Flamboyage tehnika pramenova by Davines

Posted by Dear Skin at 23:11




Posljednjih godina ombre pramenovi su postali pravi hit . Izrast je kamufliran u taman , a ostatak kose je različitim nijansama posvjetljen.

Flamboyage tehniku , osmislio je gospodin Angelo Seminara, umjetnički ravnatelj Davines SPA.

Ova tehnika dolazi iz talijanske kuće Davines o kojoj sam više pisala u ovom postu.

Kako se izvodi predlažem da pogledate u ovom videu.


"Oduvjek mi je bilo važno stvoriti prirodne sjene na kosi, koje zovemo pramenovima, a da imam slobodu kreirati vlastitu tehniku, izgled sjena i dubinu tonova. Želim sam postići sjenčanje kose, negdje manje, negdje više, moderno, nosivo, POSEBNO". To je razlog da sam sudjelovao u stvaranju alata koji mene čini sretnim, a Davines je proizveo savršene folije, Angelo Seminara"




S obzirom da se bojim Davines bojama  kojima sam iznimno zadovoljna, ne ispiru se, njeguju i izgledaju potpuno prirodno ,a opet vrlo moderno, odlučila sam isprobati i novu tehniku .





Flamboyageom se postiže prirodan izgled opisan kao "efekat sunca u kosi", objeručke prihvaćen u cijelom svijetu i samim time nadmašio i popularni ombre.

Radi se o bojanju kose nasumično odabranih tankih pramenova izvučenih iz cijele kose.

Frizeri koriste posebne folije koje je također za ovu tehniku osmislio genijalac Angelo Seminara i izvodi se na način da se kosa najprije oboja osnovnom tamnijom nijansom, a potom izvuče nekoliko svjetlijih pramenova.

Ja sam imala čast da je moje flamboyage pramenove napravila Marija Borojević nacionalni master trener za Davines iz Beograda.



Sam postupak je prilično brz, što me ugodno iznenadilo jer kod klasičnih pramenova znala sam doslovno izgubiti pola dana, stoga sam često odgađala odlazak na iste.

Nanošenje specijalnih folija i  boje je ugodan postupak, barem meni koja obožavam kada me netko dira po kosi .

Gđa Marija je potom isprala kosu i upotrijebila predivne Davines preparate o kojim ću Vam tek pisati, za sada ću spomenuti ulje koje me je oduševilo jer sam neki dan rekla kako za mene ne postoji dobro ulje za kosu. Sva su premasna i otežaju moju tanku i slabu kosu.


Radi se o ovom čudu, ulje koje nije nimalo zamastilo niti otežalo kosu,a podarilo joj je punooo sjaja i njege.

Btw, koliko mi je tanka i slaba kosa , danas je potvrdilo 10 vrhunskih frizera koji su pratili ovu tehniku na mojoj kosi .


Saznala sam i novitete  kod Davines-a, što će sve Vas koje volite ovu kozmetiku oduševiti.
Za sad prilažem fotografije a o čemu se točno radi uskoro ću Vam pisati.










Oduševila me činjenica da praznu ambalažu Davines proizvoda možete upotrijebiti za čuvanje hrane, zamrzavanje i grijanje u mikrovalnoj pećnici. Ili jednostavno posaditi bilje <3



Tadaaaam, moja nova frizura:







Momentalno sam u fazi testiranja čuvene Davines HDB maske i Moisture Remedy šampona…

Dojmove ću uskoro napisati i ovim putem zahvaljujem svim čitateljicama, dragoj blogerici Zdrava Kosa koje su mi otkrile ovu fantastičnu kozmetiku, kao i  predivnoj gđi Željki i Vlatki iz Davines Hrvatska koje su me ugostile i imale strpljenja za sva moja pitanja .


Jeste li isprobale flamboyage pramenove ili tek planirate?  

Koji su Vaši omiljeni Davines proizvodi?

Sviđa li Vam se moja nova frizura? Sve mi pišite <3

103 komentari:

  1. Nisam fan pramenova, ali tebi je kosa prekrasna, predivno se sjaji :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Kako bi ja tu uživala. Ne bi se dala otjerati. Kosa ti je divnaaaa! I sviđa mi se tehnika, i kako se presijava, ma sve. Jedva čekam svoju promjenu za vikend. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Mirna :))

      Predivna tehnika, tako prirodno izgleda, a presijavanje je upravo rezultat tehnike i odličnih preparata.

      Jedva čekam i ja tvoju promjenu :))

      Izbriši
  3. Ovo je post za mene! Nisam do sada čula za flamboyage, ali zato je tu tvoj blog :D
    Izgleda prelepo :).

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga :))

      Predivna tehnika , tako prirodno a opet efektno :))

      Izbriši
  4. Frizura je mrak,,kosa tako zdravo izgleda!!!! Idem vidit još jednom;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala **

      proizvodi , a i same boje Davines zaista čine kosu zdravijom i sjajnom :)

      Izbriši
  5. Ovo je predivno, baš se vidi razlika, kako je kosa sjajna i zdravija :) Ja radim obične pramenove već godinama, i voljela bih ovo isprobati, kako ne :D Možda jednom kad budem duže u Zg-u, a proizvodi izgledaju odlično :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja savaki put kad odem na Davines tretman, kosa mi je preporođena. Zaista su im tehnike, preparati, boje divne. Ne planiram se još skoro bojati nijednom drugom bojom .

      Svakako baci pogled kad si u Zg :))

      Izbriši
  6. Kosa ti izgleda baš lijepo i zdravo...

    OdgovoriIzbriši
  7. Davines boje i kompletno svi preparati su zakon! Dok sam bila plava, bojala sam se njihovom farbom na bazi pšeničnih klica, bez blajhanja i to je bila najlepša plava boja :D <3
    Čula sam za Flamboyage, a tebi stoji odlično.
    I hoćemo još slika! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Misha:)

      Ja sam se bojala prije mjesec i pol i da nemam sijedi izrast uopće ne bih imala još potrebu jer je boja ko nova nakon puno pranja.

      Izbriši
  8. predobro ti izgleda boja, jedva čekam vidjeti uživo :)))

    OdgovoriIzbriši
  9. PRekrasna ti je kosa! Za Davines si me zainteresirala još onda kad si govorila o onim maskama :D definitivno namjeravam isprobati jednu jer mi je kosa nekako suhonjava trenutno :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Mell :))

      Divne s im maske, ja sam sigurna da bi uživala :)

      Izbriši
  10. Odgovori
    1. Ovaj sjaj , rezultat je flamboyage tehnike kao i ulja o kojem sam pisala .

      Hvala ti **

      Izbriši
  11. Fantasticno ti izgleda kosa!! Jos slika :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga **

      fotki će biti još kada se nekako uslikam sutra sama :D

      Izbriši
  12. Mozda mi i ovo stigne na red, taman dok me prodje ombre, do ljeta :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ako voliš ombre, ovo će ti se jako svidjeti :))

      Izbriši
  13. Kosa ti je savrsena! od boje preko sjaja... ma prosto pozelim da menjamo glave koliko je lepa :) ovako nesto bih jako volela na sebi da probam :)
    sve ove bocice izgledaju jako primamljivo :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahaha, hvala Anibani ***

      Davines je jako zastupljen kod vas i voljela bi da isprobaš nekada jer je zaista hvale vrijedan :))

      Izbriši
  14. Martinaaaaa, ja sam oduševljena :) Boja je sjajna, i apelujem da nam pokažeš još slika :)

    Obožavam Davines a posle ovoga ga volim još više. Nisam probala pomenuto ulje, ali već ovih dana ću pogledati da li ga ima kod nas. I još jednom-puno pohvala, jer ti je kosica savršena...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga, kako sam rekla, ti si moj guru za kosu i hvala ti još jednom na ovom otkriču. Maska HDB je u fazi testiranja, a ja sam sve više oduševljena ovom kozmetikom.

      Fotografije ću dodati još čim ih uhvatim na nekom lijepom mjestu :))

      Izbriši
    2. Zar nije HBP- Hair Building Pack ?

      Izbriši
    3. Je, to je ona o kojoj si mi pisala, samao sam napisala kriva slova u skračenici :D

      Izbriši
    4. Dobro je :D Već sam se uplašila da se pojavilo nešto u šta nisam upućena :D

      Izbriši
    5. Eh što je oko sokolovo :)) Napravila sam tipfeler i upisala krivo slovo, ali da, to je ona tvoja hvaljena maska i još sam nabavila i šampon i dobila testere mlijeka za kosu. Sve ću ti ispričati kada krenem u isprobavanje :)

      Izbriši
  15. baš ti je lijepa boja kose. i izgleda zdravo i sjajno:)
    drago mi je da si našla proizvode koji odgovaraju kosi.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Zuba :))

      Definitivno ima smisla kada te "srede" profesionalci :))

      Izbriši
  16. Nisam cula za tu tehniku, a prelepo je ispalo! I ja moram da probam tu hdb masku, svi je hvale!

    OdgovoriIzbriši
  17. Kosa ti izgleda prekrasno, jako zdravo i njegovano :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala **

      I ja sam jako zadovoljna novim efektom :)

      Izbriši
  18. Hej mila.....bas si predivna.
    Mirta

    OdgovoriIzbriši
  19. Prekrasna boja kose i odlična frizura.

    Jako me kopka da i ja isprobam.

    I ne, ne možemo i ne želimo još dugo čekati da nam predstaviš ove krasote u šarenim papirićima!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Uskoro draga ću pisati o novitetima i što je novoga u ovim lijepim ambalažama.

      Hvala ti **

      Izbriši
  20. Wow, pa ovo je odlično! Jako mi se sviđa efekat, koliko sam ranije patila za intenzivnim crvenim nijansana toliko danas naginjem prirodnijim varijantama ovog tipa. Zdrava kosa je super blog i i meni je "prodala" proteinsko pakovanje :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala **

      ovo je tako prirodno a efektno. Tko voli takav efekt biti će oduševljen, a proteinsko pakiranje je u fazi testiranja :)

      Izbriši
  21. Imala sam flamboyage ono kad sam se na početku ljeta posvijetlila :) Jako mi se sviđa ova tvoja nova frizura. Nekako te "pomladila" još više :) S Davines imam jako dobra iskustva, moja je sestra prije nekoliko godina u salonu radila upravo s njima. Oni ti imaju najbolji šampon za prhut, jedino što ih nikad nakon toga nisam našla kod nas :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Persa**

      Već si mi pisala o tom čuvenom šamponu za prhut. Drago mi je da si i ti isprobala ovu tehniku i proizvode pa znaš kako je lijepa kosa nakon.

      Izbriši
  22. Prelepa si, odlična ti je kosa frizura savršena!

    OdgovoriIzbriši
  23. Prekrasna ti je kosa, sjajna i zdrava. Sviđa mi se boja jako :)

    OdgovoriIzbriši
  24. Prekrasna boja i kosa :)
    I moram priznati da mi se ovo čini puno ljepše i prirodnije od ombrea :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Sanela :))

      Istina, puno prirodnije izgleda, nije su onako "odrezani" vrhovi kao kod ombre

      Izbriši
  25. Kosa ti zaista izgleda predivno! A i mora bit kad su te profici sredili ;). Ja nisam probala nikad ni ovu tehniku ni ombre, a i pramenove sam dva puta u zivotu imala i nije mi se to svidilo na meni tako da sam uglavnom monokromatske glave, a sarenilo mi je u glavi :D. ovi trend mi se jako svida, a inace mrzim i ne podlijezem trendu koliko mogu-anarhist XD. s obzirom na muke s kosom i osjetljivim vlasistem, koristim što manje preparata ne bi li odgodila mascenje i peckanje vlasista, posebno izbjegavam one za stiliziranje, tako da uglavnom izgledam ka da sam iz kupusa ispala još kako sam neispavana...može proc i da me poplava izbacila. teško mi je nać dobrog i jeftinog frizera, to u nas ne postoji. rado bi i davines isprobala, posebno me ulje zanima. trenutno koristim mythic oil i nista posebno mi nije.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga, istina, nema dok profesionalac ne napravi:)

      Problem je danas zaista naći dobrog frizera koji zna svoj posao, ima kvalitetnu kozmetiku i da je još povoljan:D

      Nisam ni ja od nekih trendova ali moram priznati da mi se sviđa kad je ovako lagano prošarana jer mi se čini da izgleda gušće :D

      Izbriši
  26. Ja se ne bojam, al mi je ovo super iznijansirano, puno bolje izgleda nego kad je cijela kosa jedne boje :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tvoja kosa je lijepa i ne bojaj ju dok ne budeš morala :D

      Izbriši
  27. kosa ti super izgleda, biiiig lajk od mene :D

    OdgovoriIzbriši
  28. Sjećam se da si se žalila na kosu, divna je sada, predivna:)))

    OdgovoriIzbriši
  29. prava jesen na tvojoj kosi! jako mi se sviđa! uviđam da puno cura sad odlazi na šišanac i da se puno njih opredjeljuje za radikalne promjene frizure, vrlo vjerojatno jer ljeto ipak napravi svoje i oštećenje i od zraka,temperatura i mora-morske soli... i mene ovaj tjedan očekuje šišanje :) jedva čekam skratiti kosu par centimetara (meni je to kao da ću cvaknut metar kose XD) uživaj u divnom osjećaju kose nakon frizera..obožavam taj poletni osjećaj u kosi :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se , prava jesen kod mene. Stvarno mi se jako sviđa nova boja i mislim da ćemo se dugo družiti zajedno.

      Čekamo i tvoj post o novoj osvježenoj frizuri :))

      Izbriši
  30. Boja je fenomenalna, oduševljena sam :)

    OdgovoriIzbriši
  31. Ja se ne farbam a niti nemam plan skroz dok ne počnem sijediti :D no moram priznati da je nijansa za koju si se ti odlučila jako jako lijepa ... kako me farba ne zanima mislim da ja čekam recenziju maske i šampona ;).

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tvoja kosa je prelijepa i ne bojaj dok ne budeš morala.

      Recenzija maske i šampona čim pomno isprobam :)

      Izbriši
  32. Jako mi se sviđa kako ti kosa izgleda, baš ej prekrasna <3

    OdgovoriIzbriši
  33. Diiiiivna,diiiivna!I tvoja kosa,i ti:-)
    Samo da se pohvalim,u petak navecer sam narucila umivalicu Really....od Aminogenesisa i u pon.u jutro vec me cekala doma,super brza usluga!Jedva je cekam isprobati..

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Renchice <3

      Ja sam oduševljena ovom novom tehnikom i bojom i drago mi je da se svima sviđa :)

      A Aminogenesisu svaka čast, meni je stiglo za sat i pol a čula sam da su svi dobili jako brzo i iskreno se nadam da će ponoviti akciju. Baš me zanima tvoji dojmovi :)

      Izbriši
    2. Cut ces ih,javit cu ti:-)
      A u zalihama imam jos dvije umivalice,hehehe...

      Izbriši
    3. Ahh, ne pričaaj mi ništa...momentalno ih imam 4 u zalihama LOL

      Izbriši
  34. Kosa ti izgleda divno, kao sa neke reklame za prozvode za kosu :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :))

      Velika zasluga profesionalaca i ove super tehnike bojanja :)

      Izbriši
  35. Ja sam pobranik prirodne lijepe kose i ovo mi je pre-prekrasno. Stvarno kosa izgleda prirodno i najbitnije meko i sjajno. Ne znam kako mi je ovo do sad promaklo, ali čekam recenzije/cijene/gdje nabaviti.
    Ja osobno se još uvijek ne bojam (40 god), ali dok se počnem želim takav efekt.
    Savršena boja :-).

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga. Isto kao ti i ja obožavam što prirodnije , kako kod makeup-a, tako kod kose. Nažalost, moja kosa sijedi i ne ide bez bojanja i zaista ti zavidim da se još ne moraš bojati.

      Izbriši
  36. Koliko je važno imati dobrog frizera, pogotovo ako imaš zahtjevniju kosu, govori to da, iako već 5 godina živim u Zg, šišam se samo kad idem doma u Zd, jer se ne dam nikome u ruke osim mom frizeru, koji je odličan i cjenovno povoljan u usporedbi s dobrim frizerima u Zagrebu, kod kojih je cijena puno veća. Baš ću mu spomenuti ovu tehniku, biti će oduševljen ako mu kažem nešto osim "samo malo vrhove" :D Hvala što si me upoznala s ovim!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Dobrog frizera je zlata vrijedno, isto tako i preparati i boje koje frizeri koriste. Svatko ima ono što mu najbolje odgovara, ali slažem se da dobro šišanje i bojanje je najvažnije ,to je osnov kako bismo same uvijek mogle složiti lijepu frizuru.

      Drago mi je da ti je bilo korisno, svakako upitaj svog frizera i za ovu tehniku, vrlo prirodno a efektno :)

      Izbriši
  37. Martina, koliko si to platila ako nije tajna? Jel skupo? Hvala :-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. To ti ovisi od salona do salona, a i nije jednaka cijena da li se radi samo jednom bojom kao u mom slučaju ili se kombinira više,

      Izbriši
  38. I boja i kosa su ti odlične :) Čekam recenzije ostalih proizvoda,sve me zanima

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga**

      recenzije nakon pomnijeg isprobavanja:)

      Izbriši
  39. Odlicno izgleda i boja a i kosa se tako lijepo sjaji i djeluje zdravo, odusevila sam se!
    Jedva cekam jos slicica.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :))

      Biti će još fotki, samo da se nekako uspijem sama ufotkat :))

      Izbriši
  40. Kosa ti je predivna :) ja se ne bojam, ali ovo mi se jako sviđa.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga :))

      I ne bojaj se dok ne budeš morala :D

      Izbriši
  41. Predobro! I ti si mi baš lipotica! :D

    OdgovoriIzbriši
  42. Nisam isprobala ovu tehniku, kao ni njihove proizvode.
    Kosa ti je predivna! <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga, sigurna sam da ćeš već nešto isprobati :))

      Izbriši
  43. Martina, meni osobno puno ljepše nego što ti je bilo, zaista sam oduševljena :D
    Jako bih voljela probati ovu tehniku, nisam dugo imala pramenove, a ovo mi se baš jako dopada.
    Zanima me da li imaju nešto slično u ponudi i u Splitu (Zagreb mi i nije baš na ruku)?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Sara **

      ovo je toliko prirodno i nema veze s klasičnim pramenovima da ne znam kome se ne bi svidjelo.

      Flamboyage sigurno radi koji salon u Splitu, raspitat ću ti se :)

      Izbriši
    2. Hvala ti :D Već sam im poslala porukicu i dobila broj cure u Splitu, moram ju samo nazvati :D

      Izbriši
  44. Mislim da je vrijeme da odeš pod nož. Kreme ti više ne pomažu.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ostavi na svoju fotografiju da vidimo koliko si ti uspješna :D

      Izbriši
  45. Kosa ti je stvarno divna i sjajna!
    Zavoleces jos vise Davines :)
    Meni njihove maske i balzami izuzetno prijaju.
    Za to ulje sam cula da je stvarno dobro.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti**

      već ga obožavam, ovo je drugo bojanje njihovim bojama i iznimno sam zadovoljna :))

      Izbriši