Ljetni flop proizvodi

Posted by Dear Skin at 23:13



Početak nove promjene vremena, i kako ne pisem postove s mjesecnim favoritima , volim na kraju godisnjeg doba rezimirati sa kojim sam proizvodima bila zadovoljna a s kojima nisam.

Tako pocinjem prvo s proizvodima koji su me razocarali ovog ljeta:


LRP Effeclar losion.

Moja koza se  ljeti jako masti, znoj koji se cijedi s lica uzrokuje mnoge probleme stoga mi lice vapi za pojacanim ciscenjem .
Nakon citanja mnogih pozitivnih recenzija i komentara, odlucila sam i ja kupiti ovaj tonik.
Nije se pokazalo kao najbolje rjesenje za moju kozu , uzrokovao mi je dodatne akne cijih se oziljaka jos ne mogu rijesiti. Pretpostavljam da je zbog alkohola koji je na visokom drugom mjestu i iritira ionako napacenu kozu ljeti.



Nivea q10 losion za tijelo.

Ovaj losion kupujem dugo vremena. Pogotovo ljeti se volim mazati s njim jer je vidljivo zatezao kozu, posebno na rukama gdje se koza zna jako objesiti. Medjutim, nakon sto su promijenili ambalazu, ocito su promijenili i sastav pa taj losion vise nema efekta kao nekada.
Cak me i isusivao a imam potpuno normalnu kozu tijela.


Shiseido krema za podrucje oko ociju iz SUN linije. Sve je receno u recenziji .

Ahhh Shiseido...od najboljih krema koje sam ikada probala do razocarenja..no , ne moze mi sve uvijek odgovarati :)



Balea Summer Glam losion za tijelo.

Uz duzno postovanje svim obozavateljicama, meni ovaj losion apsolutno nema nikakvu funkciju: sljokice bezlicne i kao da ih  nema, njega nikakva a miris pretezak za ljeto.


Vichy Normaderm Hyaluspot.

Proizvod za isusivanje pristica i akni. Vjerojatno je do mene, jer meni rijetko sta pomaze- ovaj proizvod mi je potpuno beskoristan i nedjelotvoran.



OhSo Hevently balzam za stopala.

Inace s ovom markom nisam bila osusevljena, ali ovaj balzam nema nikakvog djelovanja na moja stopala. Nije posluzio ni kao krema za ruke jer apsolutno nista ne "radi" na mojoj kozi.

I jos mi se pokvario za mjesec dana ! Zelite vidjeti kako izgleda pokvareni balzam za stopala?




Golden Rose ruzevi.

Apsolutno razumijem sveopcu histeriju za ovim ruzevima: dugotrajni, pigmentirani, povoljni, puno nijansi...

Kod mene su nazalost uzrokovali prejake iritacije, isusenost  i pukotine u uglovima usana.
Steta jer su zaista lijepi.

Yves Rocher Monoi de Tahiti zlatno ulje.

Iako predivan poklon moje citateljice goldfinich, slozile smo se obje da ovo ulje i nije tako kvalitetno kako se cini. Osim divnog mirisa ( ko voli Tiare ), ovo ulje se ne upija i na opakim vrucinama koza je masna i skliska sto moze jako nervirati .


Ovo su bili moji ljetni razocaravajuci proizvodi, sutra tipkam o favoritima  ljeta :)

Koji su proizvodi Vas razocarali zadnjih mjeseci?

108 komentari:

  1. Uh! Naježih se na Nivein losion -.-
    Nuff said!
    U ovo Vichy-jevo ''čudo'' u tubici ne verujem još od prve reklame jer su toliko forsirali taj proizvod, a nama- iskusnim marketerima ;) je sve jasno kad vidimo i čujemo bajke za odrasle.
    Mene je razočarala Vichy idealia krema za lice koja nije imala nikakvu funkciju, osim da mi začepi pore i napravi haos.
    Volela bih da sam imala tester pre kupovine, ali testera nisu imali... as usual.
    Pusa iz Osijeka!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nemoj me zezat! A ja imam tu Idealiu u zalihama :///

      mislim da ju necu ni otvarati, proslijeđujem dalje.

      Hvala !

      Izbriši
  2. Mogu reći da je meni također Yves Rocher zlatno ulje veliko razočaranje. Koristila sam NUXE pa sam mislila možda nađem puno jeftiniju zamjenu ali neusporedivo je.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slazem se, Nuxe je puno kvalitetnije , iako me i njegov miris jako smetao na onim palezinama plus 38 :(

      Izbriši
  3. Nisam probala niti jedan pd ovih proizvoda :D

    Mene su u zadnje vrijeme razočarali oni hvaljni afrodita gelovi za tuširanje - isušuju mi kožu :(
    i listerin vodica za ispiranje usta koja mi užasno isuši usta.
    Sigurno ima još toga, samo se sada ne mogu sjetiti :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Stalno govorim da moram probati te nove Afroditine tusirilace pa nikako, no super da si mi rekla. Drago mi je cuti tvoje misljenje.

      A Listerine je dobar samo nama pusacima :D

      Izbriši
    2. Starleta, oni ti sadrže SLS koji mene jako isušuje, upravo ih zato nisam ni kupila kad je bila ona masovna histerija oko njih :/

      Izbriši
  4. Moram priznati da (na sreću, očito), nisam probala ništa od ovog što si navela (yay! za mene) :)
    A ovo ljeto me ništa nije razočaralo (ili se ne mogu sjetiti ako što i je)..sva sreća :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Svaka cast !

      Drago mi je zbog toga, sreco i moja lista promasenih proizvoda je sve kraca i kraca :)

      Izbriši
  5. Lito jos nije gotovo!!! Ni kalendarski, ni klimatski!
    Pozdrav iz Dalmacije :)))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Naravno, posebno kod vas na jugu.

      Mi na sjeveru vec na veliko lovimo posljednje zrake sunca i pripremamo jesensku odjecu i kozmetiku :(

      Izbriši
  6. I meni je Vichy Normaderm Hyaluspot pravo razočaranje. Stavila ga na prištić preko noći, kad ujutro koža na tom mjestu totalno spaljena. Jedva sam se riješila tog ožiljka.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vidis, dobro da si spomenula. Ja imam neke oziljke kojih se ne mogu rijesiti. Sad mislim da mi nije taj Vichy to napravio ?!

      Izbriši
    2. Imala sam blizu uha jednu bubuljicu, i par puta sam je namazala velikodušno Vichyem, i u petak i subotu me svrbilo i češala sam se, da bi jutros vidjela da imam crvenu fleku. :O Nemam pojma što da stavim, da se to smiri, i da mi ne ostane ožiljak. :'(

      Izbriši
  7. Ne pada mi nista na um sto me razocaralo, u zadnje vrijeme bas malo proizvoda i trosim, vodeci se parolom manje je vise, pa imam i manje promasaja.
    Moja mama kaze da su joj GR ruzevi katastrofa, a meni se svidjaju. Isto joj je kao tebi, kaze da je isusuju, zatezu, i sve najgore uglavnom. Ali oni rich u zlatnom pakovanju su i meni i mami otkrice, neuporedivo, ali neuporedivo su bolji od ovih u crnom pakovanju,kremasti, sjajni, a opet postojani, ne znam zasto nisu popularni po blogovima, mozda jer su relativno novi. Imas kod mene na blogu jedan br. 42 u Golden Rose recenziji (na listi najcitanijih postova) ako te nadjes negdje probaj njih.
    Te Oh heavenly proizvode sam skoro vidjela u Konzumu i privukli su me mirisom, ali sad mislim da cu preskociti.
    Steta za Yves Rocher ulje, tako divno izgleda na slikama.
    Zaboravim ti reci, sinoc sam te sanjala :-D
    Zbog Neem maske :-) Namazale se fol u snu mi, a ono uzaaasno drecavo zeleno i odjednom postane jarko pink. Ja u soku, a ti kazes to tako treba. Ja se umirim, kazem sebi- ta zena zna znanje, ako je pink, onda je pink :-)))
    A tata mi je juce trebao donjeti prah iz ZG, ali nije imao vremena traziti :-/
    Eto kako me opteretilo da sam i sanjala maske :-))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ahahaha, kako si me sad nasmijala zeno :D

      Sanjala si mene i masku , hahahha. Joj draga , opterecena si maskama kao ja, i ja ih cesto sanjam :D

      A ruzevi..moguce da je do ove linije, sigurno cu isprobati taj koji si recenzirala al idem ga pogledati jos jednom kod tebe :)

      Izbriši
  8. Super post, štediš nam pare :) Ne mogu niakako da se setim šta me razočaralo, a znam da ima nešto :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :)

      Iako su to moji ne favoriti apsolutno ne znaci da su drugima odlicni proizvodi :)

      Izbriši
  9. Od ovog sam probala samo vichy hyaluspot i skroz se slazem. Kod mene nije bas da ne deluje ali deluje mizerno malo. Effaclar tonik zelim da probam. Sada malo manje ali kad ga hvale valjda ce mi biti ok. A za YR ulje mi je drago da je lose jer sad manje patim sto ga nemam :P

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ne znam sto da ti kazem..ako meni ne odgovara apslutno nista ne znaci :)

      Izbriši
  10. Jako volim i cenim ovakve postove! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Jelena:)

      I ja volim ovakve postove, vise od favorita :)

      Izbriši
  11. Slažem se za taj Balein losion.Doduše to je isti losion od prošle godine upakovan u istu ambalažu samo sa različitom deklaracijom.I ako može preporuka za neki losion poput tog Niveinog,da zateže kožu :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kamo srece da sam ga prosle godine probala, no ajde nije preskup pa necu kukat.

      Bila sam zadovoljna i s Dove firming losionom i steta sto njega nisam kupila i ove godine iako ne garantiram da i njega nisu promijenili :(

      Izbriši
  12. od sveg ovog mi je dobar vichy hyaluspot - iako isušuje i kožu okolo, pa sam jako pazila na hidrataciju kad sam ga koristila, a yr ulje mi je na moru bilo savršeno - vjerojatno jer je koži trebalo više njege od soli i sunca. moram priznati da ga nisam stavila na sebe otkad sam se vratila u zg pa bih ga trebala testirati i u svakodnevnim uvjetima i vidjeti hoće li mi biti premasno :D
    njihovo "obično" suho ulje znam da mi je dobro i u zg, a ovo mi se generalno čini masnije - sad sam znatiželjna i moram napraviti test ovih dana :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja anisam pazila kod Vichya, mislila sam ..ima hijaluronske kiseline pa ne bi trebao isusivati. No nije ni to problem nego mi je jednostavno ne djelotvoran.

      Jedva cekam tvoju usporedbu YR ulja.

      Izbriši
  13. ovo za niveu...to se I meni desilo sa dove proizvodom ,konkretno kremom za ruke,dobila alergiju,a koristim je stalno,pogledam rok vazeci do 2014.i nije me mrzelo odem na checkcosmetics.net ukucam code koji ima svaki proizvod ne barcode nego onaj drugi,i blago se shlogiram kad sam videla da je rok istekao 2008.od tada nista sa nalepljenim rokom trajanja,vec samo ocrtan ili utisnut

    Blog je divan,veeliki pozdrav!!!:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. OMG??!!

      Pa sta sve nece raditi kod nas!!! Ali nicemu se ne cudim, naletila sam puno puta na ponovo zaljepljene deklaracije, uzas :/

      Hvala ti **

      Izbriši
  14. Jao, samo ostro XD Volim ovakve postove :D
    iznenadila si me za LRP tonik...i mene je mamio (i jos mami), mislila sam da taj alkohol nece previse da utice i da pravi belaj. Ja sam bezveze uzela neki essence tonik i osugala se samo tako, grrr :/ sad saniram stetu :/
    za nivea losion znam da su promijenili formulu otkad imaju novu ambalazu, jesu majmuni :(
    sto se tice balee, samo kupujem provjerene stvari, na nove gledam vrlo skepticno :/
    a sta je mene razocaralo osim tog essence tonika, hmmmm, trenutno sam u euforicnom stanju ( <3 ) pa ne mogu jasno misliti :D javim se ponovo :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Eh, ne znam sto da ti kazem. Sumnjam na alkohol jer mi je vec slicne stete napravio, no ne znaci da tebi ili drugima nije super. Moja koza je jednostavno tako osjetljiva i moram kupovati samo tonike bez alkohola.

      Ja sam znala da su promijenili formulu ali mislila sam da je na bolje, ali meni se pokazalo da nije :(

      I u pravu si kod Balee, tu treba stvarno ici na provjereno jer imaju neke genijalne stva

      Izbriši
  15. Kupila sam i ja Niveu Q10 u novom pakiranju, ali baš mlijeko, i to je zaista očajan proizvod koji nema veze sa starim. Posebno mi je gadan onaj sintetički miris koji ne ispari tako brzo i još se uvuče u robu, a kože je ljepljiva te se sve na njoj skuplja. A tek očajno pakiranje... kad se pola potroši, nikak iscijediti ostatak. Pri dnu sam sve bacila u smeće samo da ne gledam više. Nikad više!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Inace nisam nesto privrzena Nivei ali nekim stvarima sam se cesto vracala.

      Bas steta i razocarenje...i tako unistise masu proizvoda mnogi proizvođaci i njihova "poboljsanja" :(

      Izbriši
  16. slažem se za GR ruževe ;( kupila sam 3 nakon sveopćih pohvala i iako su nijase savršene, i pigmentiranost, usne su mi toliko ispucala, pogotovo u kutevima, da mi je trebalo jedno 3 tjedna da ih saniram ;(
    bug_lady

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ocito su nam usne preosjetljive za ovakve ruzeve..bas steta jer imaju jako lijepe nijanse :(

      Izbriši
    2. Dr. Organic balzami za usne, crveni vjerujmi obnoviti ce ti ih jako brzo, a imaju i onaj sa spfom, nisu masni, te ih ne moras popravljat svakih 10 min da bi usne ostale nahranjene, jeftinija verzija jmo balzama ili apivita, ako si mozda neke od ovih probala.

      Izbriši
    3. Dr.Organic nisam probala i moram malo proguglat o njima.

      Apivitu jako vvolim i puno njihovih proizvoda koristim, međutim, imala sam 3 njihova balzama i nisam bila zadovoljna s njima :(

      Izbriši
  17. Moram se složiti s tobom oko navedenih proizvoda. Koliko para, toliko muzike.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Upravo tako , iako se nekad za malo para nađu odlicni proizvodi

      Izbriši
    2. Jedini jeftiniji proizvodi koje volim su Hipp dječje ulje i Terra Naturi gel za tuširanje. Nije mi problem izdvojiti veću svotu novaca za kozmetiku, pa to i činim. Iako ni visoka cijena i poznato ime nisu uvijek garancija, ali čovjek prije nađe kvalitetnije među skupljim nego među jeftinim stvarčicama.

      Pozdrav.

      Izbriši
    3. Slazem se s tobom, iako je mojakozmetika uglavnom viseg cjenovnog ranga, ipak pokusavam stalno naci i neke jeftinije alternative :)

      Moram probati taj Terra Naturi gel, moja mama voli njihovu kremu od nevena :)

      Izbriši
  18. Vichy Normaderm Hyaluspot ne valja ništa, ne isušuje prištiće već samo okolnu kožu, a crvenilu koje mi ostavi za sobom treba duplo više vremena da prođe...za Max Factor debeljucu mi je baš žao, moja ružičasta je meni super...Golden Rose ruževe nisam probala, jel ti to imaš jako osjetljive usne pa ti reagiraju na svakakve proizvode za usne ili...? Iako se meni to srećom ne događa s ruževima, ne bi mi se baš dalo eksperimentirat s isušivanjem i pucanjem :/..Meni je Vichy Idealia nekad davno bila dobra, ali onda sam imala niže kriterije, ne znam bi li mi se sada svidjela, vrijedi isprobat!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nazalost da. Meni jako pucaju usta i najvise volim kremaste i hidratantne mazalice koje njeguju. Max Factor mi je lijep i zadovoljna sam glede izgleda , no nesto mi smeta u sastavu.

      Sto se tice Vichy-a, kao i kod svakog brenda: neke stvari super a neke promasaji, barem za mene.

      Izbriši
  19. Razocaralo me novo mleko za telo Nivea- in shower. Ocaj zivi! Koza mi se perutala i imala sam ruzan osecaj lepljivosti posle tusiranja.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bas mi je zao, moram priznati da se meni taj proizvod svidio, no sve smo razlicite pa nam tako odgovaraju razlicite stvari.

      Izbriši
  20. Mene su u zadnje vrime razocarala 2proizvoda.
    Ja ljubiteljica Dermalogice moram spomenut Active moist krema (hidratacija bez mascenja) i LIERAC za norm i mjeso kozu i prve bore-INITIATIC.....koji se na meni unatoc stavljanju normalne kolicine i masiranjem po licu jednostavno nisu zeljele upit.ujutro bih se budila vlazna i masna i imala bih osjecaj da sam sporka.uzas koji me kostao cca700kn.Zalim jer dugo vec sanjam EL advanced repair night serum i mogla sam ga kupit da mi je bila ova pamet:)))))
    moram reci da moja sestra extra suhe koze, hvali ove dvi kreme kao nesto najbolje sta je ikad stavila na lice.J a sam ih ciljano kupila za masnu kozu a posebno ovu prvu iz Dermalogice.
    mirta

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Za Lierac Initiatic sam cula od kolegice slicnu stvar, ali nisam probala. Active moist sam dobro isprobala i nazalost za mene je prelagana pa nisam kupovala.

      Bas mi je zao da si razocarana, potpuno te razumijem...nakupovala sam se toliko skupih a i povoljnih proizvoda koji su mi bili potpuni promasaji :(

      Izbriši
  21. Ništa kao hejterski post :))) Sad mi je drago što nisam kupila to YR ulje, a malo je falilo, i inače se ne slažem dobro sa uljima, često mi idu na živce i ovo bi onda garantovano. Žao mi je zbog akni, a sad više nemam pojma da li bi mi se Vichy Hyaluspot svideo ili ne :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Iako ovaj post apsolutno ne znaci da drugima ne bi iste stvari super odgovarale..nazalost moram priznati cinenice kakve jesu.

      Svakako treba probati sve prije bilo kakve kupovine ukoliko je to moguce :)

      Izbriši
  22. Ni jedan ovaj proizvod nisam probala. Imala sam veliku želju uzeti YR Monoi de Tahiti ali se brzo rasprodalo i motala sam se oko Balee po dm-u ali sam odustala jer imam već tih šljokičastih losiona koje nakraju zaboravim koristiti.

    Ja nemogu još reći dal me šta skroz razočaralo jer se na neke stvari još privikavam a neke što sam kupila nisam stigla ni probati.

    Čekam favorite :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Eh draga scarfs, kad kupujes promisljeno i znas sto zelis. Ja se cesto zanesem, a sto je najgore, razocaram :(

      Izbriši
  23. žao mi je za Golden Rose ruževe. ja ih škicam već neko vrijeme. vidjet ćemo kako će na meni reagirati..

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mozda tebi budu super, samo svakako stavi puno balzama ispod :)

      Izbriši
  24. LRP losion je i mene razočarao, točnije sanirala sam posljedice mjesec dana jer sam od njega dobila akne po čelu!!!
    GR ruževi su mi užasno loši, isušuje me, tako da djelimo razočaranje.
    Još me razočarala Hymalaya pjena od neema, u početku mi je bila ok, onda me počela isušivati.
    Nisam ni znala da je Nivea mijenjala ambalažu,baš sam mislila kupiti je i početi se mazati (napokon :P), ali preskačem!
    Hvala ti, volim ovakve postove :D

    p.s. kada krećemo sa programom prestanka pušenja? :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Na nasu zalost imamo ista iskustva, Hymalaya pjenu nisam probala , srecom imala sam dosta umivalica pa nisam htjela gomilati.

      Nivea ne samo da je promijenila ambalazu nego ocito i sastav i djelovanje. To jednostavno vise nije isto kao prije.

      p.s. uskoro...imam jos nekoliko tehnickih detalja za porjesavati :)

      Izbriši
  25. Drago mi je sto nisam probala ni jedan od ovih proizvoda.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. :D

      drago mi je zbog tebe a zao zbog sebe :)

      Izbriši
  26. Baleu sam počela izbjegavati ovo ljeto nakon kupnje losiona za tijelo s kokosom i cvijetom tijare, bio je skoro džabe za 9 kuna, jedva sam ga potrošila koliko je smrdio na sintetički kokos a i nije djelovao. Svi su mi njihovi losioni kao jeftini glicerin, ostavljaju onako mokar osjećaj kao da se sa malo glicerina i vodice mažem.. A takva je i cijena, ajd.
    I preparfimirani su im proizvodi, ambalaža jeftina i tanka, ne znam.. Nisam više ljubitelj.
    Ostalo nisam isprobala.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja od Balee koristim svega 2-3 artikla u koja sam se dugo vremena uvjerila da su mi dobri. Najgore mi ispadnu ove LE kolekcije, tu se uvijek razocaram :(

      Izbriši
  27. sad si me usrećila sa yr monoi de tahiti jer sam baš patila za njim, pa se sad tešim da bih imala isto mišljenje :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja :)

      Uh, a razočarenje... Weleda krema za lice Iris!

      Izbriši
    2. Meni zaista divno mirisi ali me jako smetalo sto sa bila masna od njega i to po najgoroj vrucini. Ako je suho ulje onda bi trebalo biti brzoupijajuce, zar ne?

      Izbriši
  28. Mene ovo ljeto ništa nije razočaralo, na svu sreću. Kupovala sam samo proizvode za koje sam pročitala hrpu recenzija i za koje sam bila sigurna da bi mi mogli odgovarati.

    Yves Rocher Monoi de Tahiti zlatno ulje sam baš jako želila i baš sam se sad iznenadila da ti ne odgovara i da je efekt tog ulja tako loš! Ako ništa drugo, sad mi je bar malo lakše što ga nisam kupila!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pametno si napravila i tako smanjila rizik od pogresne kupnje, makar nekad i hrpa recenzija ne garantira djelovanje kod svakog jednako.

      Moja koza na tijelu je normalna, ni presuha ni premasna. Obicno mi se ulja brzo upijaju u kozu, ovo je bas stajalo na povrsini i nikako se upiti. Sad ga koristim kao vecernju njegu makar mi je pidjama i krevet pun sljokica :D

      Izbriši
  29. Slažem sa napisanim za yr monoi de tahiti ulje, a tako ima predivan miris. Probala sam i ulje bez šljokica i hidratantnu vodicu za tijelo i isto nisam oduševljena osim mirisom, pa sam na kraju ostala na parfemu iz iste linije :)
    Također, trenutno su mi usne tj. kutevi usana ispucani i već se tjedan dana borim s time i nikako da zaraste, a taman mi se to javilo kada sam kupila svoj prvi golden rose ruž...ni na kraj pameti mi nije bilo da bi mi to moglo biti od toga...inače mi dečko dosta često ima problema s time, pa sam mislila da sam od njega pokupila..nemam pojma..

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Predivan miris, i zato ne odustaje od njega makar za vecernju njegu.

      Ja sam takve simptome imala nakon samo 2-3 nanosenja, brzo sam shvatila da mi je to od ruzeva :(

      Mazi usne s puno bepanthena ili pantenola. Posebno uglove usana.

      Izbriši
  30. kad je trebalo da kupim nuxe gledala sam i monoi ulje i sljokice su mi na kozi bile prevelike i kao da su otpadale te sam se na svu srecu ipak odlucila za nuxe koji je perfektan od dna do vrha bocice :) a balea losion obozavam :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da si zadovoljna Baleinim losionom, nazalost mene je bas razocarao. No, ne moze nam sve isto odgovarati :)

      Izbriši
  31. Dok pratim druge blogerice stekla sam dojam da je njima svaki proizvod super, odličan, dobar i upravo sam ubog toga prestala čitat dosta blogova..
    I tako da mi je u moru istih blogova ovaj tvoj zaista super.. Odriješito kažeš šta misliš o svakom proizvodu i tako bi to trebalo izgledat.. Shvaćam da nam ne odgovara svakome svaki proizvod ali baš da je uvijek svaki koji kupimo dobar..nebi rekla...

    Za vichy se apsolutno slažem..ne radi doslovno ništa..

    Super si i samo tako nastavi i dalje :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Prije nego sam postala blogerica i sama sam se pitala isto citajuci recenzije.

      No sada jednostavno shvacam da blogerice ne vole pisati negativne recenzije i zato cita uglavnom hrpu pohvala.

      Hvala ti na citanju i pohvalama **

      Izbriši
  32. Uh ovu rubriku treba uvesti :D a ne da se sve hvali na sva zvona... Vjerujem da nekome nesto odgovara ali za neke stvari jednostavno znas ako jednoj osobi ne odgovara, onda nikome ne odgovara a nadje se neko da to hvali.
    Drago mi je da si rekla za effaclar losion, meni takvi uopste ne odgovaraju, puni salicilne i alkohola a opet sve recenzije pozitivne. Sta god sam koristila sa tim sastojcima, napravim vecu stetu nego korist.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ovakvi postovi su meni osobno super, no opet ne moraju nista znaciti isto kao postovi gdje se nesto hvali na sva zvona.

      Jednostavno treba isprobati prije kupovine i tako vidjeti kako kome odgovara.

      Izbriši
  33. od ovih tvojih nisam probala ništa... ali zadnje razočarenje mi je bio alverde dvofazni odstranjivač šminke - prva stvar koju sam uzela od tog branda i vrlo vjerojatno posljednja jer mi je totalno spržio oči :P
    prije toga vichy idealia - totalno bez veze... pa upravo gledam tu neku kremu za ruke branda apothecary - čisti promašaj... našlo bi se još toga, ali tko bi se zamarao prevelikim razmišljanjem ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ti si vec druga koja je rekla isto za Idealiu a ja ju imam u zalihi...morat cu ju proslijediti da ne bi dosla u ovakav post :D

      Zao mi je za Alverde, ja nisam bas presretna s njihovim stvarima :(

      Izbriši
  34. Rekla bih da dijelimo mišljenje za Vichy _Hyaluspot. Ja budala to išla odmah kupiti nakon navale recenzija, a onda razočaranje. Zapravo sam u debelom love-hate odnosu, mada na kraju zakljucujem da nije bas koristan proizvod, barem meni :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Na meni ne djeluje, ali meni rijetko sta djeluje na pristice.

      Izbriši
  35. U zadnje vreme teško eksperimentišem, tako da me ni jedan proizvod nije posebno ratočarao. Normaderm kolekciju sam koristila pet godina i ono što sigurno znam jeste da nisu jednako efikasni leti. Ne znam u čemu je fora, ali tako je :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja Normaderm i ostale linije za problematicnu kozu izbjegavam ljeti . Preagresivni su za znoj i sunce.

      Drago mi je da se nisi nicime razocarala.

      Izbriši
  36. Aaaaaaa ne mogu virovat! A meni pola ovoga ludilo odgovara! Monoi mi je super, MF olovka i to baš ova mi je GENIJALNA i jedna od najdražih trenutno - ne mogu virovat da mi je toliko draga, a toliko ne volim MF, onda... Normaderm mi skroz odgovara jer me ne isušuje oko prištića, nego točno njega, ali eto, nemam previše tih "problema". A GR ruževi su mi odlični. Eto koliko smo svi različiti! :D Nego, ako ti pucaju usne u uglovima, to bi mogao biti i znak anemije, daj molim te pogledaj željezo i hemoglobin. Znam to po sebi, kad god mi puknu usne sa strane, znam da je anemija u pitanju.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ozbiljno i pucanje usana??? Danas sam baš pisala o belim flekama na noktima i krtosti istih kao posledicu anemije. Ja sam anemična i pucaju mi usta u uglovima, ali do sad to nisam povezala jedno sa drugim.

      Izbriši
    2. Ah Lenkice, to ti je dokaz da nismo svi jednaki.

      Provjeravam krvnu sliku redovito, za vrijeme mjesecnice mi opadne drasticno zeljezo ali nisa anemicna srecom.

      Kutevi usana mi pucaju od prevelike suhoce :(

      Izbriši
  37. Neka se dragi pobrine za hidrataciju usana :D.
    Da samo znate koliko meni hvaljenih stvari ne valja...od drugstore preko he. Kad bi ja pisala blog, ne znam ko bi ga cita XD. Mrzin kad mi je nesto doslovno očajno i nekvalitetno, a nema sanse da je subjektivno totalno, a ono same pohvale iz nekih nepoznatih razloga...??? Ja volim postove di se blate preparati, posebno bi mi bilo to gust u pms-u pisat XD.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja navijam da pises blog XD mislim da bi te citale s odusevljenjem.

      Ako nista drugo, kod mene uvijek imas otvorenu rubriku : "hate products by goldfinich"

      Razmisli o tome, puno bi nam pomogla u odabiru !!

      Izbriši
  38. Balea losion meni je dobar, i htela sam da probam YR i sve cekam da stignu dopune kod nas, ali si me sad bacila u razmisljanje. Sto se tice GR ruzeva, jos ih nisam probala, i zao mi je sto ti se to desilo sa njima. Za Nivea losion se apsolutno slazem!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Znam da je puno cura odusevljeno Baleom, no ne moze nam svima sve odgovarati. Nazalost bas me razocarao a inace volim Baleu :(

      Izbriši
  39. Meni kutovi usana pucaju od retina a i kada koristim nesto sto ima AHA kiseline ili bilo kakve kiseline pa i salicilne a i alkohol :/
    znam kako je to, uzas...i onda napravim blagi piling i stavim pozamasnu kolicinu mehlema i tako ih oporavljam.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mehlem je spas za takve stvari. Ja ovih par mjeseci ne koristim kiseline ni retin, ali imam izrazito suha usta konstantno :(

      Izbriši
  40. Bas mi je zao sto ti Golden Rose ruzevi ne odgovaraju, meni su predobri. Za hyaluspot ne znam uopce sto da mislim, nekad mi se cini da pomaze, nekad da ne pomaze, a nekad da pogorsava situaciju, svaki put kad ga stavim imam neko drugo misljenje o njemu

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I meni je zao draga, predivne nijanse i povoljna cijena :(

      Izbriši
  41. Za apsolutno sve mi je bilo jasno osim za LRP Effaclar astringentni tonik. Zaista mi je zao sto ti nije odgovarao, znam da si ga zeljela isprobati. Ja vec imam 2 bocu istog u kupaonici kao rezervu, suprug ga koristi zajedno sa mnom no koristimo i ostale LRP proizvode i koza nam je potpuno cista. O tome sto ti nije odgovarao evo upravo razmisljam. Alkohol moze iziritirati kozu, zacrveniti je i eventualno isusiti ako je osjetljiva. Da li si osjetljiva na LHA, da li si i ranije koristila LHA? Parfem je na posljednjem mjestu sastojaka stoga ne bi trebao biti izvor problema. LHA su takodjer najnjeznije kiseline. Uopste ne mogu pojmiti da bi ovaj tonik, bas ovaj tonik mogao izazvati akne. Isusiti kozu je vec moguce no akne? Nikako mi nije jasno o cemu je rijec iako sam potpuno svjesna da svakom drugacije nesto moze djelovati na kozu, ovo mi je ipak prilican sok. Upravo drzim bocu u rukama i imam milion upitnika iznad glave o.O

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. To ti je draga moja do moje koze. Vec mi se to događalo s tonicima koji kao otcepljuju pore, vrse pilinge i slicno. Svi do jednog du mi slicno djelovali: Eucerin, Garnier, Clinique, Vichy a sad i Lrp. I 100 puta kazem, necu vise pokusavati ali znatizelja me natjera.

      Inace, ispod povrsine moje koze vjerojatno cuci puno gadova kada ih potakne neka kombinacija, alkohola, kiselina u takvim tonicima.

      Izbriši
    2. O Boze, jako mi je zao :((
      Tako sam se grozno osjecala, "krivom" na neki nacin sto sam ti ga preporucila i nikako mi nije bilo jasno kako se to moglo desiti. Znam da se jako brines o tenu kao i ja tako da mi je dodatno bilo grozno procitati da su ti bas zbog ovog tonika, meni dragog, ostali oziljci. Onda ako je vec takva situacija, mozda je i najbolje da se ne mucis sa slicnim proizvodima ako ti ne odgovaraju. Znam kako je sa znatizeljom ali ako nije prvi put da si sa tonicima koji sluze otcepljivanju pora imala svojevrstan poticaj za tu dosadnu gamad, bolje je prestati. Ako ti LRP nije odgovarao, cisto sumnjam da ce bilo koji drugi na ovaj kalup jer on vrijedi za jedan od najnjeznijih ali i najefektivnijih. Covjece, koza je bas nepredvidiva pa to je zaista koliko i fascinatno toliko i zastrasujuce. Kad ja tako naletim na nesto meni iritirajuce uuu....ne smijem ni zamisliti :D

      Izbriši
    3. Ma draga Selmice pa sto bi se osjecala "krivom"? Ja sam presretna da tebi i mnogim djevojkama pomaze. Jednostavno je do moje koze a kako mi se ljeti koza jako masti, ja sve poduzimam da ju "otcepljujem", matiram i isusujem a to je kod mene kobno.

      Znala sam to i sama si kriva. Ali bez brige, posluzit ce on u druge svrhe: kao dezinfekcija posebno kod mojih odvratnih uraslih dlaka :D

      Izbriši
  42. Malo kasnim sa komentiranjem jer sam zauzeta u zadnje vrijeme no stalno spominjes akne iako ih ja nikada ne primjetim, za akne prirodna zamjena za klindamicin je etericni ulje cajevca odi u bio&bio kupi etericno ulje cajevca od primavere i vjerujem da ce ti pomoc, naime to je jedno od prijetkih eter.ulja koje moze dorektno na kozu, ja nekada znam dobiti pristic i suzbijem ga u izbijanju tim uljem, ja ga cak stavim i prije spf kreme i daljne sminke preko dana, a navecer tkoder prije bilo kakvog serum ili ulja nanesem, pricekam par minuta da se upije i ujutro nema crvene flekice, moja sestra ima bas akne i potkozne, takoder ga koristi, akne joj lijepo splasnu a onda kroz par dana i otidu bez rana i oziljaka, samo ako se odlucis na direk stavljanje etericnog ulja izbjevavaj kupovanje krema sa cajevcem jer one nemaju tako
    Visok koncentrat pa ti koza na njih nece reagirati jer ce se naviknuti na cisto etericno ulje, a ako oces napraviti mjesavinu ide ti na 30 ml arganovog ulja 12 kapi etericnog od cajevca, argan ti sigurnk nece izazvati pristice a znamo da je super za bore, te za hidratizaciju, arganovo ulje 30 ml od primavere kosta 100 kn, i to je dosad sta sam ja nasla i probala jedino ulje argana koje ima miris i tu formulu kao ulje koje kupim u maroccu, i upije se u kozu za doslovno 10 min. Miris je ugodan i kada se upije u kozu nestane a etericno ulje cajevca meni ima ugodan miris, i takoder miris nestane kroz par minuta kada se ulje upije.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. pitanje za mateu: možeš li mi pokušati barem malo opisati taj miris arganovog ulja, s obzirom da sam kupila nedavno baš to primaverino i meni baš ima nekako čudan miris ( ne mogu reći da je baš ugodan), a nisam nikad prije koristila arganovo ulje da bih mogla usporediti s ovim i znati da li valja ili ne (iako mu je rok trajanja još godinu dana min.)
      osim toga, zanima me da li smatraš primaverino ulje čajevca također jedinim ok ili u obzir dolazi i npr ono neko iz dm-a? nadam se da ćeš još svratiti i vidjeti moje pitanje, inače uvijek rado pročitam tvoje komentare i savjete i smatram ih jednako korisnim kao i martinine :) pozz :)

      Izbriši
    2. Arhanovo ulje je postalo u zadnje vrijeme toliko poznato i popularno sto mi je zaista drago jer je divno i meni jedno od najdrazih ulja, da su skoro sve vece firme izbacile linije s arganovim ulje ili pak rade ulja kao zaseban proizvod, npr OT ima arganovo ulje 100 ml cca 90 kn, to ulje je dosta gusto i nema apsoluno nikakav miris (kako mi je baka iz kraja gdje raste ta biljka te radi se ulje i cesto mi posalje njihovo ulje, argan ima miris, i miris bi trebao osati prisutan i nakon procesa u kojem se dobiva ulje, te je ono malo rijede ili dosta rijetko ako usporedis npr sa ricinusom, sto dovodi do toga da se upije u roku 1 min a ako netko ima suhu kozu i brze, miris je uhh, najbolje da damo boljoj polovici dear skin da nam ga analizira i ponjusne, mirisi je meni blag, nije intezivan kao cajevac a ako ga pomirisis u bio&bio osjetit ces da je argan beba nasprem cajevca i pa rekla bi gorkast, primavera ulja su super kvalitete, ne rafinirana i organska sto bi napomenula da uvijek treba provjeravat jer ne zelimo neko ulje koje se uzgaja tik uz autocestu puno ugljicnog monoksida dioksida i drugih plinova, JMO takoder ima arganovo ulja koje kosta za 35 ml 300 kn sto mislim da je previse ako gledamo da isto takvo kvalitetno ulje dobijemo i kod
      Primavere samo sto JMO pola iznosa daje zenama koje ga tamo priizvode za njih, tj brinu se, probala sam i o keminga i isto kao i OT, sto me ne cudi jer OT pretace njihovo, moja preporuka ti je primavera zaista neces pogrijesiti, a za ulje cajevca, ja sam gore govorila o etericnom ulju i vidila sam da ima i dm
      Etericna ulja (mama koristi za usisavac na vodu), mislim da je daleko bolje uzeti primaveru jer sa etericnim uljima se moze stanje i pogorsati ako nisu kvalitetno dobivena, i to ne stanje koze vec organizma kao rad bubrega i jetre, a primavera radi bas ulja za kozu tijela i lica, dok
      Na ovima iz dma nista ne pise te oni mjesaju vise biljaka u ulju.

      Izbriši
    3. hvala ti puno na odgovoru, i to još ovako iscrpnom :)) jedva čekam da se i ti baciš u blogerske vode (pročitala sam jednom negdje da namjeravaš i to), jer si stvarno uvijek puna dobrih savjeta!! veliki pozz, ivana :)

      Izbriši
    4. Ja bih jos dodala, Matea donesi nam bakinog ulja , ja bih zaista htjela probati izvorno ulje sa zemlje na kojem je raslo :)

      Izbriši
    5. potpis na ovo :)
      i.

      Izbriši
    6. Proslu nedjelju sam se vratila iz Pakistana i kupila njihovo ulje za njegu koze, jedva ga cekam probati, idem u Marocco pocetkom 11 mj. uvijek izgledam kao da imam nimi market ulja ovdje u HR, kad mi otvaraju torbe na carini, svih sam "zacarala" tih uljem, stavljam na popis 2+ boce ulja, a potom ti se javim za adresu da posaljem. Razmisljam o otvaraju bloga, dobro si cula, no tu cu se vise osvtati na modu (posto se bavim hijab modelingom) te na projek u kojem sudjelujem a to je pink hijab u svrhu potpore zenama oboljelih od raka dojke i onih koje su kroz to prosle, te dekorativnom kozmetikom namjenjenom muslimankama, posto je veoma "slozeno" njegovati kozu a da ne krsimo pravila kada nam danas svasta stavljaju u kreme, npr glicerin koji dolazi od zivotinja (i medu ostalom svinja sto je za nas grijeh koristit) no ne samo u krmeme vec i u paste za zube, sampone, sminku, nadam se da ce blog doci sto prije na listu za pokret, imam jos par putovanja i snimanja za obaviti do kraja godine a tu je i skola, no sigurno pocetkom sljedece godine, nadam se da sam pomogla te da ces odabrati za sebe pravo ulje a tebi dear skin nadam se da ce gadovi nestati uz cajevac u roku par dana.

      Izbriši
    7. Vec je bolje draga Matea. Bas sam u pms-u i onda trpam sve na lice da ga malo ocistim.

      I otvori blog sto prije, ja za neke izraze prvi put cijem i veselim se sto cu moci o tome citati :)

      Izbriši
    8. Drago mi je da je cajevac ublazio stanje na licu, te da ih mozes izljeciti prirodno bez isusivanja. Hvala na podrsci :)

      Izbriši
  43. Slažem se potpuno s Anonimnom :)

    Matea je zakon i uvijek puna odlicnih savjeta i preporuka.

    Mislim da se s Primaverom ne moze pogrijesiti, oni su stvarno klasa kad su ulja u pitanju.

    Imala sam njihov cajevac, zena u bio i bio mi je preporucila radi ginekoloskih problema Isprobat cu na aknama. Nisu to sad ne znam kakve ali radi hormona me cesto posjecuju :(

    Arganovo ulje se tek spremam kupiti i isprobati :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti na pohvali, ja sam od tebe takoder pokupila puno savjeta i samo si zapisujem u biljeznicu. Probaj sa cajevcem ako ga vec imas doma vjerujem da ce ti pomoci. :)

      Izbriši
    2. Hocu, vec veceras mazem gadove cajevcem :)

      Izbriši
    3. Balea flasteri za isušivanje prištića.

      Izbriši
  44. Uf, a meni baš Vichy hyaluspot lijepo isuši prištiće. :S

    OdgovoriIzbriši
  45. Slazem se za GR ruževe, voskasti, teški, isušuju, što se tiče boja krasne su, no sve ostalo nula.

    OdgovoriIzbriši