Chanel Soleil Tan de Chanel

Posted by Dear Skin at 01:41



Dugo čitam na blogovima o ovom divnom bronzeru, i napokon se ukazala odlična prilika pa je jedan primjerak stigao i u moju kolekciju :)

Chanelova kremasta baza/bronzer, dolazi u lijepom pakiranju od čvrste plastike i sadrži 30 grama, što je vjerujte mi, puno i može jako dugo potrajati.


Kada pogledam u proizvod podsjeća me na neku kremu za jesti, čokoladna , pomalo zastrašujuće tamna boja.


Priznajem, ne volim kremaste i tekuće proizvode kao što su rumenila, highliteri, bronzeri i slično, no ovaj proizvod me naprosto osvojio:))
I sa potpunim pravom krasi mnoge toaletne ormariće, jer mislim da svaka žena mora imati ovaj ili sličan proizvod.
Nanosi se četkom za rumenilo, vrlo lako se dozira tako da ne možete pretjerati s njim ,osim namjerno :)

U trenutku fotografiranja, još sam jako svijetla i nisam krenula sa samopotamnjivanjem, zato je odlična prilika pokazati kako je ovaj proizvod dobar i za žene svijetle puti.


Fotografirano u unutrašnjem prostoru :
Fotografirano na danjem svijetlu:

Sigurno ste primjetile , kako na swatchu djeluje prilično naranđasto, tu bih se složila, moj ten je žučkasto neutralan i odlično se prilagodi , ali ipak mislim da bi na rozom podtonu djelovao previše naranđasto.

Ovaj proizvod se može koristiti na više načina :
- kao svaki bronzer, čime daje prirodnu boju lagano osunčanog tena
- kao baza za make-up, probala sam tako koristiti , ali ipak je za mene ovaj način too much, izgledam pretamno
-pomiješan s tekućim puderom, i na taj način daje svakom licu dojam: upravo sam došla s vikenda na moru :))

Kako god ga koristile, sigurna sam da će te biti zadovoljne.

Vrlo postojan na licu, testiran na plus 35 stupnjeva- nije se obrisao čak ni pod potocima znoja.

S obzirom da su mi se krasna Chanel rumenila pokazala komedonima, bojala sam se da će biti isti slučaj s ovim bronzerom, nosim ga nekih mjesec dana i nije mi začepio ni jednu poru, što je kod mene veliki, veliki plus.


Cure, ako želite uložiti u jedan proizvod koji će Vam trajati jako dugo, a koristiti će te ga tokom cijele godine, ne samo ljeti.
Uzmite u obzir ovaj krasan proizvod kojeg s pravom obožavaju žene širom svijeta !

Pogled na sastojke:

Cijena je 318,00 kn (42,50 eur), poprilično , no nećete požaliti.
A možete kao ja, čekati dobru priliku i kupiti povoljno, naime, ovaj proizvod je kupljen prilikom zatvaranja Limonija u Splitu za 50% manje tj 159, 00 kn (21,20 eur), u čemu mi je pomogla moja draga Goldfinich koju ovim putem puno pozdravljam <3

I za kraj, evo kako izgleda na meni, slikano na suncu pod plus 35 stupnjeva :))

Jeste li probale ovaj bronzer? Imate li kakve preporuke za slične proizvode?

67 komentari:

  1. Nisam probala taj bronzer, ali koristim trenutno artedoc i zaljubljena sam u njega :D
    Krasno ti stoji, pogotovo taj ruz koji imas na usnama :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vidjela sam tvoj šoping AD bronzera, imala sam ga i jasno mi je zašto si zaljubljena u njega :)

      Hvala ti :)

      Izbriši
  2. Jesam ja lijepo rekla da mi treba? :D Jesam :D a sad bih se bacila jer mi uopce nije palo na pamet nekog pitat da mi ga uzme na tom snizenju -.-
    Divan ti je i divna si mi <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga :))

      Po meni, nikad ga se ne bih dočepala, a s obzirom na priličnu kolekciju bronzera, ne bih platila punu cijenu, srećom da ima dobrih duša koje žele pomoći :))

      Izbriši
    2. Ma ja ga gledam odavno i vec sam ga iks puta hjela kupiti i uvijek mi je bilo tesko odvojit tu svotu..

      Da, da :D samo ti meni trljaj sad sol na ranu kad je gotovo xD

      Izbriši
    3. Na tvoj ten , pristajao bi kao saliven :)

      Vjerujem da će se jedan primjerak naći uskoro i u tvojoj divnoj kolekciji <3

      Izbriši
    4. Sad sam isla gledati koja mu je cijena u USA ;) da ga narucim prijateljici da mi donese xD

      Izbriši
    5. Ako je povoljniji nego kod nas, a vjeruj, za USA tržište je još ljepši, nećeš pogriješiti, a možda se još koji Limoni zatvara uskoro :D

      Izbriši
    6. Po trenutnom tecaju 280 kunica.. Nije puno razlika..
      A ako budes cula da se zatvara oooooobavezno vici ;) castit cu te ;)

      Izbriši
    7. Nemaš brige, ako saznam, a saznam brzo :D

      svakako te imam u vidu :)

      Izbriši
  3. Nikad nisam obraćala pažnju na njega, a sada jedva čekam da odem ponovo u parfumeriju. Javim dojmove !

    p.s. predivno ti stoji !

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Dijana:)

      Svakako isprobaj i javi nam dojmove :)

      Izbriši
  4. Bas je divan, nadam se da ce i on dobiti mesto u mojoj kolekciji jednog dana :)

    I da, lepo ti stoji! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Ana:))

      I ja želim da jedan Chanelčić uskoro nađe put i do tvoje kolekcije, iskreno mislim da je proizvod zaista kojeg svatko može iskoristiti na svoj način :)

      Izbriši
  5. Imam ga 6 mjeseci, koristim svakodnevno. Nije se pomaknuo ni milimetar, i kad netko kaže skupo??

    Ovo je itekako isplativa kupnja, jedino se ne slažem, ja imam rozi, svijetli podton i odlično mi stoji :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se s konstatacijom, u početku je puno novca, ali dugoročno se isplati,pod uvjetom da nemaš 10 bronzera kao ja :D

      Odgovara dakako i rozom podtonu, no mislim daje bolji na žučkastom, sve ovisi o mašti i blendanju :)

      Izbriši
  6. Ja sam žuti podton ali opet se bojim da bi mi bio prenarančast. i mislim da s obzirom da imam masnu kožu, da bi se brzo mastila. A i Chanelovi puderi i rumenila su mi izazivali akne, tak da mislim da cu preskociti iako je pakiranje i proizvod predivni :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Toga sam se i ja jako bojala, kao i tebi, i meni su Chanelovi puderi i rumenila sva izazivala akne, srećom , s ovim proizvodom nije slučaj :)

      Izbriši
  7. Prelep je. Ali meni ovako beloj (bez mogucnosti crnjenja) sa roza podtonom, naprosto ne stoji. I tiho patim zbog toga, i samo gledam tu lepu teglicu. Mada, ne samo nju nego sve bronzere, nema sanse da nadjem dovoljno svetao za mene. Koji god sam probala sve mi je tamno :( Ali i dalje ih gledam :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne moraš patiti, i s bijelom puti žene su predivne i čuvaj svoju lijepu kožu :)

      Izbriši
  8. Mrzim kremaste rasadnike klica po kojima se brlja prstima/četkicom.

    Po meni je bolji izbor Guerlain koji ima veći izbor boja i bolju ambalažu, dakle, isto ovo u tri nijanse, za neutralne, žute i roza podtonove, i još su u tubici! :-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baš sam jučer tražila Guerlanove u tubici ali čini mi se da ih ovo ljeto nisu izbacili :(

      Izbriši
  9. Ajme blago ti se, dok je moj suprug došao na red taj dan kad je bilo 50% sniženja u Limonija (usput nam je bila i godišnjica pa je jadan strpljivo čekao), nije više ničega bilo :/
    Bronzer je predivan :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jadan tvoj suprug :))

      Meni da nije Goldfinich pomogla, vraga bih se ja gurala unutra :)

      Izbriši
    2. Hahaha, gurala bih se ja, bez problema, pogotovo za ovaj bronzer :D

      Izbriši
  10. Chanel puding od cokolade. :) Istina, citam i samo citam o njemu, nisam nesto obracala paznju, mozda ga skicnem koji put, ali mene takove stvari bas nesto ne pogode. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Škicni draga i isprobaj, nikad ne znaš, možda se zaljubiš u njega i izbaciš sve drugo :D

      Izbriši
  11. Nemam nijedan bronzer. Namjerno. Ja sam od onih koji njeguju svoju prozirno aristokratsku blijedu put i od nje ne odustajem, bez obzira na trendove. Jednostavno sam sama sebi blijeda najljepša i što god od bronzera stavila, prva reakcija mi je da to moram skinuti...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ajme, kako mi je drago ovo procitati! Mislila sam da sam jedina koja to ne koristi :D Ja volim svoju blijedu put :)
      :highfive: :P

      Izbriši
    2. Zavidim Vam drage moje. Moja koža je ni vrit ni mimo, voljela bih da sam bijela pa da i ja izgledam porculanski, ovako se moram kamuflirati svime što postoji :))

      Izbriši
    3. Ja ponekad pozelim da ne svijetlim u mraku toliko :D sve ima prednosti i mane ;)

      Izbriši
    4. Ah mi žene,uvijek nezadovoljne i uvijek bi izgledale kao netko drugi, no svijetla aristokratska put je itekako lijepa , i voljela bih da ju i ja imam :)

      Izbriši
  12. Čitala sam sve same pohvale, sada i tvoja, definitivno ga moram nabaviti :D

    OdgovoriIzbriši
  13. prelijepa si na ovoj slici :)

    Petra.

    OdgovoriIzbriši
  14. Auu, ja bi ovo POJELA! :D
    Kao i ti, nisam bas pristalica tih kremastih stvari jer rijetko kad imam vremena da se posvetim aplikaciji kako treba :)
    Ali da izgleda prekrasno, to svakako!
    P.S. prelijep ti je ruz!!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Coco, i ja sam malo prtljava s tim nanošenjem :D

      Izbriši
  15. Apsolutna DIVOTA! <3
    A ti nam nekako posebno lijepo izgledaš u zadnje vrijeme!

    OdgovoriIzbriši
  16. Odgovori
    1. Znam, čitala sam u tvojim favoritima :)

      Izbriši
  17. Divan je i divno ti stoji! <3 Ne ludujem ni ja baš za kremastim proizvodima, ali ovaj me mami. Mada, baš sam naručila bronzer od Diora pa ću se malo strpjeti s kupovinom. ;D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga <3

      Jedva čekam da vidim taj tvoj Dior :))

      Izbriši
  18. Razmisljala sam o njemu bas dugo i resila da ga ipak preskocim jer imam masnu kozu i bojim se kako bi to izgledalo :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne bi loše izgledalo, ne topi se, ne sjaji na licu i ne ističe masnu kožu. Isprobaj u parfumeriji, i vrlo je postojan :)

      Izbriši
  19. Divno ti stoji :) Ja se baš ne razumijem s bronzerima, pričamo dva, tri različita jezika :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Josipa :)

      Ti si tip za rumenila i odlično s njima pričaš jezike :)

      Izbriši
  20. Odlično ti stoji, ti si baš tip za bronzere i skroz bi prošla za Splićanku! :D Ja ne nosim bronzere, jer baš volim što sam svjetlije puti, ali bez rumenila ne mogu definitivno! ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga :)

      Tvoje lipo lice je šteta kvariti bronzerima :)

      Izbriši
    2. Ma baš mi ne stoje nikako, pošto sam presvijetla, a potamnit ne mogu, onda nema smisla. Al eto, isto ih imam nekoliko u mom make up koferčiću. ;)

      Izbriši
  21. svi ga hvale i arena mi je poslala probicu , uskoro je moj...Lana

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvale ga zaista s razlogom, to sam se uvjerila. Bit ćeš zadovoljna :)

      Izbriši
  22. Pedivno ti stoji,i tako si mi lijepa na slici...koja je ovo divota od ruza??

    OdgovoriIzbriši
  23. Ja bi ovaj bronzer samo da ga gledam ovako fino na polici bas izgleda supermekano i ko neki cokoladni mousse. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Upravo tako :))

      I kao ukras na polici je divan :)

      Izbriši
  24. hvala na zahvalama :D, drago mi je da ti se sviđa! zrtvovala sam zadnji primjerak za tebe :D, valjda ce se chanelovi bogovi sitit mene kad umren pa me prebacit u vip chanel odjeljak kad budem u raju XD.
    sta se tice guerlain 'bronzera' ako mislite na one healthy glow koji su u biti 'pojacivaci tena' i imaju 'second skin effect', sad su ih opet izbacili (one u tubi) s tim da su tri nijanse, lani su bile blondes i brunettes, a sad su jos dodali i nude. ja ih osobno koristim ka bronzere za obraze i super sam zadovoljna. ne pasu mi za cilo lice ali su odlicni jer doslovno savrseno potamne ten, kao da ste potamnili ali mora se stavit i na vrat radi razlike tj jer je meni pretamno, ja imam lanjsku verziju brineta. je silikonska tekstura, moze nekome smetat ali meni ne smeta. i nisu na narancasto ka terakote!
    ps: i koji je ovo ruz??? :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahahha, ti ćeš u Chanelovo nebo draga jer si predobra :))

      Hvala ti što si čekala u redu u Limoniju zbog mene, vjeruj, jako sam zadovoljna :)

      I gledala sam neki dan Guerlain tekuće bronzere, nemoj mi sad reći da su i oni super, upucat ću se :D:D

      Ruž je Sisley L29 :))

      Izbriši
  25. kojom ga cetkom nanosis na lice...RT, MAC ili neka treca ? :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja ga najčešće nanosi RT Face expert brush, najdraža četka ikada :)

      Izbriši
  26. Odlicna recenzija! 30gr bronzera zvuci nepotrosivo! Moracu da ga testiram!

    t.

    OdgovoriIzbriši