Blogodarivanje- rezultati !

Posted by Dear Skin at 00:23
Rezultati darivanja...




Drage moje, oprostite mi s kašnjenjem objave dobitnica povodom blogodarivanja objavljenog u ovom postu .
Jednostavno ne stižem u posljednje vrijeme biti ažurna na blogu koliko bih htjela, no nadam se da će se to skoro promijeniti :))

Prvenstveno HVALA svima na čestitkama i lijepim riječima.Zaista mi puno znači Vaša podrška i čitanost, ona me tjera da održavam blog i dijelim svoja iskustva i znanje .

Puno HVALA svima koji su sudjelovali, čestitke mojim dobitnicima, i samo mali hint:uskoro kreće novo blogodarivanje, naime, moja brojka čitanosti raste svakim danom, a ja želim odsrca darivati svoje čitateljice.

Dakle, random .org između 38 čitateljica koje su poželjele nagradu broj 1, izabrao komentar pod rednim brojem 11.
Dakle, Danira Redzic je osvojila Kiehl's umivalicu :))



Između čak 66 komentara čitateljica koje su poželjele nagradu broj 2, random.org izabrao je redni broj 30.
Znači, Vesna Mateljak je osvojila nagradu broj 2.

Čestitke od srca :)))

ALI...

S obzirom na dupli broj čitateljica s masnom i mješovitom kožom a i činjenicu da je vrijeme za zaštitu od sunca, odlučila sam darovati još jednu Murad kremicu sa spf 30 a random.org je ovaj put bio naklonjen komentaru pod rednim brojem  24- ruza888hotmail.com koja je poslala podatke mailom.


Molim sretne dobitnice da se jave u roku 48 sati na moj mail, u slučaju da se ne jave, biram ispočetka.

I za kraj, još jednom puno hvala svima , uz obećanje:ovaj tjedan stižu tri posta čak za koje sam tek sad napravila fotke :D

33 komentari:

  1. Pa kod tebe kao da je Božić, samo se pokloni dijele :D Čestitam curama na osvojenim nagradama :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. :D

      Kad ne stignem pisati postove, barem stignem darivati :))

      Izbriši
  2. Cestitke svima!! Ali, pre svega tebi Martina , na ovakvom divnom blogu , stvarno je pravi gust citati vas nekoliko... Lana

    OdgovoriIzbriši
  3. Čestitam curama koje su osvojile nagrade!!! a tebi puno sreće u daljnjem rastu čitanosti ;-)

    OdgovoriIzbriši
  4. Čestitam curama na osvojenim nagradama :)
    Draga moja, želim ti još puuuno postova i pregleda bloga :D

    OdgovoriIzbriši
  5. Čestitam curama! :)
    A, tebi draga Martina puno sriće u daljnjem bloganju! ;)

    OdgovoriIzbriši
  6. Cestitam i ja dobitnicama uz nadu da se nece javiti na mail pa da imam i ja sanse :D Salim se, super su nagrade, kod tebe stvarno ko da je svako malo Bozic :D Cestitam i tebi na brojkama i ne sumnjam da ce to u kratkom roku samo da se povecava :) :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga, ne brini, bit će nagrada još jako puno, a od toliko komentara, zaista treba imati malo sreće :)

      Izbriši
  7. I ja čestitam.
    A za tvoju gužvu sam možda i ja kriva jer pišem romane a ne mailove...al šta ja mogu kad st ti moj "kozmetički guru" ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne draga, nikako nisi ti kriva, krivac je moj glupi posao koji traje 16 sati dnevno, zato malo sporije odgovaram na mailove, ne zamjeri molim te :))

      Izbriši
  8. odnedavno pocinjem pratit tvoju stranicu i mogu ti reci da sam odusevljena i sad sam non stop tu jer zaista stranica je za sve pohvale.....

    OdgovoriIzbriši
  9. Odgovori
    1. Čestitam Danira, random.org ti je bio naklonjen :)

      Izbriši
  10. Sve cestitke curkama na nagrada, a tebi DS punoooo punooo vremena za pisanje :) Ana

    OdgovoriIzbriši
  11. ja isto nisam mogla vjerovati kad sam vidla svoje ime, ja nikad ništa nisam dobila :)) još jednom se želim zahvaliti dragoj Martini na nagradi :) veliko hvala!!!

    OdgovoriIzbriši
  12. jeeej!! ne mogu vjerovat da sam ja nešto osvojila! Martina, veliko HVALA! otvorim članak i mislim si, nema šanse i kad ono bam! pročitam svoj mail! heheh skakala sam po kući :)) još jednom puno hvala! Uljepšala si mi ovaj produženi vikend ;)
    pozdrav,
    Ruža

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je :))

      Volim darivati i najradije bih da svi dobiju nagrade :))

      Čestitke još jednom :)

      Izbriši
  13. Cestitke pobednicama,a blog ti je sa razlogom toliko posecen,samo ovako nastavi,pozdrav iz Srbije,Sonja :)

    OdgovoriIzbriši
  14. Cestitke dobitnicama nama ostalima vise srece drugi put :D

    OdgovoriIzbriši
  15. I od mene iskrene cestike i curama a i tebi blogerko :*

    OdgovoriIzbriši