posebno recenziji Green Girl proizvodia.
    Već koristim kremu za oko očiju i serum i jako sam zadovoljna. Veselim se novitetima i jedva čekam da probati novu kremu za oko očiju za noć i onaj double serum. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da si zadovoljna. Ja sam potrošila serum i prvu okoloočnu, no kao i uvijek želim isprobavati nove stvari i u svemu sam zadovoljna.

      Izbriši
  39. Ja moram pod hitno složiti naruđžbu :D!!!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mislim da ćeš pronaći stvari i po svom ukusu :D

      Izbriši
  40. Kakav je dojam na kremicu sa spf ako si koristila?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Koristila sam nekoliko puta. Vrlo lagana, potrebna mi je dodatna hidratacija ispod, ne ostavlja bijele tragove, ne iritira. Jedini nedostatak je mali spf ali zato ima visoku UVA zaštitu, što je odlično !

      Izbriši
  41. Toliko sam već čitala o GG, da jedva čekam isprobati sve njezine proizvode!:)

    OdgovoriIzbriši