Diesel Loverdose Tatoo novi ženski miris

Posted by Dear Skin at 13:58



Ako pratite moj blog, onda znate koliko volim parfeme te sam svoju kolekciju predstavila u ovom postu.



Iznimna čast i zadovoljstvo mi je bila prisustvovati  predstavljanju novog ženskog parfema kod nas -          Diesel Loverdose Tatoo Eau De Parfum.




Event se održao u novom zagrebačkom Hotel9 Boutique hotelu, smještenom nasuprot
Autobusnog kolodvora.  

Domaćin predstavljanja je L'Oreal Lux grupacija na čelu s prelijepom PR & Digital managericom
Ivanom Petković Čevra , divnom Irenom Ljubičić, Brand managericom Diesela i
 Matijom Posavecom,  trenerom.



Diesel Loverdose Tattoo je miris za snažnu, samouvjerenu ženu koja koristi vlastitu moć za             stvaranje opsesije i ovisnosti o ljubavi.

Kako i sama riječ „tatoo“ u nazivu parfema asocira na tetoviranje, ovdje je snažna metafora .


Koncept tetoviranja može biti metaforički i fizički. On predstavlja moć kreiranja svijeta koji odiše intimnošću, ženstvenošću, strašću i intrigom. 

Jedino vlasnici tetovaže i njima bliske osobe u potpunosti shvaćaju njezinu važnost.



Kako sam i sama ponosna vlasnica tetovaže, apsolutno razumijem što nam Diesel želi poručiti:

Osobni pečat, intriga, tajnovitost i posebnost.

Sukladno tome, imale smo priliku i isprobati tetovaže koje su nam je stavljali Irena i Matija i time dobili još jedan vlastiti pečat.

Organizacijski tim osmislio je i jednu extra nagradu: tombolu u kojoj je jedna od nas osvojila vaučer za pravu tetovažu



Ono što je mene najviše oduševilo su posudice sa svim sastojcima parfema te sam imala priliku pomirisati svaki pojedinačni sastojak. 

Oduvijek sam htjela isprobati miris tonke i sada sam imala tu priliku. Tonkaaaa <3, sad mi je potpuno jasno zašto ju vole parfumieri koristiti u svojim mirisnim kreacijama <3


Bočica parfema je posebno lijepa: izbrušeno, fino crno staklo poput dijamanta u obliku srca.
Može stajati uspravno ili nagnuto  u tri različita položaja, totalno je sexy i ostavlja bez teksta.



Nakon uvodne riječi i predstavljanja parfema, riječ je preuzeo Matija koji me totalno oduševio svojom prezentacijom i osvrtom na ostale Dieselove  parfeme. 

Ja osobno, osim mog dragog, nisam vidjela nekog muškarca koji s tolikim žarom, entuzijazmom i nadasve stručnosti, priča o parfemima i kroz priču potpuno dočarava miris.

Bravo Matija, i da ga nisam isprobala, prema prezentaciji bi ga totalno doživjela.


Vrlo često zaboravljamo na kreatore mirisa koji su ključne osobe u stvaranju parfema,  ovaj dragulj potpisuju slavni parfumieri  Ane Flipo i Pascal Gaurin.

Visoke note: bergamot, kora mandarine, cvjetovi i pupoljci ribizla

Srednje note: ruža, cvijet naranče, jasmin

Bazne note: vanilija, mlijeko  riže, zrno tonke




Zaštitno lice Loverdose Tatoo EDP je prelijepa britanska glumica i model Anna Brewster, koja utjelovljuje istinsko značenje nesputanog seksipila  koji odiše žudnjom.



I za kraj, zahvaljujem domaćinima na ovom prelijepom predstavljanju ,  fantastičnoj prezentaciji i ugodnom druženju.





Diesel Loverdose Tatoo dostupan je trenutno samo u EDP verziji, i to u količinama od 30 ml (317 kn), 50 ml (417 kn) i 75 ml (604 kn).

Ukoliko ste ljubiteljica toplih, gurmanskih, vanilijastih mirisa, želite biti upečatljive i svoje, ovaj parfem ima moju osobnu toplu preporuku jer je doslovno napravljen po mom ukusu.

40 komentari:

  1. Ne postoji parfem od Diesel-a koji ne volim. Zapravo, koji ne obožavam!!! I toliko sam se radovala LT-u!
    Čim budem bila u prilici- kupujem!
    Mislim da je savršen za jesen/zimu.
    Divan event, hvala na slikama :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Upravo to: savršen za jesen i zimu. S obzirom da si obožavateljica Dieselovih parfema, ni ovaj te neće razočarati :)

      Event je bio savršen, teško je riječima i fotograafijama dočarati atmosferu :))

      Izbriši
  2. Savršeno si dočarala event! Jučer sam večćpročitala što su ostale cure napisale i oduševile su me ove posudice sa sastojcima, genijalna ideja :) Dragi je savršeno opisao parfem, toliko da bih isti ovaj čas pojurila u parfumeriju da ga isprobam! A s obzirom na sljedeće - jasmin, ružu, vaniliju, definitivno će mi se svidjeti :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga, ovo s posudicama i sastojcima u njima me posebno oduševilo. Genijalno!

      A dragi se oduševio parfemom, i sam je ponosan vlasnik muškog Diesel Only The Brave .

      Jedva čekam da probaš i da čujem dojmove :)

      Izbriši
  3. lol, druga rečenica tvog osobnog parfemskog gurua baš se na mene odnosi ;)
    ali isto bih ga voljela pošnjofati i uvjeriti se sama :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahaha ***

      moraš, isprobaj kad si u prilici :)

      Izbriši
  4. Divan event, voljela bih da i kod nas u BiH budu cesce organizovani mirisni eventi pa neka su i potpuno otvorenog tipa za sve kupce jer bolje bih se upoznala sa novitetima kojima, priznajem nisam bas sklona. Nije mi Tattoo "legao", previse mi je komercijalan uostalom kao i prvijenac Loverdose koji mi je, ako moram birati. drazi. Vec sam jednom napisala da su mi od Dieselovih parfema omiljeni muski Diesel Fuel For Life koji volim koristiti zajedno sa muzem i nekako mi je njihov najbolji parfem. Nakon njega mi dolazi na listi zenski Diesel Fuel For Life ali Unlimited edicija, sa crnom cipkom.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Istina, predivno je bilo **

      iskreno se nadam da će i u BiH biti sličnih događanja , znam da si i sama ljubiteljica parfema i vjerujem da bi uživala.

      Tatoo je baš moj tip mirisa, iako sam bila malo skeptična, ispostavilo se da je zaista pun pogodak za mene.

      Izbriši
  5. Vidi se da si uživala! Nadam se da ću ga i ja imati prilike isprobati :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jesam zaista :))

      Čekam tvoje dojmove kada isprobaš :)

      Izbriši
  6. Imala sam priliku probati i jako mi se svidio, kako ti kazes po mom je gustu :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Onda draga Zara, znači da imamo vrlo sličan ukus:))

      Izbriši
  7. Super post, baš si nam lijepo prezentirala cijeli događaj. Jako mi se sviđa ambalaža parfema :) Morat ću isprobati uzorak :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Mona **

      Bočica je posebna, svakako preporučam isprobati :)

      Izbriši
  8. Predivan dogadjaj i svidja mi se kako si sve prenela :)

    Jako mi se dopada bocica ovog parfema <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga, dogadjaj je bio vrh kao i bočica , a i sam miris :))

      Izbriši
  9. Da li moram da posebno naglasim koliko ga želim???

    Divno prenosiš atmosferu, svaki put. Odlična si! :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga **

      voljela bih da jednom zajedno prisustvujemo ovako lijepom događaju :))

      Izbriši
  10. Imala sam utisak da sam i ja doživela tu lepu prezentaciju!
    Posebno mi se dopada deo o njuškaju svakog pojedinačnog sastojka!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Prasence ***

      ovo sa sastojcima je meni bilo pravo oduševljenje :))

      Izbriši
  11. loool, Armandova recenzija je toliko motivirajuća da bi ga uzela na nevidjeno :-)

    kolika mu je trajnost na koži?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. HAahah, drago mi je da ti se svidjela:)

      Na mojoj koži koja "guta" parfeme, trajnost je 3-4 sata :)

      Izbriši
  12. Cool! Odvalila sam na Armanda! hahahahaha dobar je, baš je slikovit! :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahaha, uvijek je tako slikovit kad su parfemi u pitanju :D

      Izbriši
  13. U Crnu Goru još nije došao. Jedva čekam njušnut, mislim da bi mi se dopao

    OdgovoriIzbriši
  14. You are invited to take part in my 'Firmoo International Giveaway'
    Visit : http://claudiacernean.blogspot.ro/2013/11/firmoo-international-giveaway.html or
    https://www.facebook.com/photo.php?fbid=572089016179503&set=a.570166429705095.1073741829.452833384771734&type=1&theater

    Thank you

    OdgovoriIzbriši
  15. Originalni mi se nije bas svidio jer mi je presladak, al ovaj bi mogao bit vise po mom ukusu, morat cu ga negdje nac i pomirisat malo :D

    OdgovoriIzbriši
  16. Po Armandovom opisu ovaj bi mi parfem savršeno legao :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Čekam da isprobaš i javiš dojmove :))

      Izbriši
  17. Bilo nam je baš lijepo bilo na eventu ;).

    Btw, možda da drago prepustiš pola bloga da opisuje malo ;) ??

    OdgovoriIzbriši
  18. mnogo bih volela da ga njusnem! rekla bih da vam je bilo divno na dogadjaju :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bilo je jako lijepo, a sigurna sam da ćeš ga i ti isprobati :))

      Izbriši
  19. s obzirom da ima tonku moram ga ici snifat.

    tonka mi je nest odlicno i obozavam ju koristiti za slatke stvari doma
    (tipa pite, pa u kakau u kombi s anisom..)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tonka tako dobro miriši, mmm, ja bih probala neko jelo s tonkom :))))

      Izbriši
  20. Zvuči super pa se baš veselim isprobavanju. :) Žao mi je što se nismo vidjele...

    OdgovoriIzbriši