Svi moji parfemi

Posted by Dear Skin at 00:42





Večeras ću predstaviti svoju malu kolekciju parfema koje posjedujem. Moram priznati da mi parfemi nisu osobiti fetiš, iako kada  mi se neki dopadne, ne mogu prestati misliti na njega.
Volim ih mijenjati ovisno o raspoloženju, godišnjim dobima ili prilikama, a podijelila sam ih u dvije grupe:  regularni i niche parfemi :)

Počinjem od parfema iz regularne ponude:


Givenchy ange ou demon

Otkako sam prije nekoliko godina probala ovaj parfem, zaljubila sam se do ušiju. Vjerujem da ima i među Vama puno njegovih ljubiteljica.
Imam čak dvije verzije , EDP i Tendre


Thierry Mugler Angel Edt



Ovo je parfem bez kojeg nikad neću ostati u životu <3

Dugo sam koristila EDP verziju ( zvijezdu ) ali otkako su ju preformulirali, prebacila sam se na Edt verziju jer je najbliža onom starom dobrom Angelu :)


Joop ! Le Bain



Poklon od mog dragog , predivan parfem, iako je iz "stare garde" mirisa, nimalo nije staromodan.

Cacharel Amor Amor Forbidden Kiss


Amor Amor je jedini parfem koji ne smeta nikome u mojoj okolini, čak i moja mama koja ne podnosi apsolutno ni jedan parfem, uvijek kaže da lijepo mirišim :D

Parfem s kojim ne možete pogriješiti, uvijek nosiv, lijep i ne napadan :))

Shiseido ZEN Secret Bloom


Novija verzija Zen-a, po meni puno bolja. Topao, gurmanski ali nimalo naporan ili napadan parfem.
Nosiv u svim prilikama.


Lancome Poeme


Jedan "old school", starinski i pomalo preozbiljan. Ipak, toliko mi je drag da se ne odvajam od njega još neko vrijeme :))

Dior Addict


Ovaj miris se jako sviđa muškarcima. Stoga, ukoliko želite ostaviti odličan dojam, biti zavodljive i neodoljive,  s ovim parfemom nećete nikada pogriješiti.
Muškarci ga naprosto obožavaju :)))


Chopard Wish


Za mene, ova bočica je jedna od najljepših koje imam. Miris me jako podsjeća na obožavani Angel , topao, gurmanski, vanilast...obožavam ga, a tim više što je ponovo dar od dragog :))


Calvin Klein One Shock


Za mene ljetni parfem,  slaba postojanost na mojoj koži, vrlo sintetičan miris. Osjeti se trag kokosa , zato sam ga i kupila :D

Diesel Plus Plus


Poklon od moje Coco iz Sarajeva <3, parfem koji miriši na mlijeko, na čistoću i obožavam ga <3

Benetton Paradiso Inferno Pink


Jedan od parfema na foru D.Gabanna Light Blue. Parfem koji služi doslovno za zalijevanje na pasjim vrućinama ukoliko ste ljubitelj takvih mirisa.

Lerbolario Tiare



Obožavam miris cvijeta Tiare, pa samim tim i ovaj parfem. Iako..pomalo je "crnjak", ne podiže raspoloženje već je gust, tmuran i zagušujuć.


La Prairie Cellular energizer body spray


Ovo ljeto sam se zaljubila u ovaj spray. Iako ne spada u parfeme, na mojoj koži koja guta mirise  vrlo je postojan. Nisam ljubiteljica ni citrusa, no u ovom spreju su tako dobro posloženi , jedan špric doslovno budi energiju , čak i njeguje kožu.

Toplo preporučam isprobati ovo čudo ukoliko još niste pronašle svoj idealan ljetni miris :))



Loccitane Ambre



Ovo je moj četvrti miris Ambre. Doslovno obožavam taj sastojak i najradije bih se kupala u njemu :))

Ambra zna biti preslatka , a samim tim i preteška. Može stvoriti i mučninu, kod ovog mirisa se to ne može dogoditi. Vrlo je nosiv, ne tlači sve oko sebe i presretna sam što ga imam.
Ipak, ostavite ga za jesen :))


Ovo su bili moji primjerci regularnih mirisa koje ste vjerujem, imale priliku probati, sad prelazim na niche parfeme.

Niche parfemi su nekomercijalni parfemi koje ne možete naći u regularnim parfumerijama, drogerijama i slično. Nisu orijentirani masovnim potrošačima , ne služe se uobičajenim reklamama i marketingom i nije im cilj prodati što većem broju ljudi.

Niche parfemi spadaju u neku vrstu umjetnosti, parfumijeri upotrebljavaju pomno birane sastojke, uglavnom prirodne.
Njihova popularnost se prenosi dobrim glasom, a parfumijeri stvaraju zaista čuda od parfema .
Mnogima se ovi parfemi čine "čudnima", teško nosivim, odbojnim, i zapravo se u većini slučajeva nose u posebnim prilikama.

Moj savjet : ovi parfemi su vrlo specifični, ne kupuju se "na prvi njuh".
Kada odlučim kupiti neki niche miris, dolazim ga isprobavati nekoliko dana za redom.
Znaju se jako mijenjati na koži, stoga Vam se u prvu čini "to je to" a za kratko vrijeme Vam može biti odbojan i obratno.
Stoga, dobro proučite mirise, popijte kavu, njuškajte ruku i tek onda odlučite da li je za Vas ili ne.


Pa krenimo s mojom kolekcijom niche mirisa :))


Amouage OPUS I


O njemu sam više pisala u ovom postu . Jedan od mojih najskupljih mirisa, postojanost 30 sati zagarantirana :D


Montale Blue Amber


Montale Blue Amber je moj prvi niche parfem. Kako sam pisala, obožavam miris ambre i onda nije čudo da sam se odlučila upravo za ovaj miris.

Brutalno jak, sladak, zimski..nikako ga ne pokušavajte nositi ako nije vani - 10 :))

Recenzija by AR:

" Blue Amber biti vrhunski miris - haugh! Miris koji obožavam i koji sam vrlo brzo zavolio, a nisam se tome nadao - skvo biti "kriva". Blue Amber meni biti jedan od najboljih amber based mirisa svih vremena, haugh! Extra kvalitetan miris, po svim parametrima i kriterijima gledano; sillage, postojanost, intenzitet, karakter, osobnost, sve je tu, pohakontaš!? Sve u jednoj plavoj bočici, na kojoj piše; "Blues jedne ambre, oh yeah..." Montale wigwam i inače biti jedan od najboljih u selu, samo nekoliko "niche wigwama" može mjeriti snage sa soeskim vračem, mnogookim Pjerom. Izgleda da "mnogooki" ima dar za uspješno "mešanje" svega što se može pronaći na planeti zemlji, dar je to čini se od Manitua osobno! Mnoge druge ambre, ova ambra, spremiti na vječna lovišta. Zemljane note, a la vetiver, samo daju dodatnu težinu mirisu, ali nisu u prvom planu, dok vanile ima tonu, ali ipak joj pripada sporedna uloga. Jer, ovo je, ipak, prava pravcata ambra! Ujedno i odličan predstavnik parfemskog roda, poznatijeg kao: "amber rod" - jedinica za dobar osjećaj, za osjećaj topline, specifične i tipične parfemske slatkoće, (što ne čudi, jer rijedak je parfem koji nema ambru, makar iz laboratorija umjetnih spermastih kitova, gdje se ekipa jamačno dobro zabavlja...) lagano puderastog, te animalnog i/ili pomalo "dirty" sexy, nasty štiha. Dva faktora zaslužana su zato što mi ruka zadnjih tjedana poteže samo za Blue Amber - način na koji se razvija na meni i zato jer se radi o mirisu koji pozitivno djeluje na mene. I kada nestaje, za deset i više sati, Blue Amber i dalje ostavlja dojam sočnog mirisa. Blue Amber imati svoj vlastiti centar, ali ne biti shopping centar! Blue Amber biti kao sunce, oko kojeg se vrte ostali planeti nosno ambra, oko koje se sve vrti, a uz tu ambru i oko te ambre, postoji aura, ta aura biti posebna, haugh! Poglavica je govorio. 10/10. P.S. Peace ostalim ambrama! "



Uz svaki Montale parfem dobijete i ovakvu lijepu futrolu za bočicu :))

Comptoir Sud Pacifique  Vanille Ambre



Ova firma je jedna od najjeftinijih na koje sam ja naišla u niche svijetu.

Kupila sam ga radi kombinacije moja dva omiljena sastojka: vanilije i ambre, međutim , ja u njemu osjetim samo vaniliju. Dobar izbor za neku neobaveznu kavu ili kada želite mirišati po vanilin šečeru :)))



Postojanost na mojoj koži prilično slaba, ispari za sat vremena, ali zato sam dobila ovu preslatku torbicu za njega :))

Serge Lutens Santal Majuscule





Serge Lutens....hm, imam s njim jako čudan odnos: divim mu se i ima fantastične mirise, no svaki put odustanem od kupovine jer se nažalost , na mojoj koži ne zadržavaju duže od pola sata.
Ipak, kupila sam ovaj parfem koji uopće nije u mom stilu: gurmansko, slatko, orijentalno, već sasvim nešto suprotno. Totalno neobično . Spada u unisex mirise.

Recenzija ponovo by AR:


" kakav predivan miris, nevjerojatno...

sandalovina je moja omiljena nota, uz još neke, ali sve što kažem, objektivno je i vjerujem da će se ovaj miris uskoro popularizirati, skoro kao i chergui. priznajem, nakon nekih promašaja i po meni nepotrebnih poteza serža, nisam očekivao povratak mirisne umjetnosti na velika vrata, santal je povratio ugled seržu, čak i u očima onih, koji su sumnjali u njega. još se dogadjaju čuda na mojim rukama, pogotovo sa santal majuscule! cuir je kao pogodjen trans ritam, snažan do beskraja i stalno ponavlja jedno te isto, dovoljno da nas ubija u pojam koliko je upečatljiv. šta god da sam radio večeras, svako malo se pojavljivao cuir i naglašavao, vrlo glasno, kako je i on tu, uz mene! kod santal se već dogadjaju one finese, nijanse igraju, detalji, nije lineran miris, već slojevit, i prepun iznenadjenja. savršeno, bez riječi sam! možemo pričati generalno o parfemskoj umjetnosti i svemu što se pojavilo kroz godine, a možemo i samo na razini serge lutens, opet priča ostaje ista. jer, na primjer, taj prodoran karakter cuir-a, nevjerojatno osvaja, a ljepota i doza nježnosti kod ovog mirisa, magnetizira. kada imam na ruci santal, ne razmišljam o niti jednom drugom mirisu, a to samo znači, da sam zadovoljan. cuir je, onako, za ponekad, nije toliko nosiv, ne kupuje nas ljepotom, već tvrdoglavošću. 

serge je svakako briljirao, već davno, ali večeras u mom životu, ponovno! 

da probam nešto novo, a da to zaista valja, da je posebno, drugačije, pogodjeno, ma baš onako, kako i treba biti - iskorištena rupa u prostoru, ideja, koje se nitko nije sjetio, a jednako je dobra kao i neki popularni niche mirisi, zaista zaslužuje samo riječi hvale, jer se to dogadja, jednom u sto godina! da nema serga, parfemska industrija bila bi strašno siromašna, izgubila bi zaista puno! nesvjesno ili svjesno, ali serge stvara mirise upravo za mene. sve ono što bi ja želio ili napravio, da sam parfumier ili idejni vodja, radi serge lutens. mnogo priznanja je dobio od mene, nekada se i odmaknem malo, ali kao da se uvijek vraćam serge, tom ford, amouage...sve ostalo, izuzev nekih remek djela iz starog svijeta, koja iskaču po mnogočemu, je sivilo. 

mini edit: ne znam da li mi je kod santal majuscule bolje otvaranje, middle notes ili dry down, sjajno i genijalno mirisno, tj. parfemsko ostvarenje! rijedak slučaj da mi se miris na prvu probu nadje na listi želja, a ovaj ide upravo tamo!
10/10."



Annick Goutal Ambre Fetiche




Opet ambra ??? Valjda Vam je da jasno koliko volim taj sastojak da se ponavlja u svakom drugom parfemu.

Kvalitetan parfem, dosta biljni i pojavljuje se tamjan kojeg nekad volim, nekad ne podnosim :)


Postojanost zagarantirana 30 sati, i isključivo zimi :))






Tom Ford Black Orhid





Ovaj parfem zapravo ne spada u niche klasu, dio je Fodove regularne ponude i više o njemu kao i o idućem na redu, napisala sam u ovom postu.



Tom Ford Tabacco Vanilla, za mene najbolji a i najskuplji primjerak moje kolekcije <3










Comme de Garscon Daphne



 Ne volim Comme de Garscon mirise, ali ovajme osvojio svojom ženstvenošću. Divan, orijantalni i pomalo chypre.

Recenzija by AR :


"ne znam, da li sam probao bolji (ženski) miris u zadnjih nekoliko stoljeća...extremno dobro! gusto, opojno, baš pun miris! nije problem, multipractik, može se iskoristiti, u razne svrhe...prije svega, vrlo karakteran, težak, ali itekako nosiv, ženstven i sexy miris! sve ostalo, neki novi chaneli, miss diorčići i slično, kao blijeda su kopija pravog parfema. ovo već zaista ima veze sa mirisnom umjetnošću! istovremeno, vrlo svojeglav miris - mnogo snažnih i upečatljivih nota ovdje je tako uklopljeno, da se samo možemo svi skupa, diviti...kako će se kome dopasti, meni je sasvim svejedno...ali svakako potpis da se radi o jednom od najupečatljivijih ženski mirisa ikada stvorenih! smion miris, zaista je skoro nemoguće sve ove note ovako složiti u cijelinu - simfonija! opojno, gusto...svira, pjeva, sve radi, samo što ne priča! dakle, ima "ono nešto", što nemaju mnogi...sve te note, mogu u nekoj drugoj priči, izgledati sasvim drugačije, a za mene je ovo, skoro nestvarno! btw, što se grupa tiče, ma ima tu i gurmanluka! opasan miris, to je u stvari sve što imam za reći...oš kvalitet, oš karakter, oš ženstvenost, sex, ljubav, sve je tu, satkano u daphne! p.s. i samo da se zna, nije, a i ne treba biti, za svakog...neće svatko prepoznati kvalitet, a još manje uspješno isfurati ovo čudo! cdg - od revolucije, do katastrofe - povratio je sa daphne ugled, u trenu! sada, mogu sa pravom reći, kako se radi o ozbiljnoj parfemskoj kući, koja itekako razmišlja o tome "što i kako", koja se trudi i ne prodaje fore - dakle, moja fraza, kako je cdg niche mcdonalds, pala je u vodu...


daphne je; pet mirisa u jednom! 10/10."


Uz parfem dobijete i ovu prelijepu baršunastu vrećicu :))


Histories de Parfums



Moje dvije mirisne knjige sam Vam nedavno predstavila u ovom postu.

Totalno sam se zaljubila u ovu kuću i bojim se da neće ostati na samo ove  dvije :D




Creed Haul


Creed Vanisia


Ovaj parfem je poklon o jedne predrage gospođe, hvala <3

Sadrži jasmin, ružu, sandalovinu i vaniliju. Tako ženstven da ne može bolje. Divaan :)))


Creed Virgin Island Water


Ovo je parfem koji sam godinama tražila !

Naime, obožavam ljeti miris kokosa, no svi kokosi koje sam do sada probala su preslatki, preplastični i presintetski.
Zaista nisam željela mirišati na kreme za sunčanje.
Ovaj Creed je ljetni parfem, izuzetne postojanosti i aure, doduše, otvara se citrusno ali limeta brzo ispari i ostaje predivan, prirodan miris kokosa sa dozom slanoće.
Za mene, od sada pa na dalje jedinstven ljetni parfem kojeg ću uvijek imati.


Kako sam na početku pisala, parfeme je potrebno dobro istestirati, proučiti i isprobati.
Za tu namjenu, služe mi dekanti, testeri i semplići:))


Za kraj, možda će Vam se ovo moja mala kolekcija učiniti pretjeranom, no kod mene je izuzetno važnije da lijepo mirišim nego odjeća koju ću obući.

Kako Vam se dopala moja kolekcija?  Dijelimo li iste ljubimce ?

158 komentari:

  1. Imam nekoliko parfema iz tvoje kolekcije :D
    Ja nisam tip od ovih laganijih mirisa tima D&G light blue, volim osjetiti parfem i volim kad je gust,prepoznatljiv i gurmanski :)

    Izgled ada imamo slične ukuse za parfeme :)
    A recenzije tvojeg dragog sam pročitala u jednom dahu :) Čovjek stvarno zna pisati :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da imamo sličan ukus <3

      Hvala, on zaista odlično opisuje mirise :))

      Izbriši
  2. Ja bi sad odmah kod tebe doma i sve snjofkala! Obožavam parfeme, bolesno ih volim, više od makeup-a *-*

    OdgovoriIzbriši
  3. E ako je ovo skromna kolekcija moja je onda nikakva :D
    ja imam dječije mirise uglavnom i nekoliko "odraslih" iako najčešće koristim barbie parfem i bonbon od vanilije.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. :D


      Hvala ***

      Nadam se da će skoro neki post i o tvojoj kolekciji?

      Izbriši
  4. Ooooooo kakva zavidna parfemska kolekcija i zahvaljujuci tebi, skoro svaki sam pomno upoznala :)))
    Odakle da krenem moja Ambrice? :))
    sretnica si sto posjedujes vec sada staru verziju Dior Addict-a, majmuni ga reformulisali i vise uopste nije onaj 'stari' :/ nije los ali to nije to, cak malo na kraju asocira na chergui XD
    nazalost, nisam se na vrijeme sa njim osigurala, ali ga lovim.. pa mozda ulovim :) a ti ga cuvaj i pazljivo doziraj :))
    zanimljivo djeluje chergui, kao i dva primjerka hdP.
    Tobacco Vanille je institucija XD
    I za kraj, mene uopste ne iznenadjuje tvoj parfemski ukus, mirises bas onako kakva i jesi... topla, mila, slatka i privlacna. Mirisna kolekcija ti je uparena sa karakterom.
    Kiss *

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. *ispravka* zanimljivo djeluje ovaj serge lutens parfem... a ne chergui.. Boze, ne znam ni sta pisem, chergui mi je popio pamet XD

      Izbriši
    2. Hahahha, skužila sam na što misliš-- Ti si sretnica koja ima Cherqui iako taj pustinjski vruč vjetar puše već danima u Zagrebu :((

      Nisam znala da su i Addict uspjeli zeznut :(((

      Jao, hvala ti na lijepim komplimentima <3

      Izbriši
    3. XD
      i to ga imam zahvaljujuci tebi :*** sada ima najvecu vrijednost koja se ne moze novcano iskazati :)
      ah, i ovdje je isto tako...jedva cekam jesen :/
      i da, i addict su zeznuli, idu redom, unistavaju sve sto valja...ako negdje naletis na staru verziju i ne zelis biti bez nje, uzimaj odmah, u pitanju je srebrna kutija a ne bijela, i bocica je kao tvoja a ne sa zlatnim prstenom na gornjoj trecini. ovako izgleda nova bocica http://www.punmiris.com/parfem/Dior/Dior-Addict-Eau-de-Parfum-15270.html
      i zaboravih reci kako je predivan La prairie, probala prije koji mjesec, divaaan divan, idealan za ljeto i kada trazimo osvjezenje.

      Izbriši
    4. Auu, nisam to znala, svakako ću potražiti kakvu staru zalihu, ionako mi je ostalo jako malo Addicta :(

      Daaa, La Prairie je stvarno ugodno iznenađenje :))

      Izbriši
    5. Ja se malo ubacujem u vas razgovor, nadam se da ne zamjerate :))
      Samo sam htjela da pohvalim kolekciju, krasna je a takvo nesto se gradi vremenom tj. godinama. Ne sumnjam uopste kako cemo kolektivno u nesvjest da padnemo kada nam je u buducnosti pokazes! Vec znas da si me osvojila sa Hemingway-em a coco zna koliko me interesuje Tobacco Vanille dok mi Angel ima posebno mjesto u srcu. I samo da znas koliko tebe tvoja coco voli i hvali, pa to je cudo! Kada god smo se nasle, zaista samo ima rijeci hvale za tebe a ja sam te kroz nju upoznala na najbolji moguci nacin :*

      Izbriši
    6. Draga Selma, ti si uvijek dobro došla <3


      Jako si mi uljepšala dan ovim komentarom, hvala tebi a posebno mojoj Coco.

      Uskoro očekujte paket u Sarajevo :)))

      Izbriši
    7. Da znas da cemo te i nas dvije obradovati tj. ja cu da se pridruzim coco za koju znam da ima naviku da ti posalje sitnice. Oh, kako se samo tome radujem! Nesto cemo vec skontati nas dvije za tebe :))) :***

      Izbriši
    8. Draga ne opterećuj se :))

      Ja sam sretna što sam vas upoznala, ja paket već lagano punim, nedostaju još par stvari :))

      Izbriši
  5. Creed Virgin Island Water je jednostavno savršen, u glavi mi je još od jučer i kave :)
    Mislim da će mi to biti iduća velika investicija, stvarno je predivan ♥

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da si ga osjetila i da možeš potvrditi koliko je divan.

      Najbolji ljetni parfem za mene a mogao bi biti i tvoj <3

      Izbriši
  6. Divna kolekcija.Poznati su mi ovi komentari sa punog mirisa.Jesam u pravu?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tako je, kako sam u prethodnim postovima pisala , moj dragi je ostavio na punmirisu preko 500 komentara na parfeme :)

      Izbriši
  7. Super kolekcija! Ange ou demon i Wish sta mi več dugo na wishlistu... :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :))

      Nadam se da ćeš uskoro postati ponosna vlasnica :)

      Izbriši
  8. Nisam znala da imamo bas toliko slican ukus za parfeme. Na mojoj polici od tih tvojih je trenutno cak njih par-Ange ou Demon ( prvi ), Addict, Wish i Poeme. Nazalost znam da je Addict mijenjan, ja jos uvijek imam nekih 20 ml starog i razvlacim maksimalno i jako mi je zao sto su ga morali dirati. Za Angel vidis nisam ni znala da je sad drugaciji, ja sam staru verziju kupovala ne znam vise ni sama koliko, ali mi je dosadio s godinama. I slazem se da mu Wish jako, jako slici, totalno ta neka slicna gurmansko orijentalna nota, malo karamelasta, medasta, ne znam objasniti.
    Poeme mi je krasan, ja ga obozavam, doduse kod nas ga sad malo gdje ima i naci.
    Ranije sam ti jednom komentarisala za te TF parfeme, ali sto se tih Niche tice, nazalost nisu mi dostupni, nadam se da cu nekad nabaviti neki.Sad se sjetih da sam zapravo imala prije par godina neki CdG parfem, dobila sam na poklon,nesto tamjanasto, jaaako cudno, nisam nikako bila nacisto jel ga obozavam ili mi je grozanm, i ne mogu mu se imena sjetiti, ali budem dopisala kad procackam po internetu, i nadam se nadjem, sad i mene zanima :-)
    Odlicna ti je kolekcija

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da imamo sličan ako ne i isti ukus, to sam odavno shvatila. I ne samo u parfemima već i u makeup-u:)

      Nisam znala da su Addict zeznuli, no novi zakon će nam promijeniti sve ljubimce i zato treba kupiti dok još ima.

      Nažalost, niche nisu svima dostupni, lako sekupe/naruče ali je problem što se ne mogu probati.
      Ali...zato imaš nas iz Zagreba koji ti uvijek možemo uskočiti ukoliko te neki zanima.
      I daj, vidi baš koji si to imala CdG , baš me zanima :)))

      Izbriši
  9. Martina, ovo je divota!!! Nisam neki tip od parfema, pogotovo ne ljeti, ali u svojoj stvarno maloj kolekcijici uvijek imam 6-7 bočica, pa nek se nađu. A ovi niche parfemi su mi ekstra! <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Lenka :))

      Ljeto zaista nije za parfeme osim navečer, na ovim visokim temperaturama prolazi samo Dove :))

      Izbriši
  10. Presavrseno, niche mislim. Ove druge posvuduse :D imam ili sam imala sve. Parfem mi je čak draži od šminke, ali samo malo ;).
    Presavrsena niche kolekcija! Ovde nama niche nije dostupan nažalost, a i parfemi koji se meni sviđaju Su uglavnom dosta skupi.
    Ps: cellular mi je ludilo!!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga :)

      Znam koliko voliš mirise i znaš cijeniti dobar parfem :)

      Nadam se da ćeš se jednom zaletiti do Zagreba da te malo provedem po niche parfumerijama i drago mi je da ti se cellular dopao :))

      Izbriši
    2. Može ali samo u window shopping XD. Ubila bi za ovi creed nakon tvog opisa (nekontroliran izljev placa ). Ja isto volim ambru i jednom bi volila nabavit l'artisan koji ima kod nas. A ginem za nikad prezaljenom pvt collection amber ylang od estee. Kao i za savršenon tuberose gardeniom.

      Izbriši
    3. L' Artisana ima ovdje na svakom čošku, čak su bili i na rasprodaji. Ali osim Ambre extreme ne bih ni jedan kupila. Jako su nepostojani na mojoj koži i meni nimalo vrijedni pažnje.

      Pvt od Estee sam isprobala jednom, ne mogu se sjetiti koji je bio. Također i tuberose gardeniju nisam probala iako na samu riječ tuberose mi se diže kosa na glavi :D:D

      Izbriši
    4. Viruj mi, tuberose gardenia je osvojila i one koji ne vole ni jedan ni drugi sastojak!
      Čula sam za rasprodaju, zaj mi je što sam propustila. Slažem se skroz za postojanost iako imaju prekrasne mirise, preslabi Su za tu lovu!

      Izbriši
  11. Evo jednog izuzetka :-D
    Nisam veliki ljubitelj parfema :-D
    Imam ih, nosim ih, ali u kolekciji cca nikad vise od 5:-D
    I to uglavnom komercijalnih koje dijelim na ljetne i zimske te dnevne i vecernje. Najdrazi svih vremena mi je Diorov Dune ;-)
    Trenutni ljetni Ferre In the mood for love :-)
    Tvoja kolekcija je pomno birana, nimalo mala a iako ih 80% nikad nisam probala, vjerujem da su posebni kao i ti ;-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Dior Dune je divaaaan. Nikad ga nisam imala ali obožavam ga.

      In The mood of love sam imala i obožavam ga, imala sam čak i deo i losion za tijelo.

      Fantastičan izbor <3

      Izbriši
    2. Moram priznat da sam ostala iznenađena :D

      I ponosna što ti se sviđa moja skromna kolekcija :)

      Izbriši
    3. Još sam zaboravila reći: ona žena koja koristi Dune, teško da ju više ijedan parfem zanima :))

      Ferre je krasan, dobro si me podsjetila na njega, baš bih ga ponovila :)

      Izbriši
  12. Divota, divota! Što se komercijalnih tiče, isprobala sam ih gotovo sve ili sam ih imala sama ili kao sempliće. Neke volim, kao Zen, Diesel, Dior, Givenchy, neki mi nisu nešto. Što se tiče niche, znam za sve, ali nisam još otišla ih isprobati. Ja ne znam zašto, ali mislim da su ti mirisi užasno teški i starinski. Znam da sam vjerovatno u krivu, ali ono. Valjda zbog te skupoće i nedostupnosti u svakoj parfumeriji. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Mirna <3

      Joooj, da sam ja bila tamo gdje si ti, obilazila bih samo niche parfumerije :D :D

      Niche parfemi nisu svi jako skupi, neki su isti ili jeftiniji od regularne ponude :)

      Izbriši
  13. Hehe, imaš više od mene koja koristi samo jedan jedini parfem, trenutno je to Paco Rabanne Lady Million (trivijalni, komercijalni parfem, no poklon od dragog i super mi miriše). Od niche parfema sam isprobala samo Annick Goutala sam isprobala nekoliko parfema, moj favorit je Mon Parfum Cheri, par Camille - pravi zimski parfem za mene, iako mi košta kao suho zlato. To je u biti jedini niche brend koji bi i kupila, koliko zbog preslatkih bočica toliko zbog relativno povoljnih cijena za niche tržište. Od ostalih su mi dragi Guerlain Shalimar i Shalimar Parfum Initial iako potonji na meni stoji par sati a prvi cijeli dan (no kupila bih Initiala ipak jer mi je blaži i bolji).
    Nikad nisam mogla ponjeti miris Angel-a no ostaje mi u koliko toliko dragoj uspomeni jer ga je moj otac prije nosio (iako je ženski parfem, na njemu miriše skroz muški, eto što ti je kemija kože).
    Mamin signature parfem je Flower by Kenzo i ne mogu zamisliti nikoji drugi parfem na njoj. Jednom je probala Chanel 5.cu i pomoz bože kako je to smrdilo na njoj :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Paco Rabanne je miris po mom ukusu a Annick Goutal u principu baš ne volim, ima neke super uradke ali neki su Bože me sačuvaj :D

      Ovo što kažeš za oca je potpuno normalno, ja znam puno žena koje kupuju muške parfeme i obratno. Definitivno se radi o kemiji kože. Npr T.Mugler Amen koji je muški , ja nosim bez imalo problema.

      I mam ima fenomenalan signature, volim taj Kenzo dok Chanel nije kuća u kojoj sam ja pronašla svog favorita :(

      Izbriši
  14. Zanimljivo društvo parfema imaš :) i nije mala kolekcija :)

    Lerbolario Tiare si dobro opisala ja sam svoju poklonila jer se nikako nismo mogle sprijateljiti.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala scarfs :))

      Tiare definitivno i ja proslijeđujem i ostajem na kremi za tijelo iz te kolekcije koja je fantastična :))

      Izbriši
  15. Baš te razumijem što se tiče parfema. :) U jednoj fazi života sam imala oko 30-ak bočica i zaključila da više ni sama ne znam što bih koristila, u par navrata napravila popise od najdražeg prema manje dragima i malo pomalo ih proslijeđivala prijateljicama. Šteta da propadaju na policama, zar ne? Sad sam ostala na samo četiri (Escada Signature, Gucci Guilty, Prada Milano, JPG Classique), prije ljeta sam se riješila Chloe jer mi je bio super na početku, onda me počeo smetati jak miris i ne vjerujem da bih ga koristila više. Možda tek na zimu, ali nisam razmišljala tako daleko. Što je najzanimljivije od svega, svi parfemi su mi od 50 ml i više, iako ih se jako brzo zasitim i ne potrošim niti trećinu, a već tražim nove. :D Ah, mi žene :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Parfemi ne propadaju ako se pravilno čuvaju.

      Odličan ukus imaš, i ja volim sve navedene osim Chloe. Meni taj parfem nikada nije sjeo iako ga žene obožavaju. Nešto mi ne odgovara u njemu :(

      Izbriši
  16. Joj, eye, ovoje mrak...

    kanela

    OdgovoriIzbriši
  17. Predivna "mala" kolekcija :D Parfema imam svega nekoliko jer uzimam samo one za kojima poludim odmah, znam da mi takvi nece dosaditi, a retko poludim za parfemima :) Givenchy je jedan od takvih, stvarno nosi zavrsen naziv :) Slozicu se za Joop!, neprevazidjena klasika :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Lejdi :))

      Givenchy obožaaavam, od prvog dana otkako je došao :)))

      Izbriši
  18. Pratim te vec duze vrijeme al nemam naviku komentirat,al sad kad sam vidila dior addict nisam mogla odolit! Vec 10 godina ga koristim,i savrsen je!Ali slazem se da nova verzija nije ni sjena starom addictu,njega sam vidila da ima u mileru u st,al kako sam imala 100 ml nisam se odlucila na kupnju! Dobar mi je i ovaj novi u narancastoj bocici! Svidja mi se tvoja kolekcija,al ja sam vjerna dioru,i jos volim jil sander sun za ljeto!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Joooj, Dior Addict je obožavani parfem godinama i baš sam tužna da su ga promijenili :((

      Dune i Addict su mi jedini Diorovi parfemi koje volim <3

      Jil Sunder Sun je parfem moje mladosti, baš sam ga se zaželjela <3

      Izbriši
    2. To su moja dva najdraza parfema,ali dior je broj jedan! Stari addict bi osjetila i na odjeci koju bi oprala u masini!!! Mogla bi o njemu roman napisat koliko ga obozavam !!!

      Izbriši
    3. Divan, divan, divan !!!

      I komotno može u niche klasu po posebnosti <3

      A primjetila sam i da je afrodizijak :mig:

      Izbriši
  19. Ne znam koliko mi je vremena trebalo da procitam ovaj post :))!
    Kod tebe, kao i uvek svega, svega 2 iz tvoje kolekcije sam probala i bila zadovoljna. Nesto ne eksperimentisem puno sa ovim stvarima :).

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. : D

      Onda znaš koliko je meni trebalo da ga napišm plus fotkanje cijelo prijepodne :D

      Nadam se i kod tebe jednom ovakvom postu, baš me zanima kakve ti mirise voliš :))

      Izbriši
  20. Znas kad sam znala da volis Angel:)))))Imamo skucan ukus izgleda, ja sam luda za ovim EDT isla sam specijalno u Zg proslog proljeca da ga kupim....divna posebna kolekcija, nije sami pokupovano da se postigne kvantitet, predivno

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga :))

      Drago mi je da dijelimo istog ljubimca , Angel forever <3

      Izbriši
  21. Impresivno!!!Najvise mi se svida Poeme,on je savrsen:) Ja trenutno imam:Eau demoiselle de Givenchy,Gucci Guilty,P.rabanne lady million,Thierry Mugler Alien,Narciso Rodriguez for her.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :)))

      Odlična je i tvoja kolekcija, posebno Narciso <3

      Izbriši
  22. Koliko si se ti umorila da napises ovaj post, toliko sam se ja umorila citajuci ga :) i pazi ovog punmiris komentatora :D :D Stvarno ne znam gdje pronalazi ove rijeci da u tancine opise neke parfeme :))

    Ja volim parfeme, trenutno ih imam samo 4 (Chloe Chloe, D&g The one, Kenzo amour florale i Chloe love)... Zelja mi je da kupim chanel chance :)
    Volim blaze, cvjetne i blago citrusne parfeme ali koji su isto tako blago puderasti :)
    Jedini malo jaci mi je The one, on je onako slatkast ali podnosim ga, nosim ga uvece samo naravno :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Možeš zamisliti, cijeli dan sam radila ovaj post :D

      A dragi je nenadmašan u pisanju i izražavanju :)))

      Super izbor tvojih parfema, iako ja nisam ljubitelj Chloe i cvjetnih mirisa :)

      Izbriši
  23. Sad ja želim pomirisati u živo ovaj Creed Virgin Island Water!! :zubo
    Mopsly


    OdgovoriIzbriši
  24. divnaaa kolekcija !!! Lepo mirises =))
    Lana

    OdgovoriIzbriši
  25. Kažeš mala kolekcija, a ja imam samo 10 parfema. :D Iz tvoje kolekcije sam isprobala samo Thierry Mugler - Angel i Chopard - Wish, Wish mi je puno draži jer je miris nekako svježiji nego kod Angel parfema. Ja po zimi često nosim Dior Poison i Armani Code, dok su mi za ljeto najdraži Biotherm Eau Pure i Jil Sander Eve. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zapravo je mala, mnoge žene koje poznajem imaju puuuno veće kolekcije :))

      Dobar izbor, iako ja Poison nikako pa nikako ne mogu :D

      Ali divan mi je na drugim ženama :)

      Izbriši
  26. Cekaj,cekaj armando_rizzo je tvoj decko?:):D:) Jao obozavam tog covjeka na punomirisu!! :):) impresivna kolekcija,da stane dah!:) Pozdrav od petre!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da :)

      Mnoge žene ga tamo vole upravo radi njegovih doživljaja mirisa i sposobnosti prenošenja u recenziju :)

      Hvala **

      Izbriši
  27. Prekrasni su ti parfemi...

    Najskuplji koji ja imam je Bvlgari Omnia ljubičasti, ali nekako mi je prestao odgovarati u zadnje vrijeme. Inače obožavam J'Adore od Diora i Ange ou demon.

    Od jeftinijih patim za Moschinovim Hippy Fizzom koji se više ne može kupiti i Naomagicom :( Dobila sam Summer White Sunset iz Avona nedavno i pozitivno sam iznenađena :)))) Jedini miris koji namirišem na kilometre jer mi odmah bude zlo je Flower by Kenzo, ne znam zašto mi toliko ne odgovara...

    Oprosti na ovom pitanju na postu o parfemima, ali znaš li ti (ili netko drugi) može li se uljna emulzija od Zimzelene (suncokret, ricinus, jojoba, marelica, polysorbat) isto koristiti za OCM?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :))

      Ja se nažalost nikad nisam našla s Blvgarijem. Vrlosu slabi na meni , i za cjenu koliko oni koštaju , radije kupim neki koji mi je postojaniji.

      J'Adore je fantastičan, imala sam ga jednom, dobila na poklon :)

      Moschino ne volim samo iz činjenice da plagija ostale kuće a Avon moram probati :)

      Kenzo ti ne odgovara jer ima dosta aldehida koje mnogi ljudi ne podnose iako mnogim ženama stoji fantastično :)

      Ako u mješavini ima ricinusa onda može, ricinus je ključan za otvaranje i čišćenje pora :)

      Izbriši
    2. Ima ricinusa, samo ne znam u kojem postotku, zato sam i pitala...

      Daj mi onda saznaj koga je Moschino kopirao s Hippy Fizzom :D

      I meni je baš suprotno, koža mi pojede parfeme brzo, a ovaj Bvlgari mi se drži cijeli dan :/

      Rado bih probala Niche parfeme iako ih ne mogu kupiti. Dragi ti ima fantastične opise :D

      Izbriši
    3. Ricinusa je potrebno da bude barem 20 %, vjerujem da gatoliko ima alimislim da je najbolje pitati Zimzelenu.

      Što se tiće Moschina , nisamgeneralno mislila na taj parfem, općenito u svijetu parfema, javna tajna je da taj talijanski brend jako voli kopirati od svojih kolega. To nije presudno zašto ne koristim te parfeme, kod mene je ključan faktor što su na mojoj koži brzo ishlapljujuće vodice. Imam takvu kožu na kojoj brzo takvi parfemi odlaze pa mi nisu po tom pitanju isplativi.

      Hvala, istina, odlično ih opisuje :))

      Izbriši
  28. Probaj ako nisi Armani Idole preeedivan miris!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala na preporuci, hoću prvom prilikom :))

      Izbriši
  29. Imaš baš zavidnu kolekciju :D
    Meni parfemi nisu fetiš, ali da ih obožavam to je istina! Svako toliko volim se počastiti nekim novim mirisom kojimi se u tom trenutku sviđa :)
    Givenchy ange ou demon - moj favorit među parfemima, odavno ga želim :)
    Prvi put čujem za niche parfeme, moram priznati da mi zvuče interesantno!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga :))

      Niche je zadnjih godina postao rašireniji pojam , ali ipak se više zadržao među strastvenim ljubiteljima mirisa :))

      Vjerujem da ćeš ih uskoro i ti probati :)

      Izbriši
  30. Zadivljujuca kolkcija parfema <3

    Angel je takodje i jedan od mojih, uvek omiljenih parfema :) Ranijih godina sam ga konstantno kupovala vec kada bi se stara bocica priblizila kraju, ali sam ga u poslednje vreme zapostavila i presla na neke druge, tako da trenutno nemam Angel u svojoj kolekciji :( Ali, i dalje smatram da je drazesan :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala **

      Angel je moj signature parfem :) Drago mi je da ga dijelimo :)

      Izbriši
  31. Imamo dosta slicnih. I ja imam Givenchy, Dior addict kao i angel edp i edt. Ovo prvi put sad cujem da je angel edp reformulisan, jesi li sigurna u to?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, i to već par godina. Koristim Angel 10-ak godina, i ovaj danas nije nikako ono što je bilo prije :((

      Izbriši
  32. Super je, baš danas i ja slažem kolekciju, ali shvaćam da bih prije mogla napravit kolekciju praznih bočica :( I cijeli tjedan razmišljam samo o parfemima i trenutno ih imam brdo na WL, nz šta ću :D Inače, moram istaknuti Dior Addict (stara verzija?), Joop Le Bain jedan od mojih dražih i CK :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala **

      čekamo tvoju kolekciju :))9 Jupi !

      p.s. i ja volim čuvati prazne bočice :))

      Izbriši
  33. veliki sam obožavatelj parfema, i veliki potrošač, imam ih doma (zajedno s mamom) mali milijun, ali sam samo u jednog zaljubljena i mislim da mi se nikako ne može "zgaditi" i da ću se mirišati s njime i kad budem stara bakica: to je christina aguilera, s crnom čipkom. nešto najkrasnije ikad. <3 želja mi je ovaj diesel plus

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nažalost nisam probala taj ali kad si ga tako nahvalila, morat ću :))

      Ima li baš neki naziv?

      Izbriši
    2. Sigurno misli na http://www.punmiris.com/parfem/Christina-Aguilera/Christina-Aguilera-1494.html
      Imala ga je moja sestra (vrlo kratko jer je meni uzasno smetao :/ ) i imala je veliku zamjerku na postojanost, ravno 10 minuta. Znaci, na tvojoj kozi bi trajao...hmm. tri minute? XD

      Izbriši
    3. Ajd baš ću ga probati . Nego, večeras sam išla u Muller isprobavati parfeme: Dior Addict je promijenjen fakat !!!!

      Ajme, bacam se u potragu za starom verzijom :(((

      Izbriši
    4. 'si vidjela? :/ totalno drugi parfem :/
      i ja lovim staru verziju...kao i svi drugi, na Punmirisu nastala opca panika XD

      Izbriši
    5. i ja taj obožava, inače su svi njeni prva liga ;)

      Izbriši
  34. Divna gomila. Ja sam veliki ljubitelj Thiery Muglera, i svoj zivot ne mogu da zamislim bez Angela EDP poslednjih 13 godina. Jednostavno moj parfem. Ja nisam cula da je EDP reformulisan. Ako jeste, to je velika steta. Znam da je bas zbog toga i izbacio EDT verziju, kao onu blazu, kome prvobitna smeta.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisam ni ja cula, a radila sam sa ljudima koji rade bas za clarins (vlasnik mugler parfema) i nikad mi niko nije pomenuo reformuliciju. Rekla bih da je mozda dezinformacija. Jesi li probala Edt? Dosta su drugaciji.

      Izbriši
    2. Dolaskom zakona o zabrani alergena , životinjskih supstanci i supstanci opasnih po zdravlje, skoro svi parfemi su preformulirani.

      Možda vam se ovako na prvi njuh ne čini ali ako usporedite stare verzije i današnje to nije isto :(

      Ne samo kod Angela, to se nažalost događa skoro kod svih parfema :(

      Izbriši
    3. Da znam za to ali mislim da nije dotaklo to Muglera. Reformulisani su Diori svi sem Jadore i Dior addict 2, kao i vecina Chanela. Ja imam Angel od pre 4 god ako ne i malo duze i identican je sa novim , nisam primetila nikakvu razliku. Zato kod Dior npr moze da se primeti razlika i u mirisu i u kvalitetu na prvi njuh.

      Izbriši
    4. Draga LilJeJa, ako imaš Angel oko 4 godine, onda vjerojatno ne znaš što je pravi Angel. Koristim ga 10 godina, dragi koristi Amen od 1998 kako je došao kod nas.
      Ovaj današnji Angel je uništen, tuga i jad naspram onoj prvoj verziji, to će ti potvrditi mnogi obožavatelji tog parfema.
      Uništili su ga skroz :((

      Golema tuga :(

      Izbriši
    5. Potpis, angel je izgubio svoja prekrasna krila :(

      Izbriši
    6. Eto sad ste me bas zaintrigirale! Kad si rekla da je promenjen mislila sam nesto skoro. Ja ga volim, imam edp , edt i Innocence ali ne bih mogao nikada da mi bude signature. Bas me sad zanima kakav li je bio originalni?
      Za mene je od Muglera neprevazidjen Alien

      Izbriši
    7. A da, i da pohvalim wish. Skoro sam ga tek kupila pre par meseci nikad ranije ga nisam imala. I stalno sam pokusavala da se setim kako mirise, kao da mi je ostalo neko secanje na njega od davnih dana... izuzetno postojan.

      Izbriši
    8. Bojim se da ćeš sad teško otkriti, osim ako netko ne čuva kakve ostatke. Bio je puuno bolji iako ni ova verzija nije loša, ali od tuge za starim neću ju iz principa kupovati. Bolji mi je EDT momentalno. Inonncence, Womannity ne volim baš, a Allienu se divim, imam par testera i oavezno ga njušim. Nažalost, mojoj okolini jako smeta pa radi njih ga ne želim nositi, ali kad sam sama uvijek uživam u njemu :))

      Wish je krasan parfem, jako ga volim <3

      Izbriši
    9. Jao mene, znaci ovaj Angel EDP sto ja imam jos uvek se vise ne proizvodi kao takav. Steta :( Imam ga vec skoro 9 godina. I isti je kao prvog dana. Moracu da probam novi onda i uporedim. Ako to nije to, ode moj signature parfem :(

      Volim Alien jako, EDP naravno. Ali mi se jedno vreme smucio jer je skoro svaka druga osoba mirisala na njega. Jos vise od njega obozavam njegovo LE izdanje za leto 2009 Sunessence. Zao mi je sto nisam uzela Taste of Fragrance Alien dok je bio.

      Womanity je jedini parfem oko koga se razmisljam od kad je izasao. Cas mi je divan, cas nije i zato ga jos uvek nemam. Dok sam Womanity Taste of Fragrance, uzela u roku od odmah. Prelep je!

      A zaista mi je krivo sto u Srbiji nema da se kupi Alien Essence Absolue. Pojavio se na nekim online sajtovima, ali nisam bas poklonik tog nacina kupovine u vezi parfema kod nas.

      Izbriši
    10. Jelena kad budes mogla obavezno se dokopaj Absolu, to je cisto savrsenstvo, nemam reci da ti opisem koliko je dobar. Nisam zalud uzela odmah 2 komada :)

      A Womanity sam bas nosila pre neki dan... i ne znam. Ne osetim ga na sebi uopste, za 30min nestane kao da ga uopste i nema. Ne funkcionise najbolje sa mojom kozom.

      Izbriši
  35. Givenchy ange ou demon mi je na wishlisti otkad sam ga prvi put pomirisala <3 i to bas original, ove izvedenice mi nisu nesto. Ne znam kakav je novi Angel al onaj prvi mi je bio super iako Muglerov favorit mi je Innocent. Trenutni parfem po izboru mi je petica <3 znam da nije bas najljetniji parfem al mi tako lijepo pase :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ako ti se dopada Innocent obavezno probaj Angel edt - vrlo su slicni.

      Izbriši
    2. Ni meni izvedenice Ange ou demona nisu nešto, original mi je zakon :)))

      Petici s divim, no još nisam u fazi da ju nosim, nekako mi je previše aldehidan :)

      Izbriši
  36. Da da, odavno je Angel reformulisan...kao i skoro svi parfemi, kao sto kaze blogerka Dear Skin. Navodi se da ce ga skroz prestati proizvoditi, pa ko ga nije nabavio-neka ga sto prije nabavi i/ili napravi zalihe. Isto tako, ko voli Midnight poison od Dior-a, njegova proizvodnja je obustavljena...ako gdje nadjete primjerak istoga, nemojte se misliti dva put.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ovaj komentar bih trebala nekako istaknuti, samo da nađem opciju kako. Mislim da će mnogim ženama značiti !

      Hvala Coco :))

      Izbriši
    2. Da midnight su prestali pre nekoliko godina, slabo se prodavao, ni ne cudi me. Mada Angel se i dalje prodaje kao lud, sumnjam da bi izgubili takav best seller.

      Izbriši
    3. Sve Diorove parfeme sam prosledila: Midnight Poison, Pure Poison, Pure Poison Elixir, Hypnotic Poison Sensuelle :) Nisam mogla da se srodim ni sa jednim, pa su otisli iz moje kuce.
      Sad sam toliko tuzna zbog Angela da cu morati da vidim sta da radim :(

      Izbriši
    4. Također, ni jedan Poison ne mogu podnijeti iako mi se sviđa kako na nekim ženama miriši :)

      Savjet, kupi ovaj EDT kao što ja imam, on je najsličniji onoj staroj verziji EDP-a.
      Ne mislim samo na miris, već na karakter :)

      Izbriši
    5. Jelena bas steta za poisone. mene zanima kakav je hypnotic sensuelle? nikad nisam imala priliku da ga probam. ja kad nosim hypnotic uvek me pitaju koji je to miris. a Pure obozavam kupala bih se u njemu. uspela sam da ugrabim bocicu od 100ml staru nereformulisanu.

      Izbriši
  37. Jesi li mozda probala Angel aqua ovogodisnji? Sastojci zvuce odlicno ali nikako nisam imala priliku da ga probam.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jesam, upravo danas. Mislim da je Limited Edition pa nema puno primjeraka. Sviđa mi se, na tragu pravog Angela ali vrlo razblažen :)

      I bočica je super, zvijezda s sitnim šljokicama.

      Prije par godina sam probala neku takvu varijantu i mirišala mi je po čaju , ovaj mi je puno bolji :)

      Izbriši
  38. Kad je riječ o parfemima, čak i moja baka ima više pojma od mene xD I ona i mama stalno nešto kemijaju, a ja ko da sam s neke druge planete. :D Inače me nikad nisu privlačili ti fensi-šmensi poznati mirisi tako da ih niti nisam isprobavala nešto previše. Najskuplji parfem kojeg sam imala bio je D&G Light Blue i čak mi se svidio. Volim takve osvježavajuće voćne i cvjetne mirise. Trenutno mi je najdraži Marie Colette Fruity Pink na koji sam jednom sasvim slučajno naletjela u Mulleru. Stvarno dugo drži s obzirom na 30-40 kn koliko sam ga platila. Ja zadovoljna. :D Super su mi bili i Avril Lavigne mirisi i tako to, ništa specijalno. Od ovih tvojih nisam (još) ništa probala, ali vjerujem da bi se našlo tu materijala i za mene. :D U svakom slučaju, jako lijepa kolekcija :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Sanela :))

      Polako...stigneš se i ti "navući" na mirisne priče , zasad : imaš sreće XD

      Izbriši
  39. Draga, odličan tekst o mirisima. Čini se da volimo različite parfeme, osim što obje imamo La Prairie ljetni energizirajući miris.
    Ali moram priznati da me sad ovaj Creed Virgin Island Water toliko zaintrigirao da ja to moram otići probati negdje.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Mirella **

      drago mi je da dijelimo istog mirisnog ljubimca :)

      Creed VIW je nekako na pola puta između tvog i mog ukusa pa vjerujem da bi se i tebi svidio :)

      Izbriši
  40. Znate li ti ili dragi neki parfem u kojemu je izražena nota tonka graha, a da je recimo pristupačniji?

    Imala sam neku kupku iz Lusha temeljenu na tome mirisu i predivan mi je <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kada ovako izoliraš neki sastojak, najčešće parfem moraš tražiti među niche parfemima jer oni najuvjerljivije predstavljaju određeni sastojak. Klasični parfemi najčešće imaju jako puno sastojaka pa se određeni izgube među njima.

      Stoga, evo nekih primjera gdje je korišten absolut tonke, nažalost, svi su nam nedostupni za isprobavanje Acqua Santa Linari za žene i muškarce, Orla Kiely Orla Kiely za žene. Od klasičnih parfema gdje se pojavljuje taj sastojak Play It Sexy Playboy za žene,212 VIP Carolina Herrera za žene.

      Moraš imati na umu da svaki parfumijer ima svoju viziju nekog sastojka tako da ono što si osjetila u Lush-u , ne mora značiti da je u ostalim parfemima isto.
      Na primjer, ja volim ambru ali ona je u svakom mom parfemu drugačija :)

      Izbriši
    2. Thanks, znam to s "vizijom" sastojka i time, ali baš bih voljela isprobati parfeme s tonkom da vidim kako će mi se oni svidjeti.

      Šteta što se ne mogu isprobati ovi koje si spomenula :(

      Izbriši
    3. Mislim mogu , ali treba naručivati sempliće koji koštaju pa isprobavati itd

      Nije nimalo jednostavno pronaći savršen parfem :(

      Izbriši
    4. Slažem se. Bvlgari mi je bio nešto kao "potpis" i sad me u zadnje vrijeme neopisivo boli glava od njega :(

      Izbriši
  41. Napokon! :D
    Predobra ti je kolekcija i nikako nije mala.. divne primjerke imaš... Montale, Creed, Amouge <3 divni su svi do ti jednog! :) Nažalost na meni AoD ne mirišu lipo, al su svakako miris i po. :D

    Totalno potpisujem tvoju zadnju rečenicu, kao i komentar za Angel! :)

    OdgovoriIzbriši
  42. Hvala draga :))

    Drago mi je da imamo sličan ukus :)

    Ni tvoja prelijepa kolekcija ne zaostaje nimalo :)

    OdgovoriIzbriši
  43. Sve krasno izgleda,a ukus nam ni malo nije slican sto se tice parfema... :D :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :))

      Ne možemo u svemu imati baš isti ukus :D

      Izbriši
  44. Koji ti je parfem na wish listi od komercijalnih?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Momentalno mi je misija pronaći stari Addict pošto sam saznala i uvjerila se da je nova verzija loša u odnosu na staru.
      Potom Lancome La vie est Belle i crvena Dolce Gabanna :))

      Izbriši
    2. Crvena Dolce Gabanna je zakon! idealna za zimu:)

      Izbriši
    3. Odlična je,jedva čekam da je se dokopam :D

      Izbriši
    4. Ja sam vidila da je ima u mulleru samo

      Izbriši
  45. moj najnaj parfem ikad je versaceov crystal noir, a s obzirom da si ti ovako dobra poznavateljica parfema (s vrlo istančanim i profinjenim ukusom), baš me zanima kako ga ti doživljavaš...? :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Za ovaj parfem me veže jedna anegdota, naime, jednom sam isprobavala u Loccitane njihove parfeme i u razgovoru s prodavačicom, pitala sam ju koji je njen najdraži parfem. Šapnula mi je : Versace Crystal Noir :))
      Odmah sam otišla u Douglas ga isprobati i oduševila se. Divan parfem, šteta što nije postojan na meni :(

      Izbriši
  46. Prekrasno, probrano društvo! Zamalo sam se postidjela, naime nisu mi poznati parfemi iz ove niche kolekcije. Pročitala sam da si 1899 i 1804 kupila u tvojoj parfumeriji "Lana", a ostale? Iako mi je večina parfema iz prve skupine poznata i to su doista ugodni, nježni i pomalo romantični mirisi, nisu za mene. Na čelu moje skupine je L'eau d'Issey Issey Miyake, on je moj "Angel", pa eto u kom smjeru ide moj mirisni trag. Jako volim i Chanelovu Christalle Eau Verte i Miss Dior Cherie L'eau. Moram priznati da jako, jako teško nađem parfem koji odgovara mom ukusu i još teže mojoj koži. Stalno istražujem, ali već dugo se moja lista nije proširila. Parfem je neka vrsta osobne iskaznice, osobnog otkrivanja. Ne podnosim na sebi parfem koji je protivan mom duhu i s kojim se "svađam" cijeli dan, pa da je ne znam kako fin na šnjof.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga :)

      Ne moraš se postidjeti, niche parfemi zaista nisu poznati široj populaciji tako da to nije ništa čudno :)

      Slažem se, puno žena godinama ne mijenja parfem, kada pronađu svog ljubimca oni ostaju njihov zaštitni znak i to je super.

      Koliko vidim, ti i ja imamo dijametralno oprečni ukus, nažalost Issey Myake mi nikada nije sjeo iako mi je muška verzija presuper !!

      Potpuno se slažem s tobom, parfem je kao osobna iskaznica, i on mora biti u skladu s duhom i karakterom osobe :))

      Izbriši
  47. Ajme, kakva kolekcija! Ne znam zašto sam mislila da nam se ukus za parfeme razlikuje, imala sam čak 5 od ovih tvojih :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :))

      Drago mi je da dijelimo ljubimce :)

      Izbriši
  48. Koji parfemi su ti na wish listi od regularnih?!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Momentalno mi je misija pronaći stari Addict pošto sam saznala i uvjerila se da je nova verzija loša u odnosu na staru.
      Potom Lancome La vie est Belle i crvena Dolce Gabanna :))

      Izbriši
  49. kod mene sve naopako - dok sam bila cura,odnosno mlađa, nosila sam teške parfeme tipa poison... ali sada pičim samo lagane, citrusne, je da ih nakon par sati (ako i toliko) nećeš osjetiti ali više ne trpim ništa teško ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Najvažnje je da se osjećaš dobro i da ti miris ne smeta, a niti okolini jer onda svi dobivaju glavobolju :D

      Izbriši
  50. Draga,

    Ovo je divno, raspametih se. Otkako si objavila ovaj post, procitala sam ga 3 puta i skontala da bih trebala da ostavim komentar.
    Predivno, mislim da imamo dosta slican ukus. A gledala sam,mogu se naruciti uzorci nekih od parfema iz ove kuce, pa cu bas probati.
    Alien i Ange ou Demon - zaljubljena sam u njih. A ovo ljeto sam se navukla na Perfume Oil koji sam kupila prije 10ak godina u Londonu - Body Shop Vanilla - i dalje mirise besprijekorno, slatkasta vanilija, mirisem kao kolač, ali meni je super. Moram probati ove niche, narucim uzorke, pa ti javim.

    Hvala puno i tebi i tvom draigom na odlicnom postu!

    xoxoxox

    LP,
    Aida

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga Aida :))

      U Zagrebu je dobra ponuda niche parfema, no nažalost, opet nema sve što smo htjeli probati. Stoga smo puno puta naručivali sempliće s neta.

      Joj, sad bih i ja taj Body Shop Vanilla, obožavam vaniliju <3

      Nema na čemu, moj dragi je veliki zaljubljenik u parfeme i ponosni vlasnik preko 50 komada :D :D

      Izbriši
  51. Ja ti moram reci da probas Alien Essence Absolue!! Odusevices se potpuno!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala na preporuci :))

      Isprobat ću već sutra :)

      Koliko ima sličnosti s regularnim Alienom?

      Izbriši
    2. Evo da ja odgovorim, nema neke slicnosti.
      Ali, tesko se taj parfem pronalazi...ugl. ako ga ne uspijes naci u nekoj parfimeriji, ja imam semplic pa ti saljem next time :)
      i uvjerena sam da bi se u njega zaljubila samo tako.
      cak ti mogu preporuciti i blind buy, izuo bi te iz cipela :)))

      Izbriši
  52. Zavidna kolekcija. :) I meni je draze kupiti parfem nego neki komad odece. Moja kolekcija nije ni priblizna velicini tvoje, ali ima svega malo, za razna raspolozenja i razne periode. Nikada nisam razumela ljude koji imaju jedan ili dva parfema i rotiraju. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga :))

      Ja nikako ne mogu proći s dva parfema, previše toga mi se sviđa :D

      Izbriši
  53. oduševljena sam što imaš stari dobri Poeme iz devedesetih....jedan od rijetkih kojem se uvijek vraćam, i kojeg moram imati na lageru, isto sam imala i givenchy ange,predivan miris.
    sad su mi na lageru:versace crystal noir, see by chloe, trussardi-onaj bijeli, stari iz devedesetih, givenchy dahlia noir, cacharel catch me, givenchy very iresistible, marc jacobs lola i eli saab.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Poeme obožavam od mladih dana, iako je uvijek slovio za "ozbiljne gospođe", također, uvijek ga moram imati :)

      Tvoja postava je divnaaa, posebno Dahlia Noir <3

      Izbriši
  54. Ne bih se složila da je mala kolekcija :D predivna je i želim isprobati bar pola :D ja još nisam našla savršen parfem :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ***

      slažem se, naći savršen parfem...ne moguća misija :D

      Izbriši
  55. kolekcija je savršena! pažljivo odabrana i sa stilom..neke sam samo imala prilike probati, ali sam tako uživala čitajući opise, svaka čast na njima!!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti , drago mi je da si uživala :)

      Izbriši
  56. Posebno mi se sviđaju Wish i Tobacco Vanille,a Angel sam prije nešto više od mjesec dana dobila na poklon i završio je u kanti jer mi se toliko povraćalo od njega da ne mogu opisati.Jednostavno parfem nije za mene nikako :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Angel je zaista : ili ga obožavaš ili mrziš. Mišljenja su stvarno podijeljena, no ne možemo imati svi jednaki ukus :)

      Izbriši
    2. Baš tako ili ga obožavaš ili mrziš.U svakom slučaju divna kolekcija :)

      Izbriši
  57. Predivna kolekcija, draga moja!!! Ja sam uvijek bila veliki zaljubljenik u parfeme, u jednoj fazi svog života sam - malo je doduše predugo trajala ta faza što se tiče mog novčanika:-))) - opsesivno kupovala parfeme, u jednom trenu više nisam znala gdje da ih držim, skrivala sam ih od ukućana, pola držala po zaboravljenim ladicama, policama, itd. Onda sam ih se riješila poklonivši ih dragim ljudima (inače većina parfema mi izaziva strašne glavobolje i mučnine), sad možda imam kojih petnaestak parfema na polici, a od toga koristim dva-tri, ne više i stalno kupujem jedne te iste, ništa više ne isprobavam. Niche-parfemi su mi bili takođe jedna od važnijih "interesnih sfera":-), probala sam zaista jako mnogo njih (Creed, Amouage, L'Artisan, F. Kurkdjian, S. Lutens, K. Mecheri, A. Goutal, E. Molecules itd.) Baš me miris Estee Lauder ANR seruma jednom tananom gorkasto-balzamičnom notom mrvu podsjeća na Serge Lutens "Douce Amere". Nažalost, kod većine parfema bilo mainstream ili niche, smeta mi prevelika količina sintetičkog bijelog mošusa u bazi i to je ono što me odbija inače bih koristila mnogo više parfema nego što koristim sad.

    OdgovoriIzbriši