Svi moji bronzeri

Posted by Dear Skin at 00:25



Danas ću Vam predstaviti svoju kolekciju bronzera za lice, koje jako volim. Kako se ne sunčam a volim preplanuli ten, posežem za bronzerima koji mi u par poteza omogućuju, lijepi, prirodni brončani izgled bez izlaganja opasnim UV zrakama :)

Pa krenimo redom :

u gornjem redu su Nars duo Angelica/Laguna, kombinacija rumenila i predivnog ultra poznatog bronzera Laguna.


Nars Laguna je prirodan bronzer koji nije naranđast niti crvenkast, izgleda jako prirodno na licu , a ono što je meni najvažnije, pogodan za osjetljivu kožu i ne uzrokuje prištiće.
Detaljnije sam ga opisala u ovom postu .

Do njega, nalazi se Sisley Phyto-Touches, kombinacija bronzera i pudera o kojem sam već hvalospjeve opisala u ovom postu.

Ispod njih, nalazi se jedan prelijepi proizvod, punog naziva Guerlain Terracotta 4 Seasons bronzing powder u nijansi 02 za brinete.

Ovo je momentalno najbolji bronzer koji imam, jako sam ga dugo htjela i isprobavala dok napokon nije završio u mojim rukama :)
Guerlain je po meni kuća koja ima najbolje bronzere, pa nije nimalo čudno što su većini žena širom svijeta, njihovi bronzeri totalni HG, pa tako i moj :)

Proizvod dolazi u kvalitetnoj tamno smeđoj ambalaži i podijeljen je na 4 dijela.
Od najsvjetlije do najtamnije boje. Vjerojatno je zamišljen da se koristi svaki trokut u određeno godišnje doba, no u praksi to je vrlo nemoguće izvesti, jer rijetko tko od nas ima tako mali ili tanki kist s kojim bi zahvatio samo jednu boju, pa vjerujem da ga svi , kao i ja koriste na način da četkom pređu po svim poljima.

Bronzer je potpuno mat, nema nikakve šimeraste čestice ni šljokice, i zapravo, takve bronzere najviše volim. Sama ideja ovog proizvoda je da ga možete koristiti tokom cijele godine i kao takav izvrsno funkcionira, također, super je i kao sjenilo za kapke.
Vrlo se lako blenda, licu daje svikenkasti izgled i ne uzrokuje nikakve loše posljedice za kožu, odnosno, ne iritira ju i ne uzrokuje začepljene pore.
 Swatchevi na dnevnom svijetlu ( slikano prije tretiranja Phillips Lumeom, zato su mi ruke dlakave :D)

Izblendano :








Slikano u prostoriji :



I na kraju cijena, pogledajte kako sam super prošla :D


Regularna cijena mu je 458,00 kn ( 61 eur), a ja sam naišla na sniženje od čak 70 % i platila ga 138,00 kn (18,5 eura).

Evo i  kako izgleda na meni:


Desno od Guerlaina, nalazi se još jedan ljepotan, Nuxe Poudre Eclat, bronzer z alice i tijelo kojeg sam detaljno recenzirala u ovom postu.

Slijedeći red zauzimaju Honolulu W7 bronzer koji je kao dupe za Benefit Hoola bronzer, kojeg imam u malom putnom pakiranju pa ću pokušati usporediti:



Odmah na slici se vidi kako je Honolulu tamniji od Hoola, čak i po teksturi, Benefit je puno finiji i svilenkastiji.
Honolulu W7 , i u pakiranju oponaša Benefit Hoola bronzer.


Kupila sam ga prošlo ljeto na Ebay-u za nekakve 2 funte, vrlo smiješna cifra.
Nisam očekivala ništa, a zapravo sam oduševljena s njim, to je smeđi, mat bronzer. Iako zastrašujuće tamno izgleda na slici, na licu je prilično prirodan, ovisno kako ga doziram.
Obožavala sam ga prošlo ljeto i stalno koristila.
Ne vuče na naranđasto, potpuno mat, i može se koristiti kako za konturiranje, tako i preko cijelog lica.
No, imam zamjerku, uzrokuje začepljene pore na mojim obrazima.
Koristeći prošlo ljeto samo njega, često su mi se pojavljivali prištići po obrazima, ali opraštala sam mu čak i to je predobar.
A sad swatchevi Honolulu gore, i Hoola dolje, slikano na dnevnom svjetlu:

Unutarnja svjetlost:

Po meni, W7 nije baš dupe Hooli, ali vrlo sličan, čak i bolji.

Slijedeći ljepotan:  Loreal Glam Bronze Trio, također u nijansi za brinete.


Vjerujem da ovog ljepotana mnoge od Vas imaju, pa ga ne treba posebno predstavljati.
Za razliku od ostalih mojih bronzera, on je sjajan , čestice mu nisu prenapadne i  izuzetno postojan Volim ga koristiti kad želim posebno zablistati.
Također, savršen je i kao sjenilo za oči.
Super,super proizvod <3
Dnevno svjetlo :

Unutarnje svjetlo:

Izblendane sve tri nijanse:

Evo ga i na meni, s tim da sam koristila pomiješane dvije nijanse: breskvasta i svijetlija:


I na kraju, moj zadnji primjerak vojske bronzera je Manhattan Sun Natural Bronzer:

Jako volim Manhattan proizvode, pa tako i ovaj bronzer, koji ima sjajne čestice i najčešće ga koristim u jeku ljeta kad želim biti malo tamnija, ali i šimerastija :)
Daje predivan efekt na koži :

Jako dobar proizvod, no ipak oprez, vrlo lako se pretjera pa se postigne neprirodan look.

Kako volim ove proizvode,vrlo bitan mi je i alat kojim ih nanosim.
Do nedugo su to bile uglavnom kabuki četkice od kojih posebno izdvajam Bourjois kabuki.
Vrlo kvalitetna četkica,  mekana i super nanosi i blenda bronzere.



Iako se mnoge žene žale da su dlake pregrube, te da ih grebu, ja moram napomenuti da je moj primjerak iznimno nježan i da sam super zadovoljna s njim :)

Nedavno sam uložila i u poseban kist za bronzere, punog naziva Ecootols Bamboo Bronzer Brush

Kada je stigao s iHerba-a, prilično sam se iznenadila koliko je ovo velik kist !
Četkica je sama po sebi jako mekana, no i široka. 
Nanošenje bronzera ovim kistom je jako olakšano, jer samo u par poteza sam gotova.
To je za mene, koja se uvijek u žurbi šminkam veliki plus i mislim da je kupovina ovog kista ,meni osobno vrlo isplativa investicija.


Savršeno blenda, nanosi bronzer, vrlo pahuljast, mekan i gust.
Jedina mana mu je dugo sušenje nakon pranja, otprilike jedna noć mu treba da bude potpuno suh-(
Kupljen , dakle na i Herbu za 10,50 $.

Bronzeri su vrlo uzbudljiv kozmetički proizvod. Njima možete optički suziti lice, skratiti nos, istaknuti ili imitirati brončani ten.
Iako postoje mnoge tehnike nanošenja, od kojih je najpoznatija ova na slijedećoj slici, ja moram priznati da nanosim kako me "pukne". Ponekad kao rumenilo, ponekad preko cijelog lica, a nekad po "pravilima".


Kako Vam se sviđa moja kolekcija? Volite li Vi bronzere? Preporukeee :moli:

89 komentari:

  1. Guerlain me oduševio.... još kako si ga ulovila po odličnoj cijeni!
    i ostali su odlični... od ovih imam samo hoolu i lagunu....

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nije te bez razloga oduševio, Guerlain je divan, totalni HG i kralj među bronzerima :D

      Izbriši
  2. Divnu kolekciju imas,ja volim Benefit Hoola bronzer,najbolji koji sam probala mada nisam probala Nars ,ni Guerlain...a tu Ecotools cetkicu tako zelim,a ne mogu da je nadjem :((

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Tatjana,

      Benefit Hoola je , recimo ikona među bronzerima, i ja ga volim no nije mi među prvih tri.

      A Ecottols četkica, mislim da je nema na našim prostorima, samo preko neta :)

      Izbriši
  3. Ja imam samo jedan, max factorov... i dok ovako kod blogerki ne vidim da imaju po tristo od svega :D ne padne mi na pamet da sebi kupim jos jedan ali sad mi djavo nece dat mira i kako ne bih uvijek krivila sebe zbog trosenja para, mogu li tebe krivit? :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jooj, nemoj, svi me krive da troše pare radi mene XD

      Ja kad zapnem za neku grupu proizvoda, kupujem non stop.
      Iako nekad uopće nisam voljela bronzere, sad mi je nezamislivo ne imati barem dva : mat i neki sa šimerom.

      Izbriši
    2. Ma hocu, bas me briga :D bolje da si ti kriva nego ja :D
      Ni ja pola stvari prije nisam imala a odjednom postanu bitne :) mada slazem se za bronzere, konturisanjem se dosta postigne :)

      Izbriši
  4. Prekrasno :) Ja nazalost nemam ni jedan, imala sam par testera od Coastal Scents ali ja to ne znam nanjeti tj izgledam musavo pa sam odustala

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Znam na što misliš, zato sam ih i ja godinama izbjegavala, kada sam ih počela koristiti kao rumenilo, otvorila se pandorina kutija i otkrila sam kako to može lijepo izgledati na licu.
      S vremenom shvatiš, gdje ih još treba dodati malo da look bude kompletan.
      I vrlo je važno pronaći odgovarajuću nijansu, jer kad koristimo pretamni ili prenaranđasti, izgledamo musavo.

      Izbriši
  5. Ja ovako blijeda bih izgledala ko freak da stavim bronzer :D
    Ah, zavidim ti na tamnijoj koži :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisam ja baš tamna,onako srednja, no volim pomoću bronzera izgledati malo tamnija.
      Postoje danas divni bronzeri za svijetlu put, vjerujem da i ti možeš pronaći neki za sebe.

      Izbriši
  6. Jao koji uloooov! Savrseno :D Posebno mi se svida NARS, Guerlain i Sisley *-*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :)

      I meni se ta tri najviše sviđaju :)

      Izbriši
  7. Moj favorit je Guerlain, i dalje ne verujem da si ga platila samo 18 eur :D ja bi na tvom mestu kupila sva 4 od ludila :D (ili koliko ih vec ima)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. S pravom je favorit jer je stvarno super.
      Nećeš vjerovati, ja sam krenula po njega da ga kupim po reguarnoj cijeni, i slučajno nabasam na parfumeriju gdje je cijela kolekcija bila na sniženju 70 %, nažalost, ostala su bila samo dva od kojih je jedan uzela moja prijateljica, a ja drugi.

      Baš sreća :)

      Izbriši
  8. Ja sam kupila Sisley nakon tvoje recenzije, skup je užasno, ali vrijedi svake lipe.
    Nikad bolji proizvod nisam koristila !

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da si zadovoljna, slažem se s tobom, divan je,posebno onaj dio koji služi i kao puder :))

      Izbriši
  9. Pravilo je da NEMA PRAVILA! :D Ma nanosi ga točno onako kako voliš i kako ti dođe! Ja nisam ljubitelj bronzera iako ih imam nekoliko i jako rijetko ih koristim. Ali ni ja ne bi mogla odolit onom 70% sniženju. Pa to je i više nego odličan ulov! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da je i profesionalna visažistica potvrdila moje riječi :)
      Dok sam petljala po pravilima, nikad nisam bila zadovoljna, sad kad sam pronašla načine kako ih koristiti- ne mogu bez njih:))

      A sniženje je bilo kao naručeno, nažalost, cijela kolekcija se brzo razgrabila :D

      Izbriši
    2. Ma naravno, radiš upravo ono što osjećaš da je dobro u tom momentu! :D Ja npr. vrlo često umjesto klasičnog rumenila, jako volim stavljat ruž na obraze (a nije da nemam rumenila, imam ih tonu, al samo se vodim osjećajima).

      Izbriši
    3. Odličan trik Lenka!

      Puno puta muku mučim kako uskladiti ruž i rumenilo !!

      Tnx<3

      Izbriši
  10. Koji od ovih bronzera ima najdužu postojanost? :)
    Meni je to jakoo bitno kod bronzera.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Postojanost puno ovisi i o podlozi na licu, te o masnoći kože.
      Moji obrazi nisu masni pa su mi svi bronzeri dugo postojani.
      No, u većini slučajeva, nikad ne nosim šminku duže od 8 sati, i svi odlično odrade posao, bez ijednog popravka :)

      Izbriši
  11. Dosad sam imala samo jedan bronzer i to od Colistara sa zlatnim cesticama..imam i ja tu cetku Bourjois vec dugo.super je! a od tvojih mi se naravno svida najvise Guerlain ;) moram te pohvaliti jako si lijepa ...nekako sva zracis :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Imala sam i ja dva komada Collistar-a, bila sam jako zadovoljna.

      Hvala na komplimentu <3

      Izgleda da bronzeri djeluju na dojam :D

      Izbriši
  12. Ja rijetko stavljam bronzer ,nisam neki ljubitelj, ali kad se lijepo nanese zna stvarno dati lijep izgled licu. Imala sam ovaj Loreal, a pošto ljeto ide moraću da kupim još poneki :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bronzeri su baš specifični: ili ih voliš ili ne.
      Kod mene se to promijenilo, vjerujem da će i kod tebe kad nađeš onaj pravi :)

      Izbriši
  13. Divni su ti! Meni je bronzer obavezan deo šminkanja. Guerlain je savršen, probala sam ga, volela bih da ga imam zauvek :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :)

      Bronzer je zaista odličan ženin pomoćnik :))

      Jel da kako je Guerlain prekrasan <3

      Izbriši
  14. Volim bronzere, ali ih ne koristim redovito.
    O Guerlainu sam čitala hvalospjeve i virujen da je odličan. Ovog si ga sigurno ubola u Martimexu? :D Odlično si prošla u svakom slučaju. Sviđaju mi se svi tvoji bronzeri, Laguna mi je na WL.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, u Martimexu, samo oni mogu imati ovako luda sniženja i to usred aktualne kolekcije :))

      Laguna je divan, uopće me ne čudi da ti je na WL :)

      Izbriši
  15. Koja kolekcija :O
    Hoolu si duugo želim, ali pošto mi je malo preskupa naručila sam si jučer W7 bronzer za probu :D Koja slučajnost da si ga baš sad recenzirala, baš mi je drago što ti se sviđa i što očito onda nisam fulala kupovinu :D Mislim ga korisititi za konturiranje, a kao rumenilo koristim Rimmel Sun Dance bronzer jer ima sitni shimmer... Meni je divan, daje lijepu zlatnu-svijetlo smeđu boju, ma krasota. Mogu si tek misliti kako tek stoji curama tamnije puti :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :)

      Nisi nimalo pogriješila, obožavam W7, pa čak i pod cijenu začepljenih pora na obrazima, što ne znači da će biti kod tebe.
      Bit ćeš jako zadovoljna, iz svu svoju kolekciju, prošlo ljeto sam samo njega koristila, onda znaš koliko mi se sviđa :)

      Rimmel ću ovih dana provjeriti, zapisano!

      Ima ga kod nas?

      Izbriši
  16. Ajme, koja divota!! Martina, obožavam bronzere, a ti baš imaš zavidnu kolekciju :) Guerlain i Holla - predivni su!! Hola mi je već dugo na WL, jedva čekam odlazak u Sephore :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Znam Sarice da dijelimo istu strast :))

      I meni je tvoja kolekcija predivna i imam neke favorite :)

      Izbriši
  17. Predivna kolekcija, ovaj Guerlain me posebno zaintrigirao...naravno, uvijek se ja zalijepim za najskuplje :))
    Jako sam svijetle puti i na meni bronzeri izgledaju muljavo...osim baš nakon ljetnog GO kad ipak uhvatim malo boje (koju samo ja vidimi nitko drugi :)) pa je mogu bronzerom malo podebljat. Preplanuli ten volim kod drugih, na sebi preferiram svoju prirodnu bjelinu :)
    Toplog sam podtona pa većina bronzera za svijetlu put na meni izgleda prežuto ili prenarančasto. Kupila sam bila Too Faced Milk Chocolate Soleil Bronzing Powder u Sephori na sniženju prije nego što se kod nas zatvorila misleći da će to bit prava stvar ali i on mi je prežut i iskreno rečeno, taj njegov navodni miris po čokoladi mi smrdi. Pa se za sada tu i tamo snalazim s običnim puderom u kamenu malo tamnije nijanse i to mi najbolje funkcionira. Sorry na dugačkom komentaru, malo sam se raspisala :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Imaš ovaj Guerlain i u nijansi 01 za plavuše, odnosno, puno je svjetliji, i mislim da bi žene s svjetlijim tenom bile zadovoljne,pa isprobaj ako naletiš negdje:)

      Ja nažalost nisam probala ni jedan Too Faced bronzer, nekako volim takve stvari kupiti nakon isprobavanja.
      Ja obožavam svjetlu aristokratsku put, i da imam takvu, ne bih ju previše bojala bronzerima, eventualno kao što radiš, nekim puderom u kamenu.
      Nažalost, moja put je tak-tak. Bez rumenila ili bronzera- bezlična:(

      Samo ti piši, volimo se raspisati ovdje :))

      Izbriši
  18. Meni, moje, želim, hoću! :D
    Divni su svi bronzeri :)

    OdgovoriIzbriši
  19. Guerlain .... blago tebi za cenu koju si platila. Joj svi mi se svidjaju. Ja za sad imam smao neki Aurin dzinovski koji je dobar ali uskoro ce mu proci rok, pa planiram da kupim pre svega neki mat da mogu stalno da koristim za konturiranje a kad njega nabavim mogu i neki svetlucavi letnji :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Aura ima predivan bronzer, baš sam ga napikirala, nažalost, meni je nedostupan :(

      Mat bronzeri su po meni najbolji, lako staviš nekog sjaja preko njih ako želiš :)

      Izbriši
  20. Ajme koja kolekcija <3
    Favoriti su mi NARS i Guerlain (odličan ulov!!!)

    OdgovoriIzbriši
  21. ne zna se koji je lepsi! i ja ih sve zelim :D

    OdgovoriIzbriši
  22. Planiram i ja da se počastim Guerlain bronzerom ali na tvoju cenu tj popust samostala otvorenih usta, bravo!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nećeš zažaliti ukoliko ti odgovaraju nijanse, postoje dvije.

      Nadam se da ćeš i ti naletiti na neki dobar popust :)


      Izbriši
  23. Jao, prelijepo!!! Najviše mi se dopada Guerlain. Ja imam samo jedan Artdeco, ali već vidim da će se početi stvarati kolekcija. Kako sam vještija u korištenju, tako shvaćam da je bronzer zakon!
    :-)
    G.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala G. :)

      Artdeco ima fenomenalne bronzere!

      Slažem se, bronzeri su divna stvar :)

      Izbriši
  24. Sad tek shvaćam da mi i bronzer treba. I to ne jedan :-) A sličicu s crtama po licu printam i lijepim na ogledalo :-) Divne nijanse smeđe!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sigurna sam da će ti prelijepo stajati :)

      A koristi, kako ti odgovara, ja ih najčešće koristim kao svako drugo rumenilo :)

      Izbriši
  25. Obožavam bronzere i od navedenih imam samo Lagunu a svakako planiram koji isprobati sa ove liste :D!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Znam draga da i s tobom dijelim ovu ljubav :)

      I uvijek slinim nad tvojim kolekcijama :)

      Izbriši
  26. Ja imam MAC bronzer i prezadovoljna sam!!!:) Prvi put sam ga otkrila prije par godina kad sam htjela kupiti tamniju nijansu pudera za ljeto....Prodavacica mi je preporucila bronzer koji sam odmah i probala i od tada mi nije palo na pamet da ga promijenim jer sam prezadovoljna!:)Nazalost nisam probala ni jedan od ovih navedenih pa ne mogu komentirati....Lp, Maja

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Uh,ja nažalost nisam probala MAC-ov, a čitam stalno pohvale.
      Možeš mi napisati puni naziv, da se i ja dokopam svog primjerka?

      Hvala Majo :)

      Izbriši
    2. Evo ovako...Ja imam Mac-Bronzing Powder Bronze (al imas jos i golden i matt bronze i jos neke)...Ja sam bila u njihovom ducanu ovdje u Stockholmu pa sam isprobala i izabrala koji meni najvise odgovara....Al ti vjerojatno znas koja tebi nijansa odgovara pa ti nece biti tesko izabrati....:))

      Izbriši
    3. Hvala ti puuno, upravo guglam nijanse :D

      Hoću i ja probati to čudo :)

      Izbriši
  27. isto volim bronzere ali nekako ispada da ih samo volim imat i gledat, a manje koristit jer ih koristim uglavnom liti, priko ostatka godine ne gonjam fake tan image jerbo se to meni na meni ne sviđa :D. imam problem sa nijansama i tonovima. jos uvik ne znam odredit koji sam ton koze (smijeh iz live studio audiance XD), a zadnje sto me rasp***ilo su dva chanelova rumenila koja su jedna boja u ambalazi i swatchani na ruci, a druga (i to ona koju izbjegavam!!!) na mojim obrazima :ljutko za popizdit:! cackala sam po netu i skuzila da nisam pale sam na svijetu jerbo ima jos nesretnica, a uzrok je ton koze. tako da je na meni malice narancast, a orchid rose terakota :plac:. krasna rumenila i sve ali za mene su to bronzeri :/ (malice vise manje).
    a guerlain... i moj HG! imam sun blondes i ludilo mi je. a ovi tvoj mi je napet jer nema nikakvih sljokica, a kako sam sad u ozbiljnoj zivotnoj fazi, kuliram sa svime sto skljokiča :cool:. a za cijenu da ne govorim! ako ti se ikad ponovi isti scenarij u zivotu, molim te, kupi jedan i meni! :D
    tila bi za lito jedan tipa tvoj guerlain, mozda estee ili cak nuxe iako mi djeluje ovako iz ambalaze djeluje za indijance.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bronzeri daju preplanuli izgled, ali ja ih koristim pomalo tokom cijele godine.
      Zimi malo manje ali svaki dan stavim bar mrvicu jer mi se jako sviđa efekt koji daje mom tenu.
      Nemoj misliti da mi ovdje znamo svoj podton, ja prva nisam sigurna :D
      Samo znam da nisam roza,jer mi roze boje odvratno stoje, nažalost :(

      Eto, još jedna ljubiteljica Guerlain-a, stvarno imaju najbolje bronzere, i bez brige, idući put ću misliti na tebe, Martimex često stavi ovakva sniženja :))

      Izbriši
  28. Nikad nisam znala staviti bronzer, uvijek se namucim i na kraju imam osjecaj da samo jos vise naglasi moje oziljke na licu.

    Ali je ova tvoja kolekcija uzitak za oci :) :)

    Lijep pozdrav,
    Aida :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Aida :)

      Istina, bronzere baš treba puno isprobavati i naći najbolju teksturu, boju i efekt.
      U suprotnom, učinak izostane, a može se pojaviti kontra efekt.

      Izbriši
  29. Fenomenalna kolekcija bronzera! Lajkam guerlain i sisley! A koji ti je od svih tih najneutralniji, najblazi? Kako se snalazis sa njima kad ti je ten dewy? Ja znam nanijeti samo kad mi je ten matiran...a inace ne, jer se zalijepi i budem flekava i onda mislim da samo naglasavam nesavrsenosti :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala coco :)

      Najneutralniji je svakako Benefit Hoola i W7.
      Najblaži...hm, možda Sisley,iako je svaki blag ako se lagano nanese.
      Ovako izgledaju tamno na slici i ambalaži, ali na licu su svi vrlo prirodni.
      Nemam problema oko nanošenja, kada mi je lice dewy, bronzer ga,dapače zamatira :)

      Izbriši
  30. Nadam se da će uskoro sva moja rumenila :-) Hoće li?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nadam se da hoće, čim uhvatim vremena da ih slikam na danjem svjetlu, što mi je u zadnje vrijeme nemoguće, s obzirom da kasno dolazim kući, no budem što prije :)

      Izbriši
  31. Jako mi se sviđaju. Pogotov Loreal i Guerlain. Od svega, imam samo Ecotools kabuki i jako sam zadovoljna. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Mirna :)

      Ecotools ima fantastične kistove, neke imam godinama !

      Izbriši
  32. kvaaaašno *.*
    koja ti je ono točna adresa, da svratim kod tebe umjesto u parfumeriju ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hihihi,

      dđi k meni draga:)

      Da vidiš tek moje lakove...:D

      Samo šteta da nemam tako lijepe nokte :(

      Izbriši
  33. Predivan post! Uzivala sam
    Zelim sad da kupim Nars :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je Sandrice :)

      Nars je fantastičan izbor :))

      Izbriši
  34. Od ovih bi definitivno najprije narsov duo vidjela u svojoj kolekciji :D A bronzere zasad izbjegavam, valjda cemo se jednom i sprijateljit :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nars je zaista zvijezda među mnogim kolekcijama. Ja sam dugo izbjegavala bronzere dok nisam našla one koji mi odgovaraju tenu i naučila pravilno nanositi :)

      Izbriši
  35. Mislim da si ovo ljeto moram nabaviti L'oreal Glam Bronze jer mi se jako sviđa ta kombinacija boja :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Fantastičan je, pogledaj ga obavezno u živo :)

      Izbriši
  36. bronzer od loreala mi je još najljepši

    OdgovoriIzbriši
  37. Jeste li mozda probali od kaneba designing duo bronzing powder?

    OdgovoriIzbriši
  38. gdje mogu da kupim loreal glam bronzer trio prosle godine sam nasla u dm u ali sad ga nema nikako :(

    OdgovoriIzbriši