Sve o mojoj prehrani

Posted by Dear Skin at 02:08





Ponukana Vašim upitima, odlučila sam podijeliti svoj režim i način prehrane.

Pisala sam o svojoj priči i iskustvu s mršavljenjem u ovom postu , gdje sam podijelila s Vama svoje tužno i debelo djetinjstvo.

Večeras ću pokušati opisati moj način prehrane i ono što savjetujem svim ženama, posebno mladim djevojkama.

Dijete :

- nema dijete na ovom svijetu na kojoj ja nisam bila: atkinsova, mesna, UN, mjesečeva, voćna i bla bla bla.

Dijete su pušiona !

- usporavate s njima metabolizam i ako ne nastavite s istim režimom i nakon mršavljenja, kile će se vratiti !

Kako izračunati potrošnju kalorija i bazalni metabolizam to vjerojatno sve znate, ako ne znate, napišite u komenatrima pa ću rado ponoviti formulu.

Dakle, ugledajte se na moja ( loša ) iskustva. U dijetama sam usporila metabolizam tako da je moj dnevni unos zadnjih 15 godina 1500 kalorija dnevno .

Sve što više od toga unesem, moram  više potrošiti. Ok, nije mi problem sjest na sobni bicikl ili obični i odvoziti turu od 45 minuta, samo je nažalost, nedostatak vremena :((

Doručak:

Ujutro volim pojesti konkretno, nikakve pahuljice kod mene ne prolaze, jer sam ujutro gladna.

Obično, napravim sendvič s dve kriške integralnog tosta i 50-60 grama pureće salame, dodam malo rajčice ili salate umjesto namaza da mi nije presuho :)
Tu sam unijela 180 kalorija


Ovaj obrok, drži mi inzulin i energiju do nekih 10-11 sati prijepodne kada osjetim pad energije .

Ovisi gdje se nalazim u tom trenutku, obično posegnem za baby štapićima ili jabukom .

Obožavam ove štapiće <3   Zasitni su, manje slani , a sol izbjegavam radi celulita :D i totalno su mi otkriće :)))

Tim međuobrokom sam unijela oko 200 kalorija.

U dane kada radim, nemam vremena za pošteni odlazak na ručak, ali uvijek se netko od mojih pobrine da mi donese na posao kuhani obrok.

Naime, ja jedem isključivo kuhano ili pečeno u foliji bez masnoće.

Moj ručak se sastoji od priloga koji je : ili kuhana integralna riža  (volim i basmati), kuhani krumpir, kuhana tjestenina ( integralnu ne volim, već od durum brašna ), kriška ili dvije integralnog toasta.
Nešto od navedenog u količini od  oko 150  grama kuhanog ( sirovo iznosi duplo manje ).

Meso: uglavnom piletina, bijelo meso očišćeno od kože te skuhano ili ispečeno u foliji , puretina , tri jaja ( jedno cijelo i dva bjelanjka ), riba uglavnom bijela.
Nešto od navedenog u količini od 100 grama. Nama ženama ne treba više mesa po obroku od 100 grama ili manje.

Ponekad pojedem i teletinu ili govedinu , ali ona mi teško sjeda na želudac, ne čini me poletnom već tromom pa pojedem jednom mjesečno kako bih nadoknadila željezo koje se iz tog izvora najbolje iskorištava u organizmu.

Svinjetinu ne jedem nikada .

Važno : ne jedite previše crvenog mesa , ono je važan izvor aminokiselina, B12 i željeza, ali zaista nam ne treba prevelika količina masnoća koje ono sadrži a taloži se u našem organizmu i žilama.
Tu spadaju hamburgeri, kobasice, suhomesnato i slično.

Uz sve to, pojedem puno, puno salate, začinjene s limunovim sokom i jednom malom žličicom maslinovog ulja - povrće ovisno o sezoni :)



Ručkom unesem oko 400-500 kalorija.

Ponekad  me put nanese u McDonalds ili restoran. Kako osoba poput mene tamo jede?

U McDonaldsu imaju jedan proizvod pod nazivom Grilled chicken wrap

Radi se o tankoj tortilji s pečenom grillanom piletinom s dodatkom salate, sira i dvije vrste umaka.

Prilikom naručivanja zatražim bez oba umaka i sira, i dobijem tortilju s toćno određenom količinom piletine koja mi treba s malo povrča. Takav obrok je zasitan a niskokaloričan.
Ponekad , uz njega naručim i vrtnu salatu, ali umjesto njihovih umaka koji su masni i kalorični, zatražim samo sol i papar.

U pizzeriji naručujem uvijek malu pizzu s morskim plodovima. Naglasim konobaru da mi ne stavljaju sir i da rubove pizze nikako ne premazuju uljem kako neki znaju raditi da bi pizza bila sočnija.

Uz nju, uvijek naručujem i dodatnu salatu
Takav obrok nije kaloričan, izbacila sam mu dodatnu masnoću i kalorije. Zasitno je i dalje ukusno.
Ok, malo nedostaje proteina , ali to ionako nije svaki dan :D


Kod mene je pravilo da se za ručak dobro najedem, hrana mora biti prozračna a zasitna. Ne volim hranu koja me "spušta" i nakon koje se osjećam naduto, tromo i bezvoljno.


Večera je kod mene prilično kasno, što nikako nije ok, ali takva mi je priroda posla. Idealno bi bilo večerati do 21 sat , odnosno bar tri sata prije odlaska na spavanje.

Iskreno, ne vjerujem u priče da  večere debljaju ako  pazite što jedete.
Računica je jasna: koliko pojedete, toliko morate potrošiti, bez obzira u koje doba dana jele.

Moja večera se sastoji od zobenih pahuljica. To sam naučila od dragog koji je godinama trenirao:

-uzmem šalicu zobenih, umutim u njih tri bjelanjka. Ako želim slatko, dodam malo stevije ( zaslađivač) ili mrvicu nekih voćnih musslija, ili neko voće po želji.

 Ako želim slano, dodam malo soli, začina poput bosiljka i/ili peršina.

- sve se lijepo zamuti u smjesu i ispeče ili na tavi s malo maslinovog ulja ili još bolje , ako imate tavu na koju se ništa ne lijepi.

- dobijete palačinku koja  sadrži potrebnu količinu ugljikohidrata i proteina.

Uz to je jako ukusno i zdravo.

Uz tu bildersku palačinku, popijem jogurt i dvije žlice svježeg kravljeg sira.


Ovako to otprilike izgleda , oblik i debljina ovisi o vrsti tave :))

Zobene su jako zdrave za kožu, pokušajte ih uvrstiti u dnevne obroke na bilo koji način koji Vam odgovara.


Za noć, kako sam već pisala, na ormariću uvijek mora stajati jedna jabuka .

Vjerojatno ste primjetile kako u mom režimu nedostaju deserti.

 Slatko nikad ne jedem, i tako već 20 godina. Ne nedostaju mi kolači, čokolade, sladoledi i slično, ali ne mislim da nije potrebno pojesti ponekad i takav obrok.

Uz prehranu, dobro je piti i određene dodatke prehrani koji nam u datom trenutku nedostaju.
Moja postava su momentalno : magnezij ( kojeg jako gubimo znojenjem ), C vitamin , i propolis u kapsulama o kojem planiram napisati jedan poseban post.

Iako se moja prehrana čini jednoličnom i monotonom, ovisno o mašti, ona može biti vrlo uzbudljiva i raznovrsna. Povrća i voća sada ima napretek, ideja ne nedostaje.

Najvažnije je izbaciti : šečer, bijelo brašno, sol u prevelikim količinama , slatke nepotrebne sokove  i sve skrivene masnoće i šečere.

Čitajte deklaracije, pazite što unosite u sebe, budite aktivne (ne,ne trebate skakati po steperu sat vremena dnevno, dovoljna je žustra šetnja od 30 minuta ) .

O ovoj temi, imam puno toga za reći , ali momentalno mi ne pada na pamet sve, stoga, ako Vas što god zanima, slobodno pitajte u komentaru :)))


Kakva je Vaša prehrana? Neki zdravi recept je uvijek dobro došao :))





101 komentari:

  1. Super post kao uvijek, ali brate mili kako izdržiš bez slatkog????

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahaha, ne nedostaje mi, navikla sam :)

      Izbriši
    2. ja se pocnem trest ako ne pojedem nesto slatko :)

      Izbriši
  2. Pijes li kafu, jedes li puno voca i da li si otkrila nesto sto se moze grickati (iz dosade) a da ne deblja toliko? Imas li preporuku za neku niskolaricku (ako takva postoji) juhu iz kesice? Hvala ti sto si me odgovorila od dijete jer bi to opet bilo iscrpljivanje bez rezultata. Ovaj put cu probati tvoj nacin prehrane. Inace, malo se krecem i imam osjecaj da toliko malo kalorija trosim da ne moram nista jesti da bi prezivjela. Ali opet jedem opsesivno :) Puno pozdrava od Marine

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pijem 3-4 kave dnevno. Imam niski tlak i ne mogu bez nje.

      Voće jedem koliko mi odgovara, nekad puno nekad 2 komada dnevno, sve ovisi kako koji dan. Sada kada je sezona lubenica i dinja ne odvajam se od njih :)

      Rijetko kada grickam između, žvačem kaugume ili eto jedan paketić štapića -

      Juhe iz vrečica ne jedem ali svaka ima naznačenu kalorijsku vrijednost na pakiranju pa lako možeš uklopoti u jelovnik.

      Jedi sve, samo pripazi na način pripremanja, izbaci pohano, prženo, masno, slatko.. pola sata žustre šetnje i vidjet ćeš i tekakav pomak :))

      Izbriši
  3. Nemam problem sa tezinom, mada nikad nisam drzala dijetu jer ne mogu da se ogranicim da jedem po pravilu, i jedem previse slatkisa- pravi sam zavisnik (genetika je u pitanju :)) zato i imam necisto lice :).
    Vecera mi se bas cini zdravom pa bih da probam, pa me zanima koliko tacno ide zobenih pahuljica tj kakva treba da bude smjesa prije nego sto je uspem u tavu i kad znam kad je gotovo jelo, tj peceno? Znate li mozda koliko ima kalorija?
    Niko se nije zdebljao od glavnih obroka vec od onoga sto ide izmedju - grickalica i namaza nazalost.

    Hvala na odgovoru :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Draga Milica, za nečisto lice , najvažnije je izbjegavati mliječno. Ubaci omegu kao dodatak i stanje će se popraviti.

      Ja radim od oka. Otprilike jednu šalicu od čaja zobenih pahuljica i tri bjelanjka za jedan obrok. Ako radiš za više onda dodaš svega više. Smjesa mora biti onako srednje gusta, ne prerijetka i ne pregusta.

      Takav obrok ima oko 200-250 kalorija, ovisi što si dodala u smjesu ( voće).
      Jako ukusno, dobro izbalansirano i zdravo :)

      I s tvojom zadnjom rečenicom se u potpunosti slažem :))

      Izbriši
  4. I ja obožavam Bobi junior proizvode, pogotovo safari krekere, kupim ih djeci i na kraju ih ja pojedem u jednom dahu :D
    Inace, svaka pohvala na disciplini, no neobicno mi je da ti se malim cestim obrocima nije ubrzao metabolizam? Barem po mojem iskustvu je tako, unosim 2500 kcal dnevno bez problema.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Usporila sam ga u mladosti s raznim glupim dijetama. Nekad i ja odem do 2500 kalorija, ali taj dan se moram dobro truditi da ih potrošim :(

      Izbriši
  5. Ja vala mnogo volim da jedem i uvek mi bude zao kad vidim tako slicicu sa mali komadicem belog mesa bez icega i pirincem bez icega. Volim da kuvam i volim da jedem. Slabo jedem crvena mesa nisu mi nesto, mada ni to ne zaobilazim. Uvek kuvam ako sam kod kuce. Nemam problema sa tezinom zbog mnogo fizickih aktivnosti. Ok kada se to bude smanjilo mozda cu morati da malo menjam ishranu. Za sad imam metabolizam koji pici 200 na sat pa cesto jedem manje kolicine hrane a to mi se slabo lepi.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahhaha, eo, tako ti ja jedem, čisto i prilično ne atraktivno.

      Naravno, kada se organizam dosta troši, potrebno je unositi više kalorija , a i apetit je bolji :)

      Izbriši
  6. ja sam na još strožem režimu i izbacila sam slatko, mliječne proizvode, bijelo brašno, crveno meso,gluten,i jako malo ulja unosim.
    koža je čista, jedem više nego prije a ne debljam se, osjećam se poletno (poletnije nego prije dok sam unosila sve i sva). ni ja ne mislim da večera deblj aako se kasno jede. isto radim svakako i nekad jedem u 23h i opet je dobro. bitno je što se jede i kako se troši pojedeno.
    baš mi je drago da paziš na hranu, ja nekako pokušavam osvijestit krug ljudi oko sebe da paze. neki hoće, neki neće..

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sviđa mi se jako tvoj režim :)

      Ja pokušavam osvjestiti sve oko sebe , ali baš neide. Moji vole jesti tradicionalno i tu nema previše pomoći .

      Izbriši
  7. Moja prehrana je sve samo ne zdrava :) Nemam problema s kilama ali morala bi početi jesti voće i povrće koje ne volim ....

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Draga, danas postoji toliko recepata koji i omraženo pretvaraju u užitak.

      Više nije stvar u kilama nego općenito o dobrobiti organizmu :)

      Izbriši
  8. Najvećim delom moja ishrana se bazira na sirovoj hrani. Znači, gomila voća i povrća u toku dana, što naseckana, što u blenderu, sveži začini koje uzgajam na terasi, maslinovo ulje... Pošto imam troje dece, naravno da moram i da kuvam. Trudim se da opet preovlada povrće, orasi, bademi, heljda, razne semenke.... riba i belo meso. Da napomenem da rekreativno trčim polumaratone, učestvujem čak i na trkama, malo joga, vežbe sa tegićama.... Osećam se sjajno, svima preporučujem!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jao Majo, ovo zvuči sjajno :))

      Svaka čast:)

      Ja ne mogu trčati, sve mogu ali trčanje mi nikako ne ide :(

      Izbriši
    2. jeste vi maja volk? :)

      Izbriši
    3. Nisam Maja Volk, ja sam Marija , i nemam baš toliko godina kao ona, samo 36! :)

      Izbriši
    4. ok :) puuuno je slicnosti pa sam morala pitat :)

      Izbriši
  9. ja sam prošle godine skinula 6kg koristeći cronometar. znači računala sam kalorije, isto 1500 sam unosila, ali sve sam jela, ničeg se nisam odrekla samo sam pazila da ukupno ne bude preko 1500. a sad zadnja 2 mj. ne jedem meso i mlijeko i mliječne proizvode zbog mioma, u ovim proizvodima je puno steroidnih hormona koji potiču njihov rast, a i generalno uzrokuju disbalans ženskih hormona. joj, sad zvučim ko neki propovjednik :D uglavnom, super se osjećam otada, nisam troma, probava se znatno poboljšala, koža čistija, i nikad ne moram paziti koliko ću pojesti :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bravo Martina !

      Super je kad nađeš svoju formulu i ne zvučiš kao propovjednik, meso i mlijeko puno stvari uzrokuju :(

      Izbriši
  10. Odlicni blogovi sa zdravim receptima
    http://istineilaziohrani.blogspot.de/
    http://www.vitkigurman.com/

    OdgovoriIzbriši
  11. Martina,ne zvučiš kao propovednik,opšte je poznato koliko su meso, mesne preradjevine i mlečni proizvodi štetni, pogotovo ako se konzumiraju redovno. Opet moram da spomenem fizičku aktivnost. Kad se bavite sportom, spontano vam se menja i način ishrane, na bolje, naravno. Telo postepeno samo više ne žudi za šećerom, mastima... Usvajate neke nove i zdrave navike, osećate se poletnije, celulit nestaje telo se zateže, koža čisti... Dobijate na samopouzdanju, trenirate i telo i psihu.

    Naravno, sve se to dogadja postepeno, promene nisu vidljive odmah, ali na duge staze nema greške sa takvim načinom života! :) Pozz!

    OdgovoriIzbriši
  12. Manje više je i moja prehrana kao i kod tebe. Samo ja ujutro češće jedem žitarice nego nešto konkretnije. Crveno meso sam skroz izbacaila, a bijelo jedem tu i tamo i jedino šta u MC jedem je tortilja honey mustard. Slatko sam svela na minimum. Salate obožavam i često ih jedem, kao sezonsko voće i povrće. Sokove tu i tamo popijem, znan da nisu zdravi ali mi savršeno pašu gazirana pića uz ledenu kavu u toku popodneva. To mi je nekakav ritual i gušt sad dok su vrućine. :D
    I potpisujen formulu upotpunosti.. koliko pojedeš, toliko potrošiš. ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Na tebi se draga vidi kako se hraniš- prelijepa si :))

      Izbriši
  13. Ja se hranim isključivo bez ugljikohidrata, što znači bez brašna, bilo kakvih žitarica, šećera, krumpira, riže, slatkog voća, povrća koje ratse ispod zemlje...
    Ja sam morala zbog zdravlja preći na tu vrstu prehrane i od kad se tako hranim ja sam skoro pa zdrava (+terapija).
    Nekad mi je bila važna kilaža sada mi je samo važno da se osjećam zdravo.
    Ja za razliku od tebe jedem masnoće i to dosta. Prirodne masnoće smatram zdravima npr.bučino ulje, maslinovo ulje, kokosovo ulje, laneno pa i svinjsku mast......meso u svim varijantama...
    kod mene je najbitnije je da se izbjegavaju aditivi i ostale umjetne stvari koje se stavljaju u hranu.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Blago tebi, ja sam nekoliko mjeseci pokušala taj režim, no nije mi odgovarao. Bila sam razdražljiva, bez snage a ni mozak mi nije najbolje funkcionirao.

      Super ako ti odgovara, ja ne mogu bez ugljikohidrata :(

      Izbriši
    2. ni ja ne mogu bez njih ali moram :-(....

      Izbriši
  14. Srećom nisam imala nikada većih problema s kilama ali sam u zadnjih par godina zdravlja radi osvijestila važnost zdrave prehrane, izbacila sve sokove i gazirana pića iz frižidera, smanjila količine kruha i tjestenine i okrenula se prvenstveno mesu, ribi, voću i povrću koje sam srećom oduvijek voljela jesti...u mojoj kući se teška i začinjena i zasoljena hrana nikada nije jela jer mi mama ima gastritis pa nam je uvijek svima kuhala lagano, a tu sam naviku prekopirala i u svojoj kuhinju...mislim da većina ljudi nije ni svjesna koliko soli i šećera ima u skoro svemu što jedu i piju, i ako za početak samo na to počnu paziti, već su puno učinili...i da, i ja i muž smo prestali pušiti prije tri godine (a bili smo grozno teški pušači) i to me preporodilo :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Čestitam Vam na prestanku pušenja, a tvoja kuhinja je toatalno po mom ukusu. Pozivam se na ručak :D:D

      Izbriši
  15. Volim jesti zdravo, volim kuhati, volim i slatko i slano ... volim sve (osim kelja-niti blizu mene ne smije) ... nekada je to 5000 kalorija a nekada 2000 ali nikada manje od toga ... mislim da ima jako puno krasnih namirnica koje se tretirao kao premasno ili štetno ali nekako mislim da je sve samo do načina pripreme ... :D ... nekako držim da je i raznolikost bitna ... a opet i do navike je.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Draga , ti si pravi primjer koliko kuhinja može biti maštovita, ukusna i zdrava. Uostalom na tvojoj koži i tijelu se vidi koliko se dobro hraniš :)

      Izbriši
  16. ma šta će ti slatkiši s toliko količinom ugljikohidrata ;)
    do prije par mjeseci bih se bila zaklela da me meso u obrocima ubijalo, spuštalo, napuhivalo... dok zbog promjene prehrane nisam skužila da nije problem u mesu već u ugljikohidratima odnosno proizvodima od pšenice, rješila se i gastritisa za čiji uzrok sam držala svaki masniji obrok što je opet ispalo pogrešno...
    ja definitivno nisam prava osoba za pričanje o prehrambenim navikama, smatrala sam da ne jedem previše slatkiša ali moja prehrana se kao i tvoja bazirala na ugljikohidratima koji izazivaju želju za novim jelom a ne daju tijelu ono što treba, nitko ne bi trebao živjeti brojeći kalorije, to su gluposti
    pogledaj ovo, meni je promijenilo život:
    http://istineilaziohrani.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Draga, pokušala sam razne varijante ovakve prehrane. I slažem se, može se lijepo smršaviti ali meni nikako ne odgovara.
      Bubrezi su mi patili a ni jetra nije bila dobra.

      Ali..kome odgovara,super !

      Izbriši
  17. I ja sam odustala od dijeta ... ova zadnja mesna dijeta bas mi nije prijala sto se tice moje krvne slike lol
    Vec neko vrijeme izbacila sam secer,kavu pijem sa obranim mlijekom i kandizinom..popijem samo jednu dnevno...i to kad dodjem na posao,znaci ta kava i jedan kornspiz su mi dorucak..
    U zadnje vrijeme i dosta kuham... izbacila sam obicno ulje,sad koristim samo maslinovo..uglavnom jedem dosta rize sa graskom,puretinu,zelenu salatu...ili ribu ispecem,sataras,kuhani krompir sa blitvom..uglavnom sve zdravije nego inace...samo omakne mi se nekad slatko :(
    Da i pijem dosta tekucine,tj vode...2-3 litre dnevno,pocela sam piti i zeleni caj ... skoro mjesec dana se tako hranim ali ne vidim neke pomake sto se tice kilaze..samo izgledam dosta odmornije i svjezije :D
    Ja voce bas ne volim...ali jedem ponekad lubenicu,nektarine..jabuke nikako ne volim...
    Samo da mi je izbaciti jos slatko za stalno bilo bi super..moja prijateljica isto jako dugo ne jede slatko,ne pije nikako mlijeko,cak je i meso izbacila...ja ne mogu bas :D

    I jos da pocnem vjezbati na onom svom orbiteku bilo bi super :D
    Cigarete sam isto smanjila... par cigareta tjedno ispusim ... uopce mi se ne trazi.. nemam pojma zasto :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Upravo sam gore u komentarima napisala da ja nikako ne mogu te mesne i bez ugljikohidratne dijete. Osim što su mi bubrezi i jetra bili dosta loši, također i krvna slika nije bila dobra.
      Stoga, jedem ugljikohidrate ali pazim kakve ,jedem sve pomalo i mislim da je organizmu sve potrebno.

      I bravo za cigarete !!!

      Izbriši
  18. Uh, ja nikako da se opametim a evo načela sam 30ete :(
    Sreća te imam dobar sportsko-rekreativni život ali definitivno moram da smanjim slatkiše i suhomesnato! Neverovatno koliko motivišuće utičeš :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. **

      ako se puno krečeš i vježbaš, nemaš brige. Potrošiš sve kalorije, a s vremenom će ti samoj doći da ti neke stvari ne odgovaraju paćeš ih izbacivati :)

      Izbriši
  19. Ja bez čokolade ne mogu da živim :D Ali nikada ne jedem u McDonalds-u i slabo jedem hleb i meso.
    Ujutru se trudim da pojedem voćni jogurt umesto parizera.
    To mi je više zbog zdravlja nego zbog težine, možda imam 1kg viška ali zato imam celulit jer mrzim da vežbam :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ni parizer ni voćni jogurt nisu najbolji odabir. Prvo je puno masnoće a drugo previše šečera.

      Ah..celulit, ko nema s njime problema , nažalost :((

      Izbriši
  20. Koja disciplina! Svaka cast :)
    A ja, pojedem sve sto mi dodje pod kljun XD a kile me zaobilaze...

    OdgovoriIzbriši
  21. Pisala sam i ja vec neke slicne postove, a i dalje mi ih stalno traze, ali prosto ne stizem.
    Inace mogu da jedem sta god hocu, takva mi je genetika, i moji roditelji u svojim 50-tim i dalje izgledaju dosta fit i nemaju viska kilograma.
    Kazem, jedem sta hocu, ali cinjenica je da i ne volim ni masno, umake, tradicionalna debljajuca jela i sl. Slatkise nema sanse da izbjegnem, niti zelim, obozavam slatko, jedem ih umjereno, i sve je ok. Nisam nikad bila na dijeti. Ako mi je ceif pojesti nesto sa rostilja, sa sve natopljenom lepinjom ili tople sendvice sa topljenim sirom uradicu to. Metabolizam mi je prilicno brz,a i od jeseni uvijek nesto vjezbam, barem kuci, vani vozim bicikl, pa sam uvijek radije spremna da potegnem i oznojim se nego da sebe uskracujem nekog zadovoljstva jer sam hedonista i gurman za ono sto volim pojesti. Srecom najvise volim zdravije stvari,piletinu, morske plodove, a Boga mi mogu i puno pojesti, bez dva veca komada mesa i dosta priloga ne mogu ni zamisliti rucak. :) Pazim ipak i na crveno mesto zbog zeljeza, jer bijelo i teletina su njime ipak puno siromasniji, a i zeljezo iz povrca ipak nije isto kao to i drugacije i sporije se veze. Ne volim hrenovke, pastete, konzervisano, aditive i sl. to nikad ne jedem, gadi mi se strasno. Na sedvice stavljam cistu sunku,kvalitetniju mjesanu ili purecu/pilecu. Masnoce samo zdrava ulja, recimo ujutru pijem kasiku maslinovog, ili lanenog, konoplju, mijenjam uglavnom. Orahe, bademe i sl. takodje jedem zbog E vitamina.Sokove volim i bez njih ne mogu, ali ne pijem gazirano ( godisnje mozda litru, ako i toliko) i ne pijem kafu,ne pusim, alkohol takodje rijetko-socijalno pri izlascima i to umjereno.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ti draga puno vježbaš. Usto jako si mlada i naravno, kile se ne primaju. Imaš brzi metabolizam, paziš pto jedeš i trošiš kalorije.

      Čitala sam kod tebe na blogu puno dobrih i korisnih savjeta. Jedemo prilično slično, ni ja ne jedem nikakve prerađevine osim čiste pureće ili pileće šunke.

      I sve je toćno: željezo iz crvenog mesa je najkorisnije dok se vitamina E najviše krije u orašastim plodovima.

      Ja nažalost imam porok kavu i cigarete ali nadam se da će i to prestati uskoro :))

      Izbriši
  22. Drago mi je što tebi ovakva ishrana funkcioniše, i što imaš volje da je sprovodiš. Mada biću iskrena do kraja, po meni je užasno jednolična (ili mi se čini). Ne savjetujem ja sad da idemo jesti čvarke i baklave, ali ja zaista ne bih ni mogla ni htjela da se hranim isključivo određenim namirnicama, niti bih mogla da važem meso prije pripreme. Teški sam hedonista, i meni bi to bila kazna, zamisli odeš u Francusku pa jedeš ovsene pahuljice? Ma nikad. Ja za doručak jedem isto što i ti, ili jaja, žitarice...za ručak jedem šta mi se jede, s tim da ne jedem hljeb jer ga ne volim, hljeb jedem samo u sendviču, i to integralni. Od ulja maslinovo, za salate hladno cijeđeno, gazirane sokove kao i Snow jednom godišnje. Slatkišima se ne pretrpavam, nikad nisam pojela cijelu čokoladu, niti jedem jeftine napolitanke, ali zato smažem kolač u slastičarni kad mi dođe, i to vrlo rado:) Jedem i sladoled:) Meso takođe jedem, ali nikad pohovano, a i odstranim mast. Nije mi jasno zašto neko kuha piletinu i ribu ztnači ne mogu ni da zamislim), piletinu jedem sa malo maslinovog ili sa gril tave, ribu pečeem u foliji. Jedem UH, voće kad mi se jede, večeram kasno jer mi je takav posao, ali mislim da to veze nema sa debljanjem, bitno je ukupno ne pretjerati, ja da jedem zadnji put u 6 tačno bih umrla od gladi (jer radim do 9, pola10). Bojim se Dear Skin da žene nekako ipak pretjeraju. Čitam često neke fitnes teme jer mi se momak profesionalno bavi tim (pa jede opet normalno), i nekako mi tužno kad vidim da žive na ovsenim sa stevijom, kukuruzu iz konzerve i tunjevini. Ma neće me niko ubijediti da je to najzdravija stvar na svijetu. Ja sam 4 godine bila vegeterijanac (ne iz zdravstvenih razloga) i to je jedini period u mom životu kad sam imala ozbiljnih problema sa zdravljem bez obzira što sam svašta uzimala od dodataka iskhrani. Zato sam opet počela da jedem meso, ne jedem paštete i nareske i slično, ali pršuta se ne bih odrekla nema tih para na svijetu. Ne znam, eto, nadam se da se ne ljutiš što ja to ovako, ali šta misliš malkice da se opustiš ponekad, mislim da te to ne bi udebljalo 8 kg, ljudi smo, grešni smo:)))) Velika pusa:*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Znala sam da će takav dojam odavati, s jedne strane, mogu se složiti. Vrtim par namirnica koje su prilično jednolične, posebno je problem zimikada je sužen izbor voća i povrča pa nedostaje ideja.
      Srećom, meni hrana luži isključivo kao gorivo, nisam gurman i ne uživam u njoj specijalno pa se ne zabrinjavam.
      Eto 20 godina a da ja svakodnevno jedem piletinu, jabuke i svježi sir :D :D

      Izbriši
  23. I meni tvoj režim djeluje jednolično, ali ako tebi odgovara...

    Ja znam za sebe da nikad ne bih mogla vagati hranu i zbrajati kalorije. Što ako ostanem gladna jedan dan, a već sam pojela tih 1500 kalorija? Patit ću gladna jer eto ne smijem više jesti? No way, Jose :D Mislim, to ja iz svoje perspektive govorim. I mislim da ti zaista ne bi škodio jedan komad kolača tjedno ili pola čokolade, ne znam (iako si već navikla da ti se to ne jede).

    Ja bih bila tužna s takvim ograničavanjem jer volim hranu i zbilja uživam u njoj i ne želim je svesti na "gorivo".

    Pitanje: znači uvijek za ručak jedeš meso i prilog ili jaja s nečim? Nikad neku tjesteninu s umakom (ne mislim sad na carbonaru ili neki teški umak, nego povrće, pesto, plodovi mora, tunjevina, šalša)?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Naravno, nisam mogla navesti baš sve kombinacije, ali često spremim šalše bez masnoće i to je u principu jedini umak koji ja konzumiram. Uglavnom jedem "čisto", čisti prilog i čisto meso, jaja, riba i slično.

      Ne važem hranu niti nosim tablice kalorija u torbi, otprilike znam kolika je količina od 100 grama i time se vodim. Kada vidim komad mesa, odmah znam da mi je pola od njega dovoljno za taj obrok. Nije to takav problem, posebno kada imaš više od 20 godina staža u takvom načinu prehrane :D

      Izbriši
  24. Odličan post :D Svaka čast na takvom režimu

    OdgovoriIzbriši
  25. Super post, svaka čast na trudu. :) Ja sam se prošlo ljeto hranila isto kao i ti i izgubila nekih 10 kg, ovo ljeto isto tako jedem i u 3 tjedna sam izgubila 6 kg. Žao mi je što se tako ne hranim kroz cijelu godinu, jako mi je teško bez tog ''divnog'' bijelog brašna, baš imam potrebu jest takvu hranu. Također, obožavam čokoladu i bez nje mi je teško. :D Iako nije toliki problem ni u takvoj hrani, jer je jedem malo zapravo. Najgore što si radim je to da ne doručkujem i ne jedem redovito po manje obroke. Jedem jednom-dva put dnevno po veće obroke i ta dva obroka najviše imaju 1000 kalorija, nekad dnevno unesem samo 500 kalorija. Imam spor metabolizam i još ga dodatno usporavam. :/ Za Božje čudo, ne podnosim McDonalds i slične fast food restorane, nikad ne jedem tamo i takvu masnu hranu uopće jer mi teško sjeda na želudac. Nastojim se zdravije hraniti i jesti više proteina, voća, povrća, orašastih plodova i sl. Kada se tako hranim, koža, kosa i nokti su mi puno ljepši, a i kilice se tope. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :)

      Upravo si priznala najveći problem: jedeš neredovito i nekad se pretrpaš kalorijama a nekad uneseš premalo.
      Mislim da kad tu uvedeš malo reda da si na konju i bolje ćeđ održavati težinu a i bolje se osjećati :)

      Izbriši
  26. Odlican post :)

    Iako nikada nisam imala problem sa kilogramima ( zbog genetike, tata i mama su mi prilicno mrsavi), mnoge stvari ne jedem jer ih ne volim. Meso jedem vrlo retko...ponekad se desi i mesec dana da ne pojedem ni parce mesa. Jednostavno ga ne volim, jos od detinjstva. Jedino sto mogu da jedem to je pileci file, ponekad.
    Sireve ne jedem nikada. Od mlecnih preradjevina pijem samo jogurt i to nemasni.
    Slatkisima ne mogu reci ne i to me ubija :( Mislim da bih mogla da zivim na njima.
    Pijem vodu u velikim kolicinama (2-3l dnevno, tokom ovih vrucina i vise), izbegavam gazirane napitke.
    Obozavam salate i voce, kao i pahuljice i sve na bazi pahljica i tako tih "zdravih" zanimacija :)
    Vezbam yogu vec nesto vise od godinu dana u kontinuitetu i trenutno se dobro osecam u svojoj kozi :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Imaš sreće da se nedebljaš i da ne moraš brinuti o kilaži.
      Ipak, nije dobro jesti puno mesa, ali nekad ga je dobro ubaciti jer iz ni jednog drugog izbora pa čak ni suplemenata nećeš dobiti kompletne aminokiseline i vitamin B12 koji su jako potrebni oragnizmu.

      Pokušaj bar svakih par dana pojesti 50-70 grama, to zaista nije teško.

      Pahuljice koliko su "zdrave" otom potom , ali najvažnije da se ti dobro osjećaš :)

      Izbriši
  27. Po meni ovo uopće nije nemaštovito i baš mislim da se može puno kombinirat. I naravno, sigurno ti nije svaki dan isti. Ja volim jesti zdravo, volim povrće i voće, volim juhe, variva, ribu, a meso gotovo da i ne jedem. Tu i tamo piletinu. Ali obožavam kolače! ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. S obzirom da si s juga, a tamo se hrane zdravo i dobro, uopće me ne čudi tvoj način prehrane. A to se i vidi na tebi ;)

      Izbriši
    2. Uh šta me uvik lipo pohvališ! ;) :*

      Izbriši
  28. Super post, jako volim čitati o tome :)

    Moja rutina izgleda recimo ovako:
    D: zobene mekinje s malo džema (preferiram one od Alnature s malo šećera, a puno komada voća) ili pirea od jabuka (isto Alnatura, jako fino i jeftino) + obavezno zeleni čaj da me probudi :))

    R: jedem svašta, volim kuhati no često nemam vremena zbog faksa :/ no pazim da unosim puno povrća i da bude raznoliko, to mi je najbitnije. od mesa volim puretinu najviše i ribe/lignje :) ponekad si priuštim fast food tipa pomfriti, ali burgere ne volim baš :) obavezno iza ručka ide kava.

    V: kefir obavezno + neka salatica

    Naravno, voće tokom dana unosim jer bez njega ne mogu, oni su mi često nadomjestak za neki kolač ili čokoladu :) Ljeto volim samo zbog finog bobičastog voća, no ono je po meni i dalje preskupo, npr. 250gr borovnica za 20kn je puno previše :/
    Često si i smoothie napravim tokom dana ako rano ručam, kod njih je super što možeš miksati sve i svašta (chia sjemenke, maslac od kikirikija, bobice i razno voće...). Od dodataka trenutno uzimam omegu 3 od Madre Labs preko iHerba, odlična cifra za tu količinu :)

    Očekujemo još postova o hrani (recepti, utjecaj pojedine hrane na kožu/kosu i sl.), baš zanimljivo pišeš :)
    I svaka čast kaj stigneš održavati svoju rutinu (i glede hrane i glede kozmetike) i još k tome raditi dva posla, divim ti se! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala **

      joj taj pire od jabuka iz Dm-a, obožavam ga !!!! Jela sam ga stalno.

      Koliko sam pročitala, tvoja prehrana je skoro ista mojoj, vrlo rado bih došla k tebi na smothie ili ručak :D

      Omega je jako važna i super da si ju spomenula.

      Nravno, postova o ovoj neiscrpnoj temi će biti još , a što se tiće rutine i poslova tu jako balansiram ali nekako se snalazim.

      Hvala ti <3

      Izbriši
  29. pošto savjeti lete na sve strane ja ću ti dati jedan brzi receptić :) Ništa specijalno,ali za ljubitelje ugljikohidrata odlično :))Skuhaj bulgur (ili neku drugu žitaricu koju voliš-ječam,riža,...)Na kokosovom ulju/maslacu prodinstaj minutu-dvije na sitno izrezano povrće (luk,papriku,mrkvicu,tikvice).E sad dodaj začine-sol,kajenski papar,provansalske trave i kurkumu (bar jednu žličicu). U taj umak umješaj bulgur i super brz i zdrav obrok je gotov :) Kod serviranja još volim staviti par kockica nekog sira (brie ili neki pljesnjivac) i par listića svježeg bosiljka

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Fantastično zvuči!!

      Nisam nikad probala bulgur kao ni kukurmu :))

      Veselim se isprobavanju a možda se i pohvalim umijećem :D

      Izbriši
    2. onda obavezno isprobaj-kurkuma je nešto prezdravo (nema ti neki specifičan okus(zato ju stavljam i u slano i u slatko) pa ne možeš pretjerati-jedino ofarba sve u žuto :) A bulgur-ma probaj pa ćeš prste polizati :)

      Izbriši
    3. Joj, najradije bih odmah :D

      Bacam se sutra u potragu za namirnicama.

      Hvala ti puno !

      Izbriši
    4. nema na čemu i nadam se da će ti se svidjeti :)

      Izbriši
    5. vidim da je sassy spomenula burgul-ima jedan super recept s time.
      ima jedna salata koja je podosta zasitna i super prilog uz mesna jela, zove se tabula (arapsko jelo).Nareze se sto sitnije krastavci,paradajz,persin,svjeza menta (moze i zelena salata) i pomijesa se s burgulom.idealno bi bilo zaciniti sa sosom od nara, ali mislim da toga nema kod nas pa moze aceto balsamico,malo limuna,maslinovo,maloo soli,krupno mljevene paprike,suha menta i to je to!
      jako zdravo i fino i (ne znam zasto :D),ali u mojoj obitelji samo zene to jedu,uglavnom. :D

      Izbriši
    6. Provjerit ću, možda kad napravim to jelo , postane omiljeno i među ženama u mojoj kući :))

      Hvala **

      Izbriši
  30. Unaprijed se ispricavam na duzem komentaru.
    Jako mi je drago da si ovo napisala i volim citati o ovoj temi i vidjeti kako se drugi hrane.

    Ja jako volim orasaste plodove; brazilski orascic je jako zasitan i kazu da bi ga zene posebice trebale jesti za kozu, makadamija mi je isto super iz istih razloga; volim i suncokretove/bucine sjemenke,etc.
    Zacinim vocne salate ili dorucak cimetom i to mi dodje umjesto secera.
    Umjesto klasicnog kakaa, pijem cisti bez secera i nekada isto dodam cimeta i mrvu kokosovog ulja.
    Cesto me prijateljice zezaju da cu od tih "gluposti" zivjeti 100 godina. :D
    Mesa bas nisam neki ljubitelj, svinjetinu isto uopce ne jedem.
    Ne svidja mi se sto kod nas dosta mesa ima jos krvi u sebi pa nekako to izbjegavam. :/
    Ja osobno volim jesti mekinje ujutro s jogurtom/cimetom/vocem/medom jer me to drzi zasitnim jako dugo.
    Najbitnije mi je za dorucak se najesti, ostalo mogu prezivjeti.
    Najgora navika koju moji roditelji imaju je kava i cigarete i cesto se cude zasto im je lose onda.Eh,eh :D
    Kod nas je nekako u kuci uvijek voca i to raznoliki izbor tako da mislim da je to super navika.
    Sto bih svima preporucila je ujutro nataste piti polen.Buduci da nema neki okus ja ga pomijesam s cimetom,limunom i medom.
    I to je zdravo za apsolutno sve! :)
    Sada kako sam trenutno s macehom i ona kuha, svidja mi se sto se trudi umjesto slatkisa za desert servirati nesto od voca uvijek i kuha raznoliko tako da dobijemo sve sto je potrebno.
    Isto, sto mislim da je bitno je probava,Moj brat ima problem s tim, mrsav i moze jesti sve bez da se udeblja i ima veliki problem s time.
    Tako da je dobro jesti vlakna-zobene,lanene mljevene sjemenke koje stavim u sve i svasta i lisnato povrce.
    Ja imam 30 kg viska i nikako da to skinem.Ova godina je bila za mene podosta losa i zaredali su se dosta losi problemi koji su me vratili opet u depresiju i nikako se izvuci iz toga, nikako da mi bude stalo do sebe same.I tako nesvjesno jedem previse UH koji su za mene najgori moguci.Probala sam Dukana i Atkinsa i bilo je ucinkovito, ali malaksalost me ubija i neraznolikost jer ja bez voca ne mogu. :D Probala sam i 10% jer je navodno medicinski prihvatljiva i to je za mene podosta ok jer se sve jede.
    Ja se ispricavam sto to ovdje pisem, ali stanje duha ima itekakve veze s prehranom!
    Znam po sebi jer je to bitka koju vodim vec poduze vrijeme i zato ne bih htjela da se to ikome dogodi jer se tesko izvuci. :(
    Nedavno sam uspjela slucajno skinuti 5-6 kg bez da sam skuzila, a cak sam jela dosta gluposti-pogotovo cokoladnih!
    Kako sam bila po cijele dane vani u pokretu, doruckovala bih, za rucak bi jela nesto na brzinu-povrtnu juhu/povrce s rizom ili nekim prilogom ili voce i navecer bih znala jesti cak dosta.Onda sam cula od jedne starije gospodje kako ona navecer popije salicu mlijeka ili pojede neu vocku i tako sam ja popila kakao/caj i nesto sitno pojela umjesto da se prejedam.
    Opcenito, skuzila sam da kada sam zauzeta nemam vremena jesti i onda nekako vise "ne obracam pozornos"t na hranu i nastojim pojesti nesto sto ce mi dati energiju i zasititi me na duze staze.
    Najgore je sto nisam osoba od vjezbanja, jedino sto volim je ples koji je ujedno dobar i za psihu.
    Takodjer, tabata vjezbe su jako dobre jer kratko traju, a dobre su za izdrzljivost i to preporucam onima koji trebaju izgubiti trbuh.
    Sada sam sve ovo random napisala, sorry! :P
    Bolje da jos jednom procitam tvoju pricu o mrsavljenju i da se skuliram malo, haha.

    p.s. je li istina da se voce treba jesti prije,a ne poslije jela? I da se ne treba jesti navecer? To bih voljela rascistiti jednom za svagda. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ako može moj komentar za voće? Voće se jako brzo probavlja, a ako ga jedeš odmah nakon obroka ono se dugo zadržava u želucu i jednostavno počme truliti (zato se oslobađaju plinovi koji ne samo da su loši nego potiču stvaranje celulita.Zato je veće najbolje jesti na prazan želudac ili 2sata prije ili poslje jela

      Izbriši
    2. Draga Mary, jako mi je drago da si s nama podijelila svoja iskustva i opisala način prehrane.
      To je izuzetno važno jer mnoge žene čitaju komentare i uče iz drugih iskustava.

      Apsolutno je istina da je prehrana povezana sa psihom. Kod nekih je povezano da od depresije više jedu pa se debljaju a kod drugih obratno, od depresije prestanu jesti i mršave.

      Najvažnije je kako ti kažeš, ne imati vremena i biti zauzet. Tada čovjek najmanje misli na hranu.

      Da li je polen isto što i pelud? To sam čula da je jako zdravo.

      Tabata vježbe nisam nikad čula ali odmah se bacam na vježbanje.

      Što se tiće voća, da, bolje ga je jesti na prazan želudac jer izaziva probavne smetnje. Naime, kako je brzo razgradivo , ako se pojede nakon glavnog ručka, fermentirat će u želucu i stvarati neugodne grčeve, iako to nije slučaj kod svih pa kome ne smeta , može jesti kad želi.

      Navečer ga ljudi izbjegavaju radi voćnog šečera koji diže inzulin pa se brzo ogladni iza voća, iako ga ja redovito večeram.

      Izbriši
    3. Mislim da je polen isto sto i pelud tj. cvjetni prah. :D
      Ukucaj u YT tabata i ima raznih vrsta, ovisno za sto; traje sveukupno 5-10 min ali se potrosi dosta kalorija jer je zahtjevno.Vazno je dobro se zagrijati prije i opustiti misice kasnije i krenuti s time postupno jer je iz prve tesko odmah maksimalno uspjeti.
      Dobro je jer se moze raditi u vlastitom domu. :)

      Hvala vam objema na odgovoru.
      Meni osobno uopce ne izazive smetnje ako ga jedem nakon jela, dapace, meni potakne probavu.
      No, dobro je znati i probati cu se drzati pravila ubuduce.

      Izbriši
  31. Sada sam se sjetila jednog (meni) finog i zdravog recepta za shake.
    Celer i zelene jabuke (bas zelene, pozeljno da su mrvu kisele).
    Jako je dobro za organizam, kao i onaj s ciklom,mrkvom i jabukama. :)

    OdgovoriIzbriši
  32. Hvala mary,

    svakako se bacam na proučavanje polena, šejkova i vježbica :)))

    OdgovoriIzbriši
  33. Je li prihvatljivo da se mlijecni proizvodi zamijene sojinim?
    Ja bez mlijeka bas ne mogu. :D
    Skuzila sam da mi sojino lakse pada na zeludac i da ga lakse probavi.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. to je zato jer sojino mlijeko nije mlijeko ;) to je piće koje se radi od soje (namače se u vodi pa melje) i sadrži ulja, vodu i proteine. u mlijeku te smeta laktoza. kažu da čak 70% ljudi ne podnosi laktozu, na blaži ili teži način . probaj mlijeko bez ili sa smanjenim udjelom laktoze ili ''mlijeko'' od badema/soje itd :)
      bug_lady

      Izbriši
  34. super post ;)
    fascinira me kako ti je 1500 kcal dovoljno, koliko ti treba za bazalni metabolizam? si mjerila? kažeš da si usporila metabolizam - možda bi ga 6-8 mini obroka na dan ubrzalo.
    kad sam bila mlađa (čitaj: ispid 30-e :) ) mislila sam da je restrikcija hrane jedini način za regulaciju težine - nisam doručkovala, jela bih ručak a navečer voće, ili jogurt. strava! a onda me je jedna vrlo draga osoba uvjerila da počnem vježbati, i od tada je to moj način života! sad ne mogu zamisliti dan bez vježbanja ujutro, doručka i barem 6 obroka. rob sam navika i našla sam si režim koji savršeno odgovara mom tijelu - buđenje oko pola 6, pola sata vježbanja, doručak (zobena kaša sa medom), kava, još jedan doručak oko 10h, ručak oko 13 (meso, ali oko 250 grama + salata ili posni sir), snack oko 16 (bio pecivo+jogurt), vježbanje predvečer (oko sat vremena), proteinski shake pa večera (pileća / pureća salama sa minimalno masti i posni sir). između jedem dosta voća....Mac izbjegavam, ali ako me put nanese, jedem wrap + salatu :) sad kad se znojim sa svakim korakom, malo je teže vježbati, ali trudim se barem 5x tjedno. izbjegavam gazirani i jednostavne ugljikohidrate.
    ugl., poanta je voljeti svoje tijelo i pružiti mu najbolje. i prvo otkriti što je najbolje za njega :)
    bug_lady

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni se jako sviđa tvoj režim draga:)

      I svaka čast na vježbanju, istina, ova tropska klima nas je malo ulijenila ali dobro..

      Da, mjerila sam bazalni organizam a i sama skužila kroz godine. Sad i pokušavam s više manjih obroka ubrzati i polako sevide pomaci :)

      Izbriši
    2. polako ali sigurno :)
      bug_lady

      Izbriši
  35. Ako Vas zanima utjecaj hrane na kozu, pogledajte malo o dr.Perricone na webu, proslavljeni dermatolog, mogla bi Vam biti zanimljiva njegova teorija. Nina

    OdgovoriIzbriši
  36. Ništa ti se ja toga ne držim zato i imam ovoliko viška, ali kada zahladi ozbiljnno ću se pozabaviti tim. Obećajem! :)

    OdgovoriIzbriši
  37. Jaoj kilaza kilaza, od malih nogu oduvijek imam viska i to previse viska, kod mene nije toliki problem tip hrane koju klopam (iako zadnjih godina i to) ali je problem kolicina, koju ponekad dovedem u red, pa se onda otme kontroli. Ovakve fotke su stvarno inspirativne, nadam se da cu se i ja jednom izborit na kraj sa svim ovim

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Polako...draga..sve će to doći na svoje :)

      Izbriši
  38. samotna šetačica7. kolovoza 2013. u 17:53

    Čitajući ovo shvatila sam dvije stvari: da si ti nevjerojatno disciplinirana, a ja užasno nedisciplinirana. :)
    Moj problem nije toliko sama prehrana koliko činjenica da ja jednostavno ne volim vježbati: od djetinjstva su me uvijek podsjećali kako sam smotana (a jesam) i uvjeravali me da nisam sportski tip (a zbilja nisam :)) što je rezultiralo time da sam jako nesigurna u sebe kad trebam krenuti s bilo kakvom fizičkom aktivnošću, a istovremeno uvijek imam 'savršeni izgovor' da odustanem. I tako u krug.
    Uz to, imam solidan metabolizam koji donekle kompenzira ljubav prema raznolikoj - zdravoj i nezdravoj - hrani (i kojih 55-57 kg na 173 što je optimalno) i gastronomsko-avanturistički duh koji me tjera da svašta isprobam, plus obožavam kuhati. 10 godina sam bila vegetarijanac, a i danas jedem meso u stvarno malim količinama i izbjegavam sve industrijski prerađene varijante (salame, paštete i tome slično), ali imam dane kad jednostavno griješim svjesno. Za razliku od tebe, obožavam slatko i sladoledi i lisnato tijesto su mi guilty pleasure. No, što sam starija (a ove godine će me sustići i ta magična 30-a), svjesna sam da mi malo discipline ne bi škodilo i zato volim ovakve postove jer me potaknu na razmišljanje. Hvala ti na tome! :) Svjesna sam toga da ne bi mogla biti tako strogo disciplinirana kao ti - nedostajala bi mi mala zadovoljstva koja objektivno nisu dobra - ali i mali koraci se broje.
    I moram priznati da sam oduševljena režimom kojeg se drži bug_lady i da se nadam da će jednom i moj izgledati slično. Samo se moram pokrenuti i prestati biti ljenčina. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. draga, samo treba napraviti 1.korak! prisiliti se ili početi iz očaja ;) kasnije te rezultati motiviraju i ne želiš stati jer ih gubiš. samo kreni ;)
      ja nikad nisam imala viška kg (dapače, bila sam mršavo-rahitično-slabašna), ali imala sam nezdravi state-of-mind.
      dijelim tvoj gastronomski duh :) kad frendica i ja putujemo uvijek se ide u ''gastroturizam'' .
      bug_lady

      Izbriši
    2. samotna šetačica7. kolovoza 2013. u 21:54

      Hvala ti: dobro se ponekad podsjetiti na stvari koje znamo, ali radije bi ne znali - da se ništa neće dogoditi samo od sebe i da dok ja ne odlučim krenuti vježbanje ostaje samo dobra ideja u mojoj glavi. :)
      Trenutno sam u fazi u kojoj samu sebe nagovaram da kraj ljeta - s obzirom da ću čitav rujan biti slobodna nakon što odvalim poveći zadatak od kojeg trenutno nemam vremena ni za što - bude moj trenutak za prvi korak. Ako imaš kakvu preporuku s čime krenuti - a da nije Jillian Michaels 30DS, jer sam s njom već počimala i odustajala, nekoliko puta, pa slutim da nema smisla opet - svi prijedlozi su dobrodošli. :)

      Izbriši
    3. I ja sam oduševljena režimom bug_lady !! Skidam kapu i ja bih tako !!!

      A ti samotna, ne brini, ako se dobro osjećaš nije alarmantno, organizam sam pokazuje znakove kada treba nešto promijeniti :)

      Izbriši
  39. Ja u Megiću uvijek pojedem Cezar salatu s gril piletinom, kako je to za prste polizaaaat. :D Preogromno je te sa umakom iznosi 300 kcal. :D Probaj obavezno

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. E to još nisam isprobala, svakako hoću. A koji umak uzmeš?

      Izbriši
  40. Drago mi je da si našla dobitnu kombinaciju. Rezultat je zapanjujući! <3

    OdgovoriIzbriši
  41. Moram reći samo jedno - sve mogu, bez sladoleda ne mogu!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hahahahhha, i ja takodjer!
      bas se spremam maznuti neki svabski s okusom schwarzwalda :D :P

      Izbriši
    2. Ja maznula pola dinje i tri šljive, bućka mi u želucu kao da sam pojela slona:D

      Izbriši
  42. Jedem i ja zdravo, ali mi se omaknu kolači, pizza i još dosta toga slasnog i masnog. :-)

    OdgovoriIzbriši
  43. Svaka čast na zavidnoj liniji i disciplini - ja sam veliki sladokusac i slab karakter po tom pitanju:-). Trenutno imam 3-4 kg viška po mom mišljenju, ali kad izračunam koliko se malo krećem i koliko jedem naspram tebe nije čudo da imam 10 kg viška. Ja uživam u hrani, jedem puter, isključivo punomasno mlijeko i proizvode od punomasnog mlijeka, meso, orahe, grožđice, lješnjake, bademe, indijske oraščiće i svo povrće. Jedem puno meda u obliku otopine u čaju. O čokoladi (većinom tamnoj) i kolačima da ne govorim. Primijetila sam da čim jedem manje hljeba, krompira, riže i žitarica odmah sam manje gladna tokom dana (dakle inzulin je manji) i da trebam izbjegavati ugljikohidrate kad želim smršati. Evo trenutno nisam ni na jednoj dijeti, ali jedem manje hljeba i pekarskih proizvoda, a puno orašastih proizvoda, hand-made pašteta od tunjevine, maslina, tvrdog masnog sira, jaja na sve načine, tamne čokolade itd. i već sam primjetila da lakše oblačim garderobu koja je do prije desetak dana zatezala. Kombinacija svježih zemički i mlijeka me naprim. deblja, a to jako volim za doručak, ali trenutno izbjegavam. Sve vrste pahuljica i cjelovitih žitarica me debljaju, masnoće ne. Deblja me većinom skrob. Svaki organizam ima neki okidač koji ga deblja, zato treba pomno slušati svoje tijelo...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Apsolutno se slažem, svatko ima drugačiji organizam i najbolje je slušati vlastito tijelo. Istina, škrob jako diže inzulin i zato osjećamo glad češće.

      Izbriši
  44. Rješenje je - LCHF
    Minus 32 kilograma i jedan sasvim novi život sa LCHF http://istineilaziohrani.blogspot.com/2011/08/32-kilograma-i-jedan-sasvim-novi-zivot.html

    LCHF mršavljenje bez gladi http://istineilaziohrani.blogspot.com/2010/04/lchf-program-prehrane.html



    OdgovoriIzbriši