Sve o filerima za lice

Posted by Dear Skin at 21:29




Mnogo upita sam dobila o današnjoj temi- fileri za bore i što ja mislim o njima.

S obzirom da ih nikad nisam konzumirala, ovog puta neću pisati iz vlastitog iskustva, već iz iskustva  žena koje znam da su bile na ovakvim tretmanima , te pokušati objasniti prednosti i mane.


Punjači ili tzv fileri za bore su tvari koje mehanički ispunjavaju boru i tako ju smanjuju.

Postoje razni materijali kojima se radi : hijaluronska kiselina, kolagen, masno tkivo itd.

Neki punjači osim što smanjuju boru, rade i na poticanju novog kolagena , tako da je tretman od višestruke koristi.

Ono što je vrlo bitno naglasiti da se bore ne mogu u potpunosti ukloniti, ali mislim da to i nije potrebno jer tko želi izgledati neprirodno i kao porculanska lutka ? :D

Filerima možete popuniti nazolabijalne bore o kojima sam više pisala u ovom postu, područje oko očiju, čelo, obraze  ili povećati usne.

Ako ste istraživale po internetu o ovim estetskim zahvatima, sigurno ste primjetile veliku razliku na fotografijama "prije" i "poslije" i to je zaista divno i pravi konkretni rezultati.

Ali..fileri imaju i manu, a to je ograničen rok trajanja učinka.
Pretpostavka je da će učinak trajati oko 6 mjeseci, no i ta činjenica je individualna od žene do žene.

Kod nas najzastupljeniji  dermalni fileri  su  Restylane  koji je nešto skuplji u odnosu na ostale , i 

Juvederm za kojeg sam čula da najdulje traje u smislu efekta ( 10 do 12 mjeseci ) jer je filer "nove" generacije na našem tržištu.

Osim ova dva, postoje i ostali dermalni fileri i svakako Vam preporučam da se dobro raspitate koji filer planirate aplicirati jer postoje velika količina neprovjerenih i nekvalitetnih na tržištu.

Također, vrlo je važno da Vam filere aplicira stručna osoba- dermatolog.

Isto tako, treba voditi računa da se fileri ne apliciraju u "zadnji čas".

Naime, optimalan rezultat se postiže nakon više od mjesec dana jer je to period kad fileri vežu na sebe vodu i asimiliraju se eventualne grudice.

Kod osjetljive kože mogući su ožiljci nalik na ogrebotine, crvenilo kože kao i bolna mjesta ( posebno su bolne usne ).



Dermatolog Vam prije početka mjesta namaže anestetskom kremom koja ublažava bol ali morate znati da nije u potpunosti bezbolno, posebno u nazolabijalnoj regiji, bradi i usnama.
Stoga to treba imati na umu ako slabo tolerirate bol .


Cijene dermalnih filera najbolje je provjeriti kod dermatologa gdje se odlučite otići, uvelike ovisi i o broju bora i što sve želite tretirati. Odlična vijest je i da se često nude razni paketi s popustima.

Koje su prednosti filera? 

Učinkoviti i konkretni rezultati : smanjene bore, podočnjaci, veće usne i općenito izgled koji želite vidjeti u svom ogledalu : 10 godina manje !  Tko ne bi to želio? :D

Koje su mane?

- efekt traje od 6 do 12 mjeseci

- cijena

- rizik kod apliciranja neprovjerenih proizvođača i od strane nestručnih osoba.

Žene koje znam da redovito odlaze na filere su prezadovoljne momentalnim rezultatima .

I za kraj, ono što je također važno da odlazak na filere ne isključuje pravilnu njegu.

Nemojte misliti da su svemogući i da se ne treba pravilno njegovati odgovarajućim proizvodima.

Pravilna njega je itekako bitna i bez nje neće ni jedna igla previše pomoći:))




Jeste li već bile na filerima ili tek planirate? Kakvo je Vaše mišljenje o dermalnim filerima?

















58 komentari:

  1. Kratko, jasno i sažeto. Hvala na svim informacijama. Sada sam pametnija za puno informacija. Ne znam nikoga i još ne planiram, ali tko zna što budućnost nosi... :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da ati je bilo korisno.

      Dobro je sve znati i koje su nam mogućnosti u borbi protiv bora:)

      Izbriši
  2. ja planiram, svaki dan hocu da odem, i neam vremena od posla, uskoro cu ja o tome pisati onda detaljno u slikama, cim budem obavila ovaj tretmna, meni je favorit theosyal first lines.. to je za osobe u tredesetim savrsen hijaluron

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jedva čekam post !!

      Biti će super pročitati iz "prve ruke " :)

      Izbriši
  3. Odlican post,sve sto treba znati.Jos ne razmisljam o tome jer mi ne treba,ali u nekoj buducnosti,zasto ne?U svakom slucaju,za mene koja se boji noza,bolja opcija a cini mi se i brza...Koliko gledam po reklamama,stvarno su odlicni rezultati.Kako ta tehnologija napreduje,tko je prije 10,15 godina znao za to?A tko zna sta ce jos izmisliti dok mi budemo stare:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja imam prilke vidjeti u neposrednoj blizini kako su rezultati fantastični, koliko žene imaju više sampouzdanja i slično.

      također, ne planiram ali u budućnosti...ko zna :D

      Izbriši
  4. mislim da bih prije otišla na filere nego na botox, tako da nikad se ne zna što budućnost nosi :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Meni je celo "muka" pa sam se razocarala kad mi je doktorka rekla da za to preporucuje iskljucivo botoks :( O filerima cu razmisljati za jedno 2-3 godine :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisam upućena, ali svakako bih potražila na tvom mjestu još koje mišljenje :)

      Izbriši
  6. hvala ne... ali tko zna što će biti za koji mjesec a kamoli za godinu ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Eh...kako sam napisala nikad ne reci nikad :)

      Izbriši
  7. Ja ću se počastiti krajem godine novom dozom botoxa i filera.
    Ne znam za druge, ali ja sam pobornik. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisi jedina, znam jako puno pobornika i svi presretni i zadovoljni :)

      Izbriši
  8. Planiram već dugo, ali se ne usuđujem, mislila sam za početak popuniti jednu boricu na čelu i malo gornju usnu:) Ali jako se bojim da ću izgledati kao plastična patka i to me sprečava, kao i cijena:))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mislim da ne moraš nužno izgledati plastično, to ovisi vjerojatno koja količina se aplicira, svakako se treba dobro konzultirati :)

      Izbriši
  9. Nemam neko posebno mišljenje o ovome, ali mi je zanimljivo pročitati korisne informacije :D Poznavajući sebe vjerovatno se nikad neću baviti ovakvim poduhvatima ali tko želi samo naprijed! ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Eh draga Mell, javi se za jedno 15 godina , jesi li promijenila mišljenje :D

      Izbriši
  10. Nista sto nije prirodno ne moze biti dobro! Amen!:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se, prirodno starenje je lijepo i dostojanstveno.

      Izbriši
  11. Za mene su fileri amen.

    Spasila sam se otkako sam krenula, nakon velikih očekivanja i razočarenja u kozmetici , napokon sam zadovoljna, sretna a to se odražava i na moj društveni život.

    Dea

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kozmetika ne mora biti razočarenje, itekako je moćna ukoliko se pravilno koristi .

      Zapravo, mislim da se s kozmetikom može dugo odgoditi odlazak na filere, ali sretna sam zbog tebe ako si zadovoljna :)

      Izbriši
  12. Ja podrzavam ovu granu dermatologije - estetske hirurgije. Licno ja sam imala hijaluronsku kiselinu u usnama,ali mi je to radio estetski hirurg,super stvar,posebno za zene koje hoce sve i odmah :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Znam puno žena koje su radile usne i također su zadovoljne. Moje su prirodno pune pa samo mogu razmišljati o smanjivanju :))

      Izbriši
  13. Bas sam prije tri tjedna razgovarala sa jednim kirurgom, odnosilo se na estetsku kirurgiju i iako je razgovor bio poslovni, uvijek volim ako prilika pruza postaviti i neka pitanja koja me privatno zanimaju, ponavljam- ako dopusta situacija i naravno sama atmosfera koja se stvori- on kaze da je recimo vrijeme za botoks prije nego se bore stvore, jer ih se na taj nacin u nekoj mjeri odgadja, kada vec imamo duboke bore, one nece ni botoksom ni filerima nestati, samo se zategnu bilo umrtvljenjem misica ili popunjavanjem ispod; isto tako treba razlikovati bore one sitne koje prakticki neke od nas imamo od rane mladosti i one prave duboke bore nastale kombinacijom same posljedica bioloskog starenja, izlozenosti suncu tokom godina, nase mimike, itd... Da, zanimljiva tema, ja se za sada drzim samo krema i seruma i dalje od sunca i tako, imam 33 sada, iako gledam svoju mamu koja pazi na svoje lice i pomocu kozmetike, a od svoje 35 godine i kod estetskog kirurga i nekad sam ljubomorna kako moze imati tako lijepu kozu :D i glatku (iako nikad na licu nije radila nista predrasticno- kemijski pilinzi, zatim zadnjih godina laser i sta ja znam :), aaaaaa opet imam sestricnu koja ima 50 g i samo rabi kreme i te stvari pobozno i doslovno se ne mrsti (e to je volja) i isto bas dobro izgleda; moj recept bi na kraju bio i moj zakljucak tko je meni naljepsi: mozda zvuci jeftino, ali najljepsi su ljudi koji su sretni, zdravo samouvjereni i koji su nasmijeseni i to je ono sto osvaja, ono najjednostavnije mi se sto vise starim pokazuje meni kao najljepse :):D itd

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, sto sam htjela jos napisati, ali sam se opet malo zanijela, i ja podrzavam uporabu tih sredstava, kao i usluge estet.kirurgije, dok kozmeticara samo do neke granice (niske), nekima je to neizmjerno glupo sve i povrsno, a nekima je stvarno vazan faktor u njihovoj viziji zadovoljstva u zivotu i jedni i drugi su u pravu sve dok ne dave druge da misle kao i oni (moze se primjeniti i na druga polja u zivotu :)), ali razumni razgovori i rasprave normalne su uvijek super; imas super teme uvijek, raznolike :)

      Izbriši
    2. Draga Nina, nemam što posebno napisati, odlično si sve rekla.
      Sve ovisi od osobe do osobe. Svaka čast ko može da se ne mršti i radi grimase :D

      Kozmetika i dobra njega mogu uvelike pomoći ali kod bora su prisutni i drugi faktori.
      Također, podržavam svačiju odluku i uopće ne mislim da je bilo što loše ukoliko ne pređe u davež i forsiranje okoline :D

      Izbriši
  14. U načelu nemam ništa protiv dokle god se ne pretjeruje, ali koliko sam skužila u tome je i jest problem što se ljudima jako svidi pa se neki malo previše zanesu. Iako već imam jednu dvije "pruge" koje bih najradije nafilala mislim da ću to odgađati koliko god budem mogla jer jednom kad se krene baš zato što se s vremenom gubi efekt ne gine popravljanje svakih nekoliko mjeseci. To mi se trenutno ne uklapa ni u financijsku konstrukciju ni u stanje mozga :)

    OdgovoriIzbriši
  15. Jesam pobornik, ali nemam dovoljno para da bih mogla da priuštim novi tretman na svakih nekoliko meseci tako da ću se držati tradicionalnijih metoda :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tradicionalnih metoda se i ja držim i za sad sam zadovoljna :)

      Izbriši
  16. Ja bih željela to napraviti ali me stvarno strah da me netko ne zezne i ne ispadnem čudno, da li netko možda zna gdje Severina ide na tretmane kože kod kojeg plastičara jer posljednje dvije godine stvarno dobro izgleda u licu?

    OdgovoriIzbriši
  17. Odličan post, ali ja sad nisan dovoljno hrabra za takve pothvate, a i mislin da mi ne triba. Ja sam više za prirodne stvari, iako naravno da bi za 10-ak godina volila da izgledan 10 godina mlađe.. :D ali o tome ću razmišljat (ili ne :D) kad za to dođe vrime.

    OdgovoriIzbriši
  18. moram da priznam super post al zanima me tj.mozda bi bio lep jedan post o tome sta se desava sa licem posle tih 6 meseci tj godinu dana ako se ne ode na tretman ( kako deluje prestanak na osobe sa 30,40 i 50godina).i to bih volela da neko prikaze slike posle neodlaska ... jer svakako taj filer ili botoks utice na lice ..po meni to dodje kao zavisnost ..iskreno ne znam ni jesnu osobu koja je prestala da ide kada je 1x krenula

    OdgovoriIzbriši
  19. Ja ću čim skupim hrabrosti otići na filer za nazolabijalne bore :)

    OdgovoriIzbriši
  20. Da me netko pitao prije par godina rekla bih da su to neću nikada... kako godine prolaze, a moja okomita čeona bora je sve izraženija... nisam tako sigurna LOL
    svakako se treba dobro raspitati prije svega kome, koje vrste i gdje
    znam samo jednu (mušku) osobu koja je bila na botoxu (s 50 godina) i to priznala i fino mu je sredilo čelo, nimalo umjetno, a zaista ga je pomladilo.

    OdgovoriIzbriši
  21. i ja sam pobornik, ali sada nemam ni zelju ni mogucnosti, a jednog dana u buducnosti bih probala. za sada mi ne smetaju moje borice( imam 28) , ali ne mogu znati za 10-15 godina sto vrijeme nosi i u kakvom ce mi stanju biti koza.

    OdgovoriIzbriši
  22. Nisam još uvek radila ništa, ali zahvaljujući saznanju da nešto ovako postoji, ja lakše dišem. Za mesec dana punim 29 godina i užasno se plašim starenja, a oko rođendana posebno o tome razmiljam. Valjda je i to normalno :D

    OdgovoriIzbriši
  23. E za ovo 100 posto mogu rec da mi ne treba :D a mislim da ni u buducnosti necu imat zelju za njima

    OdgovoriIzbriši
  24. Why not? :)
    Ja cu se sigurno malo piknut prije 30-te :)
    *glupa borica izmedju obrva* grrr

    OdgovoriIzbriši
  25. Ja sam i pristalica i "korisnik" filera. S obzirom da sam imala naglašene nazolabijalne bore, koje btw nisu posledica godina nego stvar genetike i nasleđene masne i debele kože, na kojoj se možda ne prave rano one "fine" bore ali ako imate nazolabijalne izgledate kao rotvajler a ako vas strefi na čelu izgledate kao uvek tmurna i mamurna osoba, e pa ja sam pre dve i po godine prvi put popunjavala moje nazolabijalne (2x1ml), posle toga sam se "zanimala" mezoterapijom, a nakom godinu dana dopunila nazolabijalne (2x0,5ml), opet malo mezoterapije i prezadovoljna sam. Što se tiče "roka" trajanja niko sa sigurnošću ne može reći koliki je i sve je individualno, uzima se neki prosek ali uvek možete biti ispod njega ili kao ja iznad njega. Moje nazolabijalne nisu popustile na prvobitni položaj, ali planiram da ih dopunim oko Nove Godine, biće opet 2x0,5ml, što vam može biti pokazatelj da vremenom i dopunjavanjem smanjujete dozu filera. Tako da drage moje samo napred, pronađite stručnu osobu koja vam neće prodavati maglu niti ogromnu količinu. Ako vam nešto znači sada imam 36, i verujte da malo ko veruje da imam toliko godina. Nazolabijalne su mi bile izražene i sa 25, ali sam se tek deceniju kasnije odlučila da se pozabavim njima, i nisam se pokajala, otišla lagano, nekoliko "bockanja", blago crvenilo (imam osetljivu kožu), a sutradan skoro ništa, nekoliko dana kasnije ljudima koji nisu znali šta sam radila nije (koji najrealnije vide rezultat) bilo jasno šta je drugačije na mom licu ali su svakako primećivali promenu na bolje (pitanja tipa: Naspavana si i odmorna! Promenila si puder i način šminkanja? Zaljubljena si? ...). I na kraju ne boli, košta koliko košta i vredi svake pare i što je najbitnije uz stručnu primenu izgleda potpuno prirodno!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Možeš mi poslati na mail kod koga si bila na fillere? Ja imam isti problem, samo tražim stručnu ni pouzdanu osobu za to:

      vlatkasplit@net.hr

      Izbriši
    2. Sorry, ne videh pre pitanje. Ne verujem da bi ti moj kontakt nešto značio. Čitam i pišem iz Srbije. Pozdrav.

      Izbriši
    3. Da li si to možda radila u Novom Sadu ? Ja trebam takvu stručnu osobu u Novom Sadu. Hvala ti!

      Izbriši
    4. Da li mozes da mi kazes gde si radila hijaluron i mezoterapiju?

      Izbriši
    5. ja sam iz Beograda

      Izbriši
  26. Dopada mi se ideja filera, ali kao Coxy-ne zelim da lupam glavu hocu li imati pare za sledeci tretman, pa za sada mnogo o tome ne razmisljam. A i imam 24 godine, bore su mi misaona imenica :D
    No svakako cu se kad dodje vreme, dobro raspitati o tome. Odlican post!

    OdgovoriIzbriši
  27. Nemam ništa protiv, tko voli nek izvoli ili prije da bi mi bila bliža ona tko si to može priuštiti samo naprijed ... ja sam sklona pretjerivanju u svemu tako da se ne bi usudila krenuti ovim putem jer znam da bi jedno vuklo drugo ... uglavnom, meni ni ne smetaju toliko moje bore, tu su gdje jesu pa i neka ih, svaka ima svoju priču a tako i svoje čari, znam da je moj optimizam možda smiješan ali ne mogu si pomoći ;D.

    OdgovoriIzbriši
  28. Nemam nista protiv toga. Ako budem bila u mogucnosti sto da ne

    OdgovoriIzbriši
  29. Ko voli, nek izvoli :D. Ja se bojim igala i boli, a prag potonje mi je ispod svakog prosjeka tako da... I da, uspila sam nekako rodit ali to nema veze s icim kad ti kazu zbog pretjerane osjetljivosti 'pa kako ćeš ti rodit' jerbo vanka dite mora izac, nije ireverzibilna akcija XD.
    I da, novac je bitan ofkors :). Ali eto, kada bih odabrala neke filere, malo bi usne napumpala da mogu nosit vampy ruzeve XD.
    Inace Su mi odvratne izbotoxirane i izoperirane poznate osobe, barem one na kojima je ocito. Izgledaju tragikomicno, a osim iznenađujuce zarađene face, drugih karakternih osobina nema. Kompleksi Su cudo, iz mog iskustva donose samo 'lose' ako dopustite da vam vladaju zivotom. Nije da ih ja nemam, samo ih potiskujem XD, od tuda onaj izgled face Kao da jedem previse crne cokolade XD-a tada baš i nema neke potrebe za filerima XD.

    OdgovoriIzbriši
  30. Majka mi godinama hoda na kak ja to zovem "filanje" . Ispočetka je bilo užasno, kao da su je izbole pčele (prvi dan), par dana nakon su se mogle napipati "kvržice". Prvih par puta je to tako bilo i trajalo cca 2-3,5 mj po "filanju". Sada je već 7-a godina i moram priznati da super izgleda + trajanje cca 6-8 mj. Ima borica, ali nema dubokih. Koža izgleda njegovano i zdravo, i nema podbuhtlih rezultata.
    Sve u svemu super stvar za one koje to stvarno žele, ali radi sebe ;) i definitivno imaju višak para.
    T.B

    OdgovoriIzbriši
  31. Pobornik sam i korisnik filera, odlični su kada ih radi stručna osoba. Međutim, prije aplikacije filera koža mora biti pripremljena, hidratizirana i njegovana kozmetičkim tretmanima. U protivnom nemaju nekog posebnog efekta i kratkog su vijeka.

    OdgovoriIzbriši
  32. Ja imam izražene kesice ispod očiju,ustajem svako jutro naduvena s to sve zbog alergije.Da li neko zna kako fileri deluju na kesice i da li ih zateže?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Fileri ne zatežu već popunjavaju rupe tako da nisu rješenje za tvoj problem.

      Izbriši
  33. Ima li iskustva neka od dragih članica sa Neuavia filerima?

    OdgovoriIzbriši
  34. Jucer sam bila na tretmanu botoxom i Restylane filerom (nazolabijanle bore) i rezultat je fantastican! Tko razmislja o tome svakako preporucam! Svi su primijetili razliku, ali nitko ne shvaca sto je u pitanju, jednostavno izgledam svjeze, naspavano i mlađe! 😀

    OdgovoriIzbriši
  35. Jucer sam bila na tretmanu botoxom i Restylane filerom (nazolabijanle bore) i rezultat je fantastican! Tko razmislja o tome svakako preporucam! Svi su primijetili razliku, ali nitko ne shvaca sto je u pitanju, jednostavno izgledam svjeze, naspavano i mlađe! 😀

    OdgovoriIzbriši