Dr. Brandt House Calls + Pores no more , pore refiner recenzija

Posted by Dear Skin at 01:55




Koliko sam shvatila , osim hiperpigmentacija koje su nam vječiti problem, proširene pore, masna T zona  ono je sa čime imamo vječitu borbu..

Kako sam nedavno pisala o proširenim porama u ovom postu , puno Vas me pitalo što mislim o liniji Pores no more renomiranog proizvođača Dr.Brandt.

Nisam gubila vrijeme i krenula sam u istraživanje.
Bila sam na prezentaciji House Calls proizvoda i ovim putem se zahvaljujem ljubaznoj domaćici koja mi je pokazala cijelu liniju i prezentirala proizvode :)



Okosnica cijelog branda je HOUSE CALLS linija koja obuhvaća ukupno 6 proizvoda koji  omogućuju svakome da… doktora povede sa sobom kući:

-  DETOXYGEN: 2-stupanjski postupak oksigenacije i detoksikacije kože za samo 10 minuta.
-  COLLAGEN BOOSTER : Neinjektivna aplikacija kolagena koja pruža trenutno zatezanje i izravnavanje  mimičkih bora.
-  COLLAGEN EYE SERUM: serum sa metalnom kuglicom za uklanjanje svih problema područja oko očiju  (podočnjaci, vrećice ispod očiju, natečene oči, suvišne nakupine vode)
MICRODERMABRASION: mehanički piling u obliku kreme koji u potpunosti zamjenjuje kozmetički tretman u ordinaciji
-  CREASE RELEASE: zamjena za botoks“: krema koja djeluje direktno na bore i već nakon prvog nanošenja smanjuje njihovu dubinu i površinu
-  LASER A PEEL: kemijski piling za osjetljive kože

Jako sam se zainteresirala za liniju House Calls posebno jer je namijenjena svim dobnim skupinama od 18 do 50+


- imitira dermatološke tretmane prilagođene kućnoj upotrebi ( mikrodermoabarzija, laserski piling, detoksikacija i oksigenacija kože ), dubinsko pomlađivanje kože, djelovanje na razini stanica, vračanje blistavosti i mekoće koži, uklanjanje nesavršenosti , ožiljaka od akni, hiperpigmentacija , uklanjanje tamnih podočnjaka i naotečenosti očiju .






Ajme , sve što sam napisala mi treba : D :D

Više o  ovoj liniji možete pronaći ovdje i ovdje 

Ipak, vratimo se liniji Pores no more 






Linija sadrži 8 proizvoda i prozvođač obećava da povećane pore postaju nevidljive. Jedinstvene formule odčepčjuju, pročišćavaju i smanjuju pore, kontroliraju višak masnoća i matiraju sjajnu kožu.



- pores no more vacuum cleaner : nježna piling maska pomaže u opuštanju i izvlačenju mitesera bez boli, dok istovremeno upija masnoće i steže pore -------ide na WL :))
pores no more cleanser : čistač koji sužava i smanjuje pore, a ne isušuje kožu.
- pores no more poresolution : tonik za masnu/mješovitu kožu koji radi laganu eksfolijaciju i daje mat izgled ------------ide na WL :))
- pores no more pore effect : učinkovita krema idealna za masnu/mješovitu kožu. Stimulira stvaranje novih stanica i odčepljuje pore.
- pores no more pore refiner : prikriva pore , upija masnoće i matira suvišan sjaj.
- pores no more anti-aging mattifyng lotion: brzoupijajući anti-age losion bez ulja, s matičnim stanicama iz zelene jabuke-------------ide na WL , oduševljena sam što ima nešto iz te linije što djeluje i na bore i na pore :)))
-pores no more pore thing : memorijski gel za trenutno sužavanje pora na području T zone
Ovaj proizvod sam imala prilike isprobati, izgleda kao plava kugla , totalno futuristički i neobično.


Ima malu špatilicu s kojom se gel promiješa i kada se ponovo izravna, nanese se na T zonu. Čini mi se odlična stvar za nas kojima se najviše masti upravo T-zona.


- dr. Brandt matirajuća CC krema : za razliku od BB kreme koja je namijenjena normalnoj i suhoj koži, ovaj proizvod je namijenjen kontroli sjaja i normalizaciji lučenja sebuma, hidratizira,  prekriva nesavršenosti, ima dugotrajan mat učinak , spf 30 ! ----- također ide na WL :))
Eto drage moje, ovo su proizvodi koje je dr. Brandt pripremio za naše pore.  Osim pore thing memorijskog gela isprobala sam još jedan proizvod iz ove linije, a radi se o Pore refiner-u







Pores no more pore refiner je brzo rješenje dr. Brandta za besprijekornu kožu koje se uklapa u svakodnevnu rutinu dekorativne i preparativne njege lica, upravo zahvaljujući mogućnosti trenutnog prekrivanja pora i matiranja sjaja.

Radi se o jednoj vrsti hibrida između baze, kreme i laganog pudera za lice.


Kao što vidite, obojan je i svojom nijansom može se prilagoditi svakoj vrsti tena .

Svilenkasta i glatka formula savršeno se stapa s čistom kožom.




Moja koža je mješovita, T zona mi se izuzeto masti posebno u ovo ljetno doba, dok su obrazi normalni do suhi zimi.

Takav tip kože najteže je njegovati. Nikad ne mogu naći jedan proizvod koji bi mi odgovarao za cijelo lice, stoga uvijek moram kombinirati dva proizvoda kako bih dovela lice u ravnotežu.

Zato sam  ovaj proizvod testirala na T zoni koja mi je sad jako masna i na porama koje su najizraženije na nosu i oko njega.

Dakle,  khm, khm, moje pore na nosu i oko njega bez ijednog proizvoda :




Užas, zar ne?

Zatim sam nanijela pore refiner bez ikakve podloge jer se proizvod može nanositi samostalno, preko pudera ili kao baza za puder.






Odlično je napravio svoj posao, pore su zaista smanjene , koža je mat, a i prekrio je moje ispucane kapilare oko nosa :))

Mat efekt je kod mene potrajao dobra 4 sata na plus 33 stupnja koliko je danas bilo :)

Zaista odličan proizvod, posebno za jako masnu kožu. 





Nisam isprobala nanijeti puder preko njega jer sam željela testirati njegovu učinkovitost samog na koži, pretpostavljam da bi lice izgledalo besprijekorno.
Ipak, primjetila sam prilikom nanošenja da se malo trusi, stoga, moj savjet je : ne razmazivati proizvod klasično kako to inaće radimo, već utapkavati.

Kada sam utapkavala refiner, primjetila sam kako se automatski upija u rupice i kožu, popunjava ih brzinom svjetlosti , dok kod razmazivanja tog efekta nije bilo jer trenjem prstima , proizvod nije stigao popuniti pore.

Sastojci:







Zaključak:  linija Pores no more mi je vrlo zanimljiva i obećavajuća. Svakako ću isprobati i obavještavati Vas o drugim proizvodima , posebno kada isprobam gore navedene koje sam stavila na Wish listu :))

Pore refiner preporučam isprobati, testera ima i uvjerite se same kako Vam se sviđa. Posebno ako imate masnu kožu i ne možete obuzdati sebum i proširene pore.Meni se sviđa i definitivno kupujem :))

Full size sadrži 30 ml i košta 399,00 kn ( cca 53 eur-a ).

Dostupno u ljekarnama .

Kako Vam se sviđa ovaj refiner? Jeste li što isprobale od dr. Brandt kozmetike? Svaka preporuka i iskustvo uvijek dobro došlo :))



76 komentari:

  1. Čula sam za dr brandt, obilazila sam još dok smo imali Sephoru u Zagrebu.
    Strasno me zanima ovaj serum za smanjivanje podočnjaka? Jel netko to isprobao?

    Odlično ti izgledaju pore nakon ove kreme! Srecom, nemam problema s porama.. možda malo na nosu.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Nataša :)

      I mene jeko zanima taj serum za podočnjake :)

      Šteta što nema više recenzija

      Izbriši
  2. Gledam i ne vjerujem! Nisi uredjivala fotku poslije?!
    Gdje to mogu nabaviti??? :-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Najpovoljnije na Jagodici, ja od tamo naručujem godinama ;-)

      Izbriši
    2. Ti si moj idol!Zarazila se i ja jagodicom ;)
      Nadam se da ti salju poklone koliko si puta narucila ;)
      Veliki pozdrav draga

      Izbriši
    3. Marija, efekt je zapanjujući zaista. Ja svoje fotke nikad ne obrađujem, eventualno ih obrežem da se ne vide moje dlake koje vire iz nosa. Crkla mi baterija u trimeru pa ih nikako riješiti :D

      Arena ti je odgovorila, ne znam da li dr Brandta ima u BiH, u Hrvatskoj ga ima u ljekarnama ili web shopu.
      Možda najbolje da prvo potražiš tester i isprobaš :)

      Izbriši
  3. Uuuuuu ovo mi se čini stvarno super! *.*
    Ja bi si definitivno probala ovu kućnu mikrodermoabrazijicu za moje male, ali iritirajuće nepravilnosti. Cijena je definitivno prihvatljiva 698 kn, malo više od jednog tretmana prave mikrodermoabrazije s time da pretpostavljam da je ovo za više puta, to bi se svakako isplatilo :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ovaj proizvod mi se jako svidio , a mikrodermoabraziju svakako isprobavam pa javim dojmove :)

      Izbriši
  4. Ja sam ga koristila godinama i bila prezadovoljna i onda ne znam zašto sam ga prestala koristiti, u stvari tražila sam da možda ne postoji nešto bolje :-) nisam našla ništa osim možda Benefin Porefessional koji radi na sličnom principu. Prije mjesec dva sam ponovo kupila Dr. Brandt i mogu ti reći da mi je nedostajao :-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baš mi je drago da si i ti kao masnokožac potvrdila koliko je ovo čudo dobro.

      Sad sam sigurna da ću ga kupiti :)))

      Hvala ti **

      Izbriši
  5. Draga Dear Skin,
    Nevezano za temu upadam, citam te vec duze i vidim da si probala mnogo kremica, pa sad zanima me jel mi mozes preporuciti neku okoloocnu kremicu koja se moze naci u ljekarni, do 200 kn, za mladu kozu. Imam masnu kozu inace, 20 godina, nemam previse podocnhaka niti otecenosti, a zelim zapoceti s nekom okoloocnom, prevencije radi :)
    Puno ti hvala, lp

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Isprobaj Caudali ili Nuxe kremice za hidrataciju, isključivo u ljekarni i do 200 kuna obje. Biti ćeš zadovoljna. :)

      Izbriši
    2. Draga,

      nisam shvatila da li imaš masnu kožu samo na licu ili i oko očiju?

      Mirna ti je dala odlične prijedloge, ja bio dodala još i Bioderma sensibio eye :)

      Izbriši
    3. Opcenito je masna, hvala na savjetima uzela sam nuxeovu contour des yeux prodigieux, kazu da je za sve tipove koze, a hvalila ju je i martina s beauty and mess pa cemo vidjeti, dobro je znati i za ovu bioderminu. Lp

      Izbriši
  6. Koja je cijena ovog refinera koji je Martinice super odradio posao.
    Kako bih ga voljela probati jer imam slican problem oko nosa :((
    Kako doci do testera?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kako sam napisala, cijena je 399 kn u ljekarnama ili preko web shopa.

      Fantastično radi svoj posao, svakako potraži tester u malo boljim ljekarnama, posebno kada su dr Brandt promocije, jer su jako ljubazni i nema problema oko toga.

      Ako ćeš trebati pomoć, javi :)

      Izbriši
  7. U po slikama izgleda kao da fenomenalno radi. Inace i mene zanima svasta iy ove linije a specijalno okoloocni serum :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Joooj, ja sam odmah 5 stvari stavila na WL i totalno želim isprobati puno toga :D :D

      Izbriši
  8. Ja se bojim ove kozmetike. Ali ozbiljno. Ja mislim da je to takva neka jaka kemija da ti ne mogu opisati. Nemam iskustva sa tom kozmetikom niti sam probala pa da je zbog toga, ali jednostavno se bojim. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Draga moja, koliko sam ja gledala sastave, nije kemija veća nego u na primjer Vichy-u.

      U svakom slučaju, tvoja koža je prelijepa tako da tebi definitivno puno toga ne treba :)

      Izbriši
  9. Nisan ništa koristila od dr.Brandt ali ovo na slikama izgleda odlično i svakako je vrijedno pažnje!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga :)

      odlučila sam se za ovu recenziju jer po meni je definitivno vrijedno pažnje :))

      Izbriši
  10. Meni je ovo potrebno u zivotu. Moje su pore jedno 6 puta vece nego tvoje. Znaci pravi mali krateri na faci. Skupo je, ali ja ovu magiju u kutijici moram da imam! Neverovatno kakav efekat!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. To ti se čini draga moja, i moje pore su užasne :((

      Ja sam jako zadovoljna ovim efektom, pravi spas :)

      Izbriši
  11. Pore refiner na moju žalost na drugom mjestu sastojaka ima dimethicone koji mi izaziva kozmetičke akne. Nek netko javi ne isušuje li i na duge staze.Mikrodermoabrazija je,pak,nešto što bih željela koristiti.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mislim da je Make up Arena koristila nekoliko tuba i kaže da ga je ponovo kupila.

      Baš ću ju pitati da li ju je isušivalo:)

      Izbriši
  12. Imam tu plavu kremicu, dobar je proizvod, a Pore Refiner na tvom licu odlično izgleda!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Dragi mi je da si potvrdila da je plava kugla dobra, svakako ju onda kupujem prvom prilikom :))

      Izbriši
  13. Ovo na slikama izgleda odlično :)

    Ja sam svoje lice dovela u red s gg proizvodima i neću sad neko vrijeme ništa isprobavati ali moram zapamtiti dr.Brandt.

    OdgovoriIzbriši
  14. dobar je ovaj refiner, a vacuum cleaner ima lisa eldridge i kaže da je sličan gentle cream exfoliantu ali jači. onda bi trebao biti super :) i nisu ti pore uopće strašne, bar su čiste, trebaš moje kratere vidit hehe. idem si ja onaj ekstraktor naručiti i početi raditi kućni masakr :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Odlična informacija, tnx <3

      I pazi s spravicom, jako je zarazna :)

      Izbriši
  15. Zna li neko da li ovo moze da se nadje u Bg-u??

    http://zdravakosa.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  16. Isprobala sam Vacuum cleaner i cleanser i to su mi super proizvodi. Kod ovog na slici me malo zabrinjavaju silni silikoni, parabeni. Nisam ekspert, ali nešto se bojim da bi to moglo začepiti pore :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Refiner popuni pore ali ih istovremeno drži čistima.

      Ja koristim puno proizvoda s istim sastojcima i srećom nisu mi nikada naštetili u smislu akni :)

      Izbriši
  17. Stvarno magično deluje ovaj pore refiner, podseća me na Clinique instant perfector, slican rezultat daje i pomalo isusuje. Od Dr Brandt sam probala samo Pore Thing gel, i pisala sam o njemu na blogu, sasvim mi je ok... ne daje neke revolucionarne rezultate ali lepo matira i suzava pore tokom dana, fin je.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Odmah se bacam na tvoj post o Thing gelu, a što se tiće isušivanja, vjerojatno isušuje jer je namijenjeno masnoj koži .

      Moram isprobati na duže staze ali sad mi jako odgovara kad sam masna ko slanina :(

      Izbriši
  18. Odgovori
    1. :D

      ne znam kakve su tvoje pore, ali meni itekako treba :)

      Izbriši
  19. Kakav efekt čovječe!!!!!!! :O Treba mi, pogotovo ovo ljeto kad su mi pore kao krateri od groznih vrućina i znojenja :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Isto kao i meni, ljeto je zaista grozno postalo za moje lice :(

      Izbriši
  20. Ajme!!!! Predobro!!!
    Mislim da bi Pores no more pore refiner mogao biti ono što tražim!
    Već sam očajna od isprobavanja i bacanja novaca :(
    Imam jako masnu, proširene pore, problematičnu kožu sklonu aknama, što god stavila na nju, masna sam za sat vremena :(
    A probala sam stvarno svašta.. Bila bih sretna čak i s takvim privremenim rješenjem.
    Znaš li možda gdje nabaviti tester ili kome se obratiti?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mislim da bi bila jako zadovoljna s obzirom na kožu koju opisuješ.

      Dr.Brandt često radi promocije po ljekarnama gdje dijele testere za sve što vas zanima.

      Najbolje da ih upitaš na FB stranici o promocijama :)

      Izbriši
    2. Nema na čemu, ako zapne, javi :)

      Izbriši
    3. Poslala sam im mail, ali mi nisu odgovorili.
      U međuvremenu sam našla ovo i ne mogu se već dva dana odlučiti koji set da uzmem:
      http://bit.ly/1cQLfHK ili http://bit.ly/19w99bh

      Izbriši
    4. Možda su spojili ove dane s obzirom da je puno firmi tako napravilo.

      Ovi setovi su zanimljivi, kako sam shvatila ti imaš kompletno masno lice? U prvom setu tu je krema za T zonu, znači za nekoga kome se msti samo T zona dok u drugom je anti aging losion, hmmmm, za sebe bih izabrala drugi sigurno, ali za tebe nisam sigurna koliko ćeš biti zadovoljna s onom kremom u kugli pošto je namijenjena mješovitoj koži

      Izbriši
    5. Da, cijelo lice mi je masno. Jaaaaako masno :/
      Hvala na savjetu!
      U prvom mi se svidjelo što je cleanser 105ml, ali u drugom ipak ima 4 proizvoda.
      Ništa, drugi ću! :)

      Izbriši
    6. I meni se drugi više sviđa, ipak se neko vrijeme mogu isprobati više proizvoda, idem i sebi naručiti.

      Tnx **

      Izbriši
    7. Hihihi :)
      Nema na čemu, hvala tebi na ovom članku!
      Nadam se da će mi barem malo ublažiti muke :)

      Izbriši
    8. Nema na čemu, ako je super Gwyneth Paltrow, Madonni i mnogim celebrity-ima valjda će i nama :D

      Izbriši
  21. nice post :)
    http://www.articalandfashionknowledge.com/2013/08/the-body-shop-cheek-colour-o5-review.html

    OdgovoriIzbriši
  22. Damn, koji efekt, koja razlika! *.* Moram se dočepati kojeg testera! I ovaj okoloočni serum si sad isto želim, jaooo :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Svakako preporučam :))

      Uf, i ja ovaj serum moram pod hitno isprobati :)

      Izbriši
  23. IMala sam pores no more pore refiner i probala sam pores no more pore refiner koji je kao toniziran.
    Osobno mi je izvrasan pores no more pore refiner (bez boje) i to je meni osobno najbolji pore refiner do sada, vrijedan svake lipe!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Eh sad ja ne znam na koji ti refiner misliš? Koliko ja znam refiner im je jedino ovaj obojani. Možda misliš na "pore effect" kremu?

      Izbriši
  24. Wow, ogromna razlika sa i bez :D ja nemam nešto osobito proširene pore pa mi zasad to ne treba :)

    OdgovoriIzbriši
  25. Prvi put od tebe cujem za ovaj brand :) i "prvo pa musko", ova kremica je malo cudo, wow!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ovaj brend je već neko vrijeme kod nas, ali eto nikako isprobati :)

      Izbriši
  26. Uh kako dobar efekat! Baš me zanima serum za podočnjake.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Joooj i mene :))

      Neću se smiriti dok ne isprobam :D

      Izbriši
  27. Ja sam imala pore no more hidratantnu kremu. Čitala sam da su neke cure bile razočarane , meni je savršeno odgovarala.

    Pore su se smanjile za pola , nije me isušivala i dugo je trajala. Ne mogu se sjetiti , čini mi se da je imala čak 100 mililitara što je trajalo više od godinu dana.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti što si podijelila s nama iskustvo.

      Svaka preporuka zlata vrijedi :)

      Izbriši
  28. opa vidi se po fotkama razlika :) a fora izgleda plava kugla :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Plava kugla je nešto najforije što sam vidjela u posljednje vrijeme :D

      Izbriši
  29. Vrlo sam prijatno iznenadjena efektom :) Zaista su ti pore manje izrazene :)
    Ovo je definitivno nesto sto bih morala da probam ;) Mucim se sa prosirenim porama ceo zivot :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Efekt je zaista super, svakako ti preporučam isprobati :)

      Izbriši
  30. Wow, rezultat je fantastičan! Baš me zanima bi li odgovarao i drugim tipovima kože, pošto takvi proizvodi znaju isušivati.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mislim da bi čak i mogao na neku dobru kremicu ili serum. Ne bi bilo problema :)

      Izbriši