Ljetni new in !

Posted by Dear Skin at 02:13
Šta ima novoga kod mene posljednjih mjeseci ...




Uh, uh, nemam pojma od kuda da krenem, ali za početak ovaj post bih nazvala MALI SVIJET kod mene.
Naime, kao većina mojih šopinga i ovi noviteti su se bazirali na preporukama mojih dragih kolegica, njihovih izvrsnih recenzija, mojih dragih čitateljica i prijateljica.
Pa..krenimo redom :))

Iz lijepe BIH stigao je ovaj paketić od moje ljepotice Make up Arene koja mi je pomogla da se dočepam hvaljenih Golden Rose ruževa i čuvenog MAC blot pudera.
Hvala <3<3

Potom sam kupila Dior okoloočnu BB kremu, recenzija ovdje 


Nisam odoljela ovom ljepotanu koji mi je već sad hit ljeta Chanel Azure


Pogledajte kako mi lijepo pristaje uz omiljenu tamno plavu odjeću :D :D


Zatim, stiže paket od To skin, with love od koje sam kupila dva sapuna, od naranče i mente, i dobila testere njenih proizvoda.
Hvala <3


Na preporuku moje čitateljice Goldfinich kupujem Guerlain Teraccota second skin. Ovo je nešto kao bronzer u tubi, ali s obzirom da sam kupila nijansu za plavuše, koristim za cijelo lice.

 ali...uzimam isto čudo samo za noge- sprej koji daje dojam čarapa na nogama. Odlična stvar za nas s ne savršenim nogama :D

Kako ne ljetujem ( opet !), želim i ja biti preplanula i kupujem Diorovo ulje za samotamnjenje za lice i tijelo


Zbog ove recenzije moje kolegice s Mell's corner  i ovog posta Voodoo blonde  naručujem Paul Mitchell proizvode s kojima sam jako zadovoljna , recnzija slijedi :)


Još malo novosti za kosu , Loreal sparkling regenerator i Schwarzkopf BC Bonacure fluid za vrhove i zaštitu od sunca


Iz Njemačke stiže naručeni proizvodi do kojih mi je pomogla moja Mirna s bloga A girl in Berlin , gdje sam vidjela ove ljepote i poželjela ih za sebe :))


Kiko generous earth paleta


Kiko glow touch- kremasto rumenilo/ruž

Dva predivna P2 laka za nokte i ruža koje sam recenzirala ovdje .



Predraga moja Mirna me nije zaboravila i dodatno razveseliti pa je natrpala i hrpu testera i divno pismo. Hvala <3 <3



Nakon Njemačke, dolazi na red Austrija gdje mi  jedna zaista divna osoba pod imenom TanjaVk šalje paketić :)))


Kupila sam  lak Chanel Acessiore  i predivan Benefit Sun Beam <3


Sun beam je ono što sam tražila, zlatni brončani sjaj koji se stopi s kožom i izgleda neodoljivo.
Pogledajte kako je dobar :))


Uz ova dva kupljena proizvoda, draga Tanja mi poklanja još dva , radi se o Benefit sjenilu u preslatkoj kutijici i u mojoj omiljenoj taupe nijansi <3


te Gosh tirkizna olovka s srebrnim odsjajem. Osim što je lijepa, ne mrda s kože cijeli dan !



Uletava mi odlična prilika da povoljnije kupim neodoljivi Chanel Bel-Argus, moj jedini plavi lak i najljepši koji sam ikada imala na noktima:))


Nakon ćaskanja s dragom Jasmine s foruma, naručujem na njenu preporuku Alpha-H Discovery collection set. Liquid gold sam već isprobala zahvaljujući mojoj forumašici Arii koju ovim putem lijepo pozdravljam :))

Svi proizvodi su jako hvaljeni širom svijeta, na bazi su glikolne kiseline pa je vrijeme da i ja isprobam, iako će pričekati jesen:))

Potom u mojoj humanitarnoj akciji kupujem:


NARS Thakoon lak za nokte i dobijam uz njega od dobre Mirele antibakterijski gel za ruke Warm Vanilla , hvala <3 <3

Chanel kremasto sjenilo u nijansi Illusione, pomalo sam već razočarana ali što je tu je :)

I za kraj, na preporuku Green Girl kupujem Neem prah , kako bih radila sebi i sestri maske za lice, jer zalihu praha koje sam imala u kući su popile moje ukućanke :D

I dok tipkam ovaj post, upravo mi curi maska u oči :))


Eto...ovo je bio moj new in post, slijedeći- oko Nove Godine :D :D


Kako Vam se sviđaju moji noviteti stigli doslovno sa svih strana svijeta??

Što ste Vi lijepoga kupovale ovih dana?




105 komentari:

  1. AJME, AJME, AJME!!!! SVE bih ti ukrala!!! Ajde ostavila bih ti nim prah, njega imam :D

    divni noviteti, htjedohi zdvojiti Chanel lakove, pa Sun Beam, pa p2 ruževe i KIKO paletu, pa sam skužila da bih na kraju sve nabrojala :)
    Uživaj u novitetima, divni su :)))

    ja cekam UD Naked Basics (konačno ju skinula s WL i maknula trenutne hirove koji su uvijek imali prednost) i još neke sitnice i baš se veselim svemu i samo iščekujem poštara :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga :))

      Pretpostavila sam daće tise puno toga svidjeti jer otprilike znam tvoj ukus :)

      UD Naked paleta je predobra i drago mi je da si je se dokopala:))

      Izbriši
  2. Super :D. Blogocitanja ce me unistiti - sa svih strana mi curi mast kad vidim p2 lakove :D.
    Stosta bih tu nasla za sebe, ali naravno uvijek se prvo zagledam u lakove (prioriteti, sta ces :D). Osim lakova, nim prah mi je najnapetiji. Jos nisam probala i slaba sam jos uvijek sto se domacih pripravaka tice, ali jako me privlace. Vjerujem da ce se i u mojoj kuhinji brzo muckati : D. Homemade je super stvar.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Razumijem te potpuno, mi lakoholičarke uvijek zapnemo prvenstveno na lakove:))

      Također, i ja sam lijena za home made varijante , ali ovo je prejednostavno.

      Izbriši
  3. JA ne znam što bih izdvojila :) Sve je super :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Svašta, nešto lijepo, ali ova dva plava Chanel laka bih ti odmah ukrala!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :))

      Lakovi su prave zvijezde :))

      Izbriši
  5. Auuuu svasta si lepo kupila. ALi kada sam videla Kiko paletu vise mi nista nije bilo bitno! Predivna je. Jedna od retkih stvari na mojoj WL. I Kiko kremasto rumenilo mi je predivno :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Paleta i rumenilo su prelijepi i jako sam sretna da sam ih se dokopala :)

      Izbriši
  6. Hej draga moja ne mogu da vjerujem da ti se ne sviđa ovo kremasto Chanel sjenilo..... ja ih obožavam, valjda ti dovoljno govori da sam jučer kupila 4. po redu :-)

    Uglavnom sve je prekrasno i ne znam šta je ljepše od ljepšeg :-) a lakovi svi odreda su diiiivni...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Draga, nije baš da mi se ne sviđa, ali na tebi mi izgledaju jako pigmentirano, kod mene ostavljaju samo šljokice. A možda je do nijanse?!

      Hvala :))

      Izbriši
    2. ma imam i ovu tvoju nijansu, nju sam prvu kupila i toliko se oduševila da sam morala još koje kupiti.... prije mislim da je do načina nanošenja.... probaj utapkavati sjenilo a ne razmazivati... vidjećeš kako je moćno.... meni su sjenila otkriće godine i planiram im uskoro posvetiti poseban post :-)

      Izbriši
    3. Odličan savjet i jedva čekam tvoj post.
      Najviše me zanima kako ti to nanosiš i kojim priborom , pliz ubaci ovu moju nijansu u svoj post, hihihiihi

      Izbriši
    4. i ja imam 2 sjenila i obozavam ih.pogotovo ovo tvoje! super funkcionira ako ih utapkavas prstima,ne cetkicom! uz mac paint pot postojana su cijeli dan!
      v.

      Izbriši
    5. Tako kaže i Arena, moram priznati da ih ja onda pogrešno nanosim :)

      Probat ću sutra tako :))

      Izbriši
  7. Lakovi (ali doslovni svi), Dior za samotamljenje - imala i predobar je, također obožavam Chanel kremasto sjenilo :D .... ma sve je divno ope je grijeh išta izdvajati :D!

    OdgovoriIzbriši
  8. Ajmeeeee, koje divote :)
    Nisam ni čitala tekst sada, samo sam slike gledala :9

    OdgovoriIzbriši
  9. Draga odličan ti je ljetni new in !
    Želim sve ali najviše Chanel Azure i Gosh tirkiznu olovku :) Paul Mitchell piling za kosu imam i ovaj vikend isprobavam jedva čekam

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :))

      Olovka iAzure su pravi ljetni must have:))

      A piling za kosu je super, planiram naručiti ful size.

      Izbriši
  10. stvarčice su prekrasne i većinu bi i sama odabrala osim plavih lakova koji meni nikako ne stoje! jakoooooo me zanima recenzija ovog čuda za nesavršene nogice (čija sam ponosna vlasnica)! dugo tražim nešto što bi mi malo ujednačilo boju na nogama i prikrilo kapilarice, pa me uvijek zanimaju recenzije tih proizvoda (a nema ih baš puno)! inače, sve pohvale za blog, čitam te svaki dan ali sam lijena komentirati :D
    pozz, ninol

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga, i ja nisam fan plavaca i nisam imala ni jedan. Međutim, ove nijanse su posebne i nikako nisam mogla propustiti.

      Svakako, imam ja dosta trikova za moje ružne noge, nadam se uskoro napraviti recenziju, najveći problem mi je fotografiranje...trebam pomagača :))

      Izbriši
  11. Jao, jao, jao divno je sve :) Ali Chanel lakici su zvezdice (ne zameri, jako volim lakove). Probaj ovako: Bel Argus na ruke a Azure ne nogice, uz neku svetlu kombinaciju odece (duga haljina, ili suknja+obicna bela pamucna majca). Efekat je VAU! A Azure na nogicama je fantazija zbog sunca, predivno se sija. Ja sam ga bas juce namazala i dok hodam samo gledam u stopala. Zveknucu negde :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Odličan savjet !!!!
      Hvala ti <3

      Isprobat ću tu kombinaciju pa se pohvalim fotkom :)

      Izbriši
  12. Ajme preedivno je sve, najviše mi se dopada Sun Beam :))
    Daj mi reci kakvi su dojmovi Neem praha? Kakva je koža bila poslije skidanja maske?
    Pusa velika, -Petra

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Petrice:))

      Nakon maske , lice je bilo jako glatko i umireno, naime, napale su me neke akne vjerojatno od stresa.

      Sun Beam je preeedivan :))

      Izbriši
  13. Sve je savršeno, u dahu sam guštala u slikama! :D
    Nasmijala si me sa zadnjom slikom :D
    Sve je pre predivno! Ova Gosh olovka ka da je za mene rađena, fantastična boja i prava ljetna! Super mi je ovi Acessorie lak i Kiko paleta :( sad mi je ža šta se nisan sitila da Mirnu pitam da i meni jednu kupi :(
    L'real <3 kakav ti je? Ža mi je šta se šljokice ispiru.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga :))

      Apsolutno se slažem, i sjetila sam se tebe kada sam vidjela olovku, prelijepa i extra kvalitetna.

      Loreal me na prvu baš razočarao, miris mi je bio čudan, i ne razumijem čemu te šljokice ako se ispiru?? Ali super njeguje kosu bez da ju zamasti :)

      Izbriši
  14. Kaaaaakva gomila lepote! Toliko je proizvoda da je baš teško izdvojiti nešto, ali pošto padam na Benefit izdvojiću Sunbeam, planiram već sto godina da ga kupim.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :))

      Sun Beam je savršen i nadam se da ćeš se i ti dokopati svog primjerka :)

      Izbriši
  15. Sve ti je savršeno, ali posebno bi se sviđa KIKO paleta i lak Chaenl Accesoire, ne mogu vjerovat koja prelijepa nijansa, je li LE i u sklopu koje kolekcije je izašao? Odličan je i Sun Beam... Zašto nisi zadovoljna sa Chanel sjenilom? Jedva čekam recenziju Paul Mitchel, gdje ih nabavljaš?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :))

      Chanel Accessoire lak je u stalnoj postavi , mislim da bi ga trebalo biti svugdje. Predivna boja zaista.

      Sjenilo mi je premalo pigmentirano iako mi sad ljeti odgovara i samo sjaj koji ostavlja, a i uvlači se u bore što po meni za tu cijenu ne bi smio.

      Paul Mitchel stvarčice sam naručila na feelunique.com i to su manja pakiranja za probu, planiram naručiti i ful size.

      Izbriši
    2. Martina , draga, gresis za Chanel ombre senku...ti je verovatno isuvise blago dodirujes prilikom nanosenja ....pokusaj malo vise uzeti senke--ako je nanosis prstom
      senke su izuzetno pigmentovane , samo pokusaj da je naneses vise a ne blago-tako ostaju samo sljokice =)
      Lana

      Izbriši
    3. Draga Lana, nakon što su mi cure ukazale na isto: da ga ne razmazujem već utapkavam, zaista je pigmentirano. Pogriješila sam što sam ga nanosila blendanjem kistom.
      Sad je stvarno super.

      Hvala ti <

      Izbriši
  16. Kakav post :D Prelepe si stvari kupila, prelepeee :)

    I na mene je Sunbeam ostavio najjaci utisak, savrseno izgleda :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :))

      Sun Beam je divaaan , predivan sjaj koji se stopi s tenom, jako prirodno a opet efektno :)

      Izbriši
  17. svi mamite s tim paul mitchell proizvodima :) morat ću i ja nešto probati...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ova manja pakiranja zaista nisu preskupa, a možeš dobro isprobati i zaključiti :)

      Izbriši
  18. Kakvi noviteti WOW!!!! Bas sam uzivala gledajuci slike i citauci, iako za pola stvari nisam ni cula, niti znam kako se izgovaraju :D :D :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Tamara :))

      Ma ne znam ni ja, srećom da se piše, a ne mora izgovarati :D :D

      Izbriši
  19. Ajme divota <3.
    Jedva čekam recenziju Kiko glow toucha. Boja je perfektna <3

    (i mala digresija, ovo za vrhove nije Kerstase nego BC Bonacure od Schwartzkopfa ;))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Ana :)

      Boja je fantastična, prava ljetna i mogu misliti kako lijepo stoji na preplanuloj koži.

      Ahahahaha, e jesam luda, tako ti je to kad pišeš post u 3 ujutro a misliš na Kerastase, hvala ti, odoh ispraviti :D :D

      Izbriši
  20. Misliš naravno do nove školske godine :)

    Kakvi su ti to prirodni testerići i kako radiš masku od neema?

    Ja sam ljetos u prirodnastim vodama.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I da, zaboravih - koji ti je ova komadica u plavoj bluzi :)))

      Izbriši
    2. Da, :D :)

      Dobila sam testere souffle od kokosa za ruke i tijelo, kremu za lice od smilja i masku od zelene gline.

      Maska od neem-a ti je namijenjena za akne i prištiče, te problematičnu kožu. Kako su me napale ljetne akne, moram reagirati :D

      Kako mi je Green Girl objasnila, zamutim prah s vodom dok ne dobijem pastu. Drži se na licu oko 30 minuta.

      Misliš, ko je ovo u plavoj bluzi? Ja ! :D

      Izbriši
  21. Odlični noviteti, posebno Chanel Accesoire i Azure. Nego zanima me kakva ti je trajnost Chanel lakova? Ja sam prije par godina imala nekoliko njihovih lakova i toliko me razočarao odnos kvalitete i cijene da sam rekla da nema šanse da ih više kupim :/ Ali kad vidim ove prelijepe nijanse u tebe, padam u iskušenje??

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :))

      Moram te razočarati i reći da im je i dalje odnos kvalitete i cijene ne srazmjeran.
      Posebno ove nijanse koje su metalik, brzo se ljušte s noktiju , ali toliko su posebne boje da ko bi odolio???

      Izbriši
  22. Hvala na brzom odgovoru! Joj,joj,za kvalitetu ali dobro kažeš, ko bi im odolio?? Mislim da ću barem jedan morati kupiti ;)Iako sam rekla nakon što sam probala Dior i Essie lakove da ću ubuduće samo njih kupovat jer su mi se pokazali kao najkvalitetniji...Ali kad su ove Chanel nijanse tako posebne i prelijepe...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Upravo to, ovi lakovi su toliko posebni da sam zažmirila na kvalitetu:))

      Ako planiraš, požuri jer su dio ljetne LE kolekcije pa ih neće biti.

      I slažem se apsolutno, i meni su Dior i Essie najkvalitetniji lakovi :)

      Izbriši
  23. Ajme, ajme Martina!!! Plačem, doslovno!! Toliko toga lijepog kod tebe ima, nešto sam već dodala na WL, a neke stvari već imam na WL :D :D
    Predivno!!
    Poptisujem ovo za Chanel lakove - i kod mene se odmah oljušte s vrhova :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Sarice :))

      Ajme, koliko ja tvojih stvari imam na WL !!!!

      Uh, uh <3<3

      Izbriši
  24. Preeeeedivno, moja wishlist se neprestano siri :)))

    OdgovoriIzbriši
  25. Sve je super!!! Najvolim new in postove :D. Svi beamovi Su savršeni. Nemam ni jedan XD. Ako budeš itala kroz prozor azure, javi mi da znam kad ću doc XD. Meni je dva puta Promaka :(.
    Neman puno zeita za komments ali čitam ;).

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahahaha, može draga. Uskoro pripremam kozmetički tulum pod prozorom :D

      Izbriši
  26. Sve je super ali posebno Kiko paleta. Kakva je kvaliteta? :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Majo :))

      Isprobala sam samo dvije, svijetlije nijanse. Nisu nešto extra, ali ni puno skuplji brendovi nisu pa ajde :))

      Izbriši
  27. Odgovori
    1. Hvala draga <3

      sad znaš kako je meni kad gledam tvoje divote <3

      Izbriši
  28. Supeer stvari! Odmah me privuklo ovo Kiko rumenilo i benefit stvarčice :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :))

      Jako su lijepi pa nije ni čudo :)

      Izbriši
  29. Kad smo vec kod fotki, cetvrta je super, treba ti vise takvih :D Lajkam sve lakice i Kiko paleticu :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Uspjeh draga, barem jedna fotka mi je ok:D

      Tnx:))

      Izbriši
    2. Hehe ma sigurna sam ja da ce bit jos pregrst takvih :D

      Izbriši
  30. Krasne stvarčice! :)
    Imam pitanje - imam ovaj nim prah i prvih nekoliko korištenja bila sam prezadovoljna, iščistio mi je lice fantastično. Međutim, zadnjih par nanonšenja lice mi se crveni i svrbi me na nekim mjestima. Ne kužim u čemu je stvar. Na početku odlično, a sad ovakva reakcija na koži lica... Imaš ideju možda u čemu je problem? :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :))

      U vezi tvog problema, konzultirala sam se s Green Girl. Njezin odgovor glasi:

      Ne znam kako si ga koristila. čime si ga mješala, koliko dugo si držala na licu ?
      On zna nakon korištenja uzrokovati crvenilo lica i osjećaj žarenja kod nekih ljudi, ali to bi trebalo proći u roku od sat vremena (možda malo duže).
      Treba se na lice nanjeti neka umirujuća njega (hidrolat po mogućnosti)

      Izbriši
    2. Miješala sam pola žličice nima i 3 žličice vode, i to nanijela na lice, držala oko sat, sat i pol. Prvih par puta ništa,a onda crvenilo i svrbež koje ne prolazi otprilike 2 dana... Uvijek dobro hidratiziram nakon...

      Izbriši
    3. Nemoj držati toliko, 30 minuta je dovoljno i to 1-2 puta tjedno.

      Čitala sam o preporukama da se drži po sat i pol tri dana za redom ali to su samo preporuke. Svatko treba prilagoditi kako mu odgovara. Ali ako te lice svrbi, peče i još ne prolazi, izbjegavaj ju.

      Izbriši
    4. Hvala puno! :)

      Izbriši
  31. Nema veze sa tvojim shoppingom ali da li je moguce resiti se borica ispod ociju? Imam 19 godina i mislim da su nastale skidanjem sminke sa ociju vlaznim maramicama.Skoro su nastale i mozda bih zato mogla da ih resim ali ne znam kako :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. S 19 godina teško da je neka ozbiljna bora, ali svakako je moguće: koža oko očiju je jako osjetljiva i tanka i cilj je nikako ju ne trljati, razvlačiti i slično.

      Vjerojatno si jako trljala kožu a provjeri da maramice ne sadrže alkohol koji može isušiti kožu.

      Sad nekoliko večeri stavljaj bogatu hidratantnu kremu za oporavak kože.

      Izbriši
  32. Divne, ma sta divne, predivne stvari, i tako raznolike, dva tri puta sam se vracala da sve ispregledam :-)
    Posto sam trenutno u fazi opsesije kosom, najvise sam zapazila te proizvode, posebno taj krasni Loreal sprej, kod nas nema Lor. prof. proizvoda za kosu, mozda da ima u nekom salonu, ali nemam pojma koji li ih drzi.
    I ta Neem maska me jako privlaci, skoro sam je kod nekoga gledala i komentarisala. Gdje je ima kupiti, koje radnje je drze da pokusam naci posto cu uskoro u HR.I krasno je Shrek zelena :-D
    I da Chanel lakici su mi top, boje su sjajne, steta samo sto brzo odu, ali vjerujem da imas neki super top coat koji to bez problema rjesi.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga Snow :))

      Loreal ti nije sprej već nešto kao regenerator, nanosi se nakon pranja i za 3 minute ispire. Jako je dobar iako ne razumijem čemu šljokice u njemu kad ne ostaju na kosi.

      Neem prah u Zagrebu ima svaka druga ljekarna, moji doma ga koriste dvije godine kao čaj da im smanji apetit i da im je manje vruće, a ja sam sad kupila da si spravljam maske za lice.

      Izbriši
  33. lakovi su ti divni , posebno ona Nars-ova nijansa...=))
    Lana

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Lana:))

      Nars je predivan, šteta što sam fotkala u mraku :))

      Izbriši
  34. Moze li recenzija za terracota sprej i dior za samotamljenje? Puno pozdrava i svaka cast za predivni blogu :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :))

      Naravno, napravim recenzije čim prije :)

      Izbriši
  35. Auuu, kakve divote, sve na jednom mjestu! Kozmetika from all over the world :)) Posebno lajkam Kiko paletu sjenila i P2 proizvode, zatim Chanel bordo lak, i iluminator Sun Beam :))) A naj naj naj lajk za tebe u alien fazonu na kraju :D Presimpa i kjut :***

    OdgovoriIzbriši
  36. new in postovi su mrak:)
    sviđaju mi se ruževi/rumenila, sjenila i bronzeri!
    uživaj u njima ovo ljeto:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga :))

      Uživam da samo znaš kako <3

      Izbriši
  37. Odličan, odličan šoping :D Ne znam što bih izdvojila. Većinu toga bih ti poskrivećki čopila i isprobala :D Drago mi je kad vidim da je netko na osnovu mojih recenzija i preporuka kupio proizvode, znači da nisam uzalud tipkala :D Jako me zanimaju tvoji dojmovi o PM preparatima za kosu i jedva čekam recenzije! :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Mell, i hvala ti na preporukama i recenzijama:))

      Volim tvoj blog jer voliš otkrivati preparativu i do sada nikada nisam pogriješila u tvojim preporukama <3

      Samo nastavi :))

      Izbriši
  38. Martina divno! Sve mi se sviđa. jednom ću te presresti kad se budeš vraćala iz šopinga i maznuti ti sve ovo :) :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahaha, može draga, ne moraš maznuti, dam ti ja što želiš :)

      Izbriši
  39. Slika s maskom je zakon! Doslovno se cidi s face :P Sve je super a ja strpljio cekam recenziju Sisley maske flower jednom ljepog dana :D pozz Marina

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. :D
      malo sam ju prerijetko napravila pa se sva cijedila:)

      Sisley maska recenzija za koji dan :))

      Izbriši
  40. Fantasticni noviteti. Lakovi su odlicni :)

    OdgovoriIzbriši
  41. super noviteti, slobodno ih pokaži još :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :))

      Misliš još noviteta? Poznavajući sebe...biti će :D

      Izbriši
  42. kako sam se na kraju zbunila šta sam htela da prokomentarišem :DDD
    huh, morala sam da se vraćam na početak, a onda sam se ponovo gubila
    blenući u ekran :DDDD Dior bb okoloočna mi je na WL, stalno oblećem
    oko nje, nervira me što ima samo 6ml proizvoda, za tu cenu :/ i još ona
    fora sa pakovanjem iz kog se verovatno ne može sve lepo iskoristiti :((
    za taj novac stvarno bih očekivala praktičniju ambalažu. Videću još, jako
    me privlači :)
    PaulMitchel proizvode bih rado probala, samo moram da istražim gde ih kupiti
    ovde kod nas...Ali kako me je oduševila ova Kiko paleta, ja ne umem da ti
    opišem :) izgleda prelepo, volela bih da čujem i nešto više o njoj, kad
    budeš našla vremena da pišeš.
    odlični noviteti, paketići iz celog sveta!!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga Lena :))

      Istina, Diorova BB je super ali stvarno nisu fer s tih 6 ml :((

      Paul Mitchell sam ja naručila s neta iako ih drže neki saloni, možda je i kod tebe tako.

      Kiko paleta je stvarno hit među blogericama, nije ni čudo jer je lijepa, iako ne znam iskreno što ću s njom, imam puno takvih paleta u tim nijansama, ali svakako ću pisati o njoj :))

      Hvala ti ***

      Izbriši
    2. da, da, uspela sam da nađem PM u Beogradu :)
      ima par salona koji rade sa njima, može se od njih
      kupiti, što me posebno obradovalo :))
      verujem ti za Kiko paletu, kako da stigne na red...
      no, nema veze, lepa je i ovako da bude kolekcionarski
      primerak, kad uživaš u kozmetici, zašto ne, paleta
      me očarala :)

      Izbriši
    3. Drago mi je da PM ima i u tvojem gradu. Nadam se da imaju kakve probice da isprobaš prije kupnje:)

      Kiko paleta je zaista kolekcionarski primjerak i već vidim recenzije na svim blogovima :D :D

      Izbriši
  43. AJME, AJME AJMEEEEEEEEE! Da ti stane dah!! <3

    OdgovoriIzbriši